Nieuwe batterij in mijn iPhone 8 laten zetten Goede prijs en binnen één uur klaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw mooie review, tot de volgende keer!

Uitstekende service en klantvriendelijk

Ik had het geluk dat ze mijn scherm van mijn Xiaomi Mi Mix 3 nog in voorraad hadden, dus kon mijn scherm snel gerepareerd worden. Het scherm werkt weer uitstekend en ze zijn netjes te werk gegaan. Ik ben zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn dat wij u ook zo snel konden helpen met een minder bekend toestel, maar ook dit vinden wij belangrijk. Graag tot ziens!

Duidelijke afspraken, goede service en zeer vriendelijk klantgericht

Defect glas + scherm van samsung galaxy a7 2018. Als eerst telefonisch contact gezocht met "TouchFix", kreeg een vriendelijk medewerker (Jim) aan de lijn hij controleerde direct of de onderdelen "glas en scherm" op voorraad waren en ja die zijn op voorraad ben direct vertrokken naar het adres kwam rond 15:00 aan in de Loosduinse Hoofdstraat parkeergelegenheid voor de deur betaald wel eens waar MAAR !! 10ct per uur. Liep de winkel binnen viel me gelijk op dat alles transparant is je kan dus meekijken achter het glas hoe de reparatie verloopt, een wachtruimte met leesvoer m/v nette overzichtelijke aanspreekbalie en opnieuw vriendelijk te woord gestaan door dezelfde medewerker Jim. Nam de telefoon netjes in ontvangst maakte duidelijk afspraak voor wanneer mijn toestel klaar zou zijn (ivm meerdere aangemeldde reparaties 120 min later) en de kosten voor de reparatie. Had nog een vraag over mijn S6 edge + ivm niet meer laden en of vastlopen in opstartscherm, waar ik van vermoedde dat me moederbord defect was. Uit service heeft Jim de S6 EDGE + open gemaakt en mij aangetoond dat de batterij opgezwollen en defect was en na het testen met een nieuwe batterij kon er ook bevestigd worden dat de moederbord ook was overleden. Heb de S6 edge + netjes en kosteloos terug gekregen!!. Mijn Samsung Galaxy a7 2018 doet het weer perfect ben er super blij mee dat TouchFix door deze mannen is opgezet !! Ontvangst 10 Klantvriendelijkheid 10 Prijs/kwaliteit 10 Bereikbaarheid 10 Service 10 Mvg RCV

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw uiterst positieve reactie. Uiteraard staat de klant bij ons op nummer 1. Wij staan altijd klaar voor u en als we weer iets voor u kunnen betekenen horen we het graag!

doen wat ze beloven en snel ook en vriendelijk.

doen wat ze beloven en snel ook en vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uiteraard, dat is het belangrijkste. Graag tot de volgende keer. Bedankt voor uw review!

Super snelle service zelfs met opsturen.

Binnen 3 dagen dat ik mijn telefoon op de post deed was deze alweer gemaakt en terug bij mij. Super snel en alles heel duidelijk omschreven en uitgelegd. Ook werd ik goed op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. Erk keurig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Luuk, Bedankt voor je review. Zo hoort het zeker, we zijn dan ook zeer blij met deze mooie '10'. Tot de volgende keer!

Snel en professioneel.

Vervangen battery smartphone binnen 2 uur. Fantastisch.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Caroline, leuk om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Tot de volgende keer!

Goede service, vriendelijk personeel, deskundig herstel.

Het touchscreen van mijn laptop deskundig vervangen en en passaant een door mij al aangeschafte accu gratis geplaatst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Ton, uiteraard, service vinden wij zeer belangrijk. Wij wensen u veel plezier met uw gerepareerde laptop!

Snel, vriendelijk en professioneel!

Nadat mijn telefoon was vastgelopen heeft TouchFix deze weer snel werkend gekregen. Ondanks dat het al laat was (ik kwam daar op vrijdagmiddag om 18:00 uur) hebben ze de tijd genomen om het probleem op te lossen zodat ik met een werkende telefoon het weekend in kon. Super goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uiteraard! We doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Tot de volgende keer!

Scherm en frame laten vervangen van mijn nog vrij nieuwe Note 9. Binnen 1.5 uur kon ik het toestel weer ophalen. De kosten zijn ook zeer acceptabel. Een echte aanrader.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij doen er alles aan om de beste prijs en kwaliteit te kunnen garanderen. Tot de volgende keer!

Goede service.

Nadat ik mijn telefoon had laten vallen, was het scherm gebarsten. De door Touchfix geplaatste vervangende display bleek niet helemaal goed te werken. Zonder discussie heeft Touchfix daarna snel, goed en kostenloos een nieuwe geplaatst. Deze werkt prima. Al met al prima service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard vervangen wij binnen de garantie direct en kosteloos het onderdeel wanneer deze problemen vertoont waar u niets aan kunt doen. Hopelijk is het de volgende keer wel in één keer goed!

Ik kon meteen terecht

Na TouchFix online te hebben gevonden, kon ik er meteen heen on mijn Nintendo Switch te laten maken. Aan de telefoon kreeg ik meteen de reparatieduur en tarief te horen. Het enige waar er, naar mijn mening, verbeterruimte is is aan de balie. Er was 1 baliemedewerker bezig (rest was bezig met reparaties wat logisch is) met de klanten waardoor je best wat lang moest wachten op je beurt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling. We doen uiteraard ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Soms zijn onze collega's al bezig voor de klanten die worden geholpen, waardoor er inderdaad een kleine wachtrij ontstaat. We doen uiteraard ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer sneller helpen!

Snel, netjes en professioneel

Gebroken scherm (iPhone). Tegen een scherpe prijs met een origine scherm vervangen. Was snel gerepareerd & werkt nu (paar dagen verder) probleemloos.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om te horen dat u tevreden was. Hopelijk gaat de iPhone nog lang mee, zo niet, bent u natuurlijk altijd welkom!

vriendelijk personeel, goede reparatie en service, goede prijs. Soms wat lang wachten tot je aan de beurt bent.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw beoordeling! Soms is het inderdaad wel druk en kan het langer duren voordat u geholpen wordt, echter willen wij graag dat u goed wordt geholpen. Klanten met een afspraak worden altijd in de beloofde tijd geholpen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst sneller helpen!

Super goede en snelle service

Afspraak telefonisch ingeplanned, daarbij zeer vriendelijk te woord gestaan. De telefoon werd woensdag opgehaald in Almelo voor reparatie en deze werd vrijdag gerepareerd terug aan huis geleverd, en dat voor een zeer goede prijs. Mocht er ooit weer iets te repareren zijn, doe ik het bij Touchfix

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij zullen zeker ook in de toekomst voor u klaar staan. Tot ziens!

Goede service klantvriendelijk Ben zeer trevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw mooie beoordeling, tot de volgende keer!

Altijd zeer behulpzaam. Duidelijk en geduldig in de uitleg.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en vakkundige reparatie van een iPad mini. Het glas was gebroken en in 5 uur gerepareerd. Hij is weer als nieuw.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.

Filter op Taal