Goede kwaliteit, snelle levering en betrouwbaar

Uitstekend product en snelle service

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Snelle en zorgvuldige levering

Mijn bestelling kwam snel en zorgvuldig verpakt in huis. Het handgeschreven kaartje maakte het af.

Fantastisch!!!

Binnen een uur na bestellen is het pakketje verzonden!!! Volgende dag in huis, keurig verpakt met een leuke handgeschreven tekst op het meegestuurde kaartje!! Super!!!

Fijn dat jullie nog de ouderwetse Snosel verkopen. Veel beter dan al die rommel van o.a. Nik Wak

prima geholpen

Op zoek naar sneeuwklauwen, heb ik via Kathmandu de laatste klauwen gereserveerd. De medewerker was zo vriendelijk om twee extra setjes klaar te leggen voor mijn vrienden.

Fijn bedrijf

Ruim assortiment, gewoon goede spullen.

Blij met mijn nieuwe Tilley Airflo Broad Hat, netjes in ruime doos verzonden. En met een aardig begeleidend handgeschreven kaartje. Da's altijd leuk uitpakken!

Top service, goede verzendopties en een handgeschreven kaartje met een bedankje voor je bestelling.

Prettig, professionele adviezen

Koop al sinds een tijd de schoenen bij Kathmandu en ben altijd zeer tevreden. Bij het on-line bestellen blijf ik de handgeschreven boodschap ,als heel erg fijn ervaren.

In de herkansing netjes geleverd

Na een week nog niets ontvangen. De ‘ groene fietskoerier’ heeft alleen een chatbox en is niet bereikbaar, jammer. Kathmandu reageert wel en heeft producten nogmaals verzonden

Topper!

Duidelijke website. Bestelling werd snel en goed verpakt geleverd

Geweldige service en heel vriendelijk!

Geweldige en persoonlijke service!

Heerlijk goed

Super snel geleverd en heel attent van de hand geschreven kaart bedankt

Super geregeld!

Ik zag een mooie aanbieding vanwege het 30 jaar bestaan van Kathmandu. Twee superlichte Rab slaapzakken voor de prijs van eentje. Snel besteld en net zo snel, en netjes met een elektrische DHL busje geleverd. Ik de doos nog een persoonlijk kaartje van het team Utrecht en twee lichtgewicht tasjes als kadootje! Beter kan ik het niet wensen. Laat de vakantie maar komen!

Snelle persoonlijke service

Erg prettig. Binnen 24u kon ik mijn jas ophalen. De service was erg persoonlijk. Zeker een aanrader.

Efficace

Reçu le paquet dans les 2 jours avec un mot manuscrit. Service clientèle super

X

Snelle levering met een persoonlijke touch!

Bestelling is eenvoudig te plaatsen. Werd snel geleverd, in goede staat en voorzien van een kaart met persoonlijk tekst, erg leuk!

Persoonlijk

Snel geleverd én met een persoonlijke handgeschreven bedank kaartje. Hoe leuk is dat in deze tijd!

Top geregeld!

Besteld en heel snel geleverd!

kan niet beter en blij met product

Goede persoonlijke service

Bestelling vlot in huis met een persoonlijk bericht.

Kwaliteit en snelle levering

Oudegracht 256