Super klantgericht en goed geprijsd

Binnen 10 uur was de iPad van zoonlief thuis opgehaald, gerepareerd en weer thuis afgeleverd. Fantastisch natuurlijk!!! Kan ook alleen als je niet te ver van de winkel woont. Super klantenservice, erg meedenkend en stellen suggesties voor verbetering van de website meer dan op prijs. Ik deed altijd alles via Coolblue, maar nu via TouchFix!

Fijn dat u zo tevreden bent met onze service! Bedankt voor uw mooie beoordeling Wouter!

prima service beetje prijzig

prima service beetje prijzig

Wat vervelend om te horen dat u de reparatie prijzig vond. Wij proberen altijd de beste prijzen aan te geven, zodat we iedereen blij kunnen maken. Uiteraard is het wel fijn om te horen dat u blij bent met onze service. Bedankt voor uw beoordeling!

Helemaal top

Goede en snelle service

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is erg fijn om te horen dat u positief bent over onze service!

Fantastische service

Zowel een telefoon met "glasschade" als een laptop met dode batterij laten fixen. Alles volgens afspraak, eerst prijs laten weten, snel en perfect gerepareerd, vriendelijk personeel, kortom een aanrader! Hoop het niet nodig te hebben, maar kom hier graag terug.

Wat fijn om te horen dat u zo'n fijne ervaring heeft gehad bij ons. Wij zien u graag terug indien dit nodig is. Erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Je kunt hier met een gerust hard bestellen

Wat een goede en snelle service van dit bedrijf. Daar kunnen veel ondernemers nog een puntje aan zuigen!

Bedankt voor uw beoordeling. Wij stellen het zeer op prijs!

Super snelle service, goed advies en vakkundige afhandeling

Bedankt voor uw mooie beoordeling Erik!

uitstekend

We konden direct terecht en zijn goed geholpen. Duidelijk over prijs en aflevertijd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, we stellen het zeer op prijs!

Zeer goed bedrijf

Had mijn display stuk van mijn blackvieuw 9800 pro duurde even dat ze het onderdeel hadden maar super gemaakt echt een top bedrijfje verder snelle service en kwaliteit . Telefoon stuk ga naar dit bedrijf

Bedankt voor uw positieve review Anthony. We zijn erg blij dat u zo'n goede ervaring heeft met ons!

Oprechte en klantgerichte service !

Reparatie zou eigenlijk 70 euro kosten maar na jullie eerlijkheid bleek een reparatie van 10 euro voldoende. Hartelijk dank en tot de volgende keer !

Super fijn om te horen dat u zo tevreden was bij ons. Wij proberen uiteraard altijd alles zo goed mogelijk te doen voor onze klanten. We waarderen uw mooie beoordeling enorm!

Keurig gebeld dat het klaar was

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Topservice, denken met je mee

Fijne zaak. Goed personeel

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij waarderen het enorm!

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen

Dat is erg goed om te horen. We doen uiteraard altijd onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor uw beoordeling!

Prima, snelle service en een prijsopgaaf die ook nageleefd wordt

Binnen 3 uur mijn scherm vervangen, top service.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te horen. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

hele fijne en persoonlijke service

Personeel erg vriendelijk en duidelijk! Binnen 1.5 uur weer een telefoon. Dochter super blij! Echt een aanrader!

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn om te horen dat u ons aanraad. We zijn blij dat uw dochter super blij is. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Snel, goed en klantvriendelijk!

Via internet een afspraak gemalen kon binnen een uur terecht. Reparatie zou een uur duren. Omdat ik snel weer weg moest ivm thuiszittende zoon maakte ze de telefoon direct en had ik de telefoon binnen een half uur terug. Top meegedacht!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat onze medewerkers uw telefoon zo snel hebben kunnen maken!

Snel en vakkundig hersteld

Een goede ervaring en kan het aanraden

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!

Zo hoort het

Alles uitstekend, heldere website, vaste prijzen, nette winkel, uitstekende service en prima reparatie.

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn dat u zo positief bent over ons. Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Zeer tevreden, onbezorgd

Mijn scherm was kapot, en ik had waterschade. Het personeel was eerlijk over de kans dat een reparatie niet zou werken, maar ik heb hem toch laten maken en ben zeer tevreden! Het personeel is vriendelijk en professioneel.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het is fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent!

Prima reparatie aan mijn tablet

Mijn tablet had t begeven ze kregen m met een nieuwe batterij en installatie vd software weer aan de praat. Duurde wel iets langer maar dat kwamdoor omdat zij op de software levering moesten wachten.

• Kennis en Vakmanschap

Jammer om te horen dat u onze service niet snel genoeg vond. Wij doen altijd onze uiterste best om alles zo goed mogelijk te doen voor onze klanten. Hopelijk kunnen we het beter voor u doen de volgende keer!

Positief

Leuk deskundig personeel en een goed product.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Super vriendelijk en geweldige service

Super vriendelijk bereid om altijd te helpen

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u onze service geweldig vind!

Uitstekend geholpen

Het aanmelden voor een afspraak ging heel makkelijk online en in de winkel werd ik vriendelijk en snel geholpen.

• Kennis en Vakmanschap

Erg fijn om te horen Robert. Bedankt voor uw beoordeling!

Snel,professioneel en vriendelijk!

Zeer tevreden over de service

• Kennis en Vakmanschap

Zeer fijn om te horen! Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Geweldig professioneel, enthousiast en klantvriendelijk.

Zelfde als eerdere ervaringen. Ik ga met plezier naar Touch.It in Loosduinen. Elke keer positief, behulpzaam en positief. Ze halen alles uit se kast om klant met tevreden gevoel te laten gaan. Top

• Kennis en Vakmanschap

Wat fijn om te horen dat u zulke positieve ervaringen heeft gehad bij ons. Bedankt voor uw mooie beoordeling en tot de volgende keer!

Mensen die hun vak beheersen

Zij weten exact waar zij mee bezig zijn en dat stelt hun instaat een juiste diagnose te stellen en herstel uit te voeren

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.