Prima service.

Mijn scherm moest vervangen worden.netjes gedaan, betaalbaar en snel klaar.

• Kennis en Vakmanschap

We doen zeker ons best Jaco, zo te zien is er ruimte voor verbetering en hopen we dat we de volgende keer de verwachtingen kunnen overtreffen!

Super goede service

• Kennis en Vakmanschap

Thanks Sander, daar worden we blij van!

Perfect reparatie resultaat van mijn van m'n Samsung Tab S6

Reparatie duurde exact de 2 uur die was afgeproken. De Tab S6 is weer als nieuw na vervanging van het de display module.

• Kennis en Vakmanschap

Zeker, en de fabrieksgarantie blijft behouden omdat we originele onderdelen gebruiken! Altijd welkom, veel plezier met je Galaxy Tab S6!

professional and customer-friendly service

I took my daughter's phone for fixing when the screen stopped working. Although the phone was old and close to worthless they took the time to check it and since they fixed it easily. they only charged me for the examination. I felt like I was in the hands of people who wanted to help and knew what they were doing.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

We are indeed happy to help. If there is anything, let us know and we are ready for you!

Prima service en goede kwaliteit

Prima service en kwaliteit ook goed

• Kennis en Vakmanschap

Goed om te lezen dat je tevreden bent Mark-Pieter, hopelijk kunnen we de volgende keer je nog beter helpen!

Goede en snelle service

Tablet scherm was kapot en is Sen en vakkundig gerepareerd voor een schappelijke prijs

• Kennis en Vakmanschap

Prijs kwaliteit verhouding, één van de belangrijkste speerpunten. Dat samen met betrouwbaarheid en transparantie, geeft de beste indruk. Fijn dat u dit allemaal heeft ervaren, wij staan klaar voor u!

Perfectie

Duidelijk snel zorgvuldig netjes

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de zeer korte, maar waardevolle beoordeling!

Het aan/uit knopje van mijn 5 jaar oude e-reader is goed gerepareerd al kostte het wat heen en weer sturen .Contact met de firma is makkelijk en prettig.

• Kennis en Vakmanschap

Ondanks dat alles bij elkaar toch wat bij elkaar kost, hebben we wel weer een apparaat gered in deze weeggooimaatschappij. Hopelijk kunnen we u de volgende keer nog beter helpen.

Mooie prijs en en ze reageren snel en zijn heel erg vriendelijk

• Kennis en Vakmanschap

We proberen inderdaad binnen 4 uren tijdens werktijd alles te beantwoorden. In realiteit is dit vaak al binnen 30 minuten. Fijn dat u zo tevreden bent!

Wederom zeer tevreden

Positief, toezeggingen worden gestand gedaan.

• Kennis en Vakmanschap

Dat is ook belangrijk toch? Want hoe belangrijk is een toezegging, daar ga je wel van uit. Fijn dat u dit waardeert! Bedankt voor uw beoordeling.

Geweldig, vakkundig en prima klantgericht

Dat heb ik zojuist in één zin gedaan.

• Kennis en Vakmanschap

Beter kan niet Janine :) Hopelijk ontvangen we de volgende keer een 10 van je!

uitstekende service

Mijn 4 jaar oude Samsung A5 was vastgelopen. Binnen 2 uur was hij gerepareerd en werd ik gebeld om af te halen. Nette prijs, dit bedrijf is een aanrader.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd welkom Henk, tot de volgende keer!

Elke keer weer verbaas ik mijzelf weer over de superieure vakbekwaamheid van de mensen bij TouchFix

Heel veel keren hebben de mensen bij TouchFix mijn telefoons en iPad’s gerepareerd, tot volle tevredenheid, het zijn echte tovenaars bij TouchFix, zij kunnen alles aan. Respect voor dit bedrijf en zijn medewerkers, snelheid. Vakbekwaamheid. Professioneel. Zeer sociaal. Etc. Etc. Heb je een beschadigde phone/pad of pc. Hier weten zij er raad mee. Proficiat en ga zo door TouchFix.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Ton, van dit soort beoordelingen worden we zo enorm blij, hier doen we het voor!! Je bent altijd welkom, geen probleem. Tot de volgende keer!

Geweldige service en super snel!

Was erg om hand zonder telefoon maar had hem super snel weer terug in huis!

• Kennis en Vakmanschap

Opsturen of halen en brengen is voor ons geen enkel probleem. Bedankt voor het enorme vertrouwen!

Goed geholpen snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Stan voor deze mooie 10!

Snelle afhandeling