Kan beter

Duurt erg lang eer ik mijn bestelling krijg. Niet gedacht aan de carona crisis en dus geen rekening gehouden met eventuele vertraging. Mijn excuus

Beste Hetty, Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat u minder tevreden bent! We hebben echt ons best gedaan en de bestelling is, ondanks de drukte in het Pinksterweekend, gewoon op de 1e werkdag na de plaatsing verzonden. We weten en vermelden dat PostNL erg druk is in deze Corona-tijd, kan het zijn dat de vertraging daar zat? Met vriendelijke groet, Nienja Team Kathmandu

Prima ervaring

Hetgeen ik bestelde was dik in orde en werd de volgende dag al geleverd.

Erg blij met mijn sandalen!

Snelle, kwalitatieve levering

Snel verzonden en snel ontvangen. Netjes verpakt, kwalitatief product voor een fijne prijs.

Goed op de hoogte gehouden over de zending

De schoenen pasten perfect

breed assortiment, kwaliteitsproducten en goede service.

Mijn ervaring is positief. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Goede spullen, uitstekende hulp.

Je wordt geholpen door mensen met kennis van zaken.

Fantastische schoenen en snel geleverd!

Mooie wandelschoenen die heerlijk zitten voor een geweldige prijs!

Snelle levering en mooi product

Alles ok

Netjes en snel.

Prima service, snel verstuurd

Prima service, snel verstuurd

Aanrader

Zeer correcte communicatie. Prima producten. Snelle levering.

Supersnel geleverd

Was de volgende dag in huis. Ook tegen een betere prijs dan bij de concurrentie. Kathmandu is een mooie lokale winkel die wel wat support verdient!

Goed telefonisch advies, product naar wens

Geen commentaar op de bestelling en levering.

v

v

Producten zijn prima, verpakking en verzending minpunten

Donderdag besteld, pas maandag geleverd. Producten hadden in 1grote envelop makkelijk door de brievenbus gekund, maar werden afgeleverd in grote halflege doos

Beste Marco, Dank voor jouw feedback. We willen natuurlijk wel graag even reageren ;-). Ten aanzien van de verzending, het pakket is meteen de volgende dag bij ons vandaan verstuurd, helaas is het op dit moment erg druk bij PostNL en heeft de vertraging daar gezeten. Ten aanzien van het tweede punt de verpakking: die artikelen hadden inderdaad in een kleinere verpakking gekund. Daar zullen we beter op letten in het vervolg. Nogmaals dank voor de reactie en een fijne dag!

super snelle levering

super snelle levering

Zowel de bestelling als aflevering ging snel.

Snelle service maar geen prima retourzenden

De retourzenden per is €6,95 Post.nl. In de winkelretour is gratis maar in deze tijd van Corana is dit niet ok. Je krijgt dan onnodig niet noodzakelijk reizen. Ik woon niet in de buurt van een winkel dus voor mij ook geen optie om op de fiets te stappen. Met de auto is ook geen optie want bv winkel in Amsterdam heeft weinig parkeermogelijkheden. Ik had verwacht dat de service in Coronatijd wel was aangepast

Super bedrijf/artikelen

Top service, snel geleverd en artikelen van zeer goede kwaliteit

Ik had een defect aan mijn oofos slippers. Niet erg maar met name optisch en wilde dit aangeven. Ik kreeg meteen de keus voor teruggave van geld of een ander paar. Bedankt Francis!

Nette, snelle service!

Onduidelijke maat

Op de site van Kathmandu staat niet aangegeven of met de maat (bijvoorbeeld 7,5) van de wandelschoenen de USA of UK tabel wordt gehanteerd. Hierdoor heb ik de verkeerde maat besteld. Daarnaast zijn de retourkosten voor eigen rekening, wat een slechte service. Naar aanleiding van bovenstaande heeft Kathmandu een maattabel toegevoegd en de retourkosten overgemaakt. Dus uiteindelijk netjes opgelost.

Beste Lotte, Wat vervelend dit! De klacht is terecht, bij alle schoenen hoort een maattabel te staan en inderdaad bij deze schoen was deze niet zichtbaar. We zoeken uit hoe dit kan en zorgen dat de maattabel weer getoond wordt. We zullen de klacht oplossen en nemen persoonlijk contact met jou op. Met vriendelijke groet, Team Kathmandu

Prims

Spelen netjes