Verkeerd product gekozen

Snowcountry bevalt mij wel goed, alleen ik heb de verkeerde keuze gemaakt, ben nu nog zoekende Snowcountry is verder oké

19.00 besteld de volgende dag middags binnen helemaal top!!

Super snelle levering plus verwerking, goed product osprey kestrel ga hier zeker vaker bestellen

Snelle correcte levering

De bbqdeksel was precies wat ik zocht,past perfect.

Duidelijke site, makkelijk en eenvoudig te bestellen, snelle afrekening en snelle levering. Een dikke tien!

Snel geleverd, goed verpakt

Bestellen ging makkelijk. Snel geleverd en goed verpakt. Ik ben helemaal tevreden.

Lekker vlot

Een stanley thermoskan besteld. Goede prijs, snel in huis. Goed gecommuniceerd.

Service boven verwachting

Ik had niet verwacht dat mijn bestelling om half negen ‘s avonds er ook echt de volgende dag zou zijn. Product netjes verpakt en geprofiteerd van lekkere actiekorting. Al met al zeer positieve ervaring.

Snelle levering en goed product.

De levering was snel en door de track en trace code goed te volgen. Daarnaast bevalt het product goed!

snel en goed

ik wilde laatste item op voorraad kopen maar er ging iets mis in het bestel proces. uiteindelijk heel vlot en goed geholpen en de bestelling kwam goed verpakt en snel binnen.

Indrukwekkend

Een vlaamse bestelling vanuit nederland en mede met de drukte van leveringen hebben ze dit allemaal klaargespeeld in 24u Impressive !

prachtige helm

Mooi product, fantastische website en uitstekende service

Super snelle response tijd samen met mega snelle levering.

Donderdag ochtend besteld vrijdag middag skies in huis. Werd gelijk gereageerd op mails en dat zorgde voor een erg fijne ervaring.

Snelle levering en duidelijke website

Zeer snelle levering! Snellere levering dan andere websites met zelfde product. Het klopt wat ze beloofd hebben. Volgende dag in huis! Heel fijn!

zeer snelle service

Dag 1 besteld, dag 3 in huis!!

Nette prijs, duidelijke website, snel geleverd.

Nette prijs, duidelijke website, snel geleverd.

Snelle levering en goede.klantenservice

Met vragen goed en vriendelijk geholpen.

Snelle levering, goed verpakt en duidelijke communicatie. Het artikel was helaas te klein, dus een maatje groter besteld. Het retourneren ging makkelijk met duidelijke instructies.

Deze laarzen kocht ik meer dan vijf jaar geleden voor het eerst en ik koop er veel op. Super dat ik weer dezelfde toffe boots kon kopen!

Snelle levering en goede prijs

Zie hierboven... alles ging perfect, dus over zaken als service kan in niets zeggen.

Hele snelle levering en zeer blij met de backpacl

Vlot geleverd, zeer goede prijs en super blij met mn nieuwe backpack :)

Uitstekende service, mooie selectie producten aan goede prijs.

Super snelle levering en leuke korting

Zie boven

Prima, levering erg snel

Prima eerste ervaring gehad.

Snel bezorgd ondanks de wintserse omstandigheden

Ik had een paar handschoenen en een ruitenkrabber besteld. Door de ruitenkrabber moest helaas een grote doos gebruikt worden maar alles was degelijk verpakt en snel bezorgd. Tevreden klant :)

Super snelle levering.

Product zit nog in de doos want die doe ik vrijdag pas cadeau aan mijn zoon dus heb daar nog geen oordeel over. De service is iig top.

Stoutenburgerlaan 17 3836 PC Amersfoort