goed en snel

Keurig verpakt geleverd, snel bezorgd ( hoewel dat niet altijd belangrijk is)

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Goede en snelle service

Per ongeluk twee keer betaald. Snel en goed opgelost. Snelle verzending

Goed, duidelijk en snel

Goede en fijne service, zeker de persoonlijke noot erbij is helemaal fantastisch en superklant vriendelijk

Levering volgende dag, keurig verpakt!

Producten voldoen aan de verwachting. Snel geleverd. Heel attent, er zat een hand geschreven briefje bij.

Fijne en snelle service

Zoals verwacht goede en snelle service. Kathmandu staat garant voor kennis en heeft klantgerichtheid hoog in het vaandel. Bij mijn bestelling kreeg ik een handgeschreven kaartje waarmee ik bedankt werd voor de bestelling en veel plezier werd gewenst met de artikelen. In een tijd waarin afstand de prioriteit heeft wordt dat op deze manier mooi overbrugd.

Snelle en persoonlijke levering door medewerker op de fiets!

Snelle en persoonlijke levering door medewerker op de fiets! En nog vriendelijk ook :))

1000%

Fijn als alles klopt en op tijd is. Bedankt!

Helemaal top!

Supersnelle verzending, ook in deze rare tijd. En een leuk handgeschreven briefje en netjes ingepakte artikelen (zonder plastic!). Helemaal leuk, ga zo door Team Kathmandu!

Een Goede en snelle levering

Er valt niks te verbeteren.

Fijne service! Ook tijdens corona!

Fijne service! Ook tijdens corona!

Vriendelijk en snel!

Persoonlijke notitie was bij de trui toegevoegd, erg leuk!

Goed: duidelijk en snel

Goed, duidelijk en snel.

Prima service!!!

Prima ervaring...........de bestelling werd binnen 2 dagen thuis afgeleverd door een aardige meneer van Kathmandu zelf!

Ik heb contact gehad met iemand uit de winkel Amsterdam en dat was heel fijn Dus alles hartstikke goed Jas past perfect

snelle levering en vlotte retour zending

ben tevreden over de retour afhandeling, jammer dat de verzendkosten van het retour zenden voor rekening van de klant zijn.

Mooie spullen, goede service. Zoals het hoort dus!

X

In deze Corona tijd perfect geleverd .

Snelle levering, netjes ingepakt en met een persoonlijk kaartje, Namasté!

Vlotte afhandeling, thuis bezorgd vanwege Corona

Goed product, goede service.

Ben een nieuwe klant maar tevreden over de snelle levering,wel wat duurder maar dat is het mij persoonlijk wel waard

Mooie handschoenen, binnen een dag persoonlijk afgeleverd door een Kathmandu medewerker aan de voordeur. Beter kan niet.

Via de webshop een fijn vest besteld en deze werd binnen no-time bij mij thuis bezorgd door een medewerker op de fiets. (K woon in utrecht dus zelfde plaats als de winkel) .

uitstekend

Snelle levering!

Ondanks drukte een snelle levering