Ongelooflijk…

Pantoffels besteld, verkeerde maat geleverd. Retour is niet aangenomen, nog steeds niet opgelost en alle kosten worden bij mij neergelegd. Lijkt allemaal erg mooi maar geen enkele vorm van verantwoordelijkheid wordt er aangenomen. Ongelooflijk…

AANRADER

Alles helemaal perfect. Bedankt voor de uitstekende service.

Wordt niet opgelost!

Verkeerde maat schoenen geleverd, retour gestuurd. Tot nu toe geen reactie terug gehad, mail wordt ook niet beantwoordt. "Openstaande" factuur ligt nu al inmiddels bij incassobureau! Wat moet ik hiermee?!

Meer dan tevreden. Ik had in eerste instantie een onjuiste postcode doorgegeven waardoor pakket op verkeerde adres bezorgd werd heb ik niet lang daarna de schoenen alsnog ontvangen. Pruma geregeld, alles via whatsapp. Erg gemakkelijk. De schoenen zijn overigens precies wat ik verwacht had. Zitten heerlijk.

Prettige berichtenwisseling

Ondanks dat m'n sloffen de eerste 10 dagen niet geleverd werden (mede door Kerst en Oud& Nieuw?) en later niet geleverdHaren kònden worden omdat de voorraad op was, heeft Fleur van Sneakersenzo me steeds netjes per email te woord gestaan over het hoe en waarom, en is het geld uiteindelijk om m'n rekening teruggestort.

goede service

goede service en vriendelijk en snelle levering

Teleurstellend….

Onlangs via kleertjes.com en V&D online schoenen voor onze dochter besteld. Alles keurig thuis binnengekomen en gepast. Totaal 3 paar schoenen die allemaal door Sneakersenzo.nl blijken verzonden te zijn. Het retourneren van de schoenen gaat dan ook weer via hen. We houden 1 paar schoenen en sturen 2 paar schoenen retour naar Sneakersenzo. Om verzendkosten te besparen stop ik beide schoenen in 1 doos, vul het retourformulier in en krijg uiteindelijk via kleertjes.com keurig mijn geld terug voor 1 paar schoenen. Maar het retourbedrag van het andere paar blijft achterwege. Vanuit V&D wordt aangegeven om contact op te nemen met Sneakersenzo. Meerdere malen gebeld, maar krijg direct een bandje dat ze erg druk zijn en het verzoek om op een andere manier contact te leggen. Contactformulier ingevuld via de site, blijkt nooit aangekomen te zijn. Dan maar de whatsapp, daarin leg ik het verhaal uit en er wordt zowaar geantwoord. Ze kunnen niks voor me betekenen… ik heb het bewijs van verzenden niet waar het gewicht op staat. Maar dan moet er toch ergens een lampje gaan branden bij het uitpakken van de schoenen. Er wordt niet 1, maar 2! paar schoenen retour gezonden vanaf dezelfde afzender!! En daarbij klopt je voorraad toch niet?? Bedrijf wat puur voor de orders gaat en als het aankomt op klachtenafhandeling of communicatie dan zijn ze niet te bereiken… jammer!!

We vinden het heel erg jammer dat je het zo ervaren hebt. Wij hebben maar 1 paar schoenen retour ontvangen en dit paar hebben we ook netjes voor je gecrediteerd. Mocht het andere paar nog "boven water" komen dan horen we dat graag en mag je deze alsnog retourneren (ondanks dat de retourtermijn is verlopen).

Zeer nette afhandeling

Ik beveel Sneakersenzo aan. Nadat 1 paar schoenen niet brachten wat ik ervan had verwacht, kon ik deze gemakkelijk retourneren om vervolgens een ander paar uit te zoeken. Vriendelijke en behulpzame klantenservice en altijd snel antwoord.

Goede service en klantvriendelijkheid

Nieuwe schoenen na 4 maanden stuk, heb contact hierover gehad, en mocht ze terug sturen. Met een week stond het bedrag op mijn rekening bijgeschreven.

Ontevreden

We hebben per abuis de schoenen in de verkeerde doos terug gestuurd. De schoenen werden aansluitend bij ons gedumpt en naar onze centen konden we fluiten. Bij Sneakersenzo hebben ze nog niet geleerd hoe je conflicten oplost.

