Dit een niet eerlijke site

Er staat overal dat je per maand betaald maar als je dan uiteindelijk opzegt zit je er minimaal nog 12 maanden en vast. Echt oplichting. Je hoort dit net als elk ander bedrijf netjes te vermelden voordat je de aankoop doet. Jammer dat het zo verloopt. Je kan denk ik makkelijk van dit soort reacties voorkomen.

Hele persoonlijke assistentie op maat

De jongens van de klantenservice staan ons altijd heel aardig en met veel toewijding te woord. Ze zoeken dan samen met ons naar passende oplossingen, of het nu gaat om ons keuzemenu, onze soft-phones of andersinds. We hebben heel gaar met ze van doen.

Pluspunten

Top geregeld

Pluspunten

Goede service en zeer snelle respons!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle reactie snelheid op verstoringen, vriendelijk te woord

Kennis niveau en/of first time Right percentage mag beter. Tot nu toe 3 vragen gesteld, maar ook 4 keer voor na moeten bellen om eea toch aangepast te krijgen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

mooie website

duidelijk vermelden wat de kosten zijn duidelijk vermelden hoe een opzegging gaat duidelijk vermelden wat de contracttermijn is

Wij vinden het vervelend te horen dat u een negatieve ervaring had. Wij doen ons uiterste best klanten via onze website van zoveel mogelijk relevante informatie te voorzien zodat zij een weloverwogen besluit kunnen nemen bij de bestelling van een servicenummer. De contractduur kiest u zelf tijdens het bestelproces. In uw geval had u gekozen voor een duur van 1 jaar. De overige informatie staat op de 0900-nummer pagina en in de algemene voorwaarden, en is u op uw verzoek nogmaals toegezonden. Voor vragen kunt u altijd bij onze klantenservice terecht via ons gratis 0800-nummer.

Pluspunten

- goed bereikbaar - directe reactie op vragen - deskundigheid direct aan de lijn

- verstuur jaarlijks kosteninzicht naar klant (kosten -/- opbrengsten)

Beste meneer Kivits, Dank voor uw prachtige beoordeling. Uw kosteninzicht krijgt u op dit moment maandelijks bij de facturatie. Uw idee voor een jaarlijks kosteninzicht nemen wij in beraad.

Pluspunten

Snelle service, vakkundige mensen. Worry free dienstverlening

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik ben op zich tevreden over hoe de lijn loopt. In het begin wat opstartproblemen, maar sinds die verholpen zijn, werkt alles goed.

Wat ik prettig zou vinden, is dat ik gemakkelijker kan zijn wat mijn belminuten per maand zijn en dan bedoel ik over de maand mei, augustus, enzovoort. Nu zie ik het ook van dag tot dag over een maand, maar daar zitten dan de belminuten van de vorige maand bij. Voor mij geeft dat geen duidelijk overzicht.

Beste shaYana, Dank voor de mooie review. Een tip voor het weergeven van statistieken binnen Mijn Belfabriek: rechts-bovenaan de pagina, boven de statistieken ziet u een periode weergegeven. Dit is de periode waarover uw bel statistieken getoond worden. Wanneer u op deze data klikt, verschijnt er een kalender waarmee u exact de periode kunt kiezen waarvoor u de statistieken wilt bekijken. Stelt u dit in op de eerste en laatste dag van de kalender maand, dan krijgt u alleen de gesprekken van die maand te zien.

Pluspunten

vriendelijke, laagdrempelig te benaderen medewerkers duidelijke administratie

soms wat warrig in de communicatie,

Pluspunten

- persoonlijkcontact - snelle reacties op vraag en antwoord - stabiel bedrijf - correcte uitbetaling

Pluspunten

Servicegericht, efficiënt, betrouwbaar

Pluspunten

Vriendelijk, efficiënt en goede informatie

Kijken of het mogelijk is om na een aanloopperiode de tarieven iets te laten dalen zodat ze kunnen concurreren met de KPN etc

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gedegen oplossing en goede advisering bij vragen

Het changeproces is afhankelijk van de medewerker. Niet altijd wordt er teruggekoppeld of op het gewenste moment de change doorgevoerd. Dit is voor eindgebruik cruciaal.

Pluspunten

Gegen kennis van zaken, goede support en betrouwbare technologie.

Op dit moment is voor ons alles naar wens.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima bereikbaar en altijd goed vriendelijk en goed behulpzaam.

geen noemenswaardige vermeldingen.

Pluspunten

Goede dienstverlening en persoonlijk contact

Pluspunten

Ze handelen snel en zorgvuldig bij wijzigingen in de configuratie. Verder is de uptime erg goed.

geen

Pluspunten

Het werkt. flexibel in aanpassingen. Alles is mogelijk zonder ingewikkelde procedures. Je zegt wat je wilt en wordt aangepast.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service via telefoon

Functionaliteiten mobiele app vielen wat tegen

Pluspunten

Heldere propositie en eenvoud

Pluspunten

Snelle service. Goed bereikbaar, ook telefonisch.

Pluspunten

Persoonlijk contact met mensen die niet alleen weten waar ze het over hebben, maar ook direct je vragen beantwoorden en bijvoorbeeld uit eigen beweging helpen met instellingen en dergelijke. Nazorg en aandacht: na enige tijd wordt je netjes gebeld of alles goed gaat en of ze je nog ergens mee kunnen helpen. Voorbeeld voor andere bedrijven. Zeer aan te bevelen!

Pluspunten

Goed product voor het managen van een servicenummer. - Zeer makkelijk en snel een einbestemmingsnummer wijzigen. - Goede en toegankelijke statistische informatie over het belvolume. - Niet duur. - Mogelijkheid van Call recording.

Het zou handig zijn als ik (de gebruiker) zelf flexibel een IVR zou kunnen opzetten. (keuze menu maken) en ik daarvoor zelf de teksten (.wav files) zou kunnen uploaden of nog makkelijker via mijn telefoon zou kunnen inspreken.

Pluspunten

Toegankelijk