Excellent

3rd set I buy and its so good :)

Voldoende

Hoewel op de site staat, dat de bestelling binnen 3-5 werkdagen geleverd zou worden, kreeg ik pas na die periode de bevestiging dat mijn bestelling vanaf toen binnen 3-5 dagen geleverd zou worden. En toen binnen de 3 werkdagen is de bestelling inderdaad geleverd.

Heel snelle levering, veilig verpakt en de opbergboxen zijn precies wat we wilden en van heel goede kwaliteit. Een echte aanrader.

Product goed, zaken rond levering kan beter.

Het product is super, 3 zwart opbergboxen gekocht. Zou dit ook weer bestellen. Maar levering duurde lang en vond het jammer dat ze niet een duidelijk duur aangaven. Een mailtje hierover sturen scheelt nu heb ik hun eerst na een week moeten mailen. Verder is op de site niet duidelijk wat je aan bezorgkosten moet betalen, dit zie je pas bij afrekenen. op verschillende bestel sites heb je dat er bij een bepaald bedrag gratis geleverd wordt. Ik denk dat dit hier niet zo is, omdat ik dit niet kon vinden op de site.

Mooi product

Maxi Drawer 30L, mooie compacte lades, goed stapelbaar. Geen snelle levering, maar wel super verpakt ter voorkoning beschadigingen.

Perfecte levering

Ondanks de perikelen omtrent Covd-19 snel en perfect verpakt afgeleverd in Duitsland. Dik tevreden!

Deliver what's promised

Fast shipping even internationally, good packaging, good communication and great products make for a company that I would easily recommend. Only thing that should be improved is an English version of the website and emails for international buyer.

oplichters

pas als de bestelling is gedaan komen er ineens extra kosten om het hoekje. zelfs over transportkosten gaan ze ineens 21 % btw hebben nergens op de site staat dat de bedragen exclusief BTW zijn dus pas op met deze oplichers

Fantastische service, super geregeld.

Goed contact, duidelijke afspraken.

Kwaliteitsvolle opbergdozen

Snelle levering, kwaliteitsvolle opbergdozen

Good price, delivered in 48h

Excellent order The price was better than anything else online Sadly the website is only available in Deutsch which was a pain to understand (thanks to Chrome the page was automatically translated) Order delivered in less then 48h I would give a 5/5 if the website was available in English

Pakket in 2 delen

Het bestelde pakket werd in 2 delen bezorgd. Op zich geen probleem, maar ik wis dat niet vooraf. Dit kan beter. Verder prima service verpakking en product.

Keurig verpakt en op tijd

Keurig verpakt en tijdige levering.

Ontgoocheling

Kwaliteit is ver te zoeken. Box in elkaar gestoken. Deksel valt steeds open. Niet degelijk in vergelijking met dezelfde boxen die ik reeds heb aangekocht. Stapelen lukt maar heel onstabiel. Veel kans dat de boxen in de kelder vliegen. Positief is snelle levering, goede communicatie maar daar blijft het bij.

Not my firsts, not my lasts.

I'ts the third time I buy your products... They are not the cheapest, but the quality is here and I still have no issues with the firsts I bought many years ago.

Vlotte levering van kwaliteitsvol materiaal. Dank je!!

Ondanks de drukke periode verliep de levering snel en correct.

De bestelling werd heel snel geleverd - heel goed verpakt - een webshop om te onthouden voor een volgende bestelling - bedankt

Prima producten en top service.

Goed produkt, perfect verpakt en snelle levering

Prima Shop!

Goede shop, snelle nette goede levering, niets mis mee. Ik geef 4 sterren omdat er ALTIJD wat te verbeteren valt. Ik zou echter zo weer bij hen bestellen.

Kastjes zijn mooi, handig en van goede kwaliteit Service is eveneens prima. Levering aan huis ging vlot en ook de communicatie via mail was aangenaam. Ik heb nog kastjes nodig en zal zeker nog een bestelling plaatsen hier

Schnelle Erledigung und Lieferung

Da ich für mein Ladensystrem Rollen benötigte hab ich mich an IRIS gewand und die haben mir sofort weitergeholfen und mir den Artikel zugesendet. Von meiner Seite kann ich dieses mUnternehmen nur Weiterempfehlen

Top produkt, snelle levering

Top produkt

Goede spullen en snelle levering

Goede keuze, mooie kwaliteit en snelle levering.

Duidelijke site super snelle levering

Duidelijke site super snelle levering