Vermoeiend

Vijf keer aan de telefoon gezeten om een wijziging in het contract te bespreken, maar het bleef fout in het systeem staan. Steeds werd gezegd dat het werd veranderd, maar dit gebeurde niet. Ook sprak ik steeds met iemand anders waardoor ik het verhaal elke keer opnieuw moest uitleggen en het leek niet begrepen te worden. Vervolgens kreeg ik na 5 telefoontjes alsnóg een verkeerde levering..

Het plannen van een afspraak ging heel slecht. Ik werd heel vaak gebeld gsmst en gemaild terwijl er al een afspraak stond. Dat was waarschijnlijk niet goed opgeschreven. Ik heb het echt als spam ervaren zoveel gecontacteerd te worden via verschillende wegen terwijl er gewoon een afspraak stond. Voor de rest was het prima geregeld met het wisselen van de wasmachines

Houden zich niet aan opzegtermijn

In de algemene voorwaarden staat dat het contract met een maand opzegtermijn kan worden beëindigd. In de praktijk beroepen ze zich op oude algemene voorwaarden waarbij het contract telkens stilzwijgend met een jaar wordt verlengd.

Amazing!

Goede Service!

Enorm onredelijk

Stel, je huurt al 5 jaar een product, en krijgt te horen dat opzeggen niet kan. Het contract is namelijk telkens stilzwijgend met een jaar verlengd. Resultaat: wij zitten nog een jaar vast aan een wasmachine terwijl we al een nieuwe hebben. Bij contact is er 0 tegemoetkoming vanuit het bedrijf.

Tv LG

De levering van mijn product ging erg snel en de uitleg was ook heel duidelijk

Prettig

Gewoon goede service. Enige probleem is dat de gang beetje vies achtergelaten was omdat de wasmachine voor een deel gesleept werd en er een zwarte streep werd achtergelaten. Dit was makkelijk schoon te maken en het wasmachine hok zelf was ook niet super schoon dus niet een heel groot probleem.

Beste

Was makkelijk en snel

Geweldig voor ons huisje

Dit bedrijf heeft mijn studentenhuis gered! De installatie ging prima en alles werd netjes gedaan. Wij leasen alles en dit scheelt ons heel veel geld. Het apparaat werkt goed en we zijn er heel erg blij mee. Stel dat er een keer iets kapot gaat, dan wordt het meteen gerepareerd. Wij raden dit bedrijf echt aan!

Prettig

Het is een geluk als je je eigen was mag doen en dat voor huren met deze prijs! Ja deze student is daar erg blij mee!!

Top!!

Na het aanmelden kreeg ik al snel een belletje om alles door te spreken. Een week later stond me wasmachine die overigens door 2 toppers is neergezet. Iets wat helemaal niet had gehoeven maar ze hebben me zelfs kort even de programma's uitgelegd! Kortom ontzettend blij dat ik op deze manier mijn wasjes kan draaien

matig

me tv die geleverd is zitten kieren tussen foto’s van gemaakt degene wie bezorgde en nogsteeds niks gehoord

Eenvoudig en prettig

Goed!

Goed product voor goede prijs

Een hele prettige ervaring

De samenwerking verliep goed en de service was uitstekend.

Perfecte service, goed apparatuur, goede prijzen!

Heel tevreden met smartstudentdeals! Huur al jaren van ze en krijg elke keer mooie apparaten. Als er iets kapot is komen ze heel snel langs, en heel fijn dat ze het ook kosteloos leveren en ophalen!

Service erg slecht wanneer er iets niet in orde is.

Met de wasmachine zijn wij in principe erg blij. Maar toen er lekkage optrad door een montagefout van monteurs van SmartStudentDeals.nl en wij contact probeerden op te nemen met SmartStudentDeals.nl werden wij genegeerd. We hebben meermaals geprobeerd te bellen en veelvuldig gemaild, maar nooit hebben wij reactie mogen ontvangen. Als wij al iemand aan de telefoon kregen, werd de haak erop gegooid bij het noemen van ons adres. Dat zij geen verantwoording nemen voor de lekkage is niet netjes, maar het probleem geheel doodzwijgen kan écht niet binnen een professioneel bedrijf. Geen communicatie en het negeren van klanten vinden wij uit den boze.

Ze willen alleen maar geld!! Pas op, lease hier niks!!!

1 dag Telaat met betalen? Dan heb je meteen €40.- incassokosten aan je broek hangen. Zo kom je er nooit uit, want ze blijven maar verhogen!! Elbuco Finance is puur een narcistische instelling, ik waarschuw dan ook iedereen om geen zaken hiermee te doen, zoek gewoon een normaal, en eerlijk bedrijf die moeite doet voor hun klanten. In plaats van verder in de problemen of schulden helpen.. iedereen heeft weleens betalingsproblemen, maar als je dan iedere week opnieuw een verhoging krijgt dan is GRACE VAN EMDEN denk ik heel erg levensmoe!!!

Zeer Slechte service

Smart students deals vind het leuk om een klant de halve dag laten wachten op een tv die geleverd zou moeten worden vervolgens bel je waar die blijft zeggen dat die gecanceld is omdat ze het een bouwval vinden alleen vergat de bezorger dat die in het verkeerde gebouw stond! Geen exuus niks,zelf er achter aanmoeten bellen, Vervolgens de klant gewoon laten wachten u word morgen terug gebeld zeer slechte service

Pluspunten

Ze waren op tijd, wasmachine was snel geplaatst en ze legden alles vriendelijk uit.

Het is onhandig dat je de eerste betaling contant moet doen. Een betaalverzoek of een portable pin automaat is tegenwoordig zo gefixed.

Pluspunten

Fijne service! Tijden van afspraken/leveringen worden op goede wijze doorgecommuniceerd. Top!

Pluspunten

Product is zeer goed Bezorging super

Bezorgingstijd- het zou fijn zijn als je het tijdstip eerder krijgt om het beter in te plannen. Klanterservice- per telefoon was het zeer slecht want mijn bestelling werd niet verranderd

Pluspunten

Er werd kort na mijn bestelling gebeld om de bestelling te bevestigen en een datum van afleveren werd hierbij ook afgesproken. Ik werd duidelijk ingelicht over wie en wat aanwezig moest zijn op de dag van levering en ze waren bijna precies op de aangegeven tijd aanwezig. Twee aardige mannen hebben de wasmachine naar boven getild en de oude mee terug genomen. Ik kreeg nog een uitgebreide uitleg over de wasmachine.

Het enige verbeterpuntje wat ik kan bedenken is dat ze pas de dag voor de levering een exacte tijd van leveren kunnen geven.

Pluspunten

Het is een goed alternatief voor studenten die niet in een keer een groot bedrag uit willen/kunnen geven voor een nieuw apparaat.

De monteur was niet vriendelijk.

Pluspunten

Goede levering en installatie

Betere communicatie over voorwaarden