Ik had inlegzooltjes voor mijn hielspoor besteld, deze bevielen erg goed. Ik loop veel op het werk en de pijn van de hielspoor blijft beperkt als ik ze gebruik. Helaas na 2 maanden ging er een kapot, na een mailtje 's avonds meteen de volgende morgen reactie en kreeg een nieuw stel inlegzooltjes opgestuurd. Netjes retourenvelop erbij om de oude zooltjes terug te sturen. Er werd erg correct en snel gereageerd.

Geen verlichting bij hielspoor

Zonde van mijn geld, totaal geen verlichting bij hielspoor

Goede producten, uitstekende service

Ik had slippers en zooltjes besteld die ik, ondanks drukte ivm Corona crisis, zeer snel ontving. De slippers waren net iets te klein, gebeld en ik kon ze zonder problemen terugsturen en binnen no time had ik een grotere maat binnen. Top service en ik ga hier zeker nog bestellen!

Perfect!

Heerlijk warm, goede pasvorm!

Aangenaam gevoel

Helpt misschien, maar het onderste gedeelte van de zool aan de hiel is al losgekomen na een tiental dagen gebruik. Dat is dus vervelend.

Jammer

Zooltjes voor mijn hielspoor besteld. Snelle levering. Helaas te klein. Telefonisch is skafit nooit te bereiken. Per mail contact gehad maar ik kan helaas niet aantonen dat ze te klein zijn en dus kunnen ze niet geruild, zeer teleurstellend.

Zilverhandschoenen zijn perfect

Ik gebruik voor reuma en slechte doorbloeding van de handen al jaren Skafit zilverhandschoenen. Als de wasvoorschriften worden opgevolgd heb je er lang plezier van. Het werkt goed om een betere doorbloeding te krijgen. Ze zijn hun prijs zeker waard.

Na de handschoenen 1 keer gepast te hebben, voldeden niet aan de verwachtingen, terug gezonden. Bleken ineens versleten en gebruikt te zijn. Hoezo retour en geld terug. Niet dus. Geen zaken mee doen!!!

Beste Arnold, Bedankt voor uw feedback. De reden dat wij de artikelen niet retour kunnen nemen is omdat de artikelen duidelijk gebruikerssporen bevatten. Ongedragen artikelen in oorspronkelijke verpakking kunnen altijd zonder problemen en reden van opgaaf gecrediteerd of geruild worden. Met vriendelijke groet, Rob

waardeloos

Als lijder aan het fenomeen van Raynaud al van alles geprobeerd en nu dus ook Skafit Zilver handschoenen 11%. Op de site weten ze het mooi te vertellen. De handschoenen voelen inderdaad prettig en zitten goed, maar van het gewenste effect is geen sprake. Ik draag ze buiten met wanten en ook met handschoenen er over. Kan m'n blote handen beter in de broekzakken steken, maar dat gaat niet op de fiets. Kortom: weggegooid geld.

Beste Roel, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat de zilverhandschoenen niet aan uw verwachting voldoen. Uiteraard denken wij graag met u mee en hebben we een aantal tips voor u, die het gebruikersgemak wellicht kunnen verbeteren! Als u hier interesse in heeft mag u altijd even contact opnemen met onze servicedesk. Met vriendelijke groet, Rob

mijn zoon heft sokken gekocht en is er heel tevreden over. ook de levertijd

outdoor sokken

De voeten zijn heel veel minder koud en de sokken passen perfect. Ik heb de sokken nog maar 1 week dus kan niet oordelen of ze snel stuk zijn. Dat zou ik wel jammer vinden. Ik heb 2 paar besteld, en ben van plan nog een aantal te bestellen. De prijs is prima, goede wandelsokken zijn ook niet echt goedkoop.

Had ik eerder moeten weten !

Mijn Skafit Best4Hand zilverhandschoenen (grootste maat) zijn snel geleverd en hebben vanochtend op de fiets (12 km) meteen dienst gedaan. Als binnenhandschoenen in Goretex wanten. Voor het eerst deze winter geen dode vingers. Dat zilver werkt dus echt ! De handschoenen voelen prettig aan en passen goed. Maar ik moet nog zien of ik ze na elk fietstochtje in de was doe....

Sokken zitten heerlijk warm maar jammer dat mijn tenen er nie van mee kunnen profiteren deze blijven

Sokken zitten heerlijk warm maar jammer dat mijn tenen hier niet va profiteren. Deze blijven koud!!!!

Redelijk/ goed

Mijn eerste bestelling handschoenen met 11% zilver, middelste vinger opgemeten 8cm dus een m besteld. Eenmaal binnen waren deze net iets te klein tussen de vingers bleef de stof niet goed zitten. Ik heb telefonisch contact gehad en volgens die meneer had ik een L moeten bestellen. Mijn vraag zijn deze dan niet te groot? Nee dat scheelt echt niet zoveel. Op de website staat toch echt een M is 7 tot 8.5. Nee zegt meneer dat is tot 9. Kijk op de website dat staat er echt. Tot op heden nog steeds niet veranderd. Nu eenmaal de L binnen en raad eens veel te wijd. Ik ben dus niet echt tevreden. Ten 2de had ik de handschoenen pas na anderhalve week binnen. Aanbevelen zet ik wel Ja maar dan wel met de juiste en duidelijke informatie.

perfecte service

mijn kniekousen waren wat te snel kapot. Skafit gebeld,een foto opgestuurd en zowaar zijn ze vergoed! keurig geregeld!

Mijn handen en voeten zijn heel blij en warm nu!

Duidelijke website, snel geleverd met duidelijke instructies en..het belangrijkste...houdt mijn koude voeten en handen lekker warm!

Voor mijn vader gekocht,heeft altijd koude voeten en nu met de sokken van skafit niet meer. Snelle levering en duidelijke website.

Geweldig!!!

Ik heb zodra het koud is altijd pijn aan mijn vingertoppen, die ooit bevroren zijn geweest. Met de zilverhandschoenen geen last meer. Ik kan nu ook weer 's winters op de buitenbenen tennissen.

De Service is goed....

Maar de producten die ik heb gekocht tegen koude voeten en handen werken niet helaas. Ik wil dan ook alle producten retour sturen, helaas....

Val tegen voor dat geld

Zilverhandschoenen besteld,val tegen nog steeds doden vingers erg jammer had er meer van verwacht.

Stipt en correct

De beloofde verwarmende werking van de 'zilver-sokken ' is in het geheel niet aanwezig.

Een kat in de zak gekocht!

Snelle levering heldere site

Prima product. Prettige omgeving omfiets te bestellen

Duidelijke webshop, snelle en correcte levering, niks mis mee.

Vlotte levering

Dit was een eerste bestelling. Van ervaring is dus nog nauwelijks sprake, maar deze bestelling werd wel vlot en naar tevredenheid afgewikkeld.