zilversokken gekocht voor voetschimmel tussen de tenen te voorkomen

Ik heb mss al 25j schimmel tussen de tenen door zweetvoeten. door dit te negeren gaat dit helaas niet weg! ;-). tot ik er begeven moment echt veel last van kreeg en besloot dat dit zo niet verder kon. toen heb ik de zilversokken aangekocht en ververs ik mijn sokken 2 tot 3x per dag en is het eigenlijk vrij snel verdwenen. ik geloof na 2 maanden of zo. vind ik toch snel aangezien ik er al een paar jaar echt last van had. dus ik ben er wel zeer tevreden over. een minpuntje is mss wel dat ze redelijk prijzig zijn. maar dit zal ook wel komen door de zilvergaren die waarschijnlijk al niet goedkoop in aanschaf zijn. conclusie ik ben er zeker tevreden van en raad het iedereen aan die hier ook last van ondervind negeer het niet zoals ik jaren gedaan heb. het is zo snel opgelost! groeten

Een goede ondersteuning van de blessure.

Na een week was de irritatie tot een minimum gedaald. Door de oefeningen gaat het goed vooruit. Ik hoop mijn hardlooptraining spoedig weer op te kunnen pakken.

Uitmuntend

Goede sportzolen

tot nu toe goed

het is nog een beetje te vroeg om echt een beoordeling over de hielspoorzooltjes te geven. Ze voelen wel lekker aan in de schoenen, maar hebben tot nu toe nog geen resultaat. De levering en verpakking van de zooltjes was prima in orde!

Goed geholpen, goede service, een zool defect direct een nieuwe gekregen, top.

Snelle levering dit is 2de keer en fijne sokken

Uitstekend!

Snelle levering, goed materiaal. Werkt prima, merk al veel verbetering met het.lopen, verl minder pijn.

Met skafit sokken en handschoenen is het leven zoveel fijner!

Meteen de eerste nacht dat ik de sokken gebruikte waren mijn voeten en benen zoveel rustiger. De dag erna kwamen mijn handschoenen binnen. Dat was een nog veel intensere ervaring! Door de neuropathie in mijn handen en voeten negeer ik mijn handen en voeten zoveel mogelijk als ik in bed lig. Door gebruik van amytriptiline lukt dat redelijk. Toen ik de handschoenen aanhad ontspanden mijn handen binnen 10 minuten. Ik heb toen pas gemerkt dat ik altijd met gebalde vuisten sliep. Wat een genot en wat een heerlijke slaap daardoor.

Ik had inlegzooltjes voor mijn hielspoor besteld, deze bevielen erg goed. Ik loop veel op het werk en de pijn van de hielspoor blijft beperkt als ik ze gebruik. Helaas na 2 maanden ging er een kapot, na een mailtje 's avonds meteen de volgende morgen reactie en kreeg een nieuw stel inlegzooltjes opgestuurd. Netjes retourenvelop erbij om de oude zooltjes terug te sturen. Er werd erg correct en snel gereageerd.

Geen verlichting bij hielspoor

Zonde van mijn geld, totaal geen verlichting bij hielspoor

Goede producten, uitstekende service

Ik had slippers en zooltjes besteld die ik, ondanks drukte ivm Corona crisis, zeer snel ontving. De slippers waren net iets te klein, gebeld en ik kon ze zonder problemen terugsturen en binnen no time had ik een grotere maat binnen. Top service en ik ga hier zeker nog bestellen!

Perfect!

Heerlijk warm, goede pasvorm!

Aangenaam gevoel

Helpt misschien, maar het onderste gedeelte van de zool aan de hiel is al losgekomen na een tiental dagen gebruik. Dat is dus vervelend.

Jammer

Zooltjes voor mijn hielspoor besteld. Snelle levering. Helaas te klein. Telefonisch is skafit nooit te bereiken. Per mail contact gehad maar ik kan helaas niet aantonen dat ze te klein zijn en dus kunnen ze niet geruild, zeer teleurstellend.

Zilverhandschoenen zijn perfect

Ik gebruik voor reuma en slechte doorbloeding van de handen al jaren Skafit zilverhandschoenen. Als de wasvoorschriften worden opgevolgd heb je er lang plezier van. Het werkt goed om een betere doorbloeding te krijgen. Ze zijn hun prijs zeker waard.

Na de handschoenen 1 keer gepast te hebben, voldeden niet aan de verwachtingen, terug gezonden. Bleken ineens versleten en gebruikt te zijn. Hoezo retour en geld terug. Niet dus. Geen zaken mee doen!!!

Beste Arnold, Bedankt voor uw feedback. De reden dat wij de artikelen niet retour kunnen nemen is omdat de artikelen duidelijk gebruikerssporen bevatten. Ongedragen artikelen in oorspronkelijke verpakking kunnen altijd zonder problemen en reden van opgaaf gecrediteerd of geruild worden. Met vriendelijke groet, Rob

waardeloos

Als lijder aan het fenomeen van Raynaud al van alles geprobeerd en nu dus ook Skafit Zilver handschoenen 11%. Op de site weten ze het mooi te vertellen. De handschoenen voelen inderdaad prettig en zitten goed, maar van het gewenste effect is geen sprake. Ik draag ze buiten met wanten en ook met handschoenen er over. Kan m'n blote handen beter in de broekzakken steken, maar dat gaat niet op de fiets. Kortom: weggegooid geld.

Beste Roel, Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend dat de zilverhandschoenen niet aan uw verwachting voldoen. Uiteraard denken wij graag met u mee en hebben we een aantal tips voor u, die het gebruikersgemak wellicht kunnen verbeteren! Als u hier interesse in heeft mag u altijd even contact opnemen met onze servicedesk. Met vriendelijke groet, Rob

mijn zoon heft sokken gekocht en is er heel tevreden over. ook de levertijd

outdoor sokken

De voeten zijn heel veel minder koud en de sokken passen perfect. Ik heb de sokken nog maar 1 week dus kan niet oordelen of ze snel stuk zijn. Dat zou ik wel jammer vinden. Ik heb 2 paar besteld, en ben van plan nog een aantal te bestellen. De prijs is prima, goede wandelsokken zijn ook niet echt goedkoop.

Had ik eerder moeten weten !

Mijn Skafit Best4Hand zilverhandschoenen (grootste maat) zijn snel geleverd en hebben vanochtend op de fiets (12 km) meteen dienst gedaan. Als binnenhandschoenen in Goretex wanten. Voor het eerst deze winter geen dode vingers. Dat zilver werkt dus echt ! De handschoenen voelen prettig aan en passen goed. Maar ik moet nog zien of ik ze na elk fietstochtje in de was doe....

Sokken zitten heerlijk warm maar jammer dat mijn tenen er nie van mee kunnen profiteren deze blijven

Sokken zitten heerlijk warm maar jammer dat mijn tenen hier niet va profiteren. Deze blijven koud!!!!

Redelijk/ goed

Mijn eerste bestelling handschoenen met 11% zilver, middelste vinger opgemeten 8cm dus een m besteld. Eenmaal binnen waren deze net iets te klein tussen de vingers bleef de stof niet goed zitten. Ik heb telefonisch contact gehad en volgens die meneer had ik een L moeten bestellen. Mijn vraag zijn deze dan niet te groot? Nee dat scheelt echt niet zoveel. Op de website staat toch echt een M is 7 tot 8.5. Nee zegt meneer dat is tot 9. Kijk op de website dat staat er echt. Tot op heden nog steeds niet veranderd. Nu eenmaal de L binnen en raad eens veel te wijd. Ik ben dus niet echt tevreden. Ten 2de had ik de handschoenen pas na anderhalve week binnen. Aanbevelen zet ik wel Ja maar dan wel met de juiste en duidelijke informatie.

perfecte service

mijn kniekousen waren wat te snel kapot. Skafit gebeld,een foto opgestuurd en zowaar zijn ze vergoed! keurig geregeld!

Mijn handen en voeten zijn heel blij en warm nu!

Duidelijke website, snel geleverd met duidelijke instructies en..het belangrijkste...houdt mijn koude voeten en handen lekker warm!

Voor mijn vader gekocht,heeft altijd koude voeten en nu met de sokken van skafit niet meer. Snelle levering en duidelijke website.