Voor herhaling vatbaar

Werkelijk niks op aan te merken, hele prettige mensen en prima kwaliteit en service.

Service gericht, vriendelijk, 24/7 bereikbaar!! Wij zijn heel blij met de mannen van Luxonos 👍👍

Zeer prettig samenwerken

Appratuur op tijd geleverd, communicatie zeer prettig. 1 defecte speaker werd met spoed vervangen.

Goede service, graag meer info over aansluiten

Graag zou ik wat meer uitleg op jullie site willen zien, of in papieren versie die bij de apparatuur word meegeleverd. Nu moesten we bellen om te horen hoe we het moesten aansluiten, hierbij zijn we overigens prima geholpen.

Heel professioneel!

Vanaf het moment dat ik de bestelling plaatste, tot het moment dat alles werd opgehaald is men enorm professioneel geweest. Navragen wat ik precies nodig heb - is hetgeen ik bestel inderdaad het juiste? - vragen of een kleine aanpassing gedaan kon worden wat betreft de staander, men belt voordat ze arriveren en de heren die het kwamen opzetten / afbreken waren heel vriendelijk en wisten wat ze deden. Ik zou Luxonos aanraden.

Super goed geregeld en werk makkelijk

Het versturen per post was goed en ruim op tijd binnen. Aansluiten heel makkelijk. De telefonische bereikbaarheid voor nog een vraagje was uitstekend, zeer aardige en behulpzame man. Silent disco heeft het feest echt bijzonder gemaakt. Echt aanrader.

Servicegerichte pro-actieve meedenkers met professionele apparatuur.

Ik heb zelf een goede PA installatie, maar kwam apparatuur tekort. Ik heb met eigen, geleende en bij Luxonos/Lichtgeluidhuren gehuurde spullen alles in elkaar gepuzzeld. Daarbij wijzigde tot op het laatste moment nog het een en ander. Er werd meegedacht en soepel omgegaan met de wijzigingen, die netjes werden doorgevoerd in orderbevestigingen en factuur. Topbedrijf.

Last minute, soepel en meedenkend, aanrader!

Op het laatste moment wat licht en kabels gehuurd. Luxonos denkt mee en is soepel, flexibel en communicatief. Spullen dik in orde, hier en daar een rammeltje en een defect kabeltje, vandaar net niet uitmuntend. Zeker een aanrader!

geweldig

Leuk team de mensen waar je mee contact hebt denken goed mee en adviseren erg goed. de mensen die het voor je komen opbouwen zijn beleefde jongens die niet te beroerd zijn om op locatie ook nog met je mee te denken en te kijken hoe alles op z'n best tot z'n recht komt

Geweldig bedrijf met super personeel!

Meerdere malen gebruik gemaakt van Luxonos. Ze zijn zeer professioneel. Denken met je mee, geven een goed advies wat wel en wat niet zou werken qua licht en geluid. Opbouw en afbouw is super, scheelt je een hoop gedoe. Kortom een aanrader!!!

Top service!

Keurig op tijd bellen netjes mooie spullen

super service; afspraken werden nagekomen, communicatie verliep vlekkeloos.

zie hierboven.

Super service!!

Top service! Staan voor je klaar. Denken met je mee. Denken in oplossingen. Kortom: een aanrader!

Pluspunten

Super klantgericht, flexibel en altijd met de klant in mogelijkheden denken. Wat een ontzettende positieve ervaring. Het gehuurde geluid en licht was meer dan geweldig!

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De perfecte leverancier. Brede en diepe kennis, levert goede kwaliteit voor een scherpe prijs, komt alle afspraken na en reageert altijd vrijwel direct op een aanvraag. Wij worden volledig ontzorgd op het gebied van licht, geluid en special fx.

Geen verbeterpunten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en zeer vriendelijke communicatie met dit bedrijf gehad. De controller was alleen niet meegekomen in de wagen. Kan gebeuren natuurlijk, dit werd heel snel rechtgezet waardoor het feest alsnog op tijd kon losbarsten. Erg tevreden over de manier van handelen van Luxonos. Vriendelijke medewerkers ook.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer goede communicatie en zeer goede kennis bij de medewerkers van het bedrijf! Erg prettig om zaken mee te doen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super geholpen met opzetten van meerdere feesten, en kunnen makkelijk schakelen in het geval van wijzigingen op de korte termijn. Een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Martijn is een topper

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zo fijn.... we konden op het laatste moment nog wat huren, ze waren bereid buiten kantoortijden ons te helpen, en de support was al helemaal top. En verder zijn t ook nog eens leuke lui om zaken mee te doen:)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Het telefonisch contact is heel goed. Er wordt direct opgenomen en je wordt heel goed gehoplen. Ze weten allen van hun producten af. Ik moest helaas mijn bestelling annuleren, dit was niet 24 uur van te voren maar na over leg is er toch een goed eide aan gekomen. Ik zou ze zeker adviseren als bedrijf om apperatuur van af te huren.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle service en reactietijd op mails.

Advies over verbruik rookvloeistof kan beter. Check of de ophangbeugels compatibel zijn met de lichtapparatuur.

• Kennis & Vakmanschap

Ik denk een opmerking meer. Van mij hadden jullie ook gewoon lekker zondag mogen houden. Je hoeft denk ik niet 24/7 op mailtjes te reageren:$

Over Licht geluid huren

Bij ons kan je gemakkelijk en snel licht en geluid huren. Wij zijn een ambitieus en vernieuwend audiovisuele verhuur partner. Door jarenlange ervaring in verschillende branches waar wij onze licht en geluid apparatuur ingezet hebben, weten wij precies welk apparaat het beste is voor uw evenement of project. Of het nu gaat om een avond voetbal kijken op een groot scherm, een congres, een bruiloft of een uitvaart, festival of schoolfeest: Lichtgeluidhuren.nl zorgt voor de juiste apparatuur tijdens jouw evenement of project. Vele klanten gingen je voor, bekijk hier wat zij over ons zeggen.