Snel, vriendelijk en professioneel!

Nadat mijn telefoon was vastgelopen heeft TouchFix deze weer snel werkend gekregen. Ondanks dat het al laat was (ik kwam daar op vrijdagmiddag om 18:00 uur) hebben ze de tijd genomen om het probleem op te lossen zodat ik met een werkende telefoon het weekend in kon. Super goede service!

Uiteraard! We doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Tot de volgende keer!

Scherm en frame laten vervangen van mijn nog vrij nieuwe Note 9. Binnen 1.5 uur kon ik het toestel weer ophalen. De kosten zijn ook zeer acceptabel. Een echte aanrader.

Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij doen er alles aan om de beste prijs en kwaliteit te kunnen garanderen. Tot de volgende keer!

Goede service.

Nadat ik mijn telefoon had laten vallen, was het scherm gebarsten. De door Touchfix geplaatste vervangende display bleek niet helemaal goed te werken. Zonder discussie heeft Touchfix daarna snel, goed en kostenloos een nieuwe geplaatst. Deze werkt prima. Al met al prima service.

Bedankt voor uw beoordeling. Uiteraard vervangen wij binnen de garantie direct en kosteloos het onderdeel wanneer deze problemen vertoont waar u niets aan kunt doen. Hopelijk is het de volgende keer wel in één keer goed!

Ik kon meteen terecht

Na TouchFix online te hebben gevonden, kon ik er meteen heen on mijn Nintendo Switch te laten maken. Aan de telefoon kreeg ik meteen de reparatieduur en tarief te horen. Het enige waar er, naar mijn mening, verbeterruimte is is aan de balie. Er was 1 baliemedewerker bezig (rest was bezig met reparaties wat logisch is) met de klanten waardoor je best wat lang moest wachten op je beurt.

Bedankt voor uw beoordeling. We doen uiteraard ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Soms zijn onze collega's al bezig voor de klanten die worden geholpen, waardoor er inderdaad een kleine wachtrij ontstaat. We doen uiteraard ons best om u zo snel mogelijk te helpen. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer sneller helpen!

Snel, netjes en professioneel

Gebroken scherm (iPhone). Tegen een scherpe prijs met een origine scherm vervangen. Was snel gerepareerd & werkt nu (paar dagen verder) probleemloos.

Fijn om te horen dat u tevreden was. Hopelijk gaat de iPhone nog lang mee, zo niet, bent u natuurlijk altijd welkom!

vriendelijk personeel, goede reparatie en service, goede prijs. Soms wat lang wachten tot je aan de beurt bent.

Bedankt voor uw beoordeling! Soms is het inderdaad wel druk en kan het langer duren voordat u geholpen wordt, echter willen wij graag dat u goed wordt geholpen. Klanten met een afspraak worden altijd in de beloofde tijd geholpen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst sneller helpen!

Super goede en snelle service

Afspraak telefonisch ingeplanned, daarbij zeer vriendelijk te woord gestaan. De telefoon werd woensdag opgehaald in Almelo voor reparatie en deze werd vrijdag gerepareerd terug aan huis geleverd, en dat voor een zeer goede prijs. Mocht er ooit weer iets te repareren zijn, doe ik het bij Touchfix

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij zullen zeker ook in de toekomst voor u klaar staan. Tot ziens!

Goede service klantvriendelijk Ben zeer trevreden

Bedankt voor uw mooie beoordeling, tot de volgende keer!

Altijd zeer behulpzaam. Duidelijk en geduldig in de uitleg.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ruud, Wij hebben voor uw iPad 2018 reparatie exact hetzelfde bedrag afgerekend zoals op de site staat vermeld. Misschien dat u bij het verkeerde model heeft gekeken? Wij rekenen ten alle tijden de prijs af welke op de website met u wordt gecommuniceerd. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst toch nog beter laten uitleggen wat de verschillen zijn tussen de modellen, helaas maakt Apple het er ook niet makkelijker op. Bedankt voor uw beoordeling.

• Kennis & Vakmanschap

Hoi Robyn, Bedankt voor deze mooie 9! Veel plezier met je nieuwe scherm van je S8.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Dirk, Bedankt voor je mooie beoordeling!

Pluspunten

Snelle en vakkundige reparatie van een iPad mini. Het glas was gebroken en in 5 uur gerepareerd. Hij is weer als nieuw.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Fred, Bedankt voor je mooie beoordeling, daar doen we het voor!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Ibrahim, Bedankt voor je mooie beoordeling, tot de volgende keer!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven en je word prettig geholpen door Max: klasse!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Gert, Leuk om te horen dat Max je zo goed heeft geholpen, we geven het door aan hem! Bedankt voor de mooie review. Tot de volgende keer!

Pluspunten

goed telefonisch tewoordgestaan snel vervangen van een scherm en kleine korting toen bleek dat door buiging van toestel de scherm protector op paar plekken niet goed hecht.

• Kennis & Vakmanschap

Beste Klant, Bedankt voor deze 10! Daar doen we het voor!

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Tot de volgende keer!

• Kennis & Vakmanschap

Beste Maaike, Bedankt voor deze 10! Daar doen we het voor!

Pluspunten

Nette service.

• Afspraken nakomen

Beste klant, Bedankt voor deze review. Hopelijk kunnen wij een volgende keer u een nog betere ervaring geven.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.