Ook de nazorg is perfect!

Ik koop mijn skispullen al een paar jaar alleen nog bij Snowcountry. Fantastisch assortiment, goeie prijzen en prima advies en service. Deze winter door domme pech een stevige schade aan 1 van mijn bindingen opgelopen. De kapotte onderdelen zijn zonder kosten vervangen en gemonteerd. Super vriendelijk ook weer. Een dikke 10 voor Maarten en de anderen van Snowcountry.

Uitstekend behandeld

Ski’s en bindingen, Goed verpakt en snel geleverd. Uitstekende en klantvriendelijke service toen er iets was met de bindingen. Dikke pluim voor Wouter en team Snowcountry !

Snel en correct, ook met retourneren

Was voor mij heel moeilijk welke ik juist moest nemen en dit is perfect, correct en snel afgehandeld. Snel geleverd en de prijs was ook nog eens heel netjes, schoenen stonden in aanbieding. Deze winkel staat in mijn aanraderslijst en ik ben een terugkerende klant.

Goede webshop met geweldige klantenservice

Snowboard met bindingen besteld via de webshop. Bestelling verliep zoals mag worden verwacht. Snelle levering: bindingen binnen 1 werkdag en snowboard binnen 2 werkdagen. Bindingen voldeden jammer genoeg niet aan mijn verwachtingen. Contact opgenomen met klantenservice. Direct een medewerker aan de lijn die heel behulpzaam was. Bindingen gratis kunnen retourneren en binnen enkele dagen het geld retour ontvangen. Top (klanten)service.

top!

wat een toffe (internet) winkel, een snoepwinkel voor volwassenen op wintersport gebied! ik ben super geholpen en heel blij met mijn aankopen op het gebied van splitboarden. Voor een volgende set ga ik zeker of skies voor mijn kinderen ga ik zeker weer naar Snowcountry!

Prima, het was een eenvoudige bestelling die zonder problemen en snel is uitgevoerd.

Fijne en vriendelijke klantenservice

Het contact met de klantenservice liep fijn. Altijd snel en vriendelijk geholpen. Bestelling was snel verzonden en goed ingepakt.

Top winkel

Zeer goede winkel voor de wintersport. Goed advies en uitleg. Echt top!

Snelle levering en na keuze een gratis retournering

Snelle levering en na keuze uit de producten een gratis retournering. Producten zoals verwacht. Super.

Fijne webshop met zeer snelle reactie op navragen.

Zeer prettig, zelfs toen bleek dat een product onverhoopt niet op voorraad was werd alles zeer snel gecommuniceerd en opgelost naar behoren. Een echte aanrader!

Superwinkel

Goede uitleg vooraf gekregen, snelle verzending, gewoon top

Super goed materiaal en snel geleverd

Ik raad het iedereen aan

Duidelijk en snel

Even telefonisch geïnformeerd op voorhand ivm de levertijd. Geen wachttijd en vriendelijk geantwoord op mijn vraag. En inderdaad werd de rugzak die ik voor 22u besteld had ‘s anderdaags , netjes verpakt , en op de vooropgestelde tijd geleverd.

Snel, betrouwbaar en compleet

Board, bindingen en tas s'avond besteld en einde van de volgende dag geleverd. Alles in perfecte staat, goede en snelle service. Zou er zo weer een keer bestellen.

excellent

Really good service, fast and affordable delivery! Im very happy with this website!

Snel en uitstekend

Super Biolite accessoires en snelle levering.

Mooie producten, super snelle en goede service!

Van ski's tot thermosflessen gekocht bij Snowcountry. Mooie merken en topkwaliteits producten, aangesloten mensen, super snelle en goede service en levering.

Blij met mijn aangeschafte rugzak. Mooie prijs en snel verstuurd.

Snelle vriendelijke service

Zeer snelle levering en afhandeling van retour. Vriendelijke meewerkende klantenservice.

Snel geleverd, goede service

Duidelijke en uitgebreide productinformatie. Ik had twee slaapzakken besteld om ze te kunnen vergelijken. Het retourneren was gemakkelijk en gratis.

Snelle levering!

Direct de volgende dag bezorgd. Tja, wat kan ik er verder over vertellen :-)

Prima en snelle levering!

Zoals beloofd volgende dag in huis!

Super service!

Snelle levering en super vriendelijke medewerkers

In 1 woord uitstekend.

Prima prijs, snel geleverd en prima verpakt.

Goede service en snelle verzending

Rugzak was zoals omschreven. Snel verstuurd en snel ontvangen