Makkelijk boeken

Duidelijke website en prijzen. Heel snel kunnen boeken

Goede deal

Goede prijs met extra luxe,zoals up-grate luxe kamer ,gratis hammamdoek,badjad,slipper

gemakkelijk en vlot

Duidelijke website met alle gegevens. Het boeken is eenvoudig dus vlot gebeurd.

Wijziging boeking

Ik kon niet op "mijn boeking" en daarom gemaild met hotels.nl. Omdat ik een boeking wilde wijzigen. Ik ben supergoed geholpen. Ik beveel hen absoluut aan!

Wacht al 2 maanden op mijn geld!

Wij hadden eind januari voor 2weken een appartement gehuurd in Bonaire voor €2900,- binnen 24 uur waren wij aldaar terplaatse , in de advertentie stond dat het er stil was, daar bleek dat pal naast het complex veel bouw activiteiten was. We zijn ingesprek gegaan met eigenaars van complex en in teeede instantie met vriendelijke medewerkster van Hotel. nl . Ons werd toegezegd dat wij na 30 dagen ons geld terug gestort zouden krijgen. Na 32 gebeld, en wederom vriendelijk te woord gestaan er zou contact met de financiële afdeling opgenomen worden. Daarna werd het sti. We hebben alles zwart op wit! Ondanks dat wachten wij nog steeds op ons geld, schandalig!! Is het woord wat me helaas te binnen schiet! Groet P.koenders

Beste Paul, via Hotels.nl is het niet mogelijk om een hotel op Bonaire te boeken. Waarschijnlijk bedoelt u bijvoorbeeld Hotels.com. Wij vragen u daarom vriendelijk, om uw beoordeling te verwijderen of aan te passen.

Duidelijke website en goede deals

Duidelijke website, snel boeken en een hele goede deal voor hotel hartje centrum Amsterdam! Parkeergarage heel dichtbij en vooruit boeken scheelt!

Gebruiksvriendelijk website

Makkelijk een overzichtelijk website. Het is prettig dat je de keuze hebt om de verblijfkosten pas bij t hotel te betalen. Daarnaast is de periode om de boeking te kunnen annuleren geweldig!

Goede actie's

Amazing!

Mooie hotels met goede accommodaties!

Snel en overzichtelijk

Overzichtelijk

Goede tarieven

Regelmatig leuke deals te vinden en eventueel te annuleren of te wijzigen. Let wel op dat de servicekosten ook bij annuleren betaald moeten worden.

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding

Super mooi hotel, ik verheug mij nu al op de mini vakantie.

Snelle communicatie

Na mijn vraag per e-mail werd deze binnen 6 uur zorgvuldig beantwoord. Ik ben er nu al van overtuigd dat mijn geboekte overnachting goed zal zijn! Ik kijk ernaar uit.

Clear and easy

So easy to book, it was all done in moments.

Nog nooit hier geweest, ben benieuwd

Heb nog geen ervaring. Boek voor het eerst in dit hotel

goede en heldere informatie

duidelijke informatie en snel antwoord

Goede ervaring methodes.nl

Goede ervaring met dit bedrijf

Mooie deals duidelijke website makkelijk te boeken

Mooie aanbieding, website werkt snel, makkelijk en goed.

Gemakkelijk te boeken.

Ik heb makkelijk kunnen boeken

Overzichtelijk

Het is fijn, om zo snel te kunnen reserveren.duidelijk en overzichtelijk.

Bedankt Claudia, fijn dat je tevreden bent!

Top! Immer zufrieden

Wir haben schon öfters gebucht und waren immer zufrieden. Alles verläuft super und komplikationslos. Immer wieder gerne.

Vielen Dank Stefanie, das freut uns zu hören!

Duidelijk

Duidelijke, mooie en goede site.

snel en efficient

snel door het boekings programma heen zonder poespas

Probleemloos boeken

Altijd iets voordeliger dan bij het hotel zelf