Mijn ervaring is in 1 woord perfect; ik kan geen verbetering bedenken.

Ik ben keurig te woord gestaan. Het personeel is duidelijk zeer klantvriendelijk, servicegericht en vakbekwaam. Prettige sfeer ook.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We vinden het fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad bij ons!

fijne zaak

Snel geholpen en vakkundig

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!

Beste groothandel mobiele telefonie Nederland

We hebben 3 winkels in mobiel telefonie reparatie en werken al ruim 3 jaar met Touchfix voor onderdelen. In 10 jaar veel leveranciers geprobeerd maar de kwaliteit van Touchfix springt eruit. Zeer goede klantgerichte service wat je bij de rest echt mist.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie en uitgebreide beoordeling. We zijn erg blij dat u deze specifieke dingen opmerkt. Wij doen altijd ons uiterste best om het zo perfect mogelijk te doen voor iedereen!

Snel en lekker vlot geholpen

Snel en lekker vlot geholpen

Snel en persoonlijk contact

Reageren erg snel. Klein misverstand via e-mail over de offerte, via telefoniusch contact heel klantvriendelijk opgelost!

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat alles goed is gekomen. Bedankt voor uw beoordeling!

Alles klopte

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!!

Gied

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling.

Goed geholpen.

Fijne winkel, deskundig personeel.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Professioneel en zeer zeker kennis van zaken hebben

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling! Erg fijn om te horen dat u tevreden bent!

Waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staat

Net en fijn personeel welke op de juiste manier uitvraag doet naar je klacht en dan met een eventuele passende oplossing komt. Nog belangrijker, er wordt ook verteld dat niet alles gemaakt kan worden en dat heet een eerlijk advies.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat u onze eerlijkheid en onze service waardeert. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Profesioneel

Zeer kundig en efficiënt

• Kennis en Vakmanschap

Dank voor uw mooie beoordeling!

deskundigheid volop aanwezig

wachttijden wel heel erg lang, wellicht door alle aandacht die elke klant krijgt. Maar vervelend voor wachtende klanten.

• Kennis en Vakmanschap

Wat vervelend om te horen dat u het te lang vond duren. Wij proberen altijd iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen. Alsnog bedankt voor uw beoordeling!

Goede service komen afspraken na

• Kennis en Vakmanschap

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw mooie beoordeling!

Super snelle service

Online een afspraak gemaakt ( erg handig) Erg fijn geholpen en super snel ook .

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen Esther! Bedankt voor uw beoordeling.

Snel en servicegericht

Voor de tweede keer bij Touchfix geweest. De eerste keer plm. een jaar geleden met een tablet waarvan de accu niet meer laadde en vandaag met mijn Samsung S7 Edge waar het scherm van gebarsten was. In beide gevallen heel goed geholpen! De nieuwe accu van de tablet functioneerde niet optimaal. Ben teruggegaan en het is gratis (garantie op reparatie) onder handen genomen, accu werkt nu prima. Het scherm van mijn Samsung was binnen 1,5 uur gerepareerd, met een vooraf gemaakte afspraak kon ik kon erop wachten. Ideaal. Vriendelijke, klantgerichte benadering. Keep it up, Touchfix ;)

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Wij doen ons uiterste best om het zo goed mogelijk te doen voor iedereen!

Keep up the good work!

On a recent business trip to the Netherlands I was not sure where to go when my cell phone stopped working. The Blackberry I have is quite rare but the employee and his coworker did a great job resetting the software, and that within a day! I highly recommend these guys. Once again many thanks from a happy customer from Chicago!

• Kennis en Vakmanschap

Thank you for your review! We're very glad to hear that you had such a great experience with us!

Zeer professioneel

Altijd zeer vriendelijk in communicatie en staan open voor alle vragen.

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn om dit te horen! bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij erg blij mee!

Ruim assortiment en snelle service

Bij TouchFix weet ik dat ik met een gerust hart terecht kan. De klantvriendelijkheid en snelle service zijn voor mij de voornaamste redenen om TouchFix aan te raden aan anderen.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw geweldige beoordeling Mandy! Wij doen onze uiterste best om het zo goed mogelijk te doen voor onze klanten. Het is daarom dan ook erg fijn om te horen dat u ons zou aanraden aan anderen.

Prima en snelle service

Dit was voor mij de tweede maal dat ik hier kwam. Nieuwe batterij in mijn iPhone laten zetten vandaag. Il leverde mijn telefoon omstreeks 10.00 uur in en kon hem al om 12.30 uur met de nieuwe batterij ophalen. Voor die 59,99 koop ik nog steeds geen nieuwe iPhone. Goed en netje geholpen en mijn toestel is vakkundig onder handen geweest.

• Kennis en Vakmanschap

Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons. Wij zijn erg blij met uw beoordeling!

Duidelijk

Het naleven vd Corona regels is zeker ook n pluspunt

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat dat u is opgevallen. bedankt voor uw beoordeling!

Service all-in

Reparatie beeldscherm Smartphone Website snel gevonden Duidelijke info mbt Kosten Levertijd Aanleveren Prettig om zelf het tijdstip te kiezen Weliswaar na bevestiging Prima procedure

• Kennis en Vakmanschap

Dat klinkt als een perfecte beoordeling, u heeft ons direct gevonden, we waren transparant en duidelijk omtrent de reparatie. U bent langs gekomen, alles is binnen de afgesproken tijd afgerond en perfect afgewerkt. Hopelijk kunt u ons de volgende keer verduidelijken hoe wij in uw geval toch een 10 kunnen scoren!

Kon een scherm van OPPO leveren wat in regio Utrecht niet kon

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat u het scherm bij ons kon vinden, hopelijk kunnen wij de volgende keer uw verwachtingen overtreffen.

Bent tevreden van de serieus van TouchFix.

Goed ervaring.

• Kennis en Vakmanschap

Dat horen we graag Didier! Tot de volgende keer.

Fantastische service

Kan het niet beter omschrijven als wat een fantastische service bied dit bedrijf. Vriendelijk, bekwaam en komen hun afspraken na.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best Peter, bedankt voor deze zeer mooie beoordeling!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.