Uitgebreid aanbod, snelle en persoonlijke levering met uitstekende service voor eventuele retourzendingen.

Snelle en persoonlijke service

Online schoenen besteld (waarvan ik al wist dat het de juiste waren). Favoriete kleur in de sale, nog 1 paar beschikbaar. Woensdag besteld, donderdag in huis mét een lief persoonlijk kaartje erbij. Zeer tevreden. Als ik in Utrecht kom, ga ik zeker ook eens in de winkel kijken. Dank Kathmandu voor fijne wandelschoenen

Keurig verzorgd

Vlotte service en keurig verzorgd

Snel verzonden met persoonlijke noot

Mijn nieuwe handschoenen had ik snel in huis, en er zat een handgeschreven bedankje bij. Erg leuk! Verzorgd verpakt ook. Helemaal tevreden :-)

Snelle levering en terugstorting na retour

Correcte en snelle levering

Goed product, compact en keurig verpakt met persoonlijke noot

Ik bestelde een waterdichte wandelbroek. Ik kon kiezen voor een optie leveren door een fietskoerier. De broek voldoet volledig aan mijn wensen. Het was met een dun papieren beschermfolie in een net passende doos (gelukkig geen grote doos met onnodig en vaak vervuilend opvulsel). Daarnaast zat een kaart met een geschreven persoonlijke boodschap in.

Kwaliteit en milieuvriendelijk

Deze keer ontkwam ik er niet aan om online te bestellen, maar ik was blij met een heel klein doosje waar mijn product netjes en compact in verpakt zat. Heel blij met mijn aankoop.

Slechte ervaring

Mijn Meindl schoenen zaten niet in de originele doos. De levering was niet de volgende dag maar een dag later. Erg lastig want dat was op een zaterdag dat ik niet op tijd in de winkel kon zijn om het op te halen.

Zeer tevreden!

Ik had de verkeerde maat schoen besteld en ben naar de winkel gegaan om deze te ruilen. Ik wist alleen niet welke maat ik dan wel moest hebben en een zeer vriendelijke, behulpzame en geduldige medewerker heeft mij ontzettend goed geholpen. Ik ben zeer tevreden.

uitstekend

Goede prijs, snelle levering en de persoonlijke handgeschreven boodschap maakt het compleet. Een echte aanrader

Buitengewoon

Ik ervaar mijn aanschaf, Osprey Daylite Tie Dye Print 13 L, zoals beschreven in de webshop. Is er een losse regenhoes voor dit formaat beschikbaar?

Beste Eri, Bedankt voor de positieve review! We hebben zeker losse hoezen voor rugzakken, voor deze rugzak kan je het beste de Deuter Raincover mini kiezen: https://www.kathmandu.nl/deuter-raincover-mini-dr3942021-3013-018179.html Als de link niet werkt, kan je 018179 intypen in de zoekbalk op onze site. Een fijne dag en graag tot ziens! Team Kathmandu

Snel verzonden en beste prijs-kwaliteit verhouding die ik online heb gevonden

Artikel prima geleverd.

Heerlijke schoenen snel in huis

Goede informatie, service en nu loopplezier

Makkelijke bestelling en snelle levering

Super!!!!!!!

Naar verwachting goed

Mijn eerdere aankopen zijn ook naar wens verlopen

Prima winkel en mooi assortiment

Prima winkel en goed assessment, alleen op het punt van webwinkel, kan het qua snelheid en informatie beter, er wordt bv op zaterdag niet afgeleverd bij PostNL, de aankoop komt dus dinsdag ipv maandag is dat erg nee, alleen het is fijn als je het weet.

top

snel

Zoals verwacht

Snelle levering van mijn bestelling. Goede en persoonlijke service.

Snelle reactie en levering.

Snelle levering. Geen problemen. Wel jammer dat het gekochte artikel in een doos aangeleverd werd. Het had zo in een envelop gekund en in de brievenbus gegooid kunnen worden.

zelfs hulp bij na aankoop testen

Buitensport-redelijk-lichtgewicht fauteuiltje leek me te moeilijk bij eerste keer zelfstandig montage: kreeg ik na vooraf telefonisch vragen hulp bij in de winkel van Kathmandu, bovendien kon ik voor de aanschaf (in de webwinkel ‘s avonds) gaan proberen hoe het fauteuiltje zit in showroom-exemplaren Voordat ik wegging, nog mooie vilten pantoffels gezien, bleken desgevraagd ook met rubberen zolen in collectie, over nadenken of deze of toch dikke sokken in schoenen die ik toch al meeneem (maar dan wel minder ‘s avonds afbouwen) Kathmandu wil nadenken over mijn voorstel van wollen vingerloze handschoenen om veilig bij koud weer te kunnen koken

Snelle verzending van een goed product

Via website een paar cloud 5 wandel schoenen besteld. Mooie aanbieding en razendsnel in huis. Goede pasvorm, voor dit merk wel een maatje groter aanschaffen dan je gewend bent.

Super fijne winkel!

Kathmandu is geweldig! Naast hun uitgebreide aanbod, bij hen ontvang je zelfs, met de hand geschreven bedankkaartje. Top! Ik raad ze zeker aan.

Het product wil ik terug sturen maar er zit geen retournons bij

De broek die ik besteld heb past niet. Er zit geen retourbon bij dus ik moet de broek zelf terug brengen

Bedankt voor de goede service en het lieve briefje.