Altijd weer geweldig!

Zowel aankoop als reparatie van onze mobieltjes gaan al jarenlang naar mijn volle tevredenheid. Fijne mensen; perfecte service!

Bedankt Paul voor de goede review! Fijn dat u al jarenlang tevreden bent over onze service. Als u ooit nog ergens een probleem mee heeft, dan bent u van harte welkom!

Teleurstellend, lawaai PS4 Pro is nog steeds niet verholpen

Ik heb mijn PS4 Pro afgegeven bij TouchFix om overmatig lawaai van ventilatoren te laten verhelpen. Naast klungelig te zijn geholpen aan de balie is ook het probleem niet verholpen. Zelfs met een tweede poging kon TouchFix dit niet oplossen. Dit zou volgens de medewerker liggen aan te zware game-programmatuur, klinkt niet erg geloofwaardig. TouchFix heeft de gepretendeerde deskundigheid verre van waar gemaakt. Zonde van mijn geld.

Beste Erwin, jammer om te lezen dat uw reparatie niet is geslaagd. We doen altijd onze uiterste best om de aangegeven klachten op te lossen. Helaas in uitzonderlijke gevallen kan het gebeuren dat het ons niet lukt. We hadden graag eerst van u gehoord dat de reparatie alsnog niet geslaagd was, voordat u een beoordeling schrijft, want als een reparatie ons niet lukt, krijgt u natuurlijk altijd uw geld terug en kan u het wellicht ergens anders proberen. Doordat we deze beoordeling van u ontvingen, hebben we uiteraard direct contact met u gezocht, ook om de gemaakte kosten te crediteren. Indien iets niet naar wens wordt opgelost, adviseren wij altijd om eerst contact met ons te zoeken om de oplossingen te bespreken. We zijn zeker de moeilijkste niet en zullen altijd ons best doen om de klant zo goed mogelijk te helpen. Daarnaast is deze klant vaker bij ons geweest, en hebben wij altijd naar tevredenheid geholpen. Wij snappen echter dat het makkelijker is om je frustratie te uiten in een slechte beoordeling, dan de positiviteit te uiten in een positieve beoordeling.

Vlotte, uitstekende afwerking. Toestel vakkundig gerepareerd. Duidelijke prijsopgave.

Dank u wel Frans voor de goede review!

Muy buen servicio!

Muy amigables, Ellos arreglaron mi teléfono muy rápido! Muchas gracias!

¡Gracias! Me alegro de haberte podido ayudar tan rápido.

snel maar niet goedkoop

Vriendelijke service, goed geholpen.

Bedankt voor uw beoordeling. Display reparaties aan telefoons zijn helaas niet goedkoop, maar we zijn wel scherp geprijsd. Helaas blijft het veel geld om je apparaat te laten maken, als we hier invloed op hadden gehad, hadden we dit graag aangepast.

Super service prima prijzen

Diverse lastige problemen met mijn MacBook gehad, het werd tot op de bodem uitgezocht. Er werd goed gecommuniceerd met eerlijke en heldere tarieven. Ben vlot en goed geholpen. Ik zal zeker vaker van hun diensten gebruik maken, en kan andere ook zeker aanbevelen dat te doen! Bedankt!

Bedankt Frank voor uw reactie! Wij doen er alles aan om problemen goed op te kunnen lossen en vinden het ook belangrijk dat dit met de klant wordt gecommuniceerd. Fijn dat u dit ook positief heeft ervaren. U bent altijd welkom als u onze hulp weer nodig heeft!

Snel vakkundig en garantie.

Aansluiting van de adapter was kapot en bereik was weg. Alleen nieuwe aansluiting hoeven te betalen. Met spoed gemaakt.

Bedankt Frank voor de goede review! Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en dat we dit snel voor u hebben kunnen oplossen.

Uitstekende service & vriendelijk personeel. Aanrader!

TouchFix is een van de weinige bedrijven waar ik niks negatiefs over te melden heb. Ongeveer 10 jaar geleden kwam ik bij TouchFix voor het eerst om een onderdeel van mijn iPhone te laten vervangen. Zeer tevreden had ik binnen 24 uur mijn telefoondie weer uitstekend werkte. Een paar maanden geleden had de batterij (met nog maar 75% capaciteit) van mijn huidige iPhone een vervanging nodig en wederom kwam ik bij TouchFix terecht. Het duurde maar een paar uur voordat ik mijn iPhone kon ophalen met een 100% capaciteit batterij. Ze werken snel en zorgvuldig.

Bedankt Jeremy voor de fijne reactie! Wij zijn blij dat u al 10 jaar bij ons komt en tevreden bent over onze service. Wij hopen u in de toekomst ook nog goed te kunnen helpen als dit nodig is.

Acquistiamo da Touchfix da più di 2 anni

Prodotti di qualità e assistenza immediata per qualsiasi problema

• Ci consiglieresti? Si

Grazie mille!

perfect service en reparatie

Tablet is op verschillende plaatsen aangeboden voor reparatie. Nergens kon die gerepareerd worden. TouchFix heeft die binnen een week gerepareerd voor een hele gunstige prijs. Een medewerker heeft zelfs nog contact opgenomen om te overleggen over het hoe en wat. Hele goede en efficiente bedrijf.

