Heerlijke sokken

Dankzij de zilversokken heb ik, binnen korte tijd, geen koude voeten meer in bed

Na 23 dagen nog geen bestelling ontvangen

Bestelling laat al 23 dagen op zich wachten. Na een tweede klacht hebben ze maar een track & trace code aangemaakt bij post.nl. maar daar hebben ze niets ontvangen. Op een vraag om de bestelling te annuleren wordt niet ingegaan.

Buiten gewoon vriendelijk en naar tevredenheid behandeld.

Jammer van de corona epidemie, nu veel moeite moeten doen om de juiste maat en kleur van de handschoenen te bepalen. Uiteindelijk is naar tevredenheid geleverd en nu maar hopen dat deze handschoenen geschikt zijn om het fenomeen van Raynaud te de baas te blijven. Rob dus bedankt.

Vlotte en nette levering

Product vlot en goed verpakt ontvangen. Helaas is mijn fenomeen van raynaud te heftig voor de handschoenen met zilverdraad, dus weinig van het beoogde effect gemerkt

Goede sokken

Fris en soepel

Prima verkoper

Snel ontvangen, goed product. Prima webshop

Prima sokken voor diabetes

Goede service, zilverhandschoenen passen prima

Zooltjes zitten goed en hielspoor is verlicht!

Ben blij met de zolen. Is in het begin raar om mee te stappen en pijn in been en voet, maar na een weekje doorzetten gaat het nu veel beter met het hielspoor.

Watergevulde binnenzeilen gekocht voor mijn moeder van 90 ze vind ze geweldig lopen.

Prima produkt , echt een aanrader

Snelle service en duidelijke informatie

Niets verder aan toe te voegen

Uitstekende snelle service

Zilversokken prima produkt

Snelle levering ondanks corona-tijd

Ik had de bestellingen snel in huis, en we hebben baat bij de spullen die we besteld hebben, ik ga hier zeker meer besteĺlen, van mij een welverdiende dikke 10.

Geen wandeling meer zonder watergevulde zooltjes

Ooit een hielspoor gehad, sindsdien zijn de watergevulde zooltjes en ik onafscheidelijk van elkaar...

Geweldige uitvinding!

Bijna had ik de hoop opgegeven om zomers nog sandalen of slippers te dragen: in geen enkel (leuk/modieus) exemplaar kon ik mijn zooltjes kwijt. En die zooltjes zijn toch van levensbelang met een compleet versleten heup op mijn 31e... Omdat ik niet kon geloven dat ik de enige was met dit probleem besloot ik een middagje te gaan Googlen. En ja hoor, ik vond de zelfklevende klittenbandjes van Skafit. Te gek product! Ik loop nu op sandalen en slippers waarin ik de zooltjes gemakkelijk kan vastplakken. Zou willen dat ik dit zelf had verzonnen :-)

Prima en snelle levering.

Goede nette en eerlijke Webshop TOP service!!!

Had hier slippers besteld, waarbij na ongeveer 2 maanden het kurk begon te scheuren. Hier een melding van gemaakt, en dezelfde dag nog een voorstel gekregen voor geheel gratis nieuwe slippers, deze zijn de volgende dag kosten loos aan mij verstuurd. Sterker nog het was een duurdere variant als degene die stuk gegaan waren. Ze lopen prima en zier er ook nog goed uit. Echt met recht een super service Top!!!

Prima materiaal, en super snel geleverd

Goed product en goede service.

Correcte afhandeling van bestelling. Product voldoet aan verwachting.

prima aankoop!!

Perfecte afhandeling en briefing!!

Inlegzooltjes voor werkschoenen

Na 4 werkdagen laat de onderste laag al los

Geen aanrader

De zooltjes helpen mij niet, sterker nog. Door de druk op de hielen werd het alleen maar pijnlijker. Heb bezoek aan podotherapeut gebracht en krijg zooltjes op maat. Beveel ik iedereen aan voordat je zelf impulsieve aankopen doet

Gemakkleijk besteld en snel verzonden. Goed geleverd.

zilversokken gekocht voor voetschimmel tussen de tenen te voorkomen

Ik heb mss al 25j schimmel tussen de tenen door zweetvoeten. door dit te negeren gaat dit helaas niet weg! ;-). tot ik er begeven moment echt veel last van kreeg en besloot dat dit zo niet verder kon. toen heb ik de zilversokken aangekocht en ververs ik mijn sokken 2 tot 3x per dag en is het eigenlijk vrij snel verdwenen. ik geloof na 2 maanden of zo. vind ik toch snel aangezien ik er al een paar jaar echt last van had. dus ik ben er wel zeer tevreden over. een minpuntje is mss wel dat ze redelijk prijzig zijn. maar dit zal ook wel komen door de zilvergaren die waarschijnlijk al niet goedkoop in aanschaf zijn. conclusie ik ben er zeker tevreden van en raad het iedereen aan die hier ook last van ondervind negeer het niet zoals ik jaren gedaan heb. het is zo snel opgelost! groeten

Een goede ondersteuning van de blessure.

Na een week was de irritatie tot een minimum gedaald. Door de oefeningen gaat het goed vooruit. Ik hoop mijn hardlooptraining spoedig weer op te kunnen pakken.