Ronduit slecht: komt afspraken niet na.

Een mooie aanbieding op Black Friday blijkt een wassen neus. Er kan simpelweg niet geleverd worden. Uitermate teleurstellend.

Beste meneer Chiel, Dank dat u de moeite nam ons te beoordelen. Wij begrijpen uw teleurstelling over het niet-ontvangen van de door u bestelde jas. Dat spijt ons nog steeds. Dit ging echter niet over een Black-Friday deal maar een afgeprijsde jas van vorig jaar, die in de Sale zat. Omdat wij verkopen uit de winkel voorraad, bestaat er een kans dat er derving is door bijvoorbeeld diefstal. Dat is nu ook helaas waarschijnlijk het geval geweest. Nogmaals onze excuses voor de overlast.

Vriendelijk en snel geholpen

Ruim assortiment, vriendelijke klantenservice, snelle bezorging

Goed assortiment, helder en veilig bestelproces

Uitstekend advies, prima service en goede prijs/kwaliteit

Advies welke jas aan te schaffen klopte precies in de praktijk van gebruik.

Snelle nette levering.

Prima en snel

Op een ander bezorgadres laten bezorging verliep goed

Goed en snel

Goed en snelle levering, toppie

Simpel goed en snel

Het product wat ik zocht (la sportiva bergschoenen) was niet in de buurt verkrijgbaar. Gaan zoeken naar een Nederlands bedrijf en terecht gekomen bij Kathmandu. Snelle service en superblij met de schoenen die deze week mee op expeditie kunnen.

Gemakkelijk te bestellen wat je nodig hebt.

Krijg op tijd wat ik besteld heb.

Heel prettig

Prachtig product snel in huis Vriendelijke en meedenkende medewerkers

Goede prijs, snelle service

Niets op aan te merken

Top product, snel geleverd

Ik ben wandelschoenen besteld van Lowa (absolute aanrader). Goed merk, goed product en Kathmandu heeft het snel geleverd. 10/10

Snel

Goede website

Supergoede service!

Nette en snelle afhandeling, telefonisch goed bereikbaar, komen afspraak terug te bellen na. Levering volgende dag. Kortom: uitstekend.

Nette prijs en vlotte levering

Overzichtelijke website en Kathmandu bood het door mij gezochte artikel voor een aantrekkelijke prijs aan. De levering was netjes verpakt en snel. Prima!

Prima service en levering

Prima product, snelle levering

Positief

Vriendelijk behulpzaam en mee willen denken

Snelle levering scherpe prijs

Snelle levering en scherp geprijsd vest

Kleding besteld en deze is snel en correct geleverd

Goed geholpen met passen in de winkel in Utrecht

Later via internet besteld.

In één woord: Aanrader.

Uitstekende producten, goede prijs, prima verpakt, snelle verzending.

Correct zaak afgehandeld.

Mijn keuze was achteraf gezien niet op voorraad cq niet te leveren. Mijn aankoopbedrag werd keurig terugbetaald.

3 *..

Leveringssnelheid, verpakking en staat artikel waren uitstekend. Drie sterren dus. Als ik de retourverzendkosten niet zelf had moeten betalen hadden 't er 5 geweest..

Prima product, prijs en service

Ik heb de hanwag schoenen besteld uit de jubileumaanbieding. Ik had dit type ook al maar de zool was versleten. Ben blij met de nieuwe schoenen. Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs

Mijn liefste wens ontzagwekkend snel vervuld

Het werd buiten niet alleen koud, maar ook in huis: een kille tocht over de vloer. En mijn wintersloffen waren totaal versleten. 's Avonds nieuwe besteld, de volgende dag, trok ik ze al aan. Nu heerlijk waren voeten.