Ik ben zeer tevreden over gans de lijn!

Overzichtelijke, duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Zeer snelle levering, de goederen zijn netjes verpakt. De kwaliteit voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Snel geleverd, goede kwaliteit.

De ladeboxen waren snel geleverd en zijn van goede kwaliteit. Ik had een vraagje over de levering en die werd telefonisch snel beantwoord. Een klein minpuntje voor de helpdesk omdat ze mijn antwoord op hun vraag niet hebben gelezen waardoor de bezorger de halve wijk door heeft moeten lopen om ons huis te bereiken. Dit is uiteindelijk goed opgelost. Ze kunnen van mij de volgende bestelling binnenkort weer verwachten.

vlotte bestelling en levering

na wat zoeken toch gevonden wat ik zocht. doos heel gemakkelijk in gebruik. stevige plastieken dozen.

matériel de bonne qualité

rien a signaler: les boîtes tiroirs sont arrivées sans aucun impact.

Top opbergdozen en super klantendienst!

Ik gebruik de dozen om verschillende materialen te vervoeren. Al verschillende merken uitgeprobeerd maar deze zijn de enigen waar ik eindelijk tevreden over ben. Jammer genoeg waren er een paar dozen beschadigd tijdens het vervoeren maar dit werd snel opgevolgd en geregeld. Goede service dus tevreden klant. :-)

We gebruiken de smiley opbergdozen al jaren, zeer tevreden over

Super goede na service!

Had bij IRIS webshop 12 Drop front boxen besteld. Met een snelle service is dit allemaal goed aangekomen. Helaas waren er 3 van de 12 dozen beschadigd. Maar dit werd heel goed opgevangen, met de nodige referentie natuurlijk, en hebben ze mij 3 nieuwe dozen bezorgd! Bedankt voor de goede service!

soddisfacente

Nonostante la merce sia, in un primo momento, arrivata danneggiata, la disponibilità dell'azienda alla sostituzione è stata massima.

• Ci consiglieresti? Si

Good experience.

We ordered a fan and it came very quickly. Thank you for your nice service!

Product is prima, verwerking en transport kan beter.

Bestellen via de website gaat redelijk simpel, de verdere verwerking is t.o.v. veel websites veel te traag, orderbevestiging soms traag en het duurt dagen voor er een bericht van of door DPD komt en dan duurt info ook weer even. E.e.a is jammer want de producten zijn prima van kwaliteit maar als er iets mis gaat of defect geleverd wordt dan start het hele traject weer opnieuw en is uiteindelijk je bestelling na z'n 2,5 tot 3 weken kompleet. En ja, ik ben natuurlijk niet de enige klant maar toch ........

Perfect!

Netjes en veilig ingepakt. Mooi product!

Net contract, snelle levering, goede verpakking

zie hierboven

Helemaal top en snel

op een vrijdag besteld, kreeg avonds al mail van DPD dat het pakket in de route ging. Uiteindelijk de maandag bezorgd en ook dat was supergoed. Bestelde product erg goed verpakt in kartonnen doos met strook van die luchtkussentjes er in.

Waardeloze klantenservice

Eerst sturen ze duidelijk defecte producten, dan een vervangend onderdeel dat niet hoort bij het product en vervolgens laten ze helemaal niets meer horen. Bestel bij Sunware of Curver, niet dit malafide bedrijf.

Bestelde producten zijn perfect!

Maar de bezorging is vreselijk, Door DPD zal ik niet meer bij jullie bestellen.......helaas!

Mijn vaste adres voor opbergdozen

Dit is de derde keer dat ik hier iets bestel en ik ben zeer tevreden. De dozen zijn kwalitatief zeer goed en er is veel keuze. Alleen twee negatieve punten over de bezorging van DPD. Eenmaal waren twee deksels tijdens transport beschadigd, deze werden gelukkig wel direct opnieuw geleverd door Iris. En een andere doos werd door DPD op de deurmat achtergelaten zonder aan te bellen, erg slordig.

grote sortering lade kasten

had laden nodig voor in kasten en met hun assortiment was het mogelijk om passend in te richten tot hoge indelings kwaliteit.

Top kast voor lego

De nieuwe ladekast voldoet top voor onze lego. Elke kleur steentjes in een eigen laatje. Stabiele kast, en veilig systeem dat het laatje niet meteen uit de rail wordt losgetrokken. De doos was tijdens de bezorging beschadigd, maar de kast gelukkig stevig genoeg en alles overleefd.

Product is good but courier left package in rain

I am satisfied with the shelves I ordered but the courier DPD left my package in the rain outside my building, without even ringing my apartment. Luckily my husband arrived home not much after it was delivered otherwise everything would've been soaked or stolen

The delivery was never delivered to me

The delivery was never delivered to me neither my building. It shows delivered to another street that doesn’t exist accordingvthe website.

• Would you recommend us? No

alles prima

alles perfect in orde van bestelling tot levering

Bestelling na 6 weken nog steeds onvolledig

Op 14 april plaatste ik een bestelling. Deze werd niet volledig geleverd. Ik heb hiervoor reeds 3 weken geleden contact opgenomen met de winkel via mijn account, zoals werd aangeraden op de website. Hier krijg ik geen reactie.

ruim gamma en uitstekende service

Op een duidelijke en overzichtelijke site kon ik gemakkelijk mijn keuze maken uit het ruime aanbod. Bestellen en betalen ging heel vlot en ik ontving onmiddellijk per mail de nodige bevestigingen (van bestelling en betaling).

Goede communicatie snelle levering

Tolle Ware, gut verpackt, schnell geliefert!

Gerne wieder!