Perfekt!!!!

Nadat ik telefonisch contact had gehad over voorraad meteen via website besteld en de volgende dag was alles geleverd. Bedankt hiervoor.

Snelle levering, geweldig product.

Ik had het de ene dag besteld en de dag er op kwam het op tijd binnen. Geweldig!

Duidelijk. Soepele bestelprocedure en retourmogelijkhwid

Veel is mogelijk en wat kan gaat prima. Snel verzonden en gekregen

Blij met de geleverde bestelling

Blij met de geleverde bestelling. Snel afgehandeld & precies wat ik dacht te ontvangen. Dank!

Goede bereikbaarheid, voorlichting en snelle bezorging

Echt helemaal top

Snelle levering. Mijn beker zat goed ingepakt.

Hele fijne fles, zo drink je makkelijk 2 ltr p dag

Fijne fles Gebruik um bij sporten Tijdens wandelen En in en om het huis

Snelle levering en goede service.

Leveren en bestellen top

Uitstekende collectie en snelle bezorging

Snowcountry heeft een eer overzichtelijke website, een uitstekende collectie, scherpe prijzen en vlotte thuisbezorging. Wat wil je nog meer?

Snelle service,pracht spullen!

Zeer goed advies concurrerende prijzen en volgende dag al binnen !!!

Zeer goed advies concurrerende prijzen en volgende dag al binnen netjes afgesteld op doorgegeven skischoen maat en Din maat tbv ervaring en gewicht zelf natuurlijk nog gecheckt maar stond perfect echt Top!!!

voordeligste!

Van alle online verkooppunten was SnowCountry verreweg de voordeligste aanbieder voor de Lowe Alpine AirZone Trek 35:45 (kleur: fern).

Lekker snelle levering tegen een messcherpe prijs

Duidelijke website, lekker snelle levering en dat tegen een messcherpe prijs. Iets wat we allemaal willen

Nog even gebeld en super geholpen

Geweldig goeie prijs en kwaliteit verhouding, snelle levering erg goed

Zeer correct en super snel geleverd

Super snel geleverd !

Zondag besteld, maandag al geleverd. En bovendien erg scherp geprijsd.

Goed, snel, en de sale een paar dagen na mij aankoop is verrekend!!

Goede service, makkelijk besteld en snel geleverd. Wat ik vooral heel goed vind is dat toen het snowboard een paar dagen na mijn aankoop flink in de korting ging, dit met terugwerkende kracht is verrekend. Heel netjes gehandeld vanuit Snowcountry, mijn complimenten!!

Beste Bart, Ten eerste bedankt voor je bestelling. Wij snappen heel goed dat het een dubbel gevoel geeft wanneer je een artikel hebt gekocht en deze binnen een aantal dagen flink goedkoper is. Wij hebben het verschil dan ook gelijk gecrediteerd en daar heb je ook meer dan recht op. In onze voorwaarden hebben we dit ook omschreven: "Wanneer je een bestelling plaatst op Snowcountry en deze ondergaat binnen 7 dagen na bestelling een prijsdaling dan matchen wij, op aanvraag en met terugwerkende kracht de prijs en crediteren wij het verschil. Voorwaarde is wel dat het door jou bestelde product, in kleur en/of maat combinatie, ten tijde van de actie nog op voorraad is." Meer informatie kun je vinden op de website: https://www.snowcountry.nl/klantenservice/betalen/prijs-en-korting/ Fijne dag en veel succes en plezier met je board! Sportieve groet, //Dennis

Super prijs, snel bezorg

Perfect. Board voor de laagste prijs en snel bezorgd.

Topper!!!

Na telefonisch contact, werd ik op een vriendelijke, beleefde, professionele manier geholpen. De produkten werden zeer snel geleverd. Mooie promoties te vinden, en topmateriaal. Dit is voor mij een 10 op 10 en heb niets aan te merken! Absolute aanrader, bij wie ik in de toekomst maar al te graag m'n spullen zal bestellen. Bedankt !!!

Zeer snel geleverd !

Een tas voor een zeer scherpe prijs werd de dag erop al geleverd! Dank !

Goede prijzen, super snelle levering

Goede prijs-/kwaliteitsverhouding, absoluut de goedkoopste bij dit product. En complimenten voor de snelle levering, ‘s avonds besteld, volgende dag in huis.

Snelle levering voor goeie prijs.

Dit bedrijf levert snelle kwalitieitsproducten voor een goeie prijs. Goed in gepakt. Tot zover geen klachten.

Snelle levering en goed prijs!

Niet de eerste link die boven komt maar als gevonden is het een prima winkel. Gevonden wat ik zocht voor een goede prijs.

Verrast

De levering was heel rap in mijn straat, had het om 20u besteld en de dag erna in huis. Jammer genoeg was het bij de buren geleverd in de plaats van bij mij huis.

Beste team Snowcountry. Ik neem jullie niets kwalijk, het is een typische fout in onze straat. Mijn huisnummer is nummer 2 en dat van de buren 2a. Ik was niet thuis maar mijn ouders wel en ze hadden niets gezien of gehoord maar uiteindelijk was alles in orde en heb ik mijn snowboard waar ik heel blij mee ben! Ik zal zeker nog in de toekomst bij jullie shoppen. Met Vriendelijke Groeten Bono. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Bono, Ten eerste bedankt voor uw bestelling en review, maar wat jammer om te horen dat u een negatieve ervaring heeft gehad met de levering van uw snowboard. Uit de trackinggegevens kunnen wij helaas niet opmaken of het pakket ook bij u is aangeboden, voordat deze bij de buren is afgeleverd. Wij staan voor België levering bij buren toe, maar enkel nadat de poging van afleveren op het gevraagde adres niet is geslaagd. Kan ik uit uw review opmaken dat er geen poging is gedaan en u ook niet op de hoogte bent gebracht dat het pakket bij de buren was afgeleverd? Ik hoor graag van u. Excuses voor het ongemak. Sportieve groet, //Dennis Team Snowcountry

Groot assortiment en snelle levering