Superfijne winkel

Van bestellen tot bezorgen heel goed gedaan. Mooi assortiment!

TOP

Goede & snelle service!

Snel geleverd en op de hoogte gehouden van m'n bestelling.

Krijgt waar je om vraagt. Ik heb eerst de winkel gebeld over het product. Werd netjes te woord gestaan.

Maakt waar wat een webshop zou moeten waarmaken

Twee dingen besteld. Verzonden en ontvangen binnen de gestelde termijn. Bleek een verkeerde bij te zitten. Gebeld (vlotte reactie aan de telefoon, maar vooral een eerlijke), rechtgezet en netjes terugbetaald gekregen. Kortom als je zo'n klantenservice bied naast het snelle verzenden (ook PostNL werkte eens mee), dan kan ik niets anders dan Snowcountry aanbevelen.

Super snelle levering en top kwaliteit!

Zoals beloofd was de bestelling de volgende dag in huis. Daarnaast ben ik onwijs blij met de kwaliteit van het product. Het was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en ik zal zeker vaker hier iets bestellen!

Betrouwbaar bedrijf

Goede prijs, goed (telefonisch) geholpen en zeer vlot bezorgd!

Goed product dat snel is geleverd tegen een interessante prijs

De self-inflating slaapmat is erg snel door Snowcountry geleverd en voldoet geheel aan m'n verwachtingen

topbedrijf! Zeer aan te bevelen!!

Topper

Snel, duidelijk en efficiënt

Een duidelijke webshop met scherpe prijzen en snelle levering, ook naar België. Zo was mijn cadeautje nog op tijd voor moederdag. Hier koop ik nog!

Zeer snelle levering en duidelijke communicatie.

Na bestellen werd de order zeer snel verwerkt en heb ik hem de volgende dag al ontvangen. Erg tevreden ook over de prijs/kwaliteit verhouding van het product. Het gaat om de Nordisk Telemark 2.2 PU. Ik zou deze website naar aanleiding van deze ervaring dus zeker aanraden en nog eens gebruiken.

Snelle levering!

Zeer tevreden!

Scherpe prijzen, uitgebreid assortiment en goede service

Levering zoals beloofd en voordeliger dan elders

Perfect en snel geleverd.

Perfect en snel geleverd.

Produkt optijd zoals beloofd geleverd

Produkt zoal beloofd optijd heleverd.

Snelle en correcte levering. Zeer blij met de aangekochte materialen.

zie onder.

Mijn bestelling is goed verlopen. Alleen spijtig dat ik ondanks aanmelding geen gebruik kon maken van de 5 euro korting die jullie aanboden. Misschien kunnen jullie die alsnog terug storten op mijn rekening. Vriendelijke groet, Lies.

Hoi Lies, Bedankt voor je review. Wij geven echter geen €5 aanmeldingskorting/welkomstkorting. Misschien verwart u ons met een andere webshop? Sportieve Groet, Snowcountry

erg tevreden

snelle levering, goed product

Uitstekende en snelle service!

Uitstekende en snelle service!

Goede info site, snelle bezorging

nice, veery nice !

niet zo heel veel sneeuw deze tijd van het jaar … maar tijdens mijn zoektocht naar een degelijke rugzak toch op deze site terecht gekomen … zeer goeie prijs, supersnelle levering ! topservice ! iedereen blij ! p-)

Top ervaring!

Goede aftersales

Ik heb twee lawinepiepers gekocht Keurig teruggebeld door Mike voor instellingen Top service

Supersnelle levering

In de avond besteld, de volgende ochtend al geleverd! Dikke prima. Product cfm omschrijving en netjes verpakt. Prijs vh artikel fors lager dan bij andere aanbieders!

Snel en netjes geleverd!

Product snel en netjes geleverd! Goed ingepakt, geen beschadigingen! Helemaal top!

Snelle levering, duidelijke communicatie. Hydroflask en metalen doppers besteld. Metalen doppers vind ik persoonlijk iets aan de dunne kant, ik denk dat er snel deukjes in gaan komen. We gaan het zien.