Pluspunten

Duidelijke website, heldere dienstverlening

communicatie in aanvraagproces nummer

Pluspunten

Goede bereikbaarheid Snelle (re)actie Behulpzaam Goede, begrijpende uitleg Goede portal

Bedankt voor deze prachtige review!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Reageren snel op vragen/opmerkingen en lossen dit ook goed op. Zijn nu al een aantal maanden van hun klant en hebben nog geen problemen ondervonden

Misschien wat meer de "mijn belfabriek" promoten met wat je er allemaal mee kan doen.

Bedankt voor de mooie review en de suggestie. We werken ook hier hard aan.

Pluspunten

Snel schakelen en netjes nabellen of alles werkt

Pluspunten

Makkelijk, simpel en snel geregeld.

Vragen gesteld per mail ook daadwerkelijk beantwoorden.

Pluspunten

Goede communicatie Duidelijk control panel

Duurde lang met overzetten nummer (moest zelf achteraan) bellen.

Pluspunten

Wij als bedrijf vinden dat de belfabriek lekker en goed lopen geen problemen moet ik toegeven... verder zijn wij tevreden bij jullie

De wachtmuziekjes kunnen wel wat anders enige puntje dus wat vrolijker bijvoorbeeld top 40 muziek en dat soort dingen verder alles prima

Bedankt voor deze mooie review. Wachtmuziekjes kunnen door de klant aangeleverd worden. U moet dan wel over de auteursrechten voor deze muziek beschikken.

Pluspunten

De medewerkers van de Belfabriek,zijn zeer sociaal,meedenkend,zeer geduldig,staan je iedere keer weer netjes te woord,hoe vaak je ook om informatie vraagt.Komen je tegemoet. Zeer tevreden.

Het mooiste zou zijn omdat het maken van een website geschakeld aan een 0909 nummer bepaalde technieken vereist,dat de belfabriek zelf deze site's zou kunnen leveren,zodat alles onder 1 dak valt ,zodat de klant niet afhankelijk is van verschillende bedrijven.Als er dan iets mis gaat dat de eigenaar van de site het gewoon af kan handelen met de belfabriek, Ik vertel dit eigelijk ,omdat ikzelf tot vandaag nog steeds met dit probleem zit dat mijn site nog steeds niet draaid gewoonweg omdat degene die nu aan de site werkt er niet uitkomt hoe hij de verbinding tot stand moet brengen betreft de codes.

Bedankt voor de prachtige review en voor de suggestie. Onze web-afdeling kan ondersteuning bieden bij een aantal van de meeste voorkomende CMS systemen. Neemt u gerust contact met ons hierover op.

Pluspunten

Statistieken in kijken. Gratis SMS versturen

Betere / hogere uitbetalings tarieven aan nummerhouder

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Persoonlijk contact, nazorg, mogelijkheden

Geen directe controle over centrale. Conversatie loopt soms langs elkaar heen.

Pluspunten

Uitstekende service Alle afspraken tot in detail nagekomen Keurige after-sales

vooralsnog geen

Hartelijk dank voor deze prachtige review!

Pluspunten

Snelle service, professionele aanpak.

Alvorens ik daadwerkelijk aangesloten werdt, was ik door een 2 tal bedrijven gebelt of ik niet wou overstappen, zou graag wat discretie van de procedure van ACM willen zien.

De gegevens van registraties bij de ACM zijn publiekelijk beschikbaar. Dit is wettelijk zo geregeld en hier heeft de Belfabriek helaas weinig invloed op.

Pluspunten

Snelle en juiste informatie Prima begeleiding

Pluspunten

snelle service, duidelijke website

Kosten blijken achteraf wel erg hoog in vergelijking met concurrentie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

tot nu toe goede communicatie: erg belangrijk !

De IVR, postcode routering, ook op homepage duidelijk aangeven, naar welke vestigingen deze zijn gegaan, net als bij vaste nummers dus....

Pluspunten

Goede applicatie met veel mogelijkheden (routering, wachtrijmanagement, keuzemenu's). Snelle afhandeling van support. Bij de bestelling van ons nummer was er iets fout gegaan, maar dit werd snel en kundig opgelost door de servicedesk. Helemaal goed!

De applicatie ook in de verdere toekomst blijven doorontwikkelen: daar kan het bedrijf zich mee onderscheiden.

Hartelijk dank voor deze prachtige review!

Pluspunten

eigenlijk alles

soms kan iemand anders een meerwaarde zijn in uw product en dan kan samenwerking een oplossing zijn voor de klant.

Wij staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen. Neemt u, wanneer u vragen of concrete ideeën hebt, gerust contact met ons op via https://www.belfabriek.nl/contact.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

helder duidelijk. concurrende prijzen vrindelijkpersoneel

duidelijke website