Erg leuk en maakt het heel persoonlijk dat er een handgeschreven kaartje in zat!

Uitstekende service. Prima kwaliteit!

Zie hierboven.

Helemaal prima!

Duidelijke informatie, snelle levering. Ook milieubewust. Optie voor fietskoerier en producten beschermd verpakt maar zonder plastic.

ruime keuze - goede service

Via website besteld, volgende dag al telefoontje en mailtje dat artikel klaar stond in de winkel. Vlot en vriendelijk.

Goede service, goed advies

Product snel geleverd en over mijn vraag over de maat ben ik goed geadviseerd.

Beste advies

Prima priduct dat niet veel hoefde te kosten. Hoge kealiteit en niet meteen het onderste uit de kan wua prijs. Dank je wel.

Snelle levering en persoonlijk

Ik kreeg de bestelling erg snel, aangetekend en met een persoonlijk berichtje!

Snel en perfect bezorgd

Zoals gewend en verwacht

Snel en goed verpakt geleverd

Snelle levering en prettig verpakt, geen grote dozen, die niet nodig zijn en een handgeschreven briefje erbij. Prima en persoonlijk

Snel geleverd met persoonlijke noot.

Snelle en persoonlijke service!

Snel geholpen en opgestuurd. Producten op een milieuvriendelijke manier (zonder plastic) verpakt. Met als kers op de taart een persoonlijke note. Erg te vrede over deze service!

Mooi product prachtig verpakt

Erg tevreden

Snel, netjes, zoals verwacht

Fijn dat de fietscourier wordt ingezet in Utrecht! Meerwaarde voor bestellen bij toch al fijne winkel, hoop jullie expertise Binnenkort weer in de winkel mee te maken!

snelle bezorging van een goed product

Mijn zoon maakte mij attent op een mooie aanbieding van een Hoodie vest. Even de maat gemeten, hetzelfde wat hij heeft. Meteen besteld (en betaald) en twee dagen later kon het pakketje ophalen bij en afhaalpunt van de bezorgdienst. Uitgepakt, gepast en het zit heerlijk. Nu dagelijks aan met het koude weer.

Spannend, nooit gedaan en op jaren langen ervaring van een vriend tot aankoop gedaan. Wat mij raakte in positieve zin het hand geschreven kaart wat bij de jas was gedaan. In deze stomme gemanipuleerde tijd iets menselijks. Was veel geld voor mij doen maar ben echt tevreden. Vr gr Nettie Scheffer

Betrokken en snelle levering

Kan t product nog niet goed beoordelen maar het leveren was snel, met een persoonlijk briefje erbij

Prima en snel

Snelle goede afhandeling en (groene fietscourier) levering - kreeg helaas geen bestel bevestiging

Snelle verzending en service!

Product werd snel verzonden en mooi verpakt met een handgeschreven briefje. Dit soort persoonlijke touches kom je niet vaak tegen online. Keep up the good work!

Consumentgericht

Soepel omruilen als het product toch niet is wat je ervan zag op de Kathmandu-site. Altijd professioneel geholpen dior kundige medewerkers!

Snelle afhandeling

Goede website, snelle afhandeling, goede info over verzending

Snelle en duidelijke service

Snelle en duidelijke services

Snel en klantgericht.

Eerste keer een bestelling gedaan aan de verwachting voldaan..

Online bestelling gedaan, 1 uur later al een telefoontje dat de bestelling afgehaald kon worden.