Top bedrijf

Top bedrijf! Bestelling (cadeau dochter) was er super snel. Dat het er zo snel was geen rekening mee gehouden ;-) en dat mijn dochter het pas krijgt op haar verjaardag in mei dus als het niet oke is geretourneerd moet worden. Voor sneakersenzo geen probleem! Super service, dank!

Doos op een andere manier open gemaakt (door mijn zoontje) en nu mag het opeens niet retour. Uiteindelijk goed opgelost door de winkel, waarvoor dank

Ik had warmbat sloffen besteld bij to be dressed en deze kwamen bij sneakers en zo vandaan. Helaas waren deze te klein en heb dit netjes geretourneerd op de juiste wijze van to be dressed. Na een week nog geen retourinfo ontvangen van to be dressed heb ik hun meerdere malen geprobeerd te bellen om mijn geld terug te krijgen. Na lang wachten verbinding verbroken en toen maar een mailtje gestuurd en kreeg te horen dat sneakers en zo het niet retour terug hadden ontvangen. Gelukkig had ik het verzendbewijs nog bewaard en opgezocht bij post NL. Daar stond dat ze het wel retour hadden ontvangen. Weer opnieuw to be dressed gemaild, klachten ingediend en meerdere malen telefonisch contact opgenomen (verbinding verbroken) en geen enkele reactie terug. Ik heb toen contact opgenomen met sneakers en zo en deze lieve medewerker heeft contact opgenomen met een contactpersoon van to be dressed (wat mij niet lukte) en gezorgd dat ik mijn bedrag terug heb ontvangen. Als zij geen contact had opgenomen had ik nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Super bedankt voor deze goede service.

1 dag te laat uiteindelijk opgelost

Iets later dan gepland, ze zijn wel altijd bereikbaar.

Mijn fout samen opgelost

Na het ontvangen van 2 verschillende modellen schoenen heb ik een model gehouden en het andere retour gestuurd in de verkeerde doos. Hierdoor zijn de retour gestuurde schoenen niet meer makkelijk verkoopbaar. Helaas kwam er nu voor mij extra verzendkosten bij, maar Sneakersen zo had begrip voor de ontstane situatie en regelde een antwoordnummer, zodat het kosteloos was voor mij. Eind goed al goed. #kwestie van meedenken#TOP

Top service!

De schoenen die ik had besteld waren helaas niet meer in mijn maat op voorraad. De winkel had mij hier netjes over geïnformeerd en gevraagd of ik wilde wachten tot de maat weer op voorraad was of dat ik eventueel het artikel in een andere kleur wou ontvangen. Graag wou ik een andere kleur en de bestelling hadden zij netjes dezelfde dag nog opgestuurd en het was de volgende dag al in huis. 10/10, bij Sneakersenzo ga ik de volgende keer weer bestellen :-)!

prima site, snelle levering

gewoon goed

Geqeldig

Snelle levering, prijs kwaliteit goed. Goede product informatie op de site te vinden. In 1 woord super.

Super snelle levering en erg goede kwaliteit

Ik heb mondkapjes bij jullie besteld deze waren de volgende dag al binnen. Erg goede kwaliteit voor weinig geld!

Naar verwachting

De schoenen die ik voor mijn dochter heb besteld, zitten perfect en daarom naar verwachting. Bijkomend dat Sneakers enzo een prima prijs-kwaliteit verhouding heeft! Ik surf zeker nog eens naar deze webwinkel.

Zeer snelle bezorging

Zeer snelle bezorging.

Supersnelle service en scherpe prijs!

Deze sneakers zijn hartstikke cool en bovendien nog supervoordelig. Zeer snelle bezorging, Geweldig!

Super snelle service

Zeer tevreden. Super snelle levering. Goed verpakt. Snelle service snelle eventuele retourzending

Goede website, afterpay mogelijk en snelle levering

Mooie duidelijke website met goede foto's. Makkelijk bestelproces. Bij betaling is afterpay mogelijk zonder extra kosten. Snelle emailreacties met statusoverzicht bestelling. Snelle levering. Geleverd product geheel conform de foto's en omschrijving op de website

Geweldige klantenservice

Ik had schoenen in de aanbieding besteld. Toen ze aankwamen, bleken ze een maat te klein. Ik wilde de schoenen ruilen, maar omdat ik ze via Miinto besteld had, ging dat niet zomaar. Ik zou ze eigenlijk moeten retourneren en weer overnieuw moeten bestellen, maar dan zou ik de aanbiedingsprijs niet meer kunnen krijgen. De aanbieding was namelijk net voorbij. Toen heb ik contact opgenomen met Sneakersenzo en zij hebben mij uitstekend geholpen. Buiten het bestelprogramma om hebben ze ervoor gezorgd, dat ik mijn schoenen in de juiste maat voor de aanbiedingsprijs heb gekregen. Ik ben meer dan tevreden! Ze hebben alle schoenen uit de kast gehaald, om mij zo goed mogelijk te helpen!

Goed geregeld

Alles verliep zoals ik gehoopt had, schoenen passen direct , snelle levering . Top

Snel geleverd en goede prijs

All stars besteld, kwamen super snel en dat voor een mooie prijs. Heel blij mee.

Alles erg goed

Alles erg goed

Top bedrijf

Op zondag schoenen besteld en maandagmorgen al geleverd. Ze waren ook nog eens 15 euro goedkoper dan concurrenten.

Wat andere zeggen doen zij ,vandaag besteld morgen in huis dat klopt en is vaak bij andere bedrijven anders . Verder goed verpakt en ook een goede prijs ten opzichte van andere aanbieders

Goedkoop, goede kwaliteit, snelle levering

Erg tevreden met mijn aankoop.

Mijn schoenen waren snel geleverd!!

Mooie schoentjes en lekker snel geleverd, 24 uur. Was verjaardagscadeau van mezelfvoor mezelf op mijn verjaardag geleverd.

Supersnel

Mijn nieuwe schoenen zijn binnen 24 uur geleverc. Echt knap in deze tijd. Netjes verpakt met de bon erbij. Super!

zwarte mondmaskers

Ik bestelde zwarte mondmaskers omdat we zaterdag een begrafenis moesten bijwonen en ik had dit dringend nodig. Ik koos voor sneakersenzo.nl op donderdag omdat ik zag 'vandaag besteld, morgen in huis'. Ik verwachtte dus vrijdag de mondmaskers maar kreeg deze helaas niet toe. Gelukkig zaten ze zaterdagochtend bij ons in de brievenbus en ik ben heel blij dat we ze toch tijdig hadden. De mondmaskers zelf zijn heel goed van kwaliteit en laten toe makkelijk te ademen.

Snel en mooie schoenen goede service

Binnen 24 uur waren de schoenen geleverd top