Goede en snelle bezorging

Alles helemaal prima! Goede en snelle bezorging.

snelle goede levering

Beselling via website snel en probleemloos geleverd

All good

Snelle en nette levering

Eerst een te grote maat besteld van mijn (heerlijke) Glerups pantoffels. Binnen 2 dagen had ik netjes het geld terug op mijn rekening. De maat kleiner die ik bestelde was al de volgende dag binnen. Bedankt Kathmandu!

prima ervaring, snelle levering

Snelle levering bij bestelling via internet.

Uitstekende firma

Perfect!!!

Everything from friendly & competent Information and communication to delivery process and merchandise quality was really amazing and perfect.

Prima product goede prijs

Mijn schoenen werden snel verzonden tegen een goede prijs. De communicatie via de website en mail was duidelijk. Prettige webshop

Snelle levering in goede verpakking

En dan ook nog een prima communicatie.

Goede en snelle service; kwaliteitsproducten

Erg tevreden met Kathmandu. Wanneer je in de winkel koopt, krijg je deskundig advies waar je echt iets aan hebt (in tegenstelling tot andere outdoorwinkels als Bever). Hetzelfde geldt voor online: als je vragen hebt, krijg je ook via e-mail snel en deskundig advies. Levering snel. Mijn enige tip voor Kathmandu zou zijn om levering ook mogelijk te maken op pakketpunten.

Product goed, verzending onhandig

Product werd verzonden voor alleen op huisadres, niet bij de buren. Daardoor duurde het veel langer voordat ik het product heb. Ik vertrouw mijn buren wel met deze producten. Ik stel voor om dit niet standaard te doen, maar als optie aan de bieden.

Beste Jelte, Wat jammer dat de bestelling niet goed afgeleverd is! Ik ben bang dat dit bij PostNL ligt, aangezien wij bij PostNL voor de optie: 'handtekening voor ontvangst' hebben gekozen. Waarmee we dus juist willen voorkomen dat een bestelling bij de buren wordt afgegeven. Blijkbaar gaat dit dus niet in alle gevallen goed. Nogmaals: heel vervelend dit. In elk geval wensen wij je nog veel plezier met het artikel en bedankt voor de feedback. Met vriendelijke groet, Nienja Kathmandu

Prima verwerkt en precies wat ik wilde

Snelle afwikkeling en betrouwbaar.

Goed, snel en vriendelijk

Goede service.

Schoen moest opgerekt worden: prima service in vestiging Nijmegen!

Fijne trui, snelle levering

Ik ben heel blij met deze trui. Lekker warm en prikt niet. Prachtige kleur, komt overeen met de foto. Ik heb confectie maat 40 en een maat M zat prima.

Prima webshop!

Twee paar sandalen in de sale gekocht, binnen 2 dagen in huis. Alles in orde. Merk kende ik al, dus prima.

Heel Klantvriendelijk

Erg Goed geholpen met keuze voor jas uiteindelijk toch geruild, en geld teruggekregen deden ze totaal niet moeilijk pver

Boven verwachting!

Snelle correcte levering van mijn bestelling in de meest milieuvriendelijk denkbare verpakking.

Zeer goed; deskundig

Wordt een vaste winkel voor onze reizen.

snelle levering, prima product!

Heel tevreden over deze webshop. Snelle levering en het product overtrof onze verwachtingen. Zat als gegoten, als een tweede huid.

Snel in huis. Online bestellen met vvv kadobon lukte aanvankelijk niet, maar later wel. Prettig telefonisch contact gehad hiervoor.

Zeer tevreden.

Bij Kathmandu snel de schoenen die ik zocht in de juiste maat en kleur gevonden. Makkelijk te bestellen en vervolgens correct geleverd.

Bestelling prima verlopen

Online bestelling van GoreTex was middel. Goed geprijsd en snel geleverd. Heb hier al vaker wat besteld en ben ook al eens in de winkel in Amsterdam langs geweest. Goed geholpen destijds.

Goed en snel bezorgd

Hoewel ik me zorgen maakte omdat op de website staat dat je een track en tracecode ontvangt en die heb ik nooit gezien, kwam mijn bestelling binnen een paar dagen gewoon goed aan. En dat tijdens de feestdagen, fijn hoor.

uitstekend en met zorg verstuurd

Bestelling gemaakt en snel ontvangen. Het product is met zorg ingepakt en verzonden.