Snel, correct en persoonlijk

Pakketje werd snel met fietskoerier gebracht, verrassing was een persoonlijke handgeschreven boodschap. Op die kaart bovendien een foto van hikers op de Faroereilanden, war een grappig toeval is want daar liep ik twee weken geleden ook nog. Al met al zorgt het ervoor dat ik bij een volgende ‘outdoor’ aankoop eerst bij Kathmandu ga kijken. Groet Erik

Geweldig klantvriendelijk en aandacht voor duurzaamheid

Twee paar schoenen los van elkaar besteld. Werd gebeld om te vragen of dit in 1 verpakking kon ivm beperking vervoer. Zeer vriendelijk handgeschreven briefje bij beide zendingen. Volgende keer graag weer.

prima afstemming

prettige dienstverlening

Snelle verzending, mooi verpakt product en een kaartje met een leuke bericht van de verkoper in de verpakking. Ik raad het van harte aan.

Een zaak die beloften waar maakt

Zoveel telefonisch als in de winkel zeer vriendelijk personeel. Goede en mooie kleding. Zeer behulpzaam. Online heel gemakkelijk te bestellen en een snelle levering. Helaas paste het artikel niet, maar wel een snelle terugbetaling. Simpelweg TOP!

Merken uit de bovenklasse, fijn personeel.

Zaterdagmiddag in filiaal Utrecht geweest met mijn vrouw. Ik dacht een Arc'teryx Beta LT hardshell te zoeken maar de oplettende en prettig aanwezige verkoopster wees me op een groenige Beta (zonder LT). Die bleek uiteindelijk de betere keus ivm capuchon. Ze had merkbaar verstand van zaken. Nog even langs de truien en de rugzakken waar mijn vrouw die ochtend al goed advies had gekregen. De aangeboden merken zijn bovenklasse. Daar betaal je natuurlijk ook voor, maar prijzen zijn marktconform, personeel niet...die waren veel beter dan dat. Leuke ervaring.

Prettige afhandeling van de bestelling

Zie boven

Prima ervaring

Product zoals omschreven. Nergens anders te krijgen in deze kleur en maat. Levering was zoals vermeld. Ze hadden nog een persoonlijk handgeschreven kaartje bij het pakketje gedaan.

Fantastische service.

Ontzettend leuk een persoonlijke wens te ontvangen van Kathmandu bij de door mij bestelde jas! Echt super!

Zeer goed advies

Ik had wandelschoenen nodig voor mijn reis naar Peru. Ze namen de tijd en gaven goed advies over de schoenen. Ik heb nog even nagedacht over de schoenen en ze daarna online besteld. Erg leuk om nog een handgeschreven briefje te ontvangen erbij.

Zeer snelle reactie en meedenkendheid

Helaas een te kleine maat besteld. Ik kreeg binnen tien minuten reactie plus constructief plan met het verzenden van het product van een naar de andere locatie. Erg tevreden over en kijk uit naar het ontvangen van warme handschoenen die niet afknellen!

Tevreden.

Product is zoals aangegeven, bezorging prima.

goeie prijs

Uitstekende snelle levering en service.

Bestelde spullen waren volgende dag in huis. Helaas fout in de levering, dit was professioneel en snel opgelost. Geen gedoe. Aanrader dus.

keurig ontvangen.

Ik beveel uit principe nooit aan.

Beste A, Bedankt voor de review. Dat het nog niet bezorgd is klopt inderdaad. De order is op de 28ste december geplaatst en op de 29ste december verzonden door ons. De Fietskoeriers bezorgen niet op zaterdag en maandag 1 januari is ook een vrije dag, dus de eerste mogelijkheid is dinsdag 2 januari en als het goed is, wordt het vanavond ook bezorgd. Kortom, tijdens de feestdagen kan de levering ietsje langer duren. Alvast veel plezier van de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Kathmandu

Makkelijk kopen, volgende dag geleverd.

Goede prijs, geen gezeur met verzendkosten

je krijgt wat je bestelt

altijd goede kwaliteit, Netjes afgeleverd

Super vriendelijk en lekker snel ontvangen

Alles prima!

Een voor mij (tot voor kort) onbekende winkel heeft een duidelijke site met veel keus en een snelle service. Ik bestel er zéker nog een keer.

Beanie afgeprijsd en snel geleverd, toppie!

Beanie afgeprijsd en snel geleverd, toppie!

Perfecte vriendelijke en snelle service

Het gaat eigenlijk om een onbelangrijk item van een paar Euro dat versleten was, waardoor mijn ouder Petzl headlight onbruikbaar was geworden. Het vervangartikel bijna nergens meer te vinden op het Net. Bij Kathmandu hadden ze het nog op voorraad, bovendien aan een schappelijke prijs. Dus snel besteld en het werd 2 dagen later stipt en correct geleverd, met een vriendelijke, handgeschreven bedankkaart in de verpakking, een leuke verrassing in de e-commerce wereld. Headlight is weer als nieuw, waarvoor mijn grote dank. Ik wens heel het Team van Kathmandu fijne feestdagen en een schitterend 2024 !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte levering

Mooi produkt

Alles goed verlopen

**********

Geen idee

Geen idee zending nog steeds niet ontvangen vandaar voorlopig nog maar 3sterren :-(

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.