perfect

Zaak levert snel, netjes geen klachten. Tegels zijn top kwaliteit. Kwaliteit/prijs verhouding is perfect

Goede en snelle levering.

Vriendelijk, duidelijk en afspraken nagekomen

Vriendelijk, duidelijk en afspraken nagekomen. Kwalitatief ook in orde. En ook nog eens korting!

snelle precieze levering

Goede keuzemogelijkheden op de website. Monsters aanvragen groot pluspunt. Heldere bestelprocedure. Goede afspraken over de levering. Op tijd.

snelle en correcte levering

Goede en vlotte service. Snelle levering

Prima service, nette prijzen

Makkelijk en snel bestellen, keurig op de hoogte gehouden over de levering. Nette prijzen.

M'n was de tapijtreiniger vergeten, wordt nog nagestuurd

Wel goed, maar slordig

Priima webshop.

Prima service. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend. Wel wat dure verzendkosten. Goede werkomschrijving.

Zeer goede ervaring, mooie degelijke materialen. Zeer goede service.

Op zich tevreden, alleen jammer dat in de dozen de tegels het juiste kleur nummer hebben,maar er verschillende letter code's door elkaar zitten. Bij mij, zijn dat de letters, a, b, c en d Tussen deze letters zit een klein kleur verschil. Dus , doe in de doos dezelfde lettercode' s Hopend heeft u iets aan dit antwoord.

Beste Karel, Bedankt voor uw reactie. U heeft alles uit hetzelfde verfbad (batch) ontvangen. De letters A, B, C, D, mag geen invloed hebben op kleurverschil onderling. Heeft u alle tapijttegels in één richting gelegd? Is er nog steeds sprake van kleurverschil? Neem dan contact met ons op, tel 033 246 34 15 Met vriendelijke groet, Martijn van Heugten

Makkelijk via de website te bestellen met een ruime keus en goed overzicht met advies.

Van de bestelling tot de levering is alles prima verlopen. Goede kwaliteit met uitleg over de verwerking.

Goed geregeld

Goed en prettig geholpen, netjes afgeleverd en prima kwaliteit.

In één woord: super

Alles naar wens . Zo wil je het graag !

Goede kwaliteit en snelle service

Als het op voorraad is wordt alles snel gratis thuis geleverd bij grote partijen. Kwaliteit is prima. Veel keuze en bovenal vriendelijke medewerkers welke met je meedenken.

Mooie kwaliteit tapijttegels die voldoen aan de verwachting, en geleverd op het afgesproken moment

Zeer tevreden met de mooie tapijttegels. Bestelling was netjes verpakt en werd op het afgesproken moment afgeleverd. Vriendelijke bezorger die uit zichzelf vroeg waar we het pakket graag neergezet wilden hebben.

Goeie communicatie, duidelijk en volgens afspraak afgeleverd. Mooie kwaliteit (schoonlooptegels).

Snel adequaat en flexibel

Artikelen snel gevonden en snel verzonden.

geweldig

Makkelijk online bestellen en zeer snel thuisbezorgd. Mooie tegels.

Goede service en producten

Erg tevreden met onze tapijttegels (inca blauw)

Overzichtelijk, vriendelijk en makkelijk!

Voor een klein oppervlak waren wij op zoek naar een paar tapijttegels. Vandaag even langsgereden, zeer vriendelijk te woord gestaan en gevonden wat we zochten: restpartij tapijttegels voor € 0,50 per stuk. Er waren alleen net niet genoeg tegels, toen hebben we een andere tegel die er prima bij paste gratis erbij gekregen. Zeker een adres waar we nog een keer naar toe zouden gaan als we tapijttegels nodig hebben!

Prima, snelle reactie, snelle levering.

1 opmerking heb bij bestellen doorgegeven dat we wilde pinnen en vervolgens werd dit nog 2x gevraagd maar dit is dan ook het enige hele kleine puntje dat eventueel verbeterd kan worden.

Volop keuze en prima service!

Volop keuze en prima service!

Prima service, snelle levering

Wij waren op zaterdag in de zaak, het is dan niet mogelijk om A merk tegels direct mee te nemen. Kregen wel stalen mee en ook een kortingsbon. Ook werd tijd ingeruimd om de levering op korte termijn te laten plaatsvinden. Tegels werden op het afgesproken tijdstip keurig afgeleverd.

Geweldig materiaal

wij zijn aan het verbouwen en hebben nu al 2x een 2de keus assortiment pallet gekocht , goede kwaliteit goede prijs.