Pluspunten

Snelle en professionele afhandeling.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Belt voor aankomst

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede communicatie, prima service

Duurde wel lang voordat er contact werd opgenomen en voordat de tv geleverd was.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle afhandeling, service

Prijs

Pluspunten

Snel

Tot nu toe niks

Pluspunten

Goede service, goede huurprijzen & mooie aanbiedingen.

Pluspunten

Pas sinds januari 2015 klant maar tot dusver een goed contact gehad. Behulpzaam, klantvriendelijk en oplossingsgericht. Dit in tegenstelling tot een ander witgoedbedrijf waar ik voorheen huurde. Ga vooral zo door.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De wasmachine die wij huren is werkt erg fijn!

We moesten 7,50 installatiekosten betalen terwijl de (onervaren?) monteurs hem niet voor ons konden aansluiten, hier hebben we zelf monteurs voor moeten laten komen. Erg slechte service.

Pluspunten

Voordelig, snelle levering.

Mogelijkheden om meerdere bestellingen te doen met familie korting enz

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

makkelijk producten te bestellen via internet

afspraken nakomen ging bij mijn bestelling van hun kant mis. Namen geen contact op wanneer dat afgesproken was dus heb er twee keer zelf achteraan gebeld

Pluspunten

Goede en snelle afhandeling, goed bereikbaar en ideale oplossing voor het gebrek aan geld om een heel nieuw apparaat aan te schaffen.

Distributeurs beter informeren over de computers, hij wist namelijk weinig over het toestel. Ik had er zelf meer verstand van (ben geen computerfreak). Betaald beveiligingsprogramma had er op gezet mogen worden, minder kans op virus.

Pluspunten

Snel, duidelijk, kwaliteit, flexibel, tarief zeker interessant!

Pluspunten

Snel geleverd, aardig personeel, behulpzaam en prima product

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

* Mooie wasmachine

* De eerste keer is mijn bestelling zomaar verwijderd. * Ik ben nu 2 maanden een wasmachine die ik huur en ik heb al 3 keer problemen gehad met betalingen. Er wordt iedere keer te veel van mijn rekening afgehaald. * Slecht bereikbaar. Ik moet tig keer bellen voor ik iemand aan de lijn heb. Als ik eindelijk iemand te pakken heb, weet die genen nergens wat vanaf. Dus moet ik doorverbonden worden en dan neemt die gene ook niet op. Er wordt dan beloofd terug te bellen, echter gebeurd dit niet. Waarna ik zelf nog een keer bel en dan begint het weer van vooraf aan.

Pluspunten

Goedkoop en kwaliteitvol

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goed product, bezorgd aan huis.

Onvoldoende flexibiliteit rondom de bezorging evenals te weinig voorbereiding. Het beloofde kon niet geleverd worden op de afgesproken datum, waardoor er nogmaals een afspraak gemaakt moest worden (nogmaals een vrije ochtend op nemen van mijn kant). Daarnaast is mij wasmiddel beloofd, hetgeen ik nooit heb ontvangen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima service, vrij snel en zonder problemen

Ik ben niet teruggebeld nadat ik studentdeals zelf had gebeld. Dat kan iets beter, ik neem aan dat ze graag producten willen verkopen.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke afspraken en flexibele klantenservice

Nvt

Pluspunten

Goede service! Wasmachine doet het goed, erg tevreden

Geen

Pluspunten

Snelle, nette levering van goed product. Goede prijs/kwaliteit verhouding naar mijn mening.

Pluspunten

Duidelijk over de leverdatum en leveringstijdstip, werd keurig bij mij op zijn plaats gezet, geinstalleerd en uitgelegd hoe ik de wasmachine verder kon gebruiken.

Pluspunten

Top! Super aardige monteur die de laptop langs kwam brengen en alles was binnen 2 dagen geregeld.

Pluspunten

Goede dienstverlening en afspraken worden nagekomen. Heldere communicatie!