levering compleet geleverd netjes verpakt

Snel communicatief zorgvuldig

Kleine bestelling maar adequate en snelle levering..

Fijne shop

Ze hebben net een ander assortiment, leveren vlot. En een leuke handgeschreven kaart waarmee ze ons plezier wensen. Top!

Snelle levering van mijn bestelling en netjes verpakt.

Pakje na week nog niet binnen

Pakje na een week nog niet binnen

Stipt, kwalitatief en no nonsens

Zoals verwacht

Matig

Omdat ik nog steeds niets ontvangen heb.

Niet precies ontvangen wat ik besteld had

Had een zonnehoedje van Eisley Lovely besteld, maar de kleur was anders dan ik had besteld, terwijl de naam “purple “ wel hetzelfde was , jammer

Beste Marjanne, Bedankt voor de review en wat vervelend van het hoedje! Dat is niet leuk uitpakken. Per abuis stond de verkeerde afbeelding op de site, dat is nu aangepast. Natuurlijk mag het hoedje, uiteraard op onze kosten, retour gestuurd worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijk groet, Team Kathmandu

Snelle levering en product zoals besteld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Snelle levering en product zoals besteld. Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Fijne, overzichtelijke website!

Keurig snel en netjes verpakt!

Goede service, ook als je een reactie plaatst met een verzoek om antwoord. Erg correct en de handgeschreven notitie bij het ontvangst van de kleding maakt het heel persoonlijk. Erg attent! Dank jullie wel, blij met mijn nieuwe broek

Alles klopt!

Uitgebreid assortiment. Gunstig geprijsd. Geen verzendkosten boven €30. Duidelijke communicatie. Snelle levering. Goed verpakt. Persoonlijke boodschap bij aflevering. Volgende keer weer Kathmandu!

Kan beter

Ik had schoenen besteld online, wandelschoenen. Kwam daar om te passen. Er was weinig personeel en weinig oplettend. Naast mij een jonge vrouw die ook aan haar lot werd over gelaten leek het, verderop een man die het ook zelf aan het uitzoeken was. Juist met schoenen is aandacht en advies wel echt belangrijk. Want het moet gewoon echt goed zijn! Man achter de balie leek wat vermoeid van zijn werk. Klanten-moe. Kon geen glimlach af. Bij de tassen waren ze heel enthousiast, maar veel te weinig personeel. Maar goed dat is een landelijk probleem. Echter als ik het vergelijk met een andere outdoor winkel, dan kies ik qua actieve professionele service, vriendelijkheid en mee denken liever voor die andere winkel. Lijkt alsof de verkoop ze wat teveel komt aanwaaien.. (behalve op de tassen afdeling dan!)

Perfect bestelling

De bestelling, een slaapzak, werd snel en goed verpakt verzonden. Het bestelproces was makkelijk en dat gold ook voor de betaling. Absoluut een aanrader.

Goed product en zeer vriendelijk geholpen

D bestelling was snel op te halen en ik ben erg vriendelijk geholpen.

Snel en keurig bezorgd Opinietijdschrift retour proces is erg goed en snel

Leuk een persoonlijk bericht!

Mijn bestelling was binnen een paar dagen in huis en erg leuk om een persoonlijk bericht erbij te lezen! Ik kijk er naar uit om onze nieuwe lichtgewicht koekenpan te gaan gebruiken.

Perfect!

Echt snel en heel netjes verzonden, kwam zelfs met een lief handgeschreven kaartje. Wauw!

Kwaliteit en snelheid

Korte levertijd in een week met feestdagen. Kwaliteit van DD had is erg goed, dank!

Snelle bezorging, prima prijs en leuke persoonlijke boodschap

Blij met mijn olukai slippers. Snel bezorgd, prima prijs en een leuke kaart met geschreven persoonlijke boodschap. Een voorbeeld voor alle websites.

Snel, behulpzaam, geen problemen

Prettige service

snelle levering van het bestelde product

Jas gepast in de winkel in Amsterdam en via de webshop besteld. Fijne jas en snel geleverd.

De Maier broek is uiteraard perfect. Goed verpakt, gezellig kaartje erbij. Snel bezorgd.

Prima service, vriendelijk en geduldig

Zie boven

Oudegracht 256 3511 NV Utrecht