Professioneel,Snel en Betaalbaar!

Nintendo Switch USB-C Poort vervangen. Dit is echt een hele klus en moet professioneel gedaan worden. Ik heb al eerder een scherm van mijn i-pad vervangen en was daarom blij dat Touchfix ook de Nintendo Switch kon repareren. De console kon ik einde van de dag ophalen,Super snelle service. Me zoon was dolblij dat die weer kon gamen op de grote TV.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Goed.

Vanwege vakantie van een van de medewerkers kon reparatie van mijn iPod nog niet plaatsvinden.Ik zou na 3 weken terugkomen. Accu was aanwezig. Ik kwam terug maar accu was inmiddels verkocht en er zou een nieuwe besteld worden. Ik heb toen nog 2 weken gewacht. Alles heel begrijpelijk en te beredeneren maar de bejegening vond ik zeer afstandelijk en weinig invoelend.Ik zou wel teruggaan voor een evt volgende reparatie want ik denk dat jullie wel verstand van zaken hebben.

• Kennis en Vakmanschap

Beste Anja, u heeft inderdaad gelijk, en ik vond het dan ook zeer vervelend om u te vertellen dat de accu was verkocht. De fout zat hem hier helaas in dat wij 2 bestellingen door elkaar hebben gehaald (iPod Touch 5 en iPod Touch 6). Daarnaast ook nog eens het lange wachten omdat onze collega (die gespecialiseerd is in solderen van componenten) op vakantie was. Al om al verdient dit totaal niet de schoonheidsprijs. We vinden het wel fijn dat u onze kennis en kwaliteit waardeert en u bent uiteraard altijd welkom. Hopelijk zal de volgende keer wel vlot verlopen!

snel, makkelijk en oplossingsgericht

prima advies en snelle reparatie.

• Kennis en Vakmanschap

Eerlijkheid duurt het langst. Wij proberen altijd met de klant mee te denken in de juiste oplossing tegen de juiste prijs / kwaliteit verhouding. Bedankt dat u dit waardeert!

Gewoon goed

• Kennis en Vakmanschap

Kort maar krachtig, fijn dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw beoordeling.

Gewoon top

Duidelijk, eerlijk en snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Transparantie, eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn onze speerpunten. Fijn dat wij lezen dat u het daar ook mee eens bent. Bedankt voor uw beoordeling en tot ziens!

Perfect, goedkoop, tot de volgende keer

Mijn pas aangeschafte Wiko toestel ging helaas snel kapot. De lokale Media Markt kon helaas niet helpen met het vervangen van het display. Door toeval bij TouchFix terecht gekomen. Prima Service, snel en niet te duur....

• Personeel N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor uw beoordeling. Ook de minder bekende merken repareren wij zeker! We doen onze uiterste best en we zijn dat ook zeer blij dat u zo tevreden bent.

super snel geholpen en perfect gemaakt

goede servise vriendelijk en kundig personeel.

• Kennis en Vakmanschap

Een 10! Daar doen we het voor, we zullen altijd onze uiterste best te doen om de beste service te kunnen leveren! Wij zijn dan ook blij dat u zo tevreden bent.

Uitstekend geholpen

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat u uitstekend geholpen bent, tot de volgende keer!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie 10!

Nette service goede kwaliteit

Net te woord gestaan, snelle service, goede kwaliteit

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best! Wellicht dat wij de volgende keer uw verwachtingen kunnen overtreffen.

Goede hulp, duidelijke afspraken

Telefoon was vast gelopen na update en hersteld in de winkel

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best. Bedankt voor uw beoordeling en tot de volgende keer!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor deze mooie 8, hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter van dienst zijn!

Goed werk geleverd

Er moest een nieuwe accu worden geplaatst in een oude One-Plus-One. Deze hadden ze nog op voorraad.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best om alles altijd op voorraad te hebben. Wij zijn ook blij dat u zo tevreden bent!

Vakkundig, klantvriendelijk en professioneel.

Hebben de zaken goed voor elkaar.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Rick, leuk om te horen van je, we doen ons best!

Scherm reparatie

Perfect geregeld zo als afgesproken.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je review Pedro! Tot de volgende keer.

Kennis van zaken!

Prima oplossing. Uitstekende communicatie.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie review Rob, hopelijk zijn we in de toekomst nog een stuk sneller in moederbord reparaties, maar ze blijven af en toe toch best lastig!

snel klaar

goede service

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

De ear speaker van m'n iPhone deed het niet meer deed. Ik had gisteren m'n telefoon laten vallen en ben vandaag bij TouchFix langsgegaan om 'm te laten repareren. Ik was nl. erg tevreden over een reparatie in februari dit jaar aan een andere telefoon (vervangen Wifi antenne). Bij het ophalen werd me verteld alleen het draadje van de ear speaker was losgeschoten en ik hoefde alleen een klein prijsje voor de arbeidskosten te betalen. Echt top!

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Wouter, Uiteraard, lijkt mij ook niet nodig om meer te repareren dan nodig is. We zijn dan ook blij dat je zo tevreden bent. Tot de volgende keer!

Snel klaar

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor deze mooie 10!

Super klantvriendelijk en goede service

Ik ben naar Touchfix gegaan om mijn scherm te laten repareren. Al snel werd ik gebeld dat er meer aan de hand was en dat mijn laptop helemaal niet meer aan ging. Voor een kleine meerprijs zijn ze uren bezig geweest om dit op te lossen. Binnen een paar dagen had ik mijn laptop weer terug en was hij als nieuw.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Yazoo, leuk om te lezen dat je zo super tevreden bent. We hebben uiteraard onze uiterste best gedaan om je Surface Pro gemaakt te krijgen. Hopelijk kan je hem goed gebruiken dit schooljaar!

Zeer goed geholpen

Duidelijke uitleg ,en vlug en netjes gemaakt

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor deze mooie 9! Tot de volgende keer.

Uitstekende service, snel en zakelijk

Na 1 dag gebruik mijn Google pixel 3a laten vallen. Scherm stuk :). Dit toestel kan je nog niet overal laten repareren. Via Google bij TouchFix terecht gekomen. Toestel reparatie aangemaakt op site, opgestuurd en binnen 4 dagen had ik hem gerepareerd weer in huis. Alles uitstekend te volgen via de mail met diverse meldingen. Kortom komt bij mij zeer professioneel over.

• Personeel N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Hoi Jan, uiteraard, wij specialiseren ons in alle toestellen en in principe kunnen wij ze allemaal repareren. We doen onze uiterste best om het zo goed mogelijk te maken, hopelijk blijft uw toestel dit keer iets langer heel :).

Duidelijke prijzen, duidelijke afstemming en reparaties voeren zij altijd snel uit. Al meerdere keren gebruik van TouchFix gemaakt, zeer tevreden!

• Kennis en Vakmanschap

Daar doen we het voor! U bent altijd welkom en wij staan dan ook altijd klaar voor u. Tot de volgende keer.

Ik ben snel, keurig en efficiënt geholpen

Ik heb via email contact gezocht en gehouden gedurende het proces van reparatie, betaling en bezorging. De communicatie was snel, bondig en efficiënt. Ben tevreden en raad het bedrijf aan, Gr Marrilyn Houtkamp

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Marrilyn, leuk om te lezen dat je zo blij bent. Hopelijk kunnen we het de volgende keer nog beter voor je doen, je bent namelijk altijd welkom.

Toppie

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best! Leuk om te zien dat u zo tevreden bent!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.