Bedankt Lauwra, veel mensen vinden ons inderdaad uiteindelijk wel :) we staan klaar voor iedereen. Veel plezier met je gerepareerde tablet!

Vriendelijk eerlijk en goede service. Zeker aan aanrader.!

Bedankt voor uw vriendelijke beoordeling!

Jullie shop heeft mij prima geholpen tegen een redelijke prijs.

Mijn kleinzoon had water over zijn keyboard laten vallen. Het keyboard gaf meerdere commands bij activating één key. Nieuw Lenovo keyboard. Klaar in één dag. Ik vertrouw jullie oordeel voor 100%.

En wij waarderen uw review 100% :) enorm bedankt!

helemaal top

Ik schrijf nooit reviews maar deze keer maak ik een uitzondering. Mijn IMac was gecrasht met een kapotte harde schijf. Touch Fix heeft hem aan de praat gekregen waardoor ik toch nog een belangrijke opdracht kon afmaken. Daarna de harde schijf vervangen. Na opstarten thuis bleek alles weer teruggezet inclusief heel veel software. Binnen 10 minuten was ik weer aan het werk. Buitengewoon vriendelijk geholpen ook voor een schappelijke prijs.

Dit waarderen wij dan ook ten zeerste, want vrijwel al onze reviews zijn geschreven zonder uitnodiging. Bedankt voor de mooie 10!

Helemaal top!

Er wordt goed geluisterd en ik wordt serieus genomen, dat is al een goede start. Vervolgens krijg ik altijd een duidelijke uitleg, wordt er vooraf een prijsafspraak gemaakt en ik wordt gebeld zodra de reparatie klaar is. Bovendien verloopt alles zeer snel. Heb geen ene kritische opmerking. Best wel bijzonder...vooral zo doorgaan!

En dit soort reviews zijn de meest bijzondere, oprecht, eerlijk, hier hebben we wat aan. Bedankt voor uw enorm waardevolle feedback!

Prettige en behulpzame medewerkers

Goede en snelle service

Dank voor de beoordeling!

Fijne oplossing gerichte winkel met veel service

Mijn oude iPhone SE was helaas niet meer te maken, gelukkig was er nog een nieuw toestel aanwezig, alle apps werden overgezet en het toestel werd van bescherming voorzien aan voor en achterzijde. Ik kon er op wachten onder het genot van een kop koffie, helemaal perfect.

Zo hoort het toch :) We laten niemand in de steek. Bedankt voor de mooie 10!

Proficient and friendly.

I recieved very good service. And enjoyed the waiting area very much

Good to hear Daniel, hope to see you next time!

Prima werk!

Goed werk verricht en aardige mensen!

Leuk om te horen :) Bedankt voor de beoordeling!

vriendelijke, snelle, professionele hulp

Ben super geholpen met mijn laptop. Zij houden zich aan hun afspraken en bellen je als ze het zeggen. Medewerker was erg vriendelijk en wist waar hij het over had en deed ook verschillende voorstellen hoe mijn probleem opgelost kon worden, waaruit ik kon kiezen en dacht mee wat voor mij het beste zou zijn. Ik ga hier zeker terug als ik weer problemen heb met mijn laptop. De prijs kwaliteitsverhouding is oke.

Transparantie is enorm belangrijk. U bent altijd welkom bij ons. Enorm blij worden we van deze beoordeling!

Prima werk en nog aardige mensen ook!

Zoals in de aanhef beschreven: "Prima werk en nog aardige mensen ook!

Een gouden combo :) Bedankt!

Vriendelijk en goed geholpen

M'n zoons tablet ter reparatie gebracht, wat weer vakkundig is gerepareerd. En werd ook netjes terug gebeld omdat er kleine aanpassingen was.

Communicatie vinden wij enorm belangrijk. Bedankt voor de mooie beoordeling :) We doen ons best!

Helemaal opgelucht en blij

Mijn iphone was in een bootloop geraakt. Ik in paniek want ik had geen goeie back up van mijn telefoon en ik las allemaal dingen op internet dat geen goed nieuws gaf. Uiteindelijk naar TouchFix gebracht en die gaven mij het goede nieuws dat het om een storing ging van een draadje van mijn Face ID. Ze hebben het gemaakt en alles deed het weer. Ik was ontzettend opgelucht en blij.

Leuk om te lezen Renee, en enorm bedankt voor deze mooie beoordeling!

PERFECT !!

Mijn oude iPhone werd nagekeken en bleek toch echt overledenen te zijn, op hun website bleken nog twee iPhone SE te staan één daarvan heb ik aangeschaft en werd helemaal ingesteld door ze met al mijn apps. En voorzien van een screensaver en siliconen beschermhoesje, vandaar te titel: PERFECT!!

Gelukkig hadden wij een mooie alternatieve oplossing en konden u alsnog helpen. bedankt voor uw perfecte beoordeling!

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen top

Dankje René, tot de volgende keer!

Klantvriendelijk en deskundigheid

Laptop gebracht en probleem werd gevonden. breuk in camerakabel Klantvriendelijk werd ik gebeld, dat de laptop klaar was.

Bedankt voor uw beoordeling, we staan klaar voor u!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.