Jouw retourzending voldeed helaas niet aan onze retourvoorwaarden die duidelijk overal staan beschreven. Hierdoor waren de schoenen niet meer verkoopbaar. De schoenen zijn vervolgens niet "gedumpt" maar netjes op onze kosten weer opgestuurd (inclusief track en trace). Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is maar hopelijk begrijp je ook je het ook van onze kant. Geretourneerde schoenen worden door ons weer netjes gemaakt en aan iemand anders verkocht. Als schoenen zijn "gedragen" (en daardoor heel erg vies) zijn ze voor ons onverkoopbaar.

Onbereikbaar

Prima service.

Top bedrijf

Top bedrijf! Bestelling (cadeau dochter) was er super snel. Dat het er zo snel was geen rekening mee gehouden ;-) en dat mijn dochter het pas krijgt op haar verjaardag in mei dus als het niet oke is geretourneerd moet worden. Voor sneakersenzo geen probleem! Super service, dank!

Doos op een andere manier open gemaakt (door mijn zoontje) en nu mag het opeens niet retour. Uiteindelijk goed opgelost door de winkel, waarvoor dank

Ik had warmbat sloffen besteld bij to be dressed en deze kwamen bij sneakers en zo vandaan. Helaas waren deze te klein en heb dit netjes geretourneerd op de juiste wijze van to be dressed. Na een week nog geen retourinfo ontvangen van to be dressed heb ik hun meerdere malen geprobeerd te bellen om mijn geld terug te krijgen. Na lang wachten verbinding verbroken en toen maar een mailtje gestuurd en kreeg te horen dat sneakers en zo het niet retour terug hadden ontvangen. Gelukkig had ik het verzendbewijs nog bewaard en opgezocht bij post NL. Daar stond dat ze het wel retour hadden ontvangen. Weer opnieuw to be dressed gemaild, klachten ingediend en meerdere malen telefonisch contact opgenomen (verbinding verbroken) en geen enkele reactie terug. Ik heb toen contact opgenomen met sneakers en zo en deze lieve medewerker heeft contact opgenomen met een contactpersoon van to be dressed (wat mij niet lukte) en gezorgd dat ik mijn bedrag terug heb ontvangen. Als zij geen contact had opgenomen had ik nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. Super bedankt voor deze goede service.

1 dag te laat uiteindelijk opgelost

Iets later dan gepland, ze zijn wel altijd bereikbaar.

Mijn fout samen opgelost

Na het ontvangen van 2 verschillende modellen schoenen heb ik een model gehouden en het andere retour gestuurd in de verkeerde doos. Hierdoor zijn de retour gestuurde schoenen niet meer makkelijk verkoopbaar. Helaas kwam er nu voor mij extra verzendkosten bij, maar Sneakersen zo had begrip voor de ontstane situatie en regelde een antwoordnummer, zodat het kosteloos was voor mij. Eind goed al goed. #kwestie van meedenken#TOP

Top service!

De schoenen die ik had besteld waren helaas niet meer in mijn maat op voorraad. De winkel had mij hier netjes over geïnformeerd en gevraagd of ik wilde wachten tot de maat weer op voorraad was of dat ik eventueel het artikel in een andere kleur wou ontvangen. Graag wou ik een andere kleur en de bestelling hadden zij netjes dezelfde dag nog opgestuurd en het was de volgende dag al in huis. 10/10, bij Sneakersenzo ga ik de volgende keer weer bestellen :-)!

prima site, snelle levering

gewoon goed

Geqeldig

Snelle levering, prijs kwaliteit goed. Goede product informatie op de site te vinden. In 1 woord super.

Super snelle levering en erg goede kwaliteit

Ik heb mondkapjes bij jullie besteld deze waren de volgende dag al binnen. Erg goede kwaliteit voor weinig geld!

Naar verwachting

De schoenen die ik voor mijn dochter heb besteld, zitten perfect en daarom naar verwachting. Bijkomend dat Sneakers enzo een prima prijs-kwaliteit verhouding heeft! Ik surf zeker nog eens naar deze webwinkel.

Zeer snelle bezorging

Zeer snelle bezorging.

Supersnelle service en scherpe prijs!

Deze sneakers zijn hartstikke cool en bovendien nog supervoordelig. Zeer snelle bezorging, Geweldig!

Super snelle service

Zeer tevreden. Super snelle levering. Goed verpakt. Snelle service snelle eventuele retourzending

Goede website, afterpay mogelijk en snelle levering

Mooie duidelijke website met goede foto's. Makkelijk bestelproces. Bij betaling is afterpay mogelijk zonder extra kosten. Snelle emailreacties met statusoverzicht bestelling. Snelle levering. Geleverd product geheel conform de foto's en omschrijving op de website