Prima service, snelle levering.

Een hondenren gekocht voor een puppy. Kwaliteit materiaal is goed, de ren kan binnen en buiten geplaatst worden. Ook leuk om de ren in frisse kleuren te kunnen bestellen. Ga zeker voor een grotere bench terug naar Iris Webshop.

alles verliep netjes, ik vind alleen dat er veel plastic gebruikt wordt.

Netjes verpakt en afgeleverd binnen de termijn zoals die bekent is

Snelle goede levering

Prima winkel met normale prijzen, snelle levering en fijne communicatie. Gewoon bestellen dus;-)

Product ontvangen maar wat een enorme doos voor iets wat in mijn jaszak past. De doos ook nog gevuld met enorm veel plastic. Een bubbeltjes enveloppe kon ook prima.

Quick and friendly customer service, could answer all my question and even sent me an instruction manual via mail. Ordered products arrived very well packed and in perfect state.

fast gut

Aber am Rand von einer Holzplatte war nicht klebbar, und auf der Tür-Öffner besteht es der schmutzig weißen Lack. anderes siehe ich sehr gut. und es sieht man schön aus. Gutes Design.

Zeer goede webshop

Duidelijke afbeeldingen en sommige afmetingen of modellen hebben vond ik enkel hier. Goede en snelle levering

Beschadigd

Had 6 dozen besteld voor schoenen in te steken en 2 kwamen beschadigd aan.

Einfach alles Top, von der Abwicklung, der Ware, und Versand. SUPER ++++

Schnelle Lieferung, Artikel wie beschrieben

Product kwam helaas kapot aan :-(

Had kunststof laden besteld. Deze kwamen helaas kapot aan. 2 vd 5 lades waren kapot. Verder was vermeld dat de lades er uit konden maar dat is mij niet gelukt. Ik moet hem helaas terugsturen.

Leuke kattenbak

Mooi product, bestellen is makkelijk. Bij track en tracé van DPD kregen we een melding dat we verzendkosten moesten betalen ander werd het pakket niet bezorgd. Wij hebben deze melding genegeerd omdat wij bij bestelling al verzendkosten hadden betaald. Drie dagen later werd het pakket afgeleverd.

Excellent produit mais service incompétent

cette évaluation est pour plusieurs transaction plus de 10 000 euro... relativement incompétent pour faire un devis...les délais sont long plusieurs jours minimun quand on parle pas de semaine... parfois pas de réponse 2 x pour une demande relative à un réapprovisionnement de stock. Les prix sont plus chère que chez vos propre client comme Leroymerlin ou finalement il à été plus simple et plus agréable de commander... Les services de NL et France sont tout aussi mauvais ! Par contre si on laisse faire le systeme tout ce passe pas trop mal mise à part qu'on sais pas trop ou se trouve la marchandise ce qui peux poser problème si on est pressé... Bref bravo les ingenieurs vos produits sont vraiment top et les autres franchement virer les prenez des singes ca ira mieux ;)

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snel en flexibel bij herstellen van een fout die ik zelf gemaakt had

Prima service!

Helemaal perfect.

Prima contact. Meedenken. Vriendelijk en vlot!

alles netjes geheel in orde

werd netjes ingepakt en snel bezorgd erg blij mee

Netjes geleverd, mooi product

Het is precies wat ik nodig had.

Goede oplossing voor problemen

Mijn pakket was deels beschadigd. Ik heb dit bij Iris webshop aangegeven en kreeg snel reactie terug dat ze nieuwe zouden opsturen. Ik had die snel weer binnen. Fijne service.

Goed product, goed op de hoogte gehouden en vlot geleverd. Heel tevreden.

Ik heb een Iris opvouwbare hondenbench gekocht. Deze benches kende ik al van een kennis. De website was duidelijk, de communicatie prima en hoewel men in de mailing aangaf dat het wel even kon duren toch met 2 dagen geleverd. Bench bevalt naar verwachting heel goed. Is mooi degelijk en werkt heel eenvoudig.

Deksels goed product. De prijsverhouding is ook correct. Bedabkt voor de snelle service.

Super.

Snelle levering en goede kwaliteit kratten

Was op zoek naar goed afsluitbare kratten en kwam bij toeval deze webshop tegen. 8 kratten besteld en geleverd.

Goed product, goede service

Twee New Chest - ladekast - 12 lades S gekocht voor de inmiddels al erg flinke collectie Lego die we inmiddels hebben. Ik was de losse plastic kisten, Ikea keukenladeverdelers, en verschillende gevormde kratten zat. Het zorgde er allemaal voor dat er uiteindelijk bijna niet meer gebouwd werd omdat je gewoon niet meer wist waar alles zat. Met de 24 lades die we nu hebben, kan alles goed gesorteerd worden en weet je waar je moet zijn. Bij levering bleek één van de lades beschadigd. Ik heb daarop gebeld, waarop men mij direct vertelde dat ik een paar foto's moest maken en die moest opsturen naar hun mailadres, dan zouden ze een nieuwe sturen. Zo gezegd, zo gedaan, en twee dagen later ontving ik de vervanging al! Top service, bedankt!

Top product

Snelle levering. Om mijn hobby materiaal (vliegvisser) op te bergen. 3x Organizer Chest - ladekast - 8 lades - M genomen.

Snelle levering en fijn dat ik deksels van ladesystemen en wieltjes kon bestellen !

Zeer tevreden !

middelmatig

Al veel kapot thuisgekregen... dus een geloop en bij groter pakket soms moeilijk te dragen/vervoeren om alles terug te brengen. Blijkbaar word er onderweg wel echt met de waren niet zacht omgesprongen. Om alles terug te sturen ook problemen. De terugstuurbon zou wel in de verpakking mogen zitten. Niet leuk. Kan jullie vervoer/retour beter?

Bestelling werd niet volledig geleverd.

IRIS heeft de door mij bestelde (en betaalde) producten niet volledig geleverd. Meldingen hiervan aan de klantendienst blijven vooralsnog onbeantwoord.

Gesworenhoekseweg 1 5047TM Tilburg

013-2060010