Super snelle actie

Duidelijke uitleg over boeking

Prima aanbiedingen

Goede site met regelmatig goede aanbiedingen

Maak graag gebruik van jullie :-)

:-D

Nog bekijken

Ik moet nog naar het hotel

Boeken heel simpel, duidelijk en meteen bevestiging ontvangen

Boeken heel simpel, duidelijk en meteen bevestiging ontvangen. Wel hele hoge servicekosten, dat is slechte service voor de klant, € 20,00 per boeking

Hoi Marleen, fijn dat je tevreden bent over het boekproces! Betreffend de servicekosten: Voor een deel van ons aanbod, namelijk de tijdelijke acties die wij exclusief met geselecteerde hotels hebben onderhandeld, vragen wij inderdaad servicekosten á 4,95 pppn, maximaal 19,80. Ook inclusief de servicekosten is de actieprijs bij ons lager dan elders. Mocht je ergens een lagere prijs tegenkomen tegen dezelfde voorwaarden en boekdatum, vernemen wij dit graag.

In den beginne prettig, alleen bij betaalkeuze onduidelijk.

Ik kom kiezen tussen handmatig of direct betalen. Ik koos voor optie handmatig. Deze pakte hij niet. En ook kreeg ik geen bevestiging in mn email.

Hoi Michael, wat vervelend dat onze website niet deed wat jij wilde! Zou je ons hierover een mailtje kunnen sturen met het boekingsnummer op [email protected], dan kunnen wij nalopen waar dit mis is gegaan. Bedankt!

eenvoudig en duidelijk gemakkelijk boeken.

Meerdere malen bij Parkhotel overnacht. Alles in orde

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijk en overzichtelijk, fijn dat het nog geannuleerd kan worden in verband met de Corona maatregelen en betalen in het hotel is super

Veel leuke en afwisselende aanbiedingen.

Hele goede ervaringen met Hotels.nl en boek regelmatig via deze site leuke hotels.

Overzichtelijk

Fijne en duidelijke website om een dagje weg met hotel te boeken. Ik ga hier vaker boeken

Makkelijk boeken!

Via Hotels.nl is het heel makkelijk om een leuk hotel te boeken. Genoeg keuze en aantrekkelijke aanbiedingen. Zeker een aanrader!

Heel toegankelijk, duidelijk, geen addertjes

Erg duidelijk en overzichtelijk. Helder verhaal. Waren alle websites maar zo easy.

Zeer prettig

Erg tevreden over de service, zeker in deze tijd

Eenvoudig boeken

Het boeken van een verblijf is zeer eenvoudig.

Makkelijk

Dubbel service kosten betaald

Hotel geboekt en er is 2x service kosten afgeschreven

Snel

Snelle boeking en een fijne aanbieding Zeer tevreden werkt perfect

Makkelijk te boeken

Minder duidelijk de te reserveren data: zondag was niet te boeken, maar je bleek wel tot zondag te kunnen blijven; dus op zondag te kunnen uitchecken.

prettige ervaring

duidelijke site

leuke aanbiedingen, mooie hotels, goed geregeld

Snel geboekt

Duidelijk overzicht alle kosten en annuleringsvoorwaarden. Wel zo prettig in deze onzekere tijd.

Leuk

Leuke aanbiedingen

Efficiënt en effectief

Snel en goed geregeld

Fijne site, makkelijk en overzichtelijk

Zocht een mooie aanbieding en die heb ik hier gevonden.

Osloweg 53 G

9723BH Groningen