Uitstekende behandeld en euvel snel en zorgvuldig verholpen

Bedankt voor uw positieve review. We zijn er enorm blij mee!

Superservive, vriendelijk en behulpzaam!

Mijn Samsung S20+ had plotseling een 'kogelgat'. Het Samsung Service Center in Rotterdam kon dit wel maken maar zou ook een nieuwe camera in moeten, terwijl deze het nog deed, vette rekening maar ben er niet op ingegaan. Door mijn eerdere, goede ervaringen met Touch Fix ben ik daarom bij hun langs gegaan en daar werd mij, na bestudering vd schade aan mijn toestel, medegedeeld dat alleen het cameraglas vervangen hoefde te worden. Na 1,5 uur was hij al gerepareerd én het scheelde me zo'n € 200,00..... De volgende dag een appeltaartje langs gebracht als bedankje voor de goede, eerlijke, vriendelijke én snelle service!

Fijn om te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen Hetty. Bedankt voor de lekkere appeltaart en uw mooie beoordeling!

Ben voor de tweede keer in de winkel geweest en ben zeer tevreden

Goede service en vriendelijk kom zeker terug als ik wat aan mijn telefoon heb. Hoop dat het niet nodig is maar zo wel dan weet ik waar ik moet zijn .

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Geweldige service - snel geregeld.

Ik had een flinke barst. Online een afspraak gemaakt voor de volgende dag na sluitingstijd, die werd diezelfde avond nog bevestigd. Na 90 minuten was het klaar. Piekfijn in orde. Toen ik om advies vroeg voor beste combinatie om barsten zoveel mogelijk te voorkomen, werd echt goed advies gegeven. En niet zomaar het duurste hoesje aangeprezen. En ook uitgelegd waarom dit hoesje beter werkt. Heel erg blij mee.

Het is fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door een van onze medewerkers. Wij willen u graag bedanken voor uw geweldige beoordeling!

Slordige prutsers die alleen met zichzelf bezig zijn ipv klanten vriendelijke en goed te helpen!

Online iPhone-camera besteld. De website gaf aan dat deze op voorraad was. Aangekomen blijkt na veel gezoek een exemplaar gevonden te worden. Ondertussen word je nauwelijks begroet of aangekeken. Thuis mijn telefoon geopend en vervolgens blijken ze me de verkeerde gegeven te hebben (eerste fout). Gelukkig mocht ik met de telefoon van de buurvrouw bellen want het is bijna sluitingstijd en met een geopende telefoon doe je dat niet zo gemakkelijk. Terug in de winkel bleek de oorzaak een verkeerd gevuld vak te zijn (6s-camera lag in het vak van de 6s-plus oid). Vervolgens gaan ze weer langdurig op zoek met als resultaat: Excuses, toch geen exemplaar op voorraad (fout nr 2; de website gaf immers 'voorraad' aan). Teleurgesteld krijg ik m'n geld terug maar opeens klinkt: "Oh, hier heb ik er nog één!". Terwijl ik het geld weer terug geef moet ik ZELF opmerken dat ze me een tweedehands exemplaar geven. Ondanks alle verspeelde tijd geven ze me die gewoon voor dezelfde nieuwprijs mee (fout nr 3). Thuis gekomen meteen geplaatst en wat blijkt: Ook deze is stuk! Inmiddels is het avond en de winkel gesloten. Volgende wéér naar Loosduinen waar ik eerst drie keer moet uitleggen waarom ik 'klaar' met ze ben en waarom ik m'n geld terug wil. (Want de medewerker gelooft dat het niet dat het aan de camera ligt maar aan m'n moederbord. Gelukkig had ik m'n telefoon bij Apple laten checken en daarom wist ik zeker dat het aan de camera lag. Godzijdank heb ik deze technische en communicatieve prutsers m'n telefoon niet gegeven want na bij de bekende Fix-concurrent online een nieuw exemplaar besteld te hebben bleek de camera de volgende dag meteen te passen en keurig te werken! Vervolgens bel ik TouchFix en vertel ik mijn ervaring met hen nog eens. Door hun gepruts moest ik mijn telefoon meerdere malen nodeloos openen en sluiten. Inlevingsvermogen in de klant is 0,0. TouchFix: Zoek een ander beroep!

