prima team, luisterd goed en help 100%

Na verzoek tot aankoop nieuwe telefoon werd deze besteld en de volgende dag afgeleverd. Iets later werden gegevens van oude telefoon overgezet en was de nieuwe telefoon helemaal klaar voor gebruik,..Top

Correcte afhandeling.

Top zaak!

Donderdag de accu van mijn iphone kapot. Zelf werk ik in de stad dus ik had de telefoon mee kunnen nemen om 'm daar naar een winkel te brengen dat had ik deze halverwege de dag weer terug. Maar er is maar één winkel waar ik de reparaties aan toe vertrouw en dat is TouchFix dus dan maar een dag zonder telefoon ( het was wel lekker rustig). Aan mijn vriend gevraagd of hij hem wilde brengen en ophalen ( na een uur al klaar!). Iphone was zoals altijd na reparatie weer prima in orde. Vriendelijke mensen die er zijn voor de klant.

• Kennis en Vakmanschap

Goede, snelle en naar het lijkt eerlijke service

Mijn iphone 7 had 2 defecten oorspeaker en mute knopje en ik wilde omdat ie toch open gemaakt moest worden een nwe accu. Ik kon het toestel 3 uur later weer ophalen, en betaalde 30 euro minder als de opgegeven rep. kosten.

• Kennis en Vakmanschap

Correcte ontvangst, duidelijke uitleg en professionele toelichting.

Duidelijk, meedenkend en vakkundig

Mijn kobo e-reader deed niets meer. Vermoedelijk het aansluitpunt. Vooraf netjes een kostenopgaaf gekregen. Na onderzoek kreeg ik een telefoontje dat dit niet het probleem was maar dat er op de printplaat iets doorgebrand was. Onderdeel niet meer te krijgen maar ze hadden nog een oud moederbord liggen waar ze het betreffende onderdeel vanaf konden halen om te proberen of ze het daarmee konden opossen. Ook toen direct weer netjes een prijsopgaaf gekregen. Na akkoord zijn ze aan de gang gegaan. De volgende werkdag een telefoontje dat het gelukt was. Bij ophalen met de medewerker aan de balie getest of alles het weer deed en geen verrassing met het afrekenen, gewoon wat de prijsopgave was. Fantastisch en kundig werk. TOP

• Kennis en Vakmanschap

Mooie informatieve en gebruiksvriendelijke site + prima winkel

Was helemaal prima. Prijs/kwaliteit is goed in orde. Bedrijf en website straalt vertrouwen uit. Reparatie mbt Ipad (nieuw scherm) is goed uitgevoerd, met 3 maanden garantie.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je mooie beoordeling Patrick! We proberen inderdaad zo transparant mogelijk over te komen. Tot een volgende keer.

Goede en snelle service bij waterschade

Telefoon in het toilet laten vallen. Snelle beoordeling door touchfix en mijn telefoon snel weer terug. Schade gemaakt voor een goede prijs. Communicatie hierover duidelijk en in goed overleg. Telefoon werkt weer zoals hij daarvoor ook deed :).

• Kennis en Vakmanschap

Kijk, dat is nou een geluk bij een ongeluk. Fijn dat alles weer werkt na een bezoekje aan het toilet! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Snelle en goede service

Kapotte tablet van raar merk (aansluiting oplader) vlot gerepareerd voor de ingeschatte prijs. Top!

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best om alles te repareren wat te repareren is, fijn dat dit ook voor uw apparaat is gelukt. Tot de volgende keer!

Vakkundig en snel geholpen!

Vakkundig en snel geholpen tegen een redelijke prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de 5 sterren Asif!

Snel en uiterst correct geholpen

Telefoon gevallen (S9+) heb Touchfix gebeld en kon direct vervangen worden, een uur later lag hij weer klaar !

• Kennis en Vakmanschap

Snelheid is inderdaad één van onze speerpunten, we doen onze uiterste best om alles altijd op voorraad te hebben. Veel plezier met uw gerepareerde toestel!

De service is prima ik ben uitstekend geholpen. De re

De reparatie was lastig maar ze bleven gaan om het goed te krijgen. 9

• Kennis en Vakmanschap

We geven inderdaad niet op, en de aanhouder wint!

Goede hulp en heel vriendelijke medewerker

Helemaal goed. Zou zo weer terugkomen en aanraden.

• Kennis en Vakmanschap

Leuk om te lezen dat je onze collega zo vriendelijk vond! Tot ziens!

