Zeer tevreden, onbezorgd

Mijn scherm was kapot, en ik had waterschade. Het personeel was eerlijk over de kans dat een reparatie niet zou werken, maar ik heb hem toch laten maken en ben zeer tevreden! Het personeel is vriendelijk en professioneel.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent!

Prima reparatie aan mijn tablet

Mijn tablet had t begeven ze kregen m met een nieuwe batterij en installatie vd software weer aan de praat. Duurde wel iets langer maar dat kwamdoor omdat zij op de software levering moesten wachten.

• Kennis en Vakmanschap

Jammer om te horen dat u onze service niet snel genoeg vond. Wij doen altijd onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen voor onze klanten. Hopelijk kunnen we het beter voor u doen de volgende keer!

Positief

Leuk deskundig personeel en een goed product.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Super vriendelijk en geweldige service

Super vriendelijk bereid om altijd te helpen

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service geweldig vind!

Uitstekend geholpen

Het aanmelden voor een afspraak ging heel makkelijk online en in de winkel werd ik vriendelijk en snel geholpen.

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn om te horen Robert. Bedankt voor uw beoordeling!

Snel,professioneel en vriendelijk!

Zeer tevreden over de service

• Kennis en Vakmanschap

Zeer fijn om te horen! Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Geweldig professioneel, enthousiast en klantvriendelijk.

Zelfde als eerdere ervaringen. Ik ga met plezier naar Touch.It in Loosduinen. Elke keer positief, behulpzaam en positief. Ze halen alles uit se kast om klant met tevreden gevoel te laten gaan. Top

• Kennis en Vakmanschap

Wat fijn om te horen dat u zulke positieve ervaringen heeft gehad bij ons. Bedankt voor uw mooie beoordeling en tot de volgende keer!

Mensen die hun vak beheersen

Zij weten exact waar zij mee bezig zijn en dat stelt hun instaat een juiste diagnose te stellen en herstel uit te voeren

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!

Mijn ervaring is in 1 woord perfect; ik kan geen verbetering bedenken.

Ik ben keurig te woord gestaan. Het personeel is duidelijk zeer klantvriendelijk, servicegericht en vakbekwaam. Prettige sfeer ook.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons!

fijne zaak

Snel geholpen en vakkundig

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!

Beste groothandel mobiele telefonie Nederland

We hebben 3 winkels in mobiel telefonie reparatie en werken al ruim 3 jaar met Touchfix voor onderdelen. In 10 jaar veel leveranciers geprobeerd maar de kwaliteit van Touchfix springt eruit. Zeer goede klantgerichte service wat je bij de rest echt mist.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide beoordeling. We zijn erg blij dat u deze specifieke dingen opmerkt. Wij doen altijd ons uiterste best om het zo perfect mogelijk te doen voor iedereen!

Snel en lekker vlot geholpen

Snel en lekker vlot geholpen

• Kennis en Vakmanschap

Fijn. Bedankt voor uw beoordeling!

Snel en persoonlijk contact

Reageren erg snel. Klein misverstand via e-mail over de offerte, via telefoniusch contact heel klantvriendelijk opgelost!

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat alles goed is gekomen. Bedankt voor uw beoordeling!

Alles klopte

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!!

Gied

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed geholpen.

Fijne winkel, deskundig personeel.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Professioneel en zeer zeker kennis van zaken hebben

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling! Erg fijn om te horen dat u tevreden bent!

Waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staat

Net en fijn personeel welke op de juiste manier uitvraag doet naar je klacht en dan met een eventuele passende oplossing komt. Nog belangrijker, er wordt ook verteld dat niet alles gemaakt kan worden en dat heet een eerlijk advies.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat u onze eerlijkheid en onze service waardeert. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Profesioneel

Zeer kundig en efficiënt

• Kennis en Vakmanschap

Dank voor uw mooie beoordeling!

deskundigheid volop aanwezig

wachttijden wel heel erg lang, wellicht door alle aandacht die elke klant krijgt. Maar vervelend voor wachtende klanten.

• Kennis en Vakmanschap

Wat vervelend om te horen dat u het te lang vond duren. Wij proberen altijd iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Alsnog bedankt voor uw beoordeling!

Goede service komen afspraken na

• Kennis en Vakmanschap

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw mooie beoordeling!

Super snelle service

Online een afspraak gemaakt ( erg handig) Erg fijn geholpen en super snel ook .

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen Esther! Bedankt voor uw beoordeling.

Snel en servicegericht

Voor de tweede keer bij Touchfix geweest. De eerste keer plm. een jaar geleden met een tablet waarvan de accu niet meer laadde en vandaag met mijn Samsung S7 Edge waar het scherm van gebarsten was. In beide gevallen heel goed geholpen! De nieuwe accu van de tablet functioneerde niet optimaal. Ben teruggegaan en het is gratis (garantie op reparatie) onder handen genomen, accu werkt nu prima. Het scherm van mijn Samsung was binnen 1,5 uur gerepareerd, met een vooraf gemaakte afspraak kon ik kon erop wachten. Ideaal. Vriendelijke, klantgerichte benadering. Keep it up, Touchfix ;)

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Wij doen ons uiterste best om het zo goed mogelijk te doen voor iedereen!

Keep up the good work!

On a recent business trip to the Netherlands I was not sure where to go when my cell phone stopped working. The Blackberry I have is quite rare but the employee and his coworker did a great job resetting the software, and that within a day! I highly recommend these guys. Once again many thanks from a happy customer from Chicago!

• Kennis en Vakmanschap

Thank you for your review! We're very glad to hear that you had such a great experience with us!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.