Super kwaliteit

Soepele communicatie en geleverde apparatuur van was goede kwaliteit!

Makkelijk huren zonder gedoe

Alles van tevoren digitaal ingevuld en geregeld. Afhalen zonder extra gedoe. Aanrader, ook voor de kleine huurders.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede apparatuur voor een zeer goede prijs. Ook de communicatie was zeer prettig.

Vlot, to the point en kundig!

Zowel voor geluid, beeld als ondersteuning bij maken presentaties: in een woord: Top! Afspraken worden duidelijk gemaakt en, nog belangrijker, perfect nagekomen! Denken goed mee en dat alles op leuke, vlotte wijze.

Alles Top geregeld!!

Groot TV scherm gehuurd tbv fotopresentatie. We zijn goed geinformeerd over de mogelijkheden en prima advies gekregen. Afhandeling uitstekend verzorgd. Echte aanrader!

Last minute generator kunnen huren in het weekend! Super aardige mensen & top service , meer kon ik niet vragen

De apparatuur was goed en de service ook. Last minute hebben wij de koptelefoons kunnen huren en ook na sluitingstijd op kunnen halen.

Betrouwbare service!

Voor een weekend weg verschillende audio- en lichtapparatuur nodig gehad. Alles is volgens afspraak geleverd en de communicatie was zeer duidelijk. Ook nog eens goed betaalbaar en producten waren van hoge kwaliteit. Dank!

Top service en goede kwaliteit apparatuur

Al een tijdje de to go plek voor alle av-apparatuur. Zeer snelle reactie via de mail en fijn contact. Duidelijke site is ook een groot pluspunt.

Enorm flexibel!

De communicatie ging makkelijk en er word zeker snel gereageerd. Zelf heb ik weinig verstand van apparatuur en miste wij nog een onderdeel. Hiervoor heb ik om 12.00 uur gebeld voor een spoed levering, omdat het feest om 15.00 zou beginnen. Jammere was e dat de spoed levering 15 min voor tijd pas aankwam. Ondanks dat was alles soepel verlopen, en was ik op de dag zelf blij dat niet iemand anders heen en weer moest gaan. Ik zou het bedrijf zeker aanraden!

Voor herhaling vatbaar

Werkelijk niks op aan te merken, hele prettige mensen en prima kwaliteit en service.

Service gericht, vriendelijk, 24/7 bereikbaar!! Wij zijn heel blij met de mannen van Luxonos 👍👍

Zeer prettig samenwerken

Appratuur op tijd geleverd, communicatie zeer prettig. 1 defecte speaker werd met spoed vervangen.

Goede service, graag meer info over aansluiten

Graag zou ik wat meer uitleg op jullie site willen zien, of in papieren versie die bij de apparatuur word meegeleverd. Nu moesten we bellen om te horen hoe we het moesten aansluiten, hierbij zijn we overigens prima geholpen.

Heel professioneel!

Vanaf het moment dat ik de bestelling plaatste, tot het moment dat alles werd opgehaald is men enorm professioneel geweest. Navragen wat ik precies nodig heb - is hetgeen ik bestel inderdaad het juiste? - vragen of een kleine aanpassing gedaan kon worden wat betreft de staander, men belt voordat ze arriveren en de heren die het kwamen opzetten / afbreken waren heel vriendelijk en wisten wat ze deden. Ik zou Luxonos aanraden.

Super goed geregeld en werk makkelijk

Het versturen per post was goed en ruim op tijd binnen. Aansluiten heel makkelijk. De telefonische bereikbaarheid voor nog een vraagje was uitstekend, zeer aardige en behulpzame man. Silent disco heeft het feest echt bijzonder gemaakt. Echt aanrader.

Servicegerichte pro-actieve meedenkers met professionele apparatuur.

Ik heb zelf een goede PA installatie, maar kwam apparatuur tekort. Ik heb met eigen, geleende en bij Luxonos/Lichtgeluidhuren gehuurde spullen alles in elkaar gepuzzeld. Daarbij wijzigde tot op het laatste moment nog het een en ander. Er werd meegedacht en soepel omgegaan met de wijzigingen, die netjes werden doorgevoerd in orderbevestigingen en factuur. Topbedrijf.

Last minute, soepel en meedenkend, aanrader!

Op het laatste moment wat licht en kabels gehuurd. Luxonos denkt mee en is soepel, flexibel en communicatief. Spullen dik in orde, hier en daar een rammeltje en een defect kabeltje, vandaar net niet uitmuntend. Zeker een aanrader!

geweldig

Leuk team de mensen waar je mee contact hebt denken goed mee en adviseren erg goed. de mensen die het voor je komen opbouwen zijn beleefde jongens die niet te beroerd zijn om op locatie ook nog met je mee te denken en te kijken hoe alles op z'n best tot z'n recht komt

Geweldig bedrijf met super personeel!

Meerdere malen gebruik gemaakt van Luxonos. Ze zijn zeer professioneel. Denken met je mee, geven een goed advies wat wel en wat niet zou werken qua licht en geluid. Opbouw en afbouw is super, scheelt je een hoop gedoe. Kortom een aanrader!!!

Top service!

Keurig op tijd bellen netjes mooie spullen

super service; afspraken werden nagekomen, communicatie verliep vlekkeloos.

zie hierboven.

Super service!!

Top service! Staan voor je klaar. Denken met je mee. Denken in oplossingen. Kortom: een aanrader!

goede service, goed behandeld

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super klantgericht, flexibel en altijd met de klant in mogelijkheden denken. Wat een ontzettende positieve ervaring. Het gehuurde geluid en licht was meer dan geweldig!

Nvt

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Over Licht geluid huren

Bij ons kan je gemakkelijk en snel licht en geluid huren. Wij zijn een ambitieus en vernieuwend audiovisuele verhuur partner. Door jarenlange ervaring in verschillende branches waar wij onze licht en geluid apparatuur ingezet hebben, weten wij precies welk apparaat het beste is voor uw evenement of project. Of het nu gaat om een avond voetbal kijken op een groot scherm, een congres, een bruiloft of een uitvaart, festival of schoolfeest: Lichtgeluidhuren.nl zorgt voor de juiste apparatuur tijdens jouw evenement of project. Vele klanten gingen je voor, bekijk hier wat zij over ons zeggen.