De bestelde veters zijn van goede kwaliteit.

De bestelde veters zijn van goede kwaliteit en ook op de juiste maat geleverd. Wij zouden wanneer het nodig is een volgende keer weer een bestelling plaatsen bij Kathmandu.

Snelle levering, product zoals beschreven

Product snel ontvangen en was zoals beschreven.

Heel blij met mijn nieuwe jas

Nieuwe jas besteld en opgehaald. Goede aanbieding, ben er erg blij mee. Mooie winkel ook.

Ben nu 1x bij jullie geweest in Utrecht en heb 2x gebeld voor advies en ben goed geadviseerd. Diegene die ik heb gesproken wist waarover hij/zij praatte.

Snel en goed geholpen

Fijn winkelpersoneel

Alles prima!

Alles lief prima! Schnelle Antwort auf meine Frage, ob auch nach Deutschland versendet wird (was nicht offensichtlich war, da die Webseite auf Holländisch ist), superschnelle Lieferung, angemessen verpackt, tolle Ware, perfekte Kommunikation. Danke!

Goede prijs kwaliteit

mooi product voor een mooie prijs. Snel en correct gleverd

Snel geleverd en "groen" verpakt

Bestellen was al heel gemakkelijk, het vervolgcircuit laat niets te wensen over en in dit geval was de prijs uiterst concurrerend! De verpakking was op maat - geen verpakte lucht - en bij het artikel kwam een handgeschreven kaart. Nèt dat beetje meer! Complimenten en ... aanbevolen!

Super snel geleverd

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Super snel geleverd dus.

Prima geregeld

Alles ok

makkelijk bestellen en super snelle levering toppers

Super tevreden.

Makkelijk bestellen, snelle levering en een leuk kaartje bij de bestelling.

Topwinkel; zeer uitgebreid assortiment en behulpzame medewerkers. Bestelling werd eerstvolgende werkdag al verstuurd en dus vlot bezorgd!

Goede, snelle reactie en bezorging

Perfecte webshop

Heel blij met de webshop. Bestelling was snel geleverd en assortiment is groot in de winkel! Kom hier absoluut nogmaals.

Geen opmerkingen

Handig

Geschikt voor wandelen,mooie uitvoering en handige opbergvakken.

Probleem met een spuitbus prima opgelost door geld terug te geven

Had drie spuitbussen gekocht voor het waterdicht maken van mijn jas. Een bus bleek niet te werken. Gebeld. Kreeg geld terug gestort. Defecte voer ik af via milieu station.

Snelle verzending

levering compleet geleverd netjes verpakt

Snel communicatief zorgvuldig

Kleine bestelling maar adequate en snelle levering..

Fijne shop

Ze hebben net een ander assortiment, leveren vlot. En een leuke handgeschreven kaart waarmee ze ons plezier wensen. Top!

Snelle levering van mijn bestelling en netjes verpakt.

Pakje na week nog niet binnen

Pakje na een week nog niet binnen

Stipt, kwalitatief en no nonsens

Zoals verwacht