In de winkel de handschoenen gepast, goed advies gekregen later de handschoenen opgestuurd gekregen omdat deze niet voorradig waren.

Snel verzonden, goede communicatie en een persoonlijk kaartje maakte het af!

Maatvoering Teva pantoffels valt zeer klein uit

Onlangs Amerikaanse maat 11 (maat 44,5) besteld en snel ontvangen. De pantoffels vallen zo klein uit dat ze retour moeten en minimaal maat 12 besteld moet worden.

heel goed

adequate, plezerige afhandeling

Snelle nette levering met een vriendelijk kaartje!

Perfect en klantvriendelijk op en top

Goed info, snel ruil-proces en zeer vriendelijke en betrokken telefonische hulpp

Super service!

Netjes verpakt met een leuk berichtje!

snel geleverd, site was duidelijk

Product was op tijd geleverd. Site was heel erg duidelijk.

het pakket is inmiddels uitgepakt en de inhoud is naar tevredenheid

Zeer attent dat u op de beoordeling reageert! We zijn over Kathmandu en over de sokken zeer tevreden en zullen zeker in de toekomst op uw website kijken mochten we weer iets willen kopen!!!

Kwalitatief goede kleding; snelle service

Ze verkopen kwalitatief goede kleding voor allerlei outdoor activiteiten. Je krijgt echt waar voor je geld. Ze leveren snel en heel attent goed verpakt!

Snel en keurig geleverd volgens afspraak

Duidelijke website, goede communicatie en snelle levering.

Het kaartje wat erbij zat met de handgeschreven tekst

Net even dat beetje meer! Keurige verzending Snel geleverd Geen mileu belastende verpakkingsmaterialen De tekst op het kaartje maakte indruk

Erg leuk dat handgeschreven kaartje erbij!!

gewoon goed

prima tijdig verstuurd persoonlijk geschreven kaartje erbij en link naar meer informatie over pasvorm van wandelschoenen

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Prima en snelle levering.

Ik heb 2 wandelhanddoeken besteld. Deze zijn goed aangekomen, netjes in een goede doos verpakt. Vriendelijk kaartje in de doos erbij ontvangen. Zeker een aanbeveling om bij dit bedrijf te kopen.

Erg goed! En nog een persoonlijk, handgeschreven berichtje toegevoegd: gewaardeerd!

winkel is prima qua afhandeling, maar product alarmfluitje voldeed niet

Het alarmfluitje maakt een heel zacht geluid dus werkt niet waarvoor het bedoeld is

goede service en snelle levering

Product ziet er kwalitatief goed uit, ik ga het binnenkort gebruiken op reis ik kan er op een efficiente manier mijn toilletspullen in kwijt, handig voor als je rekening moet houden met ruimte en gewicht.

Fijne webwinkel, snelle verzending.

Uitstekend, snelle service

Behalve dat mijn bestelling binnen een dag werd geleverd was ik aangenaam verrast door het handgeschreven bedankbriefje voor mijn bestelling. Dat waardeer ik in het bijzonder. Ik heb daarover overigens nog gebeld met de webshop maar degene die het briefje had geschreven heb ik niet te pakken gekregen.

Snelle levering;

lekkere warme merino sokken

Mijn ervaring met het geleverde produkt en de afhandeling van de bestelling: Professioneel en prettig, met daarnaast een persoonlijke toets (het handgeschreven kaartje)

Snelle en goede bestelling

Bestelling was snel binnen. Zat ook nog een persoonlijk bericht bij, erg leuk!