Super snelle service

Online een afspraak gemaakt ( erg handig) Erg fijn geholpen en super snel ook .

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen Esther! Bedankt voor uw beoordeling.

Snel en servicegericht

Voor de tweede keer bij Touchfix geweest. De eerste keer plm. een jaar geleden met een tablet waarvan de accu niet meer laadde en vandaag met mijn Samsung S7 Edge waar het scherm van gebarsten was. In beide gevallen heel goed geholpen! De nieuwe accu van de tablet functioneerde niet optimaal. Ben teruggegaan en het is gratis (garantie op reparatie) onder handen genomen, accu werkt nu prima. Het scherm van mijn Samsung was binnen 1,5 uur gerepareerd, met een vooraf gemaakte afspraak kon ik kon erop wachten. Ideaal. Vriendelijke, klantgerichte benadering. Keep it up, Touchfix ;)

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het fijn om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Wij doen ons uiterste best om het zo goed mogelijk te doen voor iedereen!

Keep up the good work!

On a recent business trip to the Netherlands I was not sure where to go when my cell phone stopped working. The Blackberry I have is quite rare but the employee and his coworker did a great job resetting the software, and that within a day! I highly recommend these guys. Once again many thanks from a happy customer from Chicago!

• Kennis en Vakmanschap

Thank you for your review! We're very glad to hear that you had such a great experience with us!

Zeer professioneel

Altijd zeer vriendelijk in communicatie en staan open voor alle vragen.

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn om dit te horen! bedankt voor uw beoordeling, hier zijn wij erg blij mee!

Ruim assortiment en snelle service

Bij TouchFix weet ik dat ik met een gerust hart terecht kan. De klantvriendelijkheid en snelle service zijn voor mij de voornaamste redenen om TouchFix aan te raden aan anderen.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw geweldige beoordeling Mandy! Wij doen onze uiterste best om het zo goed mogelijk te doen voor onze klanten. Het is daarom dan ook erg fijn om te horen dat u ons zou aanraden aan anderen.

Prima en snelle service

Dit was voor mij de tweede maal dat ik hier kwam. Nieuwe batterij in mijn iPhone laten zetten vandaag. Il leverde mijn telefoon omstreeks 10.00 uur in en kon hem al om 12.30 uur met de nieuwe batterij ophalen. Voor die 59,99 koop ik nog steeds geen nieuwe iPhone. Goed en netje geholpen en mijn toestel is vakkundig onder handen geweest.

• Kennis en Vakmanschap

Wat fijn dat u zo tevreden bent over ons. Wij zijn erg blij met uw beoordeling!

Duidelijk

Het naleven vd Corona regels is zeker ook n pluspunt

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat dat u is opgevallen. bedankt voor uw beoordeling!

Service all-in

Reparatie beeldscherm Smartphone Website snel gevonden Duidelijke info mbt Kosten Levertijd Aanleveren Prettig om zelf het tijdstip te kiezen Weliswaar na bevestiging Prima procedure

• Kennis en Vakmanschap

Dat klinkt als een perfecte beoordeling, u heeft ons direct gevonden, we waren transparant en duidelijk omtrent de reparatie. U bent langs gekomen, alles is binnen de afgesproken tijd afgerond en perfect afgewerkt. Hopelijk kunt u ons de volgende keer verduidelijken hoe wij in uw geval toch een 10 kunnen scoren!

Kon een scherm van OPPO leveren wat in regio Utrecht niet kon

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat u het scherm bij ons kon vinden, hopelijk kunnen wij de volgende keer uw verwachtingen overtreffen.

Bent tevreden van de serieus van TouchFix.

Goed ervaring.

• Kennis en Vakmanschap

Dat horen we graag Didier! Tot de volgende keer.

Fantastische service

Kan het niet beter omschrijven als wat een fantastische service bied dit bedrijf. Vriendelijk, bekwaam en komen hun afspraken na.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best Peter, bedankt voor deze zeer mooie beoordeling!