Bedankt voor uw feedback, maar we vinden het enorm jammer dat u niet volledig verteld hoe de situatie is verlopen. Wij hadden volgens onze voorraad inderdaad 1 stuks liggen. U heeft de order geplaatst voor meerdere onderdelen en u bent langsgekomen. Wegens Corona is er helaas geen tijd voor uitgebreid overleg, dus houden wij communicatie minimaal. Vervolgens hebben wij inderdaad de verkeerde camera geleverd wegens een fout in de voorraad, waar wij ook onze excuses voor hebben aangeboden. Het komt er dus op neer, dat een 6S camera gevuld was op de plek van de 6S Plus, wat ook verklaard waarom het verkeerde onderdeel op voorraad stond. Wij boden toen aan om al uw geld terug te geven, ook voor het onderdeel wat wel goed was (dit vergeet u te vermelden in uw review), om het goed te maken met u. Echter had u veel liever alsnog de juiste camera dus gingen mijn collega's op zoek of er echt niets te vinden was. Mijn collega heeft toen uit een werkende iPhone 6S Plus een camera geschroefd om u toch te kunnen helpen. U was enorm blij dat wij zo ons best deden, en vond dit een goede oplossing. Uiteindelijk blijkt dat u deze camera niet werkend kreeg, wat naar ons idee niet mogelijk is en dus wordt geconcludeerd dat er wellicht meer mis is, aangezien deze camera uit een werkende iPhone 6S Plus komt. Misschien had u deze 'tweedehands camera' niet juist behandeld omdat u niet de juiste apparatuur hiervoor heeft. Wij hebben u vervolgens zelfs aangeboden om al het geld over te maken zodat u niet hoeft langs te komen, dit wilde u ook niet. Dat u ons technische en communicatieve prutsers noemt zonder inlevingsvermogen is blijkbaar een ongefundeerde mening, want wij hebben u continu willen helpen en ondersteunen. Waar bijna al onze klanten dit enorm waarderen, zullen er helaas toch dit soort situaties voorkomen. Wat wel duidelijk is, is dat het onmogelijk is om iedereen tevreden te houden, maar wij doen wel altijd onze uiterste best hiervoor. Gelukkig heeft u niet voor dit beroep gekozen.

Belofte helemaal waar gemaakt

Beeld scherm prima en snel vervangen.

Fijn om te horen Fred. Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Prima service!!

Ook een beetje geluk: dacht dat het glas van de iPhone was gebroken bij een val, maar bleek bij Touch Fix alleen maar om de screen protector te gaan. Een nieuwe er op gezet. Ging snel, stond gauw weer buiten!

Dat scheelt heel wat in prijs in ieder geval haha. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Bedankt Marijke!

Super ! Correct! Levering volgens afspraak ! Prima

Na een kleine persoonlijke fout bij de aanduiding van mijn bestelling, kreeg ik direct hulp van een medewerker ! Na wat heen en weer gemail, zijn ze er toch in geslaagd om het door mij bestelde product op tijd te leveren ! Zeer vlotte samenwerking ! Een aanrader !

Wat enorm fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service. Het is uiteraard daarnaast ook altijd fijn om te horen dat u ons zou aanraden. Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling Christoph!

Great Service and fast shipping!

Very good packing and very low return rate products.

Thank you so much for your kind review!

Beste onderdelen tot nu toe.

Vele bestellingen gedaan. En nog nooit problemen mee gehad.

Fijn om te horen! bedankt voor uw beoordeling!

Helemaal top is al jaren zo

Touchfix ken ik al een aantal jaren. In een woord top.

Bedankt Edmee, daar zijn we enorm blij mee!

Extreem goede en snelle service.

Heel erg tevreden, alles ging soepel en snel. Ik repareer voortaan mijn toestel hier.

