Geen warmte bij gebruik als thermo-/onderhandschoen

Ik had goede hoop dat de zilverhandschoenen extra warmte zouden geven als thermohandschoen onder mijn eigen handschoenen. Helaas, ik houd nog steeds erg koude handen. Spijt van deze aankoop.

meer woord dan daad

Ik heb onlangs voor € 60 zilverhandschoen en sokken gekocht. Het resultaat is voor mij zeer teleurstellend , nog steeds koude handen en voeten !!! Komt er dus op neer dat ik 60 euro heb weg gegooid, er worden mooie verhalen verteld op de site maar in de praktijk werkt allemaal niet voor mij .

Heerlijke sokken

Dankzij de zilversokken heb ik, binnen korte tijd, geen koude voeten meer in bed

Na 23 dagen nog geen bestelling ontvangen

Bestelling laat al 23 dagen op zich wachten. Na een tweede klacht hebben ze maar een track & trace code aangemaakt bij post.nl. maar daar hebben ze niets ontvangen. Op een vraag om de bestelling te annuleren wordt niet ingegaan.

Buiten gewoon vriendelijk en naar tevredenheid behandeld.

Jammer van de corona epidemie, nu veel moeite moeten doen om de juiste maat en kleur van de handschoenen te bepalen. Uiteindelijk is naar tevredenheid geleverd en nu maar hopen dat deze handschoenen geschikt zijn om het fenomeen van Raynaud te de baas te blijven. Rob dus bedankt.

Vlotte en nette levering

Product vlot en goed verpakt ontvangen. Helaas is mijn fenomeen van raynaud te heftig voor de handschoenen met zilverdraad, dus weinig van het beoogde effect gemerkt

Goede sokken

Fris en soepel

Prima verkoper

Snel ontvangen, goed product. Prima webshop

Prima sokken voor diabetes

Goede service, zilverhandschoenen passen prima

Zooltjes zitten goed en hielspoor is verlicht!

Ben blij met de zolen. Is in het begin raar om mee te stappen en pijn in been en voet, maar na een weekje doorzetten gaat het nu veel beter met het hielspoor.

Watergevulde binnenzeilen gekocht voor mijn moeder van 90 ze vind ze geweldig lopen.

Prima produkt , echt een aanrader

Snelle service en duidelijke informatie

Niets verder aan toe te voegen

Uitstekende snelle service

Zilversokken prima produkt

Snelle levering ondanks corona-tijd

Ik had de bestellingen snel in huis, en we hebben baat bij de spullen die we besteld hebben, ik ga hier zeker meer besteĺlen, van mij een welverdiende dikke 10.

Geen wandeling meer zonder watergevulde zooltjes

Ooit een hielspoor gehad, sindsdien zijn de watergevulde zooltjes en ik onafscheidelijk van elkaar...

Geweldige uitvinding!

Bijna had ik de hoop opgegeven om zomers nog sandalen of slippers te dragen: in geen enkel (leuk/modieus) exemplaar kon ik mijn zooltjes kwijt. En die zooltjes zijn toch van levensbelang met een compleet versleten heup op mijn 31e... Omdat ik niet kon geloven dat ik de enige was met dit probleem besloot ik een middagje te gaan Googlen. En ja hoor, ik vond de zelfklevende klittenbandjes van Skafit. Te gek product! Ik loop nu op sandalen en slippers waarin ik de zooltjes gemakkelijk kan vastplakken. Zou willen dat ik dit zelf had verzonnen :-)

Prima en snelle levering.

Goede nette en eerlijke Webshop TOP service!!!

Had hier slippers besteld, waarbij na ongeveer 2 maanden het kurk begon te scheuren. Hier een melding van gemaakt, en dezelfde dag nog een voorstel gekregen voor geheel gratis nieuwe slippers, deze zijn de volgende dag kosten loos aan mij verstuurd. Sterker nog het was een duurdere variant als degene die stuk gegaan waren. Ze lopen prima en zier er ook nog goed uit. Echt met recht een super service Top!!!

Prima materiaal, en super snel geleverd

Goed product en goede service.

Correcte afhandeling van bestelling. Product voldoet aan verwachting.

prima aankoop!!

Perfecte afhandeling en briefing!!

Inlegzooltjes voor werkschoenen

Na 4 werkdagen laat de onderste laag al los

Geen aanrader

De zooltjes helpen mij niet, sterker nog. Door de druk op de hielen werd het alleen maar pijnlijker. Heb bezoek aan podotherapeut gebracht en krijg zooltjes op maat. Beveel ik iedereen aan voordat je zelf impulsieve aankopen doet

Gemakkleijk besteld en snel verzonden. Goed geleverd.