Pluspunten

Goede instructies

Geen idee

Beste Mohamed, bedankt voor je beoordeling.

Pluspunten

Ik vond jullie heel zorgvuldig. Ben na opgave twee keer benaderd om alle goed strak te zetten. Daarnaast ben ik zeer enthousiast over Dennis. Hij was zeer zorgvuldig in de uitleg, herhaalde voldoende en was vol aandacht. Tevens heb ik hem als zeer enthousiast en deskundig ervaren. Hij kon goed met de verschillen in de groep omgaan.

Ja. De toets die werd gedaan was voor mensen die niet zo goed in taal zijn écht moeilijk. Dus ik weet niet of jullie gebonden zijn aan dit examen, maar sommige vragen zijn meer Nederlands tekstverklaren dan heftruck inhoudelijk. Bv. de vraag over energiezuinig werken, dat is zo'n vraag die weinig te maken heeft met de heftruck, maar gewoon met goed lezen.

Beste Bert, bedankt voor je beoordeling. De complimenten geef ik door aan Dennis. Kandidaten die moeite hebben met de toets lezen, helpen we daar zeker bij. Jij hebt je certificaat op zak, gefeliciteerd!

Pluspunten

Super goed georganiseerd. Goede persoonlijke aandacht. Sympathieke instructeur. Prima materieel.

Jack, bedankt voor je compliment!

Pluspunten

Goeie bedrijf negen

Kan altijd beter

Misto, je hebt gelijk! We blijven scherp.

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

Pluspunten

Zeer goede uitleg Ben ook zeer gemotiveerd Om weer en cursus te doen Bij u

Beste Olaf, Je bent van harte welkom! Kom je binnenkort ook je Reachtruck doen? Bedankt voor je beoordeling.

Pluspunten

Zeer duidelijke uitleg gehad van Peter in alle punten. Gevaren, risico's, gevolgen goed uitgelegd.

Meer duidelijkheid wat je praktijkexamen precies inhoud.

Beste Richard, Bedankt voor je terugkoppeling. Tijdens het praktijkexamen wordt beoordeeld of je veilig met de heftruck kan omgaan. In jouw geval is dat helemaal goed gekomen zie ik.

Pluspunten

Goede docent, heldere en duidelijke uitleg over de theorie. Goede begeleiding van het praktijkgedeelte.

Dit horen/lezen we graag Pim.

Pluspunten

Topcursus. Goede begeleiding

Bedankt Sven voor de complimenten!

Pluspunten

Een hartelijk welkomen met een bak koffie goede uitleg en cursus wel vroeg maar de moeite waard

koekje bij de koffie of bonbonnetje haha

Pepermuntjes op de balie, gratis koffie/thee/koud water en een prima lunch, daar houden we het even bij.... Je wil toch graag het actietarief van E 99,- blijven betalen lijkt mij ;)

Pluspunten

Good team, helpfully

Pluspunten

De manier can lesgeven vond ik fijn. De les was inhoudelijk ook heel goed. De punten over veiligheid waren heel goed uitgelegd

Pluspunten

Heldere en duidelijke lesstof. Prima uitleg.

Iets meer variatie in de broodjes en dan met name het beleg. Meer keuze in het niet varken beleg. Bij meerdere mensen die het niet mogen blijft er weinig over.

Beste Arthur, bedankt voor je opmerking. We proberen een zo gevarieerd mogelijke lunch aan te bieden en rekening te houden met de wensen. Meestal is er keuze genoeg. Ik zal daarbij je opmerking bespreken met de catering.

Pluspunten

Goede lunch, goede lesstof, leuke trainers

Het was een beetje koud in het leslokaal.

Beste Fabian, bedankt voor je mooie cijfer en je opmerking. Onze lokalen zijn uitgerust met airco en verwarming. Geef het aan in de les, dan valt er vast wat aan te doen.

Pluspunten

enthousiaste medewerkers, eenvoudig aanmelden, snelle reactie op email en telefoon, afspraak herinnering,

geprinte cursus boeken

Beste Martin, in deze digitale wereld gaat de voorkeur voor de meeste kandidaten uit naar digitaal materiaal. Dat houdt ook de prijs zo laag mogelijk. Tijdens de les zijn geprinte boeken beschikbaar. Als je die graag naar huis mee neemt, kan dat (tegen een vergoeding).

Pluspunten

Correcte en snelle afhandeling

les materiaal eerder beschikbaar stellen als voorbereiding op de cursus.

Beste Eric, op verzoek willen we je wel het lesmateriaal van tevoren opsturen. Toch is de heftruckopleiding vooral een praktijkopleiding, wat je leert door het te doen. Vooraf de lesstof doornemen is in principe niet nodig.

Pluspunten

Zeer goede cursus! Praktijk sluit goed aan op de theorie. Daarbij top instructeur (Dennis).

Ham, dank je wel Colin! Dat zijn wij helemaal met je eens!

Pluspunten

- goede begeleiding door Dennis. - de cursus is goed opgebouwd - Goede/vriendelijke personeel bij aankomst

- parkeergelegenheid. - ik had graag wat fruit gehad bij de lunch en soep

Hartelijk dank voor je reactie. Er staat meestal fruit op de balie waar iedereen van kan genieten. We zullen dit wat duidelijker aangeven, bedankt!

Pluspunten

goede deskundige instructeur (Dennis) met handige praktische handvatten voor het gebruik van de heftruck. zeer flexibele planning. het is geen enkel probleem om de middag voor aanvang van de training nog het aantal cursisten te wijzigen.

n/a

Wij vinden het heel belangrijk om niet alleen te zeggen dat we flexibel te zijn, maar ook om dit te doen! Bedankt voor je feedback :)

Pluspunten

De theorieles en de praktijkles zijn erg goed. Ik heb er veel van geleerd. Waar de gevaren liggen en handige tips op de heftruck en reachtruck. Vriendelijk en flexibel bedrijf dat begrijpt wat klantgericht werken betekend.

Als ik iets moet noemen, gereserveerde parkeerplekken voor cursisten voor het gebouw.

Dat is inderdaad een goede suggestie, hartelijk dank. We nemen dit in behandeling in onze organisatie. Gelukkig beginnen wij op tijd (lees: vroeg) en dan is er volop parkeergelegenheid in de buurt.

Pluspunten

alles is prima

niet

Dan zijn wij ook tevreden :) Hartelijk dank voor de 10!

Pluspunten

Alles was heel duidelijk uitgelegd extra gemotiveerd geraakt door de Heer Dennis een toppe man en een leermeester. Guus!!

Leuk om te horen! Dennis is een Baas, inderdaad!