Flexibele dienstverlening tegen een gangbare prijs

Heldere communicatie. Vriendelijk en kundig personeel. Hoog kwalitatieve producten. Prettige en goede service.

• Kennis en Vakmanschap

Onze speerpunten noemt u perfect op. Fijn dat u dit zo waardeert, daar doen we het voor. Wij staan klaar voor u!

Altijd duidelijk en professioneel. Kom al jaren heel graag bij Touch fix voor allles wat kapot gaat en snel weer gemaakt moet worden. Heel blij mee!

• Kennis en Vakmanschap

Vinden we heel leuk om te lezen! Hier doen we het ook zeker voor. Dat u nog jaren mag blijven langskomen, wij zijn niet van plan weg te gaan! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Perfecte en snelle afhandeling

Batterij IPhone bleek op klappen te staan. Was 2 X zo dik. Hebben toch vervanging verricht!!!

• Kennis en Vakmanschap

Een zeer gevaarlijke operatie is dat zeker! Gelukkig hebben wij het gereedschap om dit veilig en professioneel te vervangen. Hopelijk blijft deze accu wel in orde. Tot de volgende!

• Kennis en Vakmanschap

Service is één van onze speerpunten, fijn dat u dit waardeert. Tot de volgende keer!

Snelle reparatie. Vond het alleen iets wat aan de prijzige kant. Maar het probleem is verholpen . En mijn telefoon doet het weer prima ! 😊

• Kennis en Vakmanschap

Dure telefoons, dure reparaties vaak helaas. Wel proberen wij de beste prijs te hanteren, zo dat u uiteindelijk niet de hoofdprijs betaald. Fijn dat uw toestel weer goed werkt, we gaan er ook van uit dat het zo blijft!

Gewoon uitstekend geholpen.

Goede en zeer snelle service. En voor vervanging van de display niet te veel betaalt.

• Kennis en Vakmanschap

Leuk om te lezen Claudia, we proberen inderdaad de beste prijzen aan te houden. Tot de volgende keer!

prima service

snelle service, duidelijk, originele onderdelen worden gebruikt, redelijke prijs en nog 3 mnd garantie

• Kennis en Vakmanschap

Dat zijn inderdaad onze speerpunten, bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed, vooral zo door gaan.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, dat is ook zeker ons plan! Tot de volgende keer.

heel klantvriendelijk en zeer deskundig

Mijn kapotte e-reader dachten ze te kunnen maken. Het bleek echter niet te vinden en dus niet te repareren. Geen kosten en prima advies voor een nieuwe e-reader. Personeel is uiterst klantvriendelijk.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Soms kunnen we inderdaad iets niet maken (helaas). Maar we doen wel onze uiterste best om u uiteraard te helpen. Tot de volgende keer!

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Hans, bedankt voor deze mooie 10!

Snel gemaakt en telefoon als nieuw

Ik bracht mijn telefoon in mijn werkpauze. En kon hem die middag ophalen. Eigenlijk na anderhalf uur al. Maar ik was aan het werk. Mijn beeldscherm is gevallen en mijn telefoon is weer als nieuw! Heel blij mee! Eerlijk advies geven de mannen.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best! Fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw beoordeling en tot de volgende keer.

Professioneel,Snel en Betaalbaar!

Nintendo Switch USB-C Poort vervangen. Dit is echt een hele klus en moet professioneel gedaan worden. Ik heb al eerder een scherm van mijn i-pad vervangen en was daarom blij dat Touchfix ook de Nintendo Switch kon repareren. De console kon ik einde van de dag ophalen,Super snelle service. Me zoon was dolblij dat die weer kon gamen op de grote TV.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat uw zoon weer op de grote TV kan gamen! Daar doen we het uiteraard voor :). U bent altijd welkom met uw defecte apparatuur, wij staan dan ook weer klaar voor u in de toekomst!

Goed.

Vanwege vakantie van een van de medewerkers kon reparatie van mijn iPod nog niet plaatsvinden.Ik zou na 3 weken terugkomen. Accu was aanwezig. Ik kwam terug maar accu was inmiddels verkocht en er zou een nieuwe besteld worden. Ik heb toen nog 2 weken gewacht. Alles heel begrijpelijk en te beredeneren maar de bejegening vond ik zeer afstandelijk en weinig invoelend.Ik zou wel teruggaan voor een evt volgende reparatie want ik denk dat jullie wel verstand van zaken hebben.

• Kennis en Vakmanschap

Beste Anja, u heeft inderdaad gelijk, en ik vond het dan ook zeer vervelend om u te vertellen dat de accu was verkocht. De fout zat hem hier helaas in dat wij 2 bestellingen door elkaar hebben gehaald (iPod Touch 5 en iPod Touch 6). Daarnaast ook nog eens het lange wachten omdat onze collega (die gespecialiseerd is in solderen van componenten) op vakantie was. Al om al verdient dit totaal niet de schoonheidsprijs. We vinden het wel fijn dat u onze kennis en kwaliteit waardeert en u bent uiteraard altijd welkom. Hopelijk zal de volgende keer wel vlot verlopen!

snel, makkelijk en oplossingsgericht

prima advies en snelle reparatie.

• Kennis en Vakmanschap

Eerlijkheid duurt het langst. Wij proberen altijd met de klant mee te denken in de juiste oplossing tegen de juiste prijs / kwaliteit verhouding. Bedankt dat u dit waardeert!

Gewoon goed

• Kennis en Vakmanschap

Kort maar krachtig, fijn dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw beoordeling.

Gewoon top

Duidelijk, eerlijk en snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Transparantie, eerlijkheid en betrouwbaarheid zijn onze speerpunten. Fijn dat wij lezen dat u het daar ook mee eens bent. Bedankt voor uw beoordeling en tot ziens!

Perfect, goedkoop, tot de volgende keer

Mijn pas aangeschafte Wiko toestel ging helaas snel kapot. De lokale Media Markt kon helaas niet helpen met het vervangen van het display. Door toeval bij TouchFix terecht gekomen. Prima Service, snel en niet te duur....

• Personeel N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor uw beoordeling. Ook de minder bekende merken repareren wij zeker! We doen onze uiterste best en we zijn dat ook zeer blij dat u zo tevreden bent.

super snel geholpen en perfect gemaakt

goede servise vriendelijk en kundig personeel.

• Kennis en Vakmanschap

Een 10! Daar doen we het voor, we zullen altijd onze uiterste best te doen om de beste service te kunnen leveren! Wij zijn dan ook blij dat u zo tevreden bent.

Uitstekend geholpen

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat u uitstekend geholpen bent, tot de volgende keer!

Goede en snelle service

Goede en snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie 10!

Nette service goede kwaliteit

Net te woord gestaan, snelle service, goede kwaliteit

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best! Wellicht dat wij de volgende keer uw verwachtingen kunnen overtreffen.

Goede hulp, duidelijke afspraken

Telefoon was vast gelopen na update en hersteld in de winkel

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best. Bedankt voor uw beoordeling en tot de volgende keer!

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor deze mooie 8, hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter van dienst zijn!

Goed werk geleverd

Er moest een nieuwe accu worden geplaatst in een oude One-Plus-One. Deze hadden ze nog op voorraad.

• Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best om alles altijd op voorraad te hebben. Wij zijn ook blij dat u zo tevreden bent!

Vakkundig, klantvriendelijk en professioneel.

Hebben de zaken goed voor elkaar.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Rick, leuk om te horen van je, we doen ons best!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.