Super ! Correct! Levering volgens afspraak ! Prima

Na een kleine persoonlijke fout bij de aanduiding van mijn bestelling, kreeg ik direct hulp van een medewerker ! Na wat heen en weer gemail, zijn ze er toch in geslaagd om het door mij bestelde product op tijd te leveren ! Zeer vlotte samenwerking ! Een aanrader !

Wat enorm fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Het is uiteraard daarnaast ook altijd fijn om te horen dat u ons zou aanraden. Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Christoph!

Great Service and fast shipping!

Very good packing and very low return rate products.

Thank you so much for your kind review!

Beste onderdelen tot nu toe.

Vele bestellingen gedaan. En nog nooit problemen mee gehad.

Fijn om te horen! bedankt voor uw beoordeling!

Helemaal top is al jaren zo

Touchfix ken ik al een aantal jaren. In een woord top.

Bedankt Edmee, daar zijn we enorm blij mee!

Extreem goede en snelle service.

Heel erg tevreden, alles ging soepel en snel. Ik repareer voortaan mijn toestel hier.

Erg fijn om te horen. Dank voor uw mooie beoordeling!

ERG goed, vriendelijk en snel geholpen

Medewerker erg behulpzaam. To the point. Helaas had ik een vd duurste scherm reparaties maar nog altijd goedkoper dan een nieuwe tablet kopen. Na anderhalve dag opgehaald zag er perfect uit en werkt perfect dus echt blij mee

Helaas zijn de schermen van dit soort nieuwere modellen inderdaad duur. Uiteraard zijn we enorm blij dat u wel tevreden bent met onze service en het resultaat. Bedankt voor uw beoordeling!

Keurig gerepareerd

Keurig gerepareerd, jammer dat op de website staat reparatie binnen 1 uur. Bij aanbieden van 't toestel schoof dat op naar 2 uur.

De reparatie van het scherm van de Samsung Galaxy S6 Edge duurt 90 minuten. Het komt inderdaad wel eens voor dat het net iets langer duurt. Jammer dat u dit zo'n teleurstelling vind dat u ons een 8 geeft. Hopelijk kunnen wij het de volgende keer beter doen!

iPhone probleem opgelost

Ik ontving geen WiFi meer. Na diagnose en vervanging van de 2 WiFi antennes is daarna ook de WiFi chip vervangen. Deskundig en g goed vakmanschap!

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is erg fijn om te horen dat u zo positief over ons bent!

Altijd vriendelijk en stipt

Ik heb goede ervaringen met TouchFix. Ze zijn duidelijk, weten waar ze het over hebben en de product/prijs verhouding is goed!

Fijn om te horen dat u een goede ervaring had met ons. Graag horen wij hoe wij een 10 kunnen krijgen van u!

Snelle levering goede prijs en kwaliteit

Ze hadden een scherm op voorraad van een wat minder bekende telefoon. De prijs was goed en de verzending was snel.

Fijn om te horen Mario! Bedankt voor uw beoordeling!

Super klantgericht en goed geprijsd

Binnen 10 uur was de iPad van zoonlief thuis opgehaald, gerepareerd en weer thuis afgeleverd. Fantastisch natuurlijk!!! Kan ook alleen als je niet te ver van de winkel woont. Super klantenservice, erg meedenkend en stellen suggesties voor verbetering van de website meer dan op prijs. Ik deed altijd alles via Coolblue, maar nu via TouchFix!

Fijn dat u zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor uw mooie beoordeling Wouter!

prima service beetje prijzig

prima service beetje prijzig

Wat vervelend om te horen dat u de reparatie prijzig vond. Wij proberen altijd de beste prijzen aan te geven, zodat we iedereen blij kunnen maken. Uiteraard is het wel fijn om te horen dat u blij bent met onze service. Bedankt voor uw beoordeling!

Helemaal top

Goede en snelle service

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is erg fijn om te horen dat u positief bent over onze service!

Fantastische service

Zowel een telefoon met "glasschade" als een laptop met dode batterij laten fixen. Alles volgens afspraak, eerst prijs laten weten, snel en perfect gerepareerd, vriendelijk personeel, kortom een aanrader! Hoop het niet nodig te hebben, maar kom hier graag terug.

Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad bij ons. Wij zien u graag terug indien dit nodig is. Erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Je kunt hier met een gerust hard bestellen

Wat een goede en snelle service van dit bedrijf. Daar kunnen veel ondernemers nog een puntje aan zuigen!

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs!

Super snelle service, goed advies en vakkundige afhandeling

Bedankt voor uw mooie beoordeling Erik!

uitstekend

We konden direct terecht en zijn goed geholpen. Duidelijk over prijs en aflevertijd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we stellen het zeer op prijs!

Zeer goed bedrijf

Had mijn display stuk van mijn blackvieuw 9800 pro duurde even dat ze het onderdeel hadden maar super gemaakt echt een top bedrijfje verder snelle service en kwaliteit . Telefoon stuk ga naar dit bedrijf

Bedankt voor uw positieve review Anthony. We zijn erg blij dat u zo'n goede ervaring heeft met ons!

Oprechte en klantgerichte service !

Reparatie zou eigenlijk 70 euro kosten maar na jullie eerlijkheid bleek een reparatie van 10 euro voldoende. Hartelijk dank en tot de volgende keer !

Super fijn om te horen dat u zo tevreden was bij ons. Wij proberen uiteraard altijd alles zo goed mogelijk te doen voor onze klanten. We waarderen uw mooie beoordeling enorm!

Keurig gebeld dat het klaar was

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Topservice, denken met je mee

Fijne zaak. Goed personeel

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij waarderen het enorm!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Dat is erg goed om te horen. We doen uiteraard altijd onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor uw beoordeling!

Prima, snelle service en een prijsopgaaf die ook nageleefd wordt

Binnen 3 uur mijn scherm vervangen, top service.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

hele fijne en persoonlijke service

Personeel erg vriendelijk en duidelijk! Binnen 1.5 uur weer een telefoon. Dochter super blij! Echt een aanrader!

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn om te horen dat u ons aanraad. We zijn blij dat uw dochter super blij is. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Snel, goed en klantvriendelijk!

Via internet een afspraak gemalen kon binnen een uur terecht. Reparatie zou een uur duren. Omdat ik snel weer weg moest ivm thuiszittende zoon maakte ze de telefoon direct en had ik de telefoon binnen een half uur terug. Top meegedacht!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat onze medewerkers uw telefoon zo snel hebben kunnen maken!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.