Ze doen wat ze zeggen

Ze hebben gewoon nog fijn een winkel! Met mensen die je aan het werk ziet :-) Ik had goede ervaringen gehoord over Touch Fix. Omdat ik niet vlakbij woon, had ik als eerste gebeld op om te vragen of ze me konden helpen. Heel vriendelijk te woord gestaan, dan vertellen ze er ook gelijk bij wat de wachttijden zijn voor je reparatie, zodat je daar rekening mee kan houden. Afgesproken ophaaltijd lag het ook op mij te wachten. Ik had in deze gekozen, in verband met afspraken, om de reparatie te brengen en een andere dag op te halen, wat ook weer geen probleem was. Ik hoop geen reparaties meer te hoeven aanbieden, maar zal zeker terug gaan als dit wel zo is.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Ger, transparantie is inderdaad het belangrijkste. Je kan bij ons mee kijken, we hebben niets te verbergen. Super dat je het allemaal zo fijn hebt ervaren. Uiteraard ben je altijd welkom! Bedankt voor je beoordeling!

Snelle en goede service

Afspraak is afspraak en aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie beoordeling Feike!

Fijn te woord gestaan en snel geholpen

Fijn te woord gestaan en snel geholpen

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best, hopelijk kunnen we u de volgende keer nog beter helpen!

Geweldige snelle adequate service

Foto’s van de schade verstuurd. Binnen 1 uur een positieve reactie. Artikel verstuurd en reparatie is na aankomst dezelfde dag voltooid. Communicatie is top!

• Kennis en Vakmanschap

Snelheid, snelheid, snelheid, we horen het vaker. Omdat we bijna altijd alles op voorraad hebben kunnen we iedereen direct helpen, fijn dat u het zo positief heeft ervaren, u bent dan ook altijd welkom! Bedankt voor uw beoordeling!

Perfect!

Goed geholpen!

Bedankt voor de 10!

Eerlijk verhaal en goede snelle service!

Ben zowel telefonisch als aan de balie goed voorgelicht over alle reparatieopties. Dat voelde goed. Daarnaast reële tarieven. De winkel ziet er fris uit en niet 'over the top' luxe of juist shabby. Is in lijn met de mensen die er werken. Die lijken het beste met je voor te hebben en vooral door hun daden denk ik aan hun kwaliteitsimago werken, in plaats van snelle lokkertjes, desinteresse, of een snel en goedkoop verhaal, zoals je wel bij andere winkels ziet. Drie maanden garantie op de uitgevoerde reparaties geeft voor mij een extra prettig gevoel. Waarbij ik natuurlijk niet hoop dat ik het überhaupt nodig zal hebben, maar wel de goede hoop heb dat, mocht het zich voordoen, men daarin coulant zal handelen.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Rutger, wauw, wat een super review om te lezen! Bedankt voor je oprechte eerlijkheid en tot de volgende keer!

Zeer positief

Ik had een probleem met mijn IPad bij binnenkomst in de winkel al zeer betrokken geholpen. Dat mijn IPad nog dezelfde dag was gerepareerd was eeen verrassing. Ook bij het ophalen prettig contact met de medewerker. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Peter, als je nog verder hulp nodig hebt ben je uiteraard altijd welkom!

Prima service. Snel en duidelijk.

Zonder afspraak langs gekomen met e-reader met kapot scherm. Meteen een prijsopgave en dezelfde dag klaar. Echt een uitkomst, want er stonden veel boeken op waar ik aan gehecht was.

• Kennis en Vakmanschap

Dat is nou verwachtingen overtreffen, dezelfde dag nog uw favoriete boeken kunnen lezen, top! Tot de volgende keer.

Goed geholpen. Kom hier zeker nog een keer terug.

Zal het bedrijf aanbevelen aan derden

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zouden graag willen weten hoe wij het beter zouden kunnen doen, aangezien u wel tevreden bent en ons zou aanbevelen. We hadden uw originele batterij binnen de afgesproken tijd vervangen, zonder afspraak. Dan lijkt het ons dat we de afspraak zijn nagekomen en de snelheid er goed in hadden. We doen ons best!

Altijd een goede service

Ik ga altijd naar TouchFix, de jongens die er werken zijn super aardig en ze hebben een perfecte service.

• Kennis en Vakmanschap

Wij vinden jou ook super aardig Sandra, je bent altijd welkom!

Geweldig opgelost

Iphone 7 met hardnekkig probleem. Keurig opgelost en super dat Laurens van Rijn mij op de hoogte hield! Ga zo door gasten!

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best Michiel, fijn om te horen dat je zo goed op de hoogte bent gehouden door onze collega Laurens!

De schuifknop van mijn e-reader was kapot maar is nu weer gemaakt. Geweldig

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Marianne! Tot de volgende keer.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.