De buitensportwinkel met natuurlijk het beste assortiment

In de winkel in Utrecht echt verleidt door alle mooie spullen.

Snelle, goede en vriendelijke afhandeling van de bestelling

Snelle, goede en vriendelijke afhandeling van de bestelling.

Ik ben erg goed geholpen bij het uitzoeken van een rugzak. Ze hebben de rugzak op de juiste manier afgesteld zoals hij gedragen moet worden. Zeer vriendelijk personeel en super goed advies.

Kathmandu rocks!

Uitstekende mid season donsjas, snelle verzending en een leuke handgeschreven kaart. Wat wil een mens nog meer?

Snel, vakkundig en behulpzaam

Wat een vriendelijke, behulpzame en vlotte service bij de webwinkel van Kathmandu. Ik werd snel en vakkundig geholpen. Ze sturen ook nog een persoonlijk geschreven kaartje mee bij je bestelling.

Snel geleverd met een leuk persoonlijk en attent handgeschreven briefje erbij. Ik zou zeker nog een keer bij hen willen bestellen.

Fast!!

Great experience! Very fast delivery :)

Quick and friendly delivery

My delivery arrived really quickly with a friendly note! Great service!

Gewoon helemaal top

Snel geleverd en een pet bij aankoop gekregen terwijl ik net 1,50 onder de deal: fjall raven min 100 dan krijg je een pet. Dat is gewoon super attent en zorgt ervoor dat ik mijn outdoor spullen blijf kopen bij Kathmandu. Dank

`goede prijs kwaliteit verhouding, snel besteld, snel geleverd. Top!

goede prijs kwaliteit verhouding, snel besteld, snel geleverd. Top!

Snelle en persoonlijke service

Een dag later al bezorgd en een leuk handgeschreven briefje bijgevoegd.

Gedoe met bezorging

Vooral met PostNL contact gehad over de bezorging

Wat een fijne winkel!

Als je goed advies wilt, mooie spullen nodig hebt en je liever niet een winkelketen sponsort die er alleen voor de aandeelhouders is (bever dus), ben je bij Kathmandu aan het goede adres.

betrokken en professioneel

fijne snelle en betrouwbare service. kom er graag.

Duidelijke website! Volgende dag bezorgd. Lief briefje erbij! Gord verpakt! Kortom super bedrijf!

Goede service.

Personeel is bekwaam.

Online besteld! Keurig verpakt en de volgende dag al thuis!

Snelle correcte levering

Wat ik vreemd vond was dat ik een handtekening moest zetten voor levering. Dit maakte dat ik een avondlevering moest afspreken wat extra kosten met zich mee bracht. En dat voor een thermosbeker!

Snel, correct en persoonlijk

Pakketje werd snel met fietskoerier gebracht, verrassing was een persoonlijke handgeschreven boodschap. Op die kaart bovendien een foto van hikers op de Faroereilanden, war een grappig toeval is want daar liep ik twee weken geleden ook nog. Al met al zorgt het ervoor dat ik bij een volgende ‘outdoor’ aankoop eerst bij Kathmandu ga kijken. Groet Erik

Geweldig klantvriendelijk en aandacht voor duurzaamheid

Twee paar schoenen los van elkaar besteld. Werd gebeld om te vragen of dit in 1 verpakking kon ivm beperking vervoer. Zeer vriendelijk handgeschreven briefje bij beide zendingen. Volgende keer graag weer.

prima afstemming

prettige dienstverlening

Snelle verzending, mooi verpakt product en een kaartje met een leuke bericht van de verkoper in de verpakking. Ik raad het van harte aan.

Een zaak die beloften waar maakt

Zoveel telefonisch als in de winkel zeer vriendelijk personeel. Goede en mooie kleding. Zeer behulpzaam. Online heel gemakkelijk te bestellen en een snelle levering. Helaas paste het artikel niet, maar wel een snelle terugbetaling. Simpelweg TOP!

Merken uit de bovenklasse, fijn personeel.

Zaterdagmiddag in filiaal Utrecht geweest met mijn vrouw. Ik dacht een Arc'teryx Beta LT hardshell te zoeken maar de oplettende en prettig aanwezige verkoopster wees me op een groenige Beta (zonder LT). Die bleek uiteindelijk de betere keus ivm capuchon. Ze had merkbaar verstand van zaken. Nog even langs de truien en de rugzakken waar mijn vrouw die ochtend al goed advies had gekregen. De aangeboden merken zijn bovenklasse. Daar betaal je natuurlijk ook voor, maar prijzen zijn marktconform, personeel niet...die waren veel beter dan dat. Leuke ervaring.

Prettige afhandeling van de bestelling

Zie boven