Warm aanbevolen!

Een klein jaar geleden overkwam mij een ongeval, waarbij ik letselschade opliep. Via via kwam ik in contact met JBL&G, en in het bijzonder met Niek van Dalen. Inmiddels is het dossier gesloten, maar ik wil niet nalaten hierbij de loftrompet te steken op de manier, waarop Niek van Dalen mijn dossier heeft behandeld. Accuraat, vriendelijk en geduldig, en steeds met duidelijke uitleg. Ik kan daarom bureau JBL&G van harte aanbevelen.

Geen enkele klacht.

Ik zie well, hoe het verder zal lopen!

Super fijne en professionele aanpak

Ik heb mijn zaak gemeld en eigenlijk ben ik gelijk teruggebeld. De medewerkers waren betrokken en dachten goed mee. Ze hebben mij doorverwezen en mijn zaak is snel bij de juiste raadsman terecht gekomen. Zeker het proberen waard’

Goed en duidelijk

telefonisch contact gehad, mijn verhaal aangekaart en in contact gebracht met een professioneel adviseur. Aardig duidelijk en vriendelijk personeel

Zeer netjes behandeld.

Netjes en heel correct beantwoord door de telefoniste. Gelijk in actie gekomen en doorverwezen naar de letseladvokaat. Zeer bedankt hiervoor. Groetjes Ben.p

ging super snel ennetjes

goeie ervaring

Snelle goede service!

Had een mailtje gestuurd en werd binnen een kwartier terug gebeld en geholpen, top service.

Snel en klantvriendelijk

Er werd snel gereageerd en doorverwezen naar de juiste jurist bij mijn vraag.

Vertrouwd

Snel geregeld toch opzoek naar advies net wetend waar ik na moest bellen toch goed adres juiste keuze

Vriendelijk, behulpzaam en goed advies!

ik voelde me eigen echt gehoord, en kreeg goed advies voor een andere goede advocaat.

Ik ben erg goed geholpen

Mevrouw met wie ik sprak wel erg behulpzaam en heeft geweldig mij geholpen zou ik zeker aanraden aan mijn vrienden 10/10

Julie is beste Letselschadesupport,Hartelijk dank voor uw aandacht en bijstaan,

Goed gesprek vriendelijk een luisterende oor en pak gelijk de zaak aan

Snelle hulp en deskundig advies

Gelijk doorverwezen naar de persoon die mij het beste kan helpen. Geen dagen wachttijd en je weet binnen 24 uur waar je aan toe bent. Top!!

Ervaren als prettig.

Ik ben goed geïnformeerd.

Hele goeie ervaring, lieve mevrouw die me te hulp stond

Goed geholpen door de mevrouw. Zeer tevreden

Luisteren goed en respecteren het situatie. Vindingrijk

behulpzaam

ervaren persoon luisterende oor

Uitstekende service duidelijk&direct

Uitstekende service duidelijk&direct

goede en duidelijke info

nette goede informatie over de door mijn gestelde vragen

Goede eerste ervaring met uw kantoor

Prettig contact. Uitstekend begrip voor mijn situatie. Goede voorlichting.

TOT NU TOE WAARDEER IK EVENEENS MET EEN 10

SNEL,DUIDELIJK, EN GEEFT VERTROUWEN. van Kuijk [email protected]

Goede uitleg

Wordt goed geholpen kan ik iedereen aanbevelen.

Top, alles duidelijk en helder.

Alles duidelijk en helder. Dank daar voor.

Ik wacht nog af hoe alles gaat lopen.

Ik voelde me iets wat opgelucht na het gesprek.

Over Letselschadesupport.nl

Letselschadesupport.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in letselschadezaken en werken samen met een landelijk netwerk van letselschade advocaten.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.