Pluspunten

Goed contact en goede prijzen.

Helaas moesten de apparaten besteld worden waardoor de levering enige vertraging opliep, maar hier kwam ik pas achter nadat ik gebeld had.

Pluspunten

Heldere communicatie en goede service bij aflevering.

Ik heb zelf achter de plan afspraak aan moeten gaan, terwijl ik eigenlijk terug gebeld zou worden.

Pluspunten

Altijd volgens afspraak en alrijd goede service. Zeer tevreden klant

Tot nu toe niets al ruim 3 jaar klant

Pluspunten

Duidelijk, snel en makkelijk. Heel fijn dat je als student kan lessen, want zoveel geld in een keer investeren is vaak lastig.

Ik vond het bellen een beetje onhandig omdat ik vaak niet bereikbaar ben vanwege werk, maar begrijp waarom het handig is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle services , aardige man die mij hielp en alles installeerde. Duidelijke uitleg ook allemaal.

De bezorgtijd was alleen veel ste laat

Pluspunten

Goede snelle levering door vlotte monteurs, ook de prijs is dik in orde

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed en snelle service

Beter bereikbaar zijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en behulpzaam

Een tijd kunnen afspreken voor de afspraak om langs te komen van de te voren afgesproken dag.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had graag meer vrijheid gewild in de keuze van het tijdstip dat mijn bestelling bezorgd kon worden.

Pluspunten

Duidelijke communicatie, oog voor de klant, denkt mee, kortom, weet waar ze mee bezig zijn

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Wasmachine werkt goed, nu hij er eenmaal staat. Ook aardig dat we er een paar pakken wasmiddel bij kregen!

De wasmachine zou snel geleverd worden, maar degene die hem toen in ontvangst zou nemen als hoofdhuurder had zijn nieuwe collegekaart nog niet ontvangen. De bestelling werd toen op de dag zelf geannuleerd, terwijl de machine al onderweg was en er genoeg andere mensen thuis waren die wel een collegekaart hadden (dit is misschien onze fout, maar de regeling lijkt erg streng). Vervolgens was de wasmachine niet meer leverbaar. Aan de telefoon zei men dat het ongeveer 4 dagen zou duren tot hij er weer was, dit werd twee weken. Ook had ik aan de telefoon steeds het gevoel dat mijn vragen niet welkom waren. Uiteindelijk hebben we bijna 4 weken gewacht tot de wasmachine er stond. Onhandig dat degene die hoofdhuurder wordt ook degene moet zijn die het apparaat in ontvangst neemt. Het lijkt allemaal niet opzettelijk, maar onze ervaring met het bedrijf was niet erg positief.

Pluspunten

-goede en efficiënte communicatie -komt tegemoet aan wensen consument -komt afspraken na -producten van goede kwaliteit -vriendelijk personeel

Pluspunten

Hele goede service. De meneer die de dingen kwam installeren is heel klant vriendelijk.

Er waren voor mij geen verbeter punten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel en simpel bestellen

Witgoed iets eerder bezorgen. Een week is weg lang zonder wasmachine. Verder alles perfect

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop, prima oplossing van fouten

Wanneer een product niet leverbaar is, graag pro-actief contact opnemen met klant. Zeker wanneer klantbehoefte in snelle levering ligt.

Pluspunten

Erg klantvriendelijk, Aardige bezorgers, Snel geregeld

Eerste wasmachine was kapot, misschien al een keer proefdraaien voor het afleveren. Meer tijd voor de melding met de aankomsttijd.

Pluspunten

vriendelijke medewerkers; kennis over producten;

snellere levering van producten;

Pluspunten

Super snelle levering en vriendelijk personeel.

Pluspunten

Snelle levering van producten en vooral klantvriendelijk.

Snellere reparatie van prodcuten!

4 stars: good service, well treated

Pluspunten

Snelle levering, goede afhandeling. Duidelijke uitleg van telefoniste en zij maakte mij goed bewust van alle postieve kanten en de risico's. Daarnaast ben ik tevreden met de wijze van betalen. Dat het bedrijf mij laat kiezen wanneer ik kan betalen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Handig dat je wasmachines kan huren

Zon onprofessioneel als maar kan. Levering was verschrikkelijk, moest handtekening zetten waar ik nooit over geïnformeerd ben. Ze wouden de wasmachine niet aansluiten, heb ik zelf moeten doen....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dit is een naar bedrijf dat stilzwijgend het contract verlengd en vervolgens nergens over mee wilt denken behalve geld verdienen.