Pluspunten

de medewerkster aan de telefoon had een goed luisterend oor en was positief

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

begrijp de toegevoegde waarde van jullie bedrijf niet. ik wilde dhret advocatenkantoor zelf spreken niet een tussenpersoon. moet ik het nog 2 keer vertellen. bah, ik voel mij genept omdat het verkeerde tel nr erbij staat.

Wij bespreken met mensen die contact met ons opnemen of hun zaak zich leent voor een letselschade advocaat. Als dat zo is, brengen wij ze in contact met een gespecialiseerde advocaat. Blijkbaar had u daar geen behoefte aan en wilde u gelijk een advocaat spreken. Hopelijk bent u wel tevreden over de advocaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

belt terug en handelt contact daarna snel en adequaat af

Terugbellen zou iets sneller kunnen, op dezelfde werkdag, of anders een email sturen. Hier was haast bij, zoals aangegeven.

Pluspunten

Ik vond dat ik vanmorgen zeer vriendelijk te woord werd gestaan , en er werd goed geluisterd, daarna is er overleg geweest met een collega, waarna ik meteen terug gebeld werd. Ik ben zeer tevreden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

nog onbekend

afspraak op woonplaats

Pluspunten

Snelle reactie Telefonisch was ik niet bereikbaar dus per mail mij benadert met verzoek terug te bellen Ter zake kundig, vriendelijke medewerkers Goed, snel en correct geregeld

Er is verschillende keren geprobeerd mij telefonisch te pakken te krijgen, echter aangezien er gebeld werd met onderdrukt nimmer kon ik zelf niet terugbellen. In voorkomende situaties mag er wat mij betreft eerder per mail contact gezocht worden

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

Aandachtig luisterend persoon. Vriendelijk.

Pluspunten

vriendelijk behulpzaam wist vaak al wat ik wilde zeggen

Pluspunten

Snelle reactie door secretaresse na het sturen van onze informatie mail Daarna snelle actie van advocaat met bel afspraak voor de volgende dag. In dat telefoon gesprek duidelijke uitleg en overleg over wat te doen. Direct aansluitend mail ontvangen met informatie. prima dus. Nu in afwachting op vervolg

geen :)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snel antwoord

als men invuld bellen in de middag tussen 13 en 15 uur doe dat dan ook nu werd ik steeds 'smorgens wakker gebeld wat door mijn medicijn gebruik geen pretje was

Pluspunten

Ik werd snel en vriendelijk te woord gestaan en heel snel doorverwezen naar een advocaat.

Deze beoordelingsvraag komt te snel. Ik weet niet of ik met de advocaat tot een oplossing kom.

Pluspunten

Snel contact duidelijk

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niets want jullie heb me niet terug gebelt

Mijn advies is dat jullie mensen terug bellen of mail

Wij hebben u een aantal keer geprobeerd te bellen maar hebben u helaas niet te pakken kunnen krijgen.

Pluspunten

Alles. De snelle service helemaal perfect.

Pluspunten

-Vriendelijke communicatie. -Vlotte doorverwijzing. -Uiterst snelle reactie letselschade advocaat.

Geen.

Pluspunten

werd snel contact opgenomen kon ook thuis de afspraak plannen

geen, de afspraak heeft nog niet plaats gevonden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

reactietijd beantwoorden vraag doorverwijzing

beschikbare informatie internet, rvr.org

Pluspunten

Ik werd snel en zeer vriendelijk te woord gestaan. Snel contact met een goede advocaat. Top!

Lindelaan 18

1405 AK Bussum

Over Letselschadesupport.nl

Letselschadesupport.nl is onderdeel van Het Juridisch Netwerk Nederland. We zijn gespecialiseerd in letselschadezaken en werken samen met een landelijk netwerk van letselschade advocaten.

Over Het Juridisch Netwerk Nederland

Het Juridisch Netwerk Nederland is een online platform dat jou koppelt aan een geschikte advocaat of mediator. Dit platform bestaat uit een team van juristen dat altijd met je meedenkt, snel handelt en invoelend is. We bestaan al meer dan 10 jaar en hierdoor zijn we ervaren. Wat ons uniek maakt, is dat wij jou en jouw hulpvraag voorop zetten. Pas daarna zoeken we een geschikte expert voor jou.