Top werkpaarden

Vriendelijk duidelijk en snel zo secuur.

Helemaal top!

Ik werd binnen 5 minuten geholpen en heb weer ene beschermd scherm zonder luchtbellen. Zeker een aanrader!

Snelle prima en vrolijke service

Ze downloaden 1000% van een wonder net een zonneschijn voor je Smartphone om hem weer levend te krijgen

Primaaa

Altijd de beste maar dan ook de beste. Ze gaan naar de Next Level

Super service !! Wat een snelheid in handelen

Klantvriendelijk Top!!

Excellent Job Boyss

There are speedy Gonzales Vivaldi is so fast like he is on the motor. I’m from Malaysia

Touchfix is perfect

De beste van allemaal als het op ict aankomt. Geweldig komen ze altijd voor de dag

Simply The Best

Geen 5 sterren maar meen 6* plus in uitroeptekens. Alle problemen oplossen zijn ze meester in. Vivaldo heeft me snel geholpen telefoon had geen leven hij maakt heel snel oplaad punt schoon en hij brengt een screenprotector netjes mooi aan en dat niet eens in 5 min wat een record

Professioneel en goed!

Vivaldo heeft mij tot 3 keer toe uitstekend en bovendien zeer klantvriendelijk geholpen!

Geweldige service

Ze doen alles om je telefoon te maken

Touchfix staat altijd op nummer één als koploper

Het is geen bedrijf maar een super bedrijf alles is goed en alles is perfect geregeld zo goed dat alles geen beker verdiend maar de nobelprijs

Wonder boven wonder

Telefoon was stuk wist het niet meer. En daar was Touchfix Snel binnen een uur al gerepareerd wat gewoon voor mij al 100% van een wonder gedownload heeft.

Prima alles is naar wens

Top screen

Touchfix is de beste ze zijn veelzijdig voor zowel de reparaties van je telefoon als de abonnementen.

Snel klaar

Top reparatie

Super snel klaar!

Telefoon na 1 uur al gerepareerd en klaar. Goede en vriendelijke service en top gerepareerd!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. U bent altijd welkom in onze winkel aan de loosduinse hoofstraat als u wat nodig heeft of u heeft wat vragen.

Geweldig de zon scheen buiten maar touchfix is mijn tweede en sterkere zon vandaag. Vivaldo heeft het oplaadpunt van mij gemaakt binnen paar minuten met wilskracht en daadkracht

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij met vivaldo als specialist hier. Hij behoort tot een van onze beste mensen binnen het bedrijf.

Prima uitleg, goede service

Touchfix real Fix En Fresh Fix

Heerlijke vrijdag middag een bezoekje gebracht aan touchfix. Met yet heerlijke zonnetje.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedankt voor u bezoek bij hopen dat u in de toekomst vaker op bezoek komt.

Geweldig dat hij zo snel gemaakt is en het scherm het weer helemaal doet!

Magisch gewoon

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij willen dat net zo in uw woorden blijden doen voor onze klanten

Geweldig kan niet anders zeggen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. U bent altijd van harte welkom in onze winkel aan de loosduinse hoofstraat

Ontzettend top

Touchfix is met alles kits

Snel geholpen

Snel geholpen.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop