Kan niet sneller , mooier of beter

Kan niet mooier,sneller en beter dan zo

Vlotte snelle levering

Vlotte snelle levering

Goede kwaliteit

Mooi shirt van goede kwaliteit

Prima !

M’n online bestelde jas iskeurig verpakt en goed aangekomen.

goede kwaliteit en snelle service

Schoenen passen perfect, goede regeling om te ruilen in de winkel, maar was niet nodig. Snelle levering ook erg prettig.

Prima site en snelle verzending

Zeer snelle en correcte service

Vandaag besteld en morgen in huis klopte precies!

Vlotte service

Al jaren mijn favoriete buitensportwinkel

Snelle levering. Fijn product.

Fijne winkel!

Wat een fijne winkel en een ruim assortiment!

snelle levering. Heel fijn. Al is het in de winkel om altijd heel fijn. Deskundige adviezen.

Goed spul, snel geleverd

Sno-seal besteld. Volgende dag al kunnen gebruiken

Goede prijs qualiteits product met snelle levering

Het gezochte product gekocht voor een scherpe prijs en bovendien snel geleverd.

personeel ondeskundig en manipulatief

Medewerkers van de winkel in Amsterdam lijken ondeskundig over het product dat ze verkopen en lijken er vooral op uit om je iets aan te smeren. Als je doorvraagt wordt er chagrijnig gereageerd. Wellicht moet dit personeel vervangen worden of een training krijgen in kennis over de producten die men verkoopt en klantvriendelijkheid

Geachte meneer Jurriaan, Wat jammer dat u uw bezoek zo beleefd heeft. Wij herkennen de kritiek helemaal niet en gelukkig, gekeken naar alle positieve reviews, onze andere klanten ook niet. U had een vraag over een Trangia brander die u online gekocht had waarvan u dacht dat het beschadigd was. Er is door meerdere personen met u meegekeken naar het artikel en het is vergeleken met de andere exemplaren in de winkel. Daaruit bleek dat de klacht niet gegrond was. Ook bij latere controle van de voorraad in andere filialen werd dit herbevestigd. Achteraf is gebleken, middels deze review, dat u er blijkbaar toch nog steeds een andere gedachtegang op na houdt. Dit kunnen wij moeilijk plaatsen, aangezien het een webbestelling betrof die gewoon retour had gekund... Geen van die medewerkers heeft op enige moment de indruk gekregen dat u ontevreden was en ze waren dan ook nogal verbaasd dat dit achteraf uw beoordeling bleek te zijn. Als er iets is waar Kathmandu voor staat dan is het géén agressieve verkoop. Wij geloven juist erg in een langetermijnrelatie met onze klanten, waarbij de klant tevreden is, zich prettig voelt in onze winkels en terugkomt. Maar zo ziet u maar, we zijn allemaal mensen met onze eigen percepties en -heel soms- sluit dat blijkbaar niet aan, jammer dat u het zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Team Kathmandu

Schoenen zoeken

In de winkels niet de juiste maten en model kunnen vinden, maar hier was het gelijk raak! Top site en dat je de voorraad in de desbetreffende winkels in Nederland kan zien helemaal top ! En ook de schoenen die ik heb besteld zien er super uit en lopen zalig.

Prima webshop!

Ik bestel zeker weer en ben benieuwd naar de winkel. Contact met klantenservice over het samenvoegen van 2 bestellingen was super persoonlijk en erg snel

Eens maar nooit meer...

Onlangs leren Olukai slippers gekocht, die waren afgeprijsd van EUR 71,00 voor EUR 49,95. De slipper werden zwaar beschadigd afgeleverd... na bellen bleek dat deze slippers als paar aan een haak in de winkel worden opgehangen, waardoor ze zeer gemakkelijk beschadigen. Des te erger... men vond het heel normaal om een zwaar beschadigd paar in de doos te stoppen en aan de klant te sturen. Mij werd aangeboden om de slippers te retourneren en het minst beschadigde paar te ontvangen... Uiteraard niet hiervoor gekozen. Na nog 3x er achteraan bellen en mailen, kreeg ik eindelijk een retourlabel en kon ik de slippers terugsturen. Pas met het retourlabel kwam er een excuus voor de afhandeling. Bizar bedrijf.

Beste Titia, Wij vinden het heel vervelend dat uw ervaring met ons niet naar tevredenheid was. Dat u slippers met een beschadiging toegezonden kreeg is niet goed te praten en dat spijt ons ook echt. Dit voorval hebben wij intern besproken en onze maatregelen genomen om de kans op herhaling te minimaliseren. Naast dat het voor u als consument lastig en vervelend is, zijn wij er natuurlijk zelf ook niet bij gebaat om een beschadigd artikel op te sturen, dat past niet bij de service die wij willen verlenen. De orders worden gecontroleerd, maar dit blijft mensenwerk, waardoor er toch een foutje in kan sluipen. Wat in uw geval helaas gebeurde, dit wilden wij natuurlijk spoedig en soepel voor u oplossen. In onze beleving hebben wij er alles aan gedaan om dit meteen op te pakken. Er is direct een retourlabel toegestuurd, met wederom excuses. Deze mail heeft u niet gezien/ontvangen. Toen u ons belde heeft u ook gezegd dat u vaker problemen had met het opgegeven mailadres. Bij sommige providers belanden de mails snel in de spam-box. In elk geval ging het met het tweede mailadres die u vervolgens opgaf wel gelijk goed. We herkennen ons dan ook maar ten dele in het commentaar dat u geeft; om slippers met beschadigingen op te sturen was zeker ongelukkig en vervelend. Maar het feit dat onze retourlabel niet bij u aankwam, daar kunnen wij helaas niets aan veranderen. Het is in zo’n geval ook altijd fijn als er een telefoonnummer bij de order wordt opgegeven, dat geeft ons wat meer mogelijkheden om contact op te nemen, mocht er iets zijn. Nogmaals onze excuses dat uw ervaring niet goed was en dank voor uw feedback, dat geeft ons de mogelijkheid hier lering uit te trekken. Met vriendelijke groet, Team Kathmandu

prima meegedacht met alternatieven

Een blouse die ik online had besteld leek er eeerst niet te zijn, ik werd hierover gebeld met de suggestie voor alternatieven (die ik niet heb gevolgd, geen probleem). Daarna bleek de blouse er toch te zijn, weer gebeld, en via de mail opgelost zodat ik hem snel in huis had.

Prima ervaring

Een enkel artikel besteld, dat snel en correct geleverd werd.

Goede overzichtelijke site en order afhandeling. Afspraken zijn nagekomen en alles ging soepel! Klein kritisch puntje: het zou iets persoonlijker kunnen worden gemaakt door iets waar jullie voor staan als bedrijf zijnde. (Kleine brief, kaart, bedrijfs verpakkinng)

Twee locatie bestelling uiteraard te laat

Uiteraard te laat besteld en moesten de spullen uit twee andere winkels komen dan ik had verwacht. Een belletje na de online booking en ik werd keurig terug gebeld met: de concrete leverdatum en "alles komt in orde" gevoel. En dat kwam het ook; een heerlijk begin van mijn lange week-end!

Keurig verpakt levertijd super snel, stond 1 tot 5 werkdagen voor had het op dag 2 binnen. Online verkoop is uitstekend

Heel fijn

De bestelling werd snel geleverd

Uitstekende service.

Mijn bestelling is vlot afgehandeld. Een verpakking zonder overbodige tierlantijnen, dus duurzaam. En het bestelde vest zit als gegoten. Ik ben er blij mee. Maar ik was altijd al tevreden met Kathmandu.