Goede service snel geholpen

Uitstekende service voor een prima prijs!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Marcel! We proberen altijd inderdaad de beste prijs te hebben!

Goede service en betaalbaar.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor deze beoordeling Clancy!

geweldige service

snel, professioneel en boven mijn verwachtingen, een betrouwbaar adres waar ik voortaan zal langsgaan

• Kennis en Vakmanschap

Anytime.... je bent altijd welkom Myrdin, we helpen je graag!

Helemaal top

Je wordt niet alleen vriendelijk maar ook zeer geduldig en adequaat geholpen. Een grote positieve uitstraling. Helaas kon ik tijdens het wachten (duurde wel ff) niet zitten op een stoel. Ik weet dat het Corona tijd is maar 1 stoel voor de oudere medemens moet toch mogelijk izjn?

• Kennis en Vakmanschap

Zo zou het overal moeten zijn toch :) ? Wij doen ons uiterste best, we helpen u dan ook graag. Ook hadden wij u graag willen laten wachten in onze winkel, maar wegens Corona kunnen we geen risico nemen en kunnen er momenteel maar 2 mensen tegelijk naar binnen. Hopelijk als dit allemaal voorbij is mag u zeker weer bij ons in de wachtruimte wachten!

Snelle service en betaalbare prijzen.

Snel klaar, betaalbaar en vriendelijk personeel.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Fred, van vriendelijke klanten worden we blij!

Ik ben zeer vriendelijk behandelt en mijn telefoon was voor een aardig prijsje weer helemaal gefikst.

• Kennis en Vakmanschap

Betaalbaar, betrouwbaar, en professioneel, dat vinden we zeker belangrijk. Altijd welkom!

's Ochtends gebeld, afspraak gemaakt en binnen de afgesproken tijd weer helemaal als nieuw. Goede service!

• Kennis en Vakmanschap

Snelheid, het belangrijkste als je je telefoon mist :) Daar zijn we ook zeker goed in, doordat we altijd voor elk model alles op voorraad proberen te houden! Tot de volgende keer.

zeer goed en deskundig geholpen

vriendelijk personeel die de tijd voor je neemt en een eerlijk advies geeft

• Kennis en Vakmanschap

Eerlijkheid duurt het langst, en daar geloven wij zeker in!

Prima service.

Mijn scherm moest vervangen worden.netjes gedaan, betaalbaar en snel klaar.

• Kennis en Vakmanschap

We doen zeker ons best Jaco, zo te zien is er ruimte voor verbetering en hopen we dat we de volgende keer de verwachtingen kunnen overtreffen!

Super goede service

• Kennis en Vakmanschap

Thanks Sander, daar worden we blij van!

Perfect reparatie resultaat van mijn van m'n Samsung Tab S6

Reparatie duurde exact de 2 uur die was afgeproken. De Tab S6 is weer als nieuw na vervanging van het de display module.

• Kennis en Vakmanschap

Zeker, en de fabrieksgarantie blijft behouden omdat we originele onderdelen gebruiken! Altijd welkom, veel plezier met je Galaxy Tab S6!

professional and customer-friendly service

I took my daughter's phone for fixing when the screen stopped working. Although the phone was old and close to worthless they took the time to check it and since they fixed it easily. they only charged me for the examination. I felt like I was in the hands of people who wanted to help and knew what they were doing.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

We are indeed happy to help. If there is anything, let us know and we are ready for you!

Prima service en goede kwaliteit

Prima service en kwaliteit ook goed

• Kennis en Vakmanschap

Goed om te lezen dat je tevreden bent Mark-Pieter, hopelijk kunnen we de volgende keer je nog beter helpen!

Goede en snelle service

Tablet scherm was kapot en is Sen en vakkundig gerepareerd voor een schappelijke prijs

• Kennis en Vakmanschap

Prijs kwaliteit verhouding, één van de belangrijkste speerpunten. Dat samen met betrouwbaarheid en transparantie, geeft de beste indruk. Fijn dat u dit allemaal heeft ervaren, wij staan klaar voor u!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.