Mooie website veel keuze goede prijs

Mijn bezorgdheid was helemaal niet nodig!

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Kathmandu maar deze keer was ik bezorgd: was wat ik in de webshop in de uitverkoop besteld had wel wat ik mij ervan voorstelde? Toen ik de verpakking openmaakte dacht ik: oh nee, dit is het niet. Maar toen ik het kledingstuk aantrok was het toch perfect en precies passend! Ik ben dus blij en opgelucht.

Kwaliteit

Prima kleding/assortiment, snelle levering

Klantvriendelijk bedrijf

Flexibel en meedenkend met mij als klant. Ik wilde online gekochte slippers ruilen in de winkel. Dit was geen enkel probleem. De slippers waren alleen nog op voorraad bij een andere winkel en werd dezelfde dag nog verzonden naar Amsterdam. Een positieve ervaring en een aanrader dus!

Schoenen besteld, ik bel op om te vragen wanneer ze worden verzonden. De mevrouw zegt "twee goede berichten, morgen komen ze de sale u krijgt 40 euro teruggestort en ze zijn al verzonden!" Top.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de voortgang.

Prima produkt, snelle en nette levering!!!

Zie de zin hierboven. Daar is alles mee gezegd.

Goeie levering

Goeie communicatie via de mail en regeling met PostNL. Het goeie product is aangekomen en de schoenen passen perfect!

Perfecte levering

Uitstekende website voor artikel-keuze, prima financiële afhandeling en vlotte aflevering. Kan niet beter.

Super broek en goede service.

Safaribroek besteld, valt ruim; dus te groot. Kleinere maat kwam precies op dag vanvertrek binnen. Eureka!

Sandalen besteld en prima afgeleverd. Zeer tevreden!

Last minute bestelling precies op tijd voor mijn vakantie aangekomen

Geweldig.

geen service

Ik was blij met mijn nieuwe jas, een arcteyx goretex jas van 380 euro met een goede recensie. Helaas, ik had het maandagochtendexemplaar; bij de eerste keer dragen bleek ie lek. Ik was door en door nat. Terug naar de winkel. Ook daar werd de jas op 5 plekken lek bevonden. En nu komt t: “ helaas mogen we - als tussenpersoon (!) - geen nieuwe jas geven . de jas moet eerst door de producent getest worden” . 3 weken later.... je raadt het al de jas werd door de producent NIET als lek getest en ook een tweede test bij kathmandu gaf wonder boven wonder aan dat de jas prima in orde is. Ik kan mijn dure lekke jas weer komen halen. Ik voel me machteloos en niet serieus genomen. Ik moet en ga -helaas- mijn rechten als consument proberen te halen.

Beste Els, Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met onze service. Vanzelfsprekend streven wij een hoge klantenservice. Wij vinden het dan ook jammer dat u dit is overkomen. U heeft bij ons de uw jas gebracht met de klacht dat deze op lek was. Wij hebben hier de jas onder druk gecontroleerd. De druk die wij gebruiken tijdens het testen van de jas is 2 maal de waterkolom van wat je waterdicht mag noemen. Nadat de medewerker de test had uitgevoerd was hij in de veronderstelling dat de jas niet waterdicht was en uw klacht dus terecht was. Vandaar dat wij de jas, conform garantie voorwaarden, in behandeling hebben genomen en hebben wij de jas opgestuurd naar de fabrikant ter beoordeling. De fabrikant heeft de jas getest en geen lekkage kunnen vinden. De fabrikant test overigens met een nog hogere waterkolom dan wat wij kunnen. Nadat wij de jas terug hebben ontvangen hebben wij nogmaals de jas onder druk getest. Ook wij hebben geen lekkage gevonden. Wat kan dit betekenen? Het kan zijn dat de medewerker een fout heeft gemaakt met het testen van uw jas. Dat er water aan de buitenkant is gekomen tijdens het testen waardoor de jas op het eerste gezicht lek was. Dit is spijtig, maar het is en blijft mensenwerk. Het kan betekenen dat u geen last had van lekkage maar van condens. De jas die u heeft gekocht is een extreem lichte jas. Gedeeltelijk gevoerd met het zogenaamde paclite membraam van Gore-Tex. Het voordeel is dat deze jas extreem licht is. Het nadeel is dat je sneller last heb van condens aan de binnenkant. Dit wil niet zeggen dat de jas niet waterdicht is. Het voordeel van deze constructie, naast het feit dat de jas erg licht is, dat de jas extreem snel drogend is. Belangrijk is bij het onderhoud van deze jas is om de buitenlaag van de jas goed waterafstotend te houden door middel van impregnering. Zo heeft u de minste last van condens. Gezien bovenstaande kunnen wij niet anders concluderen dat wij er alles aan hebben gedaan en hebben wij alle medewerking gegeven om de eventuele klacht op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Kathmandu

Goede keuze en snelle levering

Goed assortiment m.b.t. icebreaker, snelle levering

bestellen, betalen; levering, prima!

Goede kwaliteit en service

Zowel in de winkel als online is het fijn winkelen. Heel betrouwbaar en goede kwaliteit en service.

Kathmandu Cadeaukaart

Fijn Kathmandu cadeaukaart nu ook online te koop. Snel thuis bezorgt een leuke kaart om kado te geven.

Levering en retour bergschoenen vlot verlopen

Levering twee paar bergschoenen vlot verlopen. Retour ook vlot afgehandeld en geld snel weer op rekening gestort.

For outdoor & travel the place to be

Voldoende keuze, ruime assortiment, overzichtelijk, snelle levering

Snelle levering.

Overzichtelijke website, snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden!

Ik kreeg een prima advies van de mensen van Kathmandu.

Ik had in de winkel schoenen gepast die ik online wilde kopen. Daarbij kreeg ik nuttige tips over welke schoen het beste was voor mij. Toen ik daarna nog vragen had over de maat werd ik netjes terug gebeld nadat de deskundigen er samen even overlegd hadden. De scarpa’s die ik had besteld werden daarna snel geleverd en als leuke verrassing zaten er een paar mooie bamboe sokken bij. Goede service Kathmandu!

goede snelle levering en... aantrekkelijk geprijsd

Snelle levering, prima prijs

Heel tevreden over de service en snelle levering!

Goede service en snelle levering

Nav een vraag via de mail, zeer snel reactie. Pakket netjes verstuurd. Producten voldoen aan de verwachting.

Snelle en goeie service.

Over Kathmandu Outdoor & Travel