Altijd klantvriendelijk!

Ik heb geen nare ervaringen hier, ik ben altijd goed geholpen en dingen zijn in het verleden altijd goed uitgelegd

Prettig en snel geholpen!

Uitstekend geholpen

Altijd een goede service en goed te wordt gestaan

Beste

Alles oke hier.

Goed geholpen

Stevige protector

Alles is fantastisch en energiek de service

Goede service en hulp!

Beste service!!

Ik werd vriendelijk geholpen, aangezien mijn telefoon niet goed opladen, hebben zij dit goed voor mij opgelost. Mijn telefoon laadt weer goed op

Uitsrekend hier!

Ben benieuwd

Zeer goede service en super snel

Kon gelukkig snel terecht.

Aardige meedeweker

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Voor de bescherming

Super snelle service goed advies en bij de balie een gezellig praatje.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Dat vinden wij heel belangrijk dat u bij ons ook voor een gezellig praatje terecht kan dat straalt namelijk klantvriendelijkheid uit van onze personeel. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Super goed geholpen !!! Altijd snel en top service

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij hopen de volgende keer de 10 bij u te halen. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Optimaal goed

Goede korting.

fijne winkel & aardig personeel!

ik kom al jaren bij de TouchFix dus ik zou ze zeker aanraden!

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij zijn heel blij om dat te horen. Wij hopen dat nog jaren zo te mogen houden Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Perfetooo

Alles is hier geweldig mensen. Zowel de reparaties als de abonnementen kunnen ze hier heel goed regelen voorral de srvice maakt ne aan het lachen

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wij stellen alles voor u samen. Reparaties proberen wij tot een succes te maken. En uiteraard de abonnementen die wij met onze klanten kunnen samenstellen. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Goed en snel geholpen!

Het is hier altijd goed!

Geduldig personeel.

Bedankt voor u mooie beoordeling. Ons personeel is altijd heel geduldig. Klantvriendelijkheid staat namelijk hoog in het vaandel bij ons. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Altijd fijn geholpen

Professioneel vriendelijk en behulpzaam

Snel en goed geholpen

Goed en snel geholpen. Zeer tevreden.

altijd goed!

koop altijd hier de Screen protector! altijd goed en plakken heel goed! echt een aanrader!❤️

Bedankt voor u mooie beoordeling. Wat fijn om te weten dat u uitermate tevreden bent. Wij kijken er naar uit om u de volgende keer weer terug zien.

Heel blij mee!

Ging snel en ziet er goed uit!

Loosduinse Hoofdstraat 184

2552 AL Den Haag

+31 70 206 0103

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop