Aardige meedeweker

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Voor de bescherming

Super snelle service goed advies en bij de balie een gezellig praatje.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Dat vinden wij heel belangrijk dat u bij ons ook voor een gezellig praatje terecht kan dat straalt namelijk klantvriendelijkheid uit van onze personeel. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Super goed geholpen !!! Altijd snel en top service

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij hopen de volgende keer de 10 bij u te halen. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Optimaal goed

Goede korting.

fijne winkel & aardig personeel!

ik kom al jaren bij de TouchFix dus ik zou ze zeker aanraden!

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij zijn heel blij om dat te horen. Wij hopen dat nog jaren zo te mogen houden Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Perfetooo

Alles is hier geweldig mensen. Zowel de reparaties als de abonnementen kunnen ze hier heel goed regelen voorral de srvice maakt ne aan het lachen

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij stellen alles voor u samen. Reparaties proberen wij tot een succes te maken. En uiteraard de abonnementen die wij met onze klanten kunnen samenstellen. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Goed en snel geholpen!

Het is hier altijd goed!

Geduldig personeel.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Ons personeel is altijd heel geduldig. Klantvriendelijkheid staat namelijk hoog in het vaandel bij ons. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Altijd fijn geholpen

Professioneel vriendelijk en behulpzaam

Snel en goed geholpen

Goed en snel geholpen. Zeer tevreden.

altijd goed!

koop altijd hier de Screen protector! altijd goed en plakken heel goed! echt een aanrader!❤️

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wat fijn om te weten dat u uitermate tevreden bent. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Heel blij mee!

Ging snel en ziet er goed uit!

Gered en opgelucht

Ik dacht dat mijn scherm display kapot was omdat ik barsten zag vivaldo isnpecteerde het perfect en kritisch bleek dat alleen de screenprotector kapot was en niet het scherm zo eerlijk fantastisch gewoon dat zie je niet vaak. Daarom zeggen wij eerlijkheid duurt het langst.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij willen altijd heel objectief naar onze klanten zijn. En wij zijn heel blij dat vivaldo dat voorbeeld volgt. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Ervaring is professioneel en snelle service

Ik werd goed en snel geholpen.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Ons personeel spant zich met volle overtuiging in voor al onze klanten. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Topservice

Dit keer weer door Vivaldo geholpen…. Wederom uitstekend te woord gestaan en goed geholpen. Al jaren klant hier.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wat mooi en goed om te weten dat u heel blij bent met vivaldo. Dat zijn wij namelijk ook heel erg. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Uistekend

Touchfix mag jaren bestaan ze zijn met alles de beste en de koploper kwa reparaties

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wat mooi dat wij de eerste plaats bij u bezitten. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Prima goede service

Snel geholpen vriendelijk 4e keer en de service wordt beter alles naar wens

Bedankt voor u mooie beoordeling. Heel erg bedankt voor de mooie vriendelijke woorden. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Prima geholpen

Blij dat ie gemaakt is

Ik ben heel blij dat jullie m’n telefoon hebben gemaakt en dat ie het weer doet.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij zijn ook uitermate blij met het prachtige resultaat. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Vorige keer goed nu wederom kei goed. Dansend lachend weer weggegaan

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wat leuk en fantastisch om te lezen. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Een zeer goed bedrijf en heel klant vriendelijk

Een zeer net bedrijf en heel klant vriendelijk

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wat goed om te horen dat u uitermate tevreden bent over onze service. Wij zien u graag de volgende keer weer terug

Geholpen

Fijne ervaring

Fijn geholpen

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij zien u graag de volgende keer weer verschijnen in onze winkel aan de Loosduinse Hoofstraat.

Prima prima

Alles is top afspraken waren gemaakt en alles volgens schema gemaakt

Bedrijfsgegevens

Loosduinse Hoofdstraat 184

2552 AL Den Haag

+31 70 206 0103

[email protected]

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.