Super goede service

Perfect reparatie resultaat van mijn van m'n Samsung Tab S6

Reparatie duurde exact de 2 uur die was afgeproken. De Tab S6 is weer als nieuw na vervanging van het de display module.

professional and customer-friendly service

I took my daughter's phone for fixing when the screen stopped working. Although the phone was old and close to worthless they took the time to check it and since they fixed it easily. they only charged me for the examination. I felt like I was in the hands of people who wanted to help and knew what they were doing.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Prima service en goede kwaliteit

Prima service en kwaliteit ook goed

Goede en snelle service

Tablet scherm was kapot en is Sen en vakkundig gerepareerd voor een schappelijke prijs

Perfectie

Duidelijk snel zorgvuldig netjes

• Kennis en Vakmanschap

Het aan/uit knopje van mijn 5 jaar oude e-reader is goed gerepareerd al kostte het wat heen en weer sturen .Contact met de firma is makkelijk en prettig.

• Kennis en Vakmanschap

Mooie prijs en en ze reageren snel en zijn heel erg vriendelijk

Wederom zeer tevreden

Positief, toezeggingen worden gestand gedaan.

• Kennis en Vakmanschap

Geweldig, vakkundig en prima klantgericht

Dat heb ik zojuist in één zin gedaan.

uitstekende service

Mijn 4 jaar oude Samsung A5 was vastgelopen. Binnen 2 uur was hij gerepareerd en werd ik gebeld om af te halen. Nette prijs, dit bedrijf is een aanrader.

• Kennis en Vakmanschap

Elke keer weer verbaas ik mijzelf weer over de superieure vakbekwaamheid van de mensen bij TouchFix

Heel veel keren hebben de mensen bij TouchFix mijn telefoons en iPad’s gerepareerd, tot volle tevredenheid, het zijn echte tovenaars bij TouchFix, zij kunnen alles aan. Respect voor dit bedrijf en zijn medewerkers, snelheid. Vakbekwaamheid. Professioneel. Zeer sociaal. Etc. Etc. Heb je een beschadigde phone/pad of pc. Hier weten zij er raad mee. Proficiat en ga zo door TouchFix.

• Kennis en Vakmanschap

Geweldige service en super snel!

Was erg om hand zonder telefoon maar had hem super snel weer terug in huis!

Goed geholpen snelle service

Snelle afhandeling en deskundig

Snelle afhandeling en deskundig! Ze nemen de tijd voor je als je aan de beurt bent. Dit werkt soms wel op de zenuwen omdat je soms echt 10 minuten staat te wachten. Door een glazen wand kan je zien dat iedereen echt bezig is met het fixen van de apparaten. Dus die 10+ minuten wachten is het dan wel waard.

Zeer klantgericht

Jee, wat is dit bedrijf goed bezig. Supersnelle service voor een scherpe prijs. Zaak snel aangepast naar Corona omstandigheden. Goed teken dat ze reviews zo serieus nemen. Iedere review krijgt een persoonlijke reactie, zie ik.

• Kennis en Vakmanschap

Goede kwaliteit en super snel gerepareerd

Hele goede ervaring als ik nog eens een reparatie (hoop van niet) moet laten uitvoeren kom ik zeker terug. Heel deskundig geholpen en een scherpe prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd welkom Jan, we staan elke dag (behalve zon en feestdagen) voor je klaar. Tot de volgende keer!

Super klantvriendelijk behandeld door Laurens v Touchfix Den Haag

Super goed geholpen door Laurens van Touchfix. Hij hield ons goed op de hoogte via mail, zodat we onze telefoon op tijd konden laten repareren.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best, fijn dat u onze communicatie zo goed vond!

Uitstekende ontvangst, goede uitleg

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Jaco, als je ons nog een keer nodig hebt staan we uiteraard klaar voor je!

Goed geholpen.

Goed geholpen!

Thanks Esther!

• Kennis en Vakmanschap

Veel plezier met je gerepareerde iPhone 7 Plus Wilma, hopelijk blijft deze heel :).

Direct een prijsopgave gekregen en binnen 1 dag klaar. Goede en snelle service.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Edith! Leuk om te horen.

Prima geholpen. Alleen factuur zou ik digitaal krijgen Niet gelukt

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat wij niet direct van u hadden gehoord dat u de factuur niet elektronisch had ontvangen, wij hadden hem namelijk dan direct opnieuw verstuurd. De factuur was per mail verstuurd, maar wat ik ook van u begreep was dat u op het laatste moment uw email adres had gewijzigd. Wellicht dat u door deze reden het factuur niet had ontvangen. Inmiddels heb ik hem persoonlijk ook aan u verstuurd. Ondanks dit alles, hebben wij uw iPhone 6S batterij binnen de afgesproken tijd gerepareerd op het afgesproken tijdstip. Onze excuses dat u niet uw factuur direct heeft ontvangen. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter helpen.

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, excuses dat u 2 dagen langer moest wachten door ziekte van mijn collega, helaas was de reparatie zo gecompliceerd dat geen van mijn collega's het kon overnemen. Fijn dat alles weer goed is!

goede service

werd best snel gemaakt en het verschil is niet te zien

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best om het zo mooi mogelijk te repareren, bedankt voor uw beoordeling!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.