2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

bereikbaar, ook in het weekend.

beter bevestigen van afspraken. Ik heb in het begin wat moeite gehad met de telefoon. Er is niet bekend waar de fout uiteindelijk lag, maar het kostte veel moeite dit te regelen. Ik kreeg op dat moment niet de service die ik wilde

Pluspunten

Helpen snel bij problemen. Nummer werkt altijd erg stabiel

Niet kunnen vinden na 6 maanden

Pluspunten

De Belfabriek krijgt echt een 10 voor de service. We krijgen altijd even vriendelijk en snel antwoord op onze vragen. Geen moeite is teveel.Waar vind je dat nog tegenwoordig...

Pluspunten

De Belfabriek heeft een snelle service, en bij eventuele problemen weten zij snel te schakelen.

Pluspunten

Alles gaat volgens afspraak. Bij storing onmiddellijk actie. Vriendelijk personeel

online portaal voor inregelen nummer

Pluspunten

Snel persoonlijk contact en gaan met hun tijd mee (app, goede website, API, etc.).

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

facturatie gaat goed alles duidelijk op papier makkelijk voor de boekhouding.

Zeer slechte klanten service ik belde met een probleem met mijn 0800 nummer was regelmatig (december 3 keer) gewoon de hele dag uit de lucht dus niet bereikbaar voor mijn klanten toen ik dit probeerde te vertellen kreeg ik een grote mond en bijdehante opmerkingen dit beviel me natuurlijk absoluut niet ik heb dan ook per direct mijn contract beëindigt ook zijn ze de duurste in deze branche ook zijn de servers niet goed naar mijn mening vaak is de verbinding slecht of zijn klanten bijna niet te verstaan heel zacht of klinkt als robot stem zeer slecht bedrijf alleen maar geld innen maar service is ver te zoeken.

Pluspunten

prima service en duidelijke uitleg gehad over alle mogelijkheden

- snellere afhandeling gewenst met de partners in het buitenland zodat een nieuw nummer sneller beschikbaar is - alles op één factuur i.p.v. één factuur per aansluiting.

Pluspunten

Goed bereikbaar Betrokken medewerkers Prettige dienstverlening

Geen

Pluspunten

fijne communicatie, snelle reactie op vragen en snelle uitvoering op vragen.

Pluspunten

- Heldere uitleg zowel persoonlijk als in de correspondentie - Snelheid in het aansluiten van het servicenummer

- Miscommunicatie over aansluitkosten. Mits van toepassing dan vermelden in het contract.

Pluspunten

Goede service Vriendelijk personeel Duidelijke uitleg over de diensten Meedenken met de situatie van de klant

Pluspunten

Heldere en duidelijke informatie en communicatie. Dus geen verrassingen of tegenvallers.. Ongevraagde adviezen waar je echt wat mee kunt. Vragen vaak binnen één werkdag beantwoord Niets werkt beter dan klant reviews om nieuwe klanten te interesseren voor ons product snurkbeugels voor snurkers en slaapapneu patiënten. Het gaf ons startende bedrijf een enorme boost in naamsbekendheid, betrouwbaarheid en daarmee omzet. Was een van de eerste klanten, sindsdien zijn de diensten en het gebruiksgemak alleen maar toegenomen. Kiyoh: er is geen betere.

Link naar resultaten welke op website kan worden geplaatst mag wat moderner. Een absolute aanrader: heb diverse bedrijven voor kantbeoordeling vergeleken. Kiyoh stak er met kop en schouders boven uit. "Absolutely the best return on investment ever".

Pluspunten

Prettige support en goede bereikbaarheid. Gemakkelijk bestellen en beheren van producten via de website en goede afhandeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betrokkenheid Vernieuwing

De factuur apart versturen ipv samen met een nieuwsbrief

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

- op zaterdag is de lijn niet altijd optimaal - 28/4/2014 e-mail ontvangen met statistieken met als aanhef: geachte heer demo?!?!? - wanneer er wijzigingen worden doorgevoerd heb ik niet het idee dat ze ook worden getest. Enige tijd geleden waren we al onze instellingen kwijt.

Pluspunten

Snel, makkelijk en goed geprijsd

Pluspunten

Goede uitleg, wordt netjes op de hoogte gehouden

Pluspunten

Gewoon een prettig en professioneel bedrijf.

Pluspunten

Goed bereikbaar, persoonlijke ondersteuning. Daarnaast is er goed meegedacht om de juiste keuze te maken, top!

Geen verbeterpunten. Tip: ga zo door, blijf persoonlijk contact aanhouden!

Pluspunten

Snel en zakelijk. Duidelijke info.

Geen.

Pluspunten

Makkelijk

Geen

Pluspunten

Snelle respons. Vriendelijk en behulpzaam, ook voor diegene die er niets van begrijpen.

Het is beter een beoordelingsformulier te maken met vragen die met cijfers beantwoordt kunnen worden en mogelijkheid voor toelichting

Pluspunten

vlot

Pluspunten

Eenvoudige werking en goede uitleg over de in te spreken teksten

Sneller reageren zodra je een verzoek indien