Pluspunten

snel geleverd en geplaatst!!

er was wat onduidelijkheid bij de levering, hier moest ik persoonlijk aanwezig zijn. misschien kan dit vermeld worden in het telefoongesprek

Pluspunten

- Goedkoop - Goede kwaliteit - Goede service - Vriendelijke monteur

- Duidelijker aangeven wie er thuis moet zijn met de levering

Pluspunten

Super klantvriendelijk En goede service

Misschien kunnen bezorgen tot een uur of 6 aangezien de meesten op school zitten en dat maakt qua tijd het iets makkelijker

Pluspunten

Vlot klantenservice, aardige medewerkers, behulpzaam met installatie.

De website is niet altijd even duidelijk over gebruikte of nieuwe apparaten.

Pluspunten

Snelle levering! En relaxt dat je de dag van tevoren te horen krijgt hoe laat ze komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle en vriendelijke klantenservice aan de telefoon. Levering aan huis was ook snel en goed. Wasmachine klaar voor gebruik meteen.

Wat vriendelijkere klantenservice via de mail. Niet op de site zetten dat de wasmachine op voorraad is en vervolgens een klant 1,5 week laten wachten op de levering.

Pluspunten

Snelle reactie, snelle oplossingen

Heb ik niet

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De droger zelf ben ik erg blij mee.

De bezorging ging niet goed. Het begon al met het maken van een afspraak. Ik werd 1 keer gebeld, maar kon niet opnemen, waarna ik een mailtje kreeg met ‘bel ons terug!’. Dus ik belde terug waarna het grote in de wacht staan begon. Na een kwartier de hoop maar opgegeven en dit keer 3. De vierde poging eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Ik woon op de derde verdieping zonder lift. Ik had dit vantevoren doorgegeven. Helaas was dit niet goed gecommuniceerd naar het bezorgbedrijf. Zij zeiden maar 2 verdiepingen te mogen tillen. Uiteindelijke hebben ze de droger toch naar boven gebracht, waar ik erg blij mee was. Toen kwam het volgende probleem. Ik moest €1,26 betalen als eerste maandbedrag. Ik had hier echter niks over gehoord vantevoren, dus ik had mn pinpas niet in huis. Uiteindelijk dat op kunnen lossen door mn internetbankieren te openen en zo te bewijzen dat ik echt dat rekeningnummer had. Toen moesten we alleen nog het contract tekenen. Ik wilde een contract van 1 jaar, echter hadden ze een contract van 60 maanden meegekregen. Dus moest er gebeld worden naar SmartStudentDeals. Uiteindelijk maar wat dingen doorgekrast en opnieuw opgeschreven op het 60 maanden contract, er op vertrouwend dat het dan wel goed zou komen.

Pluspunten

Vriendelijk mensen heeel behulpzaam

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je kan als online regelen en bezorger was optijd!

Pluspunten

Ik huur 3 apparaten die zijn allemaal prima, en ook voor een heel goede prijs

Pluspunten

- Erg snelle afhandeling van mijn aanvraag: de levering was ruim binnen de tijdsindicatie ondanks tekort in de voorraad. - Prettig en zorgvuldig telefonisch contact. - Installatie van het apparaat werd afgehandeld door zeer vriendelijk en kundig personeel. - Gekozen product is gloednieuw en heeft een lange garantie. - De oude machine werd (gratis!) meegenomen en gerecycled.

- Pinnen op locatie (tegenover cash) zou een prettige toevoeging zijn.

Pluspunten

Super snelle bezorging en installatie. 2 leuke mannen die de boel kwamen installeren en uitleg geven. Niets geen gedoe of rotzooi, lekker simpel en ideaal als student zijnde !! Als er wat mis is staan ze bijna direct voor de deur en word er telefonisch goed contact gehouden. Al met al een super chille ervaring !

Pluspunten

Super Goed

Pluspunten

Goede service Aardig personeel

beter blijven

Pluspunten

ik heb een nieuwe wasmachine en ben er blij mee

nvt

Pluspunten

Pluspunten

Word met je meegedacht, snelle levering en duidelijke afspraken. Vriendelijke personeel en goede prijs

Pluspunten

Klantvriendelijk, goede service, snel en efficient

Pluspunten

Snelle, goede levering

Pluspunten

Snelle en duidelijke service, adequaat afgehandeld en als je bijvoorbeeld een defect hebt word het apparaat gauw opgehaald

Logistiek zou iets flexibeler kunnen zijn met bezorgen maar dit is geen groot punt aangezien het nog redelijk snel gaat

Nvt