Pluspunten

Snel, persoonlijke aandacht, top kwaliteit

Positive

Excellent service and excellent boots, great communication, I would highly recommend.

Positive

Super fast shipping and perfectly packaged!

Pluspunten

Prompt service, large selection & fair prices

Positive

I placed my order and received a prompt email to confirm details and let me know that what I ordered may take a few weeks to ship. I periodically order from overseas and sometimes hope that I get the correct items and that they aren't damaged or held up in transit. From the time my boots were shipped I had tracking information that was kept up to date, and I received my boots much faster then I expected. I've ridden in Petrie boots for years and am so pleased with my new ones. I will definitely order from you again in the future. Thank you!

1 star: very bad, unacceptable

Suggestions

Waiting for my order for over a month. Said on website boots in stock?

• Would you recommend us? No

4 stars: good service, well treated

Positive

The boots are lovely. Exactly what I was expecting. Thank you. :)

Suggestions

Has nothing to do with Van Huet, but there was an extended wait at customs (almost 4 weeks) until the boots were released for delivery.

5 étoiles: parfait, définitivement recommandé

Positif

Livraison très rapide, très bon contact avec le service clients, entreprise sérieuse.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik kocht bij U, als Kerstgeschenk, 2 cadeaubonnen voor (een deel van) de aanschafkosten van rijlaarzen voor mijn kinderen. Per ongeluk ontving ik echter van U één cadeaubon voor het gehele bedrag. In goed vertrouwen werd door U dit gewijzigd in 2 cadeaubonnen, zonder dat ik de verkeerde cadeaubon inleverde. Prima service! PS: De onjuiste cadeaubon is door mij vernietigd.

Pluspunten

ik heb mijn rijlaarzen bij Dutchridingboots gekocht. Ik vond het lastig om online laarzen van mijn maat te bestellen; je weet nooit hoe de maat valt. Uiteindelijk ontzettend tevreden; de service is ook top. Als de maat niet goed was had ik ze gewoon kunnen terugsturen.

Pluspunten

Zeer professioneel advies, klantvriendelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik ben erg tevreden over de gekochte laarzen. De laarzen zitten als gegoten. Vanaf het eerste moment zaten de laarzen goed.

Het enige spijtige was de lange wachttijd. Maar ondanks dit heeft het bedrijf zijn best gedaan om daaraan tegemoet te komen.

Pluspunten

Hele snelle service en beantwoording vragen

Pluspunten

Prachtige laarzen

Pluspunten

Heel erg vakkundig, prachtig op maat gemaakt. Zeer mooi rijlaars past perfekt!

Pluspunten

Fantastisch!

Pluspunten

Persoonlijke aandacht, deskundig advies

Follow-up na klachten: wanneer toegezegd wordt binnen een bepaalde termijn te reageren, moet dat ook gebeuren.

Pluspunten

allereerst: he zijn uitstekende laarzen. goede kwaliteit en ze zien er goed ui. tentweede goede service.

ik ben geen onderwijzer, die zegt: "het kan altijd beter." ik zeg: "het kon niet beter!"

Pluspunten

Very good service, easy to buy, and fast delevery. I Will recommend this to my friends.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

duidelijk op de site zetten wat er verstaan wordt onder speciale bestellingen. Dit omdat de klant niet verwacht dat laarzen met een standaard maat die wel bij petrie besteld moeten worden vallen onder speciale bestellingen. Onder speciale bestellingen valt bij mij het speciaal opmeten en geen standaard maat. dit omdat ik nu laarzen heb die niet passen. wanneer je petrie laarzen bewust al een maat groter besteld dan dat je thuis hebt alleen van een ander model, ga je er niet van uit dat de laarzen te klein zijn! dan zouden ze eerder iets ruimer kunnen zijn. Een NIET specialist weet niet dat het zoveel verschil maakt tussen verschillende type laarzen. ik noem het eerder frappant! Wanneer je normale schoenen hebt bij een schoenenwinkel maat 39, ga je er hoogstens van uit dat dit een maat kan verschillen en geen 3. Een student die een jaar lang spaart om laarzen te kunnen komen en dit bewust bij u doet om geld te besparen, gaat er niet van uit nog eens een jaar te moeten sparen voor nieuwe laarzen. Uit service had u ze terug kunnen nemen, dan had u een klant gehouden en geen negatieve reclame gekregen. na laarzen te hebben besteld van bijna 700 euro, en ze nu thuis in de kast te hebben staan, kan ik helaas geen positief woord uitbrengen. Begrip heb ik ervoor dat dit bedrijf uw passie is. maar wanneer u een goede service had, had u anders omgegaan met deze klant en was uw toon in uw mail anders geweest. helaas staan deze mooie laarzen nu in de kast.

Een lak rijlaars die speciaal voor U gemaakt is, 100% correct is uitgeleverd op de door u ZELF DOORGEGEVEN MAAT, maar met een opengesprongen rits wordt geretourneerd met de mededeling dat het geld moet worden terug gestort is één ding, De rits was direct te repareren en de - na veel moeite - op de verstrekte maten de laars gecorrigeerd en geretourneerd is een ander ding. U heeft steeds geweigerd bij mij langs te komen voor een correct en vakkundig opmeten.Het is triest dat ondanks alle moeite zo wordt gereageerd. Het zij zo, ik kan nu eenmaal niet iedereen tevreden stellen.

Pluspunten

I couldn't be happier my boots. Peter communicated throughout the order process; the boots arrived ahead of schedule and fit perfectly. I can't wait to get another pair! If you're considering new boots, don't hesitate to buy from Mr. van Huet.

Pluspunten

Goed en snel geholpen, reageert meteen op email

Pluspunten

Goede communicatie, klantvriendelijk

Verpakkingsmateriaal, snelheid levering

Maatschapslaan 25