Top, snel geleverd, nette prijs voor topmateriaal.

Top, snel geleverd, nette prijs voor topmateriaal.

Snelle bestelling en levering (NB binnen 12 uur in huis) ondanks de kerstdrukte. De boots bevallen heel goed. Kortom: prima!

Great service Great stuff .... will be back at Snowcountry!

Hele goede service, fantastisch product

Ik bestelde een Klean Kanteen TKwide Insulated 2l. Omdat het een cadeau was vroeg ik, via online chat, of Snow Country ervoor kon zorgen dat ie absoluut perfect zou zijn. Het antwoord was dat al hun producten nagelnieuw zijn, waaruit ik opmaakte dat ze niet eerst maanden in de winkel hebben gestaan. De ervaringen met een TKwide uit een Antwerpse winkel indachtig — dop toch lichtjes beschadigd; alsof iemand met de dop tegen een scherp voorwerp had gestoten — had ik toch wat argwaan. Dat bleek niet nodig. Niet alleen werd de fles op tijd geleverd, hij bleek verpakt in een zijdepapieren wikkel met daaromheen een dik papieren "bumper"; het geheel in een stevige doos. De fles was perfect. Dit kon een toevalstreffer zijn, natuurlijk, ware het niet dat ik een paar dagen later een Hydro Flask bij Snow Country bestelde. Die werd een dag eerder geleverd dan beloofd (4 januari ipv 5 januari) en bleek op dezelfde manier ingepakt, hoewel deze fles vanuit de fabriek al verpakt is in een zak (een soepel ding dat me een kruising lijkt tussen papier en stof). Enige teleurstelling is dat ik niet wist dat Snow Country bij de bestelling van de 1e fles een paar dagen later grote kortingen zou geven, maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen. Ik zal zeker nog bij deze winkel kopen mocht ik beslissen de Hydro Oasis ook nog te kopen...

Beste Lily, Bedankt voor je mooie review en fijn dat wij de verwachtingen hebben kunnen waarmaken. Heel eerlijk bij ons gaat het ook weleens mis, maar helaas hoort dat erbij en uiteindelijk gaat het erom hoe het opgelost wordt. Voor wat betreft je teleurstelling, je hebt/had gewoon recht op de prijs van de actie, als je voor een actie besteld dan heb je recht op de prijs van de actie In onze Klantenservice staat het volgende: https://www.snowcountry.nl/klantenservice/betalen/prijs-en-korting/ " Heb je een product online aangeschaft en ondergaat deze binnen 7 dagen na bestelling bij ons een prijsdaling dan matchen wij, op aanvraag, met terugwerkende kracht de prijs en crediteren wij het verschil. Voorwaarde is wel dat het door jou bestelde product, in kleur en/of maat combinatie, ten tijde van de actie nog op voorraad is." Ik heb zojuist het prijsverschil alsnog gecrediteerd. Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Veels te lang

Een heel goeie deal voor wat je krijgt!!

Beste Olivier, Bedankt voor je review, echter hebben wij jou bestelling op 15 december gelijk verstuurd. Ik zie in de tracking dat UPS het pakket ondanks drie pogingen niet kon bezorgen, omdat de ontvanger niet aanwezig was om het pakket aan te nemen. U laat u pakket buiten de Eu bezorgen en bent verplicht aanwezig te zijn, aangezien u ook invoerheffingen en BTW moeten betalen. Wij zullen nog contact met u opnemen over deze levering. Met vriendelijke groet, Dennis van de Pol Team Snowcountry

Prima zoals besteld. Snelle levering.

Helemaal top

Nog steeds niets ontvangen

Tot op heden is m’n pakkketje nog niet aangekomen. Veel te lange wachttijd

Beste Tom, De verzending van je bestelling is helaas niet goed gegaan. Dit verdient inderdaad geen schoonheidsprijs van onze kant en willen wij graag oplossen. Ik hoop dat je snel op mijn email wilt ingaan. Excuses voor het ongemak en hopelijk tot snel. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Contact gehad en bestelling per direct gecrediteerd en gecompenseerd ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Vertrouwd adres voor outdoormateriaal

Super snelle levering van top materiaal

supersnelle bezorging

bestelde artikel had ik erg snel in huis ondanks de kerstdrukte en netjes ingepakt.

Voor de eerste keer besteld en vlug geleverd.

Snel, correct en duidelijke communicatie zonder te veel overbodige e-mail

Snelle levering correcte afhandeling geen overbodig mail verkeer

Product zit er goed uit maar kan het niet testen snowworld is dicht

Super geholpen

Helemaal top. Fijne rustige sfeer! Voelde totaal geen haast of druk. Inhoudelijk goed geholpen. En helemaal blij met nieuwe ski’s

Goede persoonlijk advies over het product en laagdrempelig contact.

Ik heb hier uiteindelijk mijn nieuwe handschoenen gekocht. Ik heb op verschillende momenten contact gehad, eerst via de mail en daarna via de livechat. De bezorging was vlot en ook de te groot bestelde handschoenen konden makkelijk retour.

Super, mooi product snelle levering!

Heel goed advies. Goede productomschrijving. snelle levering. Goede service

Uitstekende service waar veel tijd voor is genomen

Ik ben op afspraak langs geweest in de winkel. De service en het geduld waren uitstekend. De medewerker heeft anderhalf uur de tijd genomen om alles met mij door te nemen en ervoor te zorgen dat ik met het beste paar snowboard schoenen de deur uit zou gaan. Ze hebben een 3D scan van mijn voeten gemaakt. Daarna 5 verschillende paar schoenen gepast. De eerste was uiteindelijk de beste, dus dat was goed ingeschat. Als laatste zijn de schoenen warm gevormd. Zeker een aanrader om persoonlijk langs te gaan.

Goed advies en snelle levering

Heel fijn dat je de goggles kunt customizen. Goed geholpen in advies qua lens en zeer snelle levering

Top service, snelle levering

Meerdere malen bij Snowcountry materiaal besteld. Nooit problemen gehad. De geleverde service is top!

TOP

De eerste maal dat ik een bestelling plaatste bij Snowcountry.nl, en alles verliep héél vlotjes. De vragen nadien over het product werden ook onmiddellijk beantwoord. Daarbuiten was het na veel zoekwerk de beste productprijs die ik kon vinden.

Geen minpunten

In de winkel bindingen uitgekozen en op ski's laten monteren. Deskundig advies gekregen over de bindingen. En daarnaast waren ze ook goed geprijsd. Fijn om in tijden van corona met een tijdslot te werken zodat het niet druk was in de winkel.

zeer professioneel bedrijf!

Uitstekend geholpen. Veel vakkennis. Nemen de tijd voor je met schoenen op maat te maken. scan van voeten en zool op maat gemaakt. Kan nu weer heerlijk skiën! complimenten.

Topservice en kennis van zaken

Wat een genot als je met mensen spreekt die je alles kunt vragen en ook nog overal antwoord op hebben. Daarnaast een super goed advies en eerlijk advies gekregen. Meedenken met de klant!

Prima webshops

Snelle levering!!

Nog nooit zo'n mooie muts gezien!

Altijd GOED

Weet niet beter dan TOP bedrijf!