Pluspunten

Levering verliep soepel en snel. Werd nog geïnstalleerd voor je, dus hoefde je zelf niet te doen. Sociale mensen, die je goed helpen

Alles ging goed en ik heb geen tips/verbeterpunten

Pluspunten

Nieuwe producten, goedkoop, snelle levering

Pluspunten

Wij zijn ontzettend blij met smart student deals! We hebben na een ongelukkig einde met onze vorige lease wasmachine binnen een week een nieuwe in huis geleverd gekregen. Vriendelijke en duidelijke service, monteurs hebben verstand van zaken en ze komen ook daadwerkelijk binnen de tijdsindicatie die ze geven (die bij ons overigens ook maar 2 uur was, fijn dat ik er geen middag voor thuis hoefde te blijven). De eerste drie maanden nog gratis ook met de overstap deal. De wasmachine van BOSCH doet het perfect.

Pluspunten

Op tijd ingeleverd. Goeie service ontvangen.

Pluspunten

Op tijd, Perfecte service monteur, Alle informaties waren duidelijk

Pluspunten

Snelle levering, goede informatie en een prima prijs !

Pluspunten

alles goede wasmachine snel en wordt geïnstaleerd!!

Pluspunten

Vriendelijk!!!

Voor zover geen

Pluspunten

Korte contract en lage kosten

Meer producten

Pluspunten

Snelle en goede service Duidelijke website Snelle levering Behulpzame monteur bij levering Fijn dat monteur 's morgens belt of hij 's morgens of 's middags langskomt, een tijdsaanduiding zou nog prettiger zijn! (bijv. "tussen 13 en 14u" ipv "in de middag")

Een eigen telefoonnummer voor smartstudentdeals zou handig zijn, doorverbinden vanuit Skala werkt soms wat omslachtig/lastig. Medewerkers die de telefoon opnemen kunnen een klant gemakkelijk doorverbinden met een collega, echter mij werd verteld dat ik het nummer nogmaals moest draaien en dan voor een andere keuze-optie moest kiezen.

Pluspunten

Levering vond direct plaats en personeel was vriendelijk.

Duurde lang voordat ik een bevestiging kreeg. Ik moest er zelf achteraan bellen omdat ik na ruim een week nog niets had gehoord.

Pluspunten

Alles werkt prima geen klachten

Sommige mensen hebbdn geen hdmi cabel bijvoorbeeld en die sillen ze graag gebruiken om hun laptops erop te zetter misschien kan dat erbij gevoegd worden

Pluspunten

Na uitgezocht te hebben dat ze de goedkoopste zijn blijkt ook de service top! IK ZEG DOEN!

Oude Bosscheweg 7 5301 LA Zaltbommel