Erg fijn om te horen. Dank voor uw mooie beoordeling!

ERG goed, vriendelijk en snel geholpen

Medewerker erg behulpzaam. To the point. Helaas had ik een vd duurste scherm reparaties maar nog altijd goedkoper dan een nieuwe tablet kopen. Na anderhalve dag opgehaald zag er perfect uit en werkt perfect dus echt blij mee

Helaas zijn de schermen van dit soort nieuwere modellen inderdaad duur. Uiteraard zijn we enorm blij dat u wel tevreden bent met onze service en het resultaat. Bedankt voor uw beoordeling!

Keurig gerepareerd

Keurig gerepareerd, jammer dat op de website staat reparatie binnen 1 uur. Bij aanbieden van 't toestel schoof dat op naar 2 uur.

De reparatie van het scherm van de Samsung Galaxy S6 Edge duurt 90 minuten. Het komt inderdaad wel eens voor dat het net iets langer duurt. Jammer dat u dit zo'n teleurstelling vind dat u ons een 8 geeft. Hopelijk kunnen wij het de volgende keer beter doen!

iPhone probleem opgelost

Ik ontving geen WiFi meer. Na diagnose en vervanging van de 2 WiFi antennes is daarna ook de WiFi chip vervangen. Deskundig en g goed vakmanschap!

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is erg fijn om te horen dat u zo positief over ons bent!

Altijd vriendelijk en stipt

Ik heb goede ervaringen met TouchFix. Ze zijn duidelijk, weten waar ze het over hebben en de product/prijs verhouding is goed!

Fijn om te horen dat u een goede ervaring had met ons. Graag horen wij hoe wij een 10 kunnen krijgen van u!

Snelle levering goede prijs en kwaliteit

Ze hadden een scherm op voorraad van een wat minder bekende telefoon. De prijs was goed en de verzending was snel.

Fijn om te horen Mario! Bedankt voor uw beoordeling!

Super klantgericht en goed geprijsd

Binnen 10 uur was de iPad van zoonlief thuis opgehaald, gerepareerd en weer thuis afgeleverd. Fantastisch natuurlijk!!! Kan ook alleen als je niet te ver van de winkel woont. Super klantenservice, erg meedenkend en stellen suggesties voor verbetering van de website meer dan op prijs. Ik deed altijd alles via Coolblue, maar nu via TouchFix!

Fijn dat u zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor uw mooie beoordeling Wouter!

prima service beetje prijzig

prima service beetje prijzig

Wat vervelend om te horen dat u de reparatie prijzig vond. Wij proberen altijd de beste prijzen aan te geven, zodat we iedereen blij kunnen maken. Uiteraard is het wel fijn om te horen dat u blij bent met onze service. Bedankt voor uw beoordeling!

Helemaal top

Goede en snelle service

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is erg fijn om te horen dat u positief bent over onze service!

Fantastische service

Zowel een telefoon met "glasschade" als een laptop met dode batterij laten fixen. Alles volgens afspraak, eerst prijs laten weten, snel en perfect gerepareerd, vriendelijk personeel, kortom een aanrader! Hoop het niet nodig te hebben, maar kom hier graag terug.

Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad bij ons. Wij zien u graag terug indien dit nodig is. Erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Je kunt hier met een gerust hard bestellen

Wat een goede en snelle service van dit bedrijf. Daar kunnen veel ondernemers nog een puntje aan zuigen!

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs!

Super snelle service, goed advies en vakkundige afhandeling

Bedankt voor uw mooie beoordeling Erik!

uitstekend

We konden direct terecht en zijn goed geholpen. Duidelijk over prijs en aflevertijd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we stellen het zeer op prijs!

Zeer goed bedrijf

Had mijn display stuk van mijn blackvieuw 9800 pro duurde even dat ze het onderdeel hadden maar super gemaakt echt een top bedrijfje verder snelle service en kwaliteit . Telefoon stuk ga naar dit bedrijf

Bedankt voor uw positieve review Anthony. We zijn erg blij dat u zo'n goede ervaring heeft met ons!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.