Boeking geannuleerd 3 dagen na schriftelijken en telefonische bevestiging, geen compensatie /gebaar

Mijn boeking via hotels.nl is geannuleerd 3 dagen nadat ik zowel schriftelijk als telefonisch een bevestiging heb ontvangen van hotels.nl, nadat ik betaling had voldaan. Naast excuses is er éénzijdig geannuleerd en kon hotels.nl geen redelijk alternatief aanbieden, er werd niet eens geopperd de service kosten als tegoed te geven Waardeloze service and amateuristisch, vooral vanwege het feit dat je vooruit moet betalen. Bij het terugbetalen werd gevraagd naar mijn IBAN gegevens, terwijl ik de betaling heb gedaan direct aan hotels.nl. Mijn advies: boek via andere websites waar je niet vooruit hoeft te betalen, maar aan het hotel zelf, en blijf ver weg van hotels.nl

Tot nu toe zeer tevreden.

Genoeg keuze snelle reactie en makkelijke betaling.

Goede aktie

We gaan graag naar thermaalbad Arcen!

Kort en krachtig

Duidelijke site met goede overzichten.

Handig en overzicht

Geen tussen pagina's om tot een prijs te komen.

Zeer simpel in enkele klikken boeken.

Hotel snel gevonden en de acties staan duidelijk vermeld. Goede voorwaarden.

Altijd succes met boeken of betalen.

Wel verborgen kosten

Beweren dat er geen verborgen kosten zijn op de hoofdpagina en een leuk prijsje voor te stellen lijkt leuk. Maar bij de keuze van het hotel komt er alsnog, in lichte kleine letters vermeld, 4,95 per persoon per nacht aan servicekosten bij. Door het zo te doen Verberg je de kosten om ze daarna in het klein, heel stiekem nog even te melden. Ik noem dat wel verborgen kosten. De prijs bij de zoekresultaten krijg je nooit. Ook dat de servicekosten per nacht zijn is onzinnig. Administratief is het dezelfde handeling. Ik vind dit sneaky waar andere boekingssites eerlijker zijn.

Beste, jammer dat u dit zo ervaart. Alle kosten zijn in iedere stap vermeld op de website, van de zoekresultaten tot het boekingsformulier. U bent natuurlijk vrij om elders te boeken (op andere websites betaalt u wel meer in totaal, zelfs als de servicekosten meegerekend zijn).

unkompliziert

bisher alles ok

Ging in 1 x goed

heel goed en overzichtelijk

heel goed

Helder en duidelijk

Nooit problemen gehad, integendeel prima service

Simpel en makkelijk

Niet eerste keer dat we hiermee boeken, lekker eenvoudig en snel. Ga zo door Hotels.nl

Geen extra kosten goed om schreven!

gewoon goed

Altijd duidelijk en geen gezeik.

perfect

altijd duidelijk. makkelijk in te vullen.

Makkelijk, duidelijk en snel te boeken

Makkelijk, duidelijk en snel te boek en

Handig praktisch precies wat ik wilde

Snel gevonden wat ik wilde zonder gedoe

Als prettig

Snelle boeking

Is mijn eerste boeking dus vertrouw er op dat het goed is geregeld

Hotels.nl mooi overzichtelijk en makkelijk.

Wij hebben al vaker bij hotels.nl geboekt,en dat scheelt vaak ook nog flink met de andere sites.

vlot boeken!

Lekker snel en goedkoop boeken!

Super goeie Aanbiedingen

Ga zo door top .!!