fantastisch

correcte telefonische informatie. mede daardoor heb ik een paar super wandelschoenen gescoord . Dank u, voor de genomen werkzaamheden. vriendelijke groet, Margreet van der Laan

bestellen op de website

halen in de winkel, geen gezeur, klaar

Top winkel goede service en vriendelijke verkopers

Top winkel

Geheel tevreden

Snel en netjes

De bestelling werd snel en zorgvuldig verpakt afgeleverd. Ruilen voor een andere maat ging ook snel en zonder problemen.

Goed geregeld

Jammer dat de foto op de website niet helemaal ocereen kwam met het produkt. Verder goede service

Prima shop!

Makkelijk bestellen, levering volgens verwachting, goed en netjes verpakt en mooie kwaliteit.

Duidelijke website, goeie producten en goede levering

Ruime winkel met heel veel keuze in kwalitatieve en goede producten.

Super snel!

Super snelle levering van jas. Netjes verpakt. Makkelijk bestellen via website. Goed geregeld.

Goeie service en snelle levering!

Mijn bestelling was snel binnen en goed verpakt. Er miste een item, maar dit werd meteen geregeld en verzonden. Top service!

Beter dan Bever :-)

Telefonisch goed geadviseerd. Al zit de winkel ver van waar ik woon, bestel ik graag bij Kathmandu. Goede telefonische service, snelle aflevering bij bestelling vanaf internet en een hele toffe jas!

helemaal goede service

behulpzame medewerkers die graag met je meedenken, goede kwaliteit, snelle levering

Besteld en keurig op tijd geleverd

Zie hiervoor

EEN PRIMA VLOTTE VERZENDING

Een zeer vlotte bestelling

Uiterst correct en snel reagerend

Besteld produkt viel te klein uit. Bevesting retourontvangst en terugbetaling verliep supersnel en via de mail werd ik goed verder geholpen met een alternatief produkt.

Goede vlotte en correcte levering

Snel geleverd, goede update over levering en de juiste artikelen

Enthousiaste medewerkers en snelle levering

Prima producten voor een puike prijs. Twee bestellingen kunnen samenvoegen waardoor geen verzendkosten.

Gewoon goed, niets aan toe te voegen.

Makkelijk besteld snel geleverd

Producten zijn goed verpakt en de bestelling was makkelijk geplaatst en snel geleverd (tot 2 werkdagen)

prima en snelle afhandeling/levering

zie boven

alles was top!

Blij met mijn aankoop:-)

Snelle levering voor een broek met een mazzelprijs

Snelle levering voor een broek met een mazzelprijs; een prijs waarvoor ik bij een vergelijkbare webshop bijna het dubbele betaalde!

Vlot en zorgvuldig

Paar tentstokken besteld en snel ontvangen. Punt van aandacht: ik moest tekenen voor ontvangs voor de waarde van 75 eu. Hierdoor kon het pakket niet bij de buren afgegeven worden. Gelukkig was ik thuis, maar mijn advies: doe dat alleen bij echt kostbare producten. Mooie kwaliteit stokken en altijd fijne service in de winkel. Dank!

artikel keurig afgeleverd. iets trager geleverd dan ik zou willen (want niet "vandaag bestellen, morgen geleverd), iets te verwend denk ik. Wat ik wel gek vind is dat ik een paspoort moest laten zien (bij afleveren) voor een artikel van ruim 30 euro...

Website prima prijs kwaliteit uitstekend

De korting op het product is uitstekend. Echter na bestelling op internet webshop kreeg ik geen bericht of ze de jas in de winkel Utrecht hadden weggelegd. Ik ben er maandag zelf achteraan gaan bellen omdat ik de jas pas woensdag kon ophalen. Pas woensdagmiddag kreeg ik de bevestiging. Service in winkel was netjes. Regards Martin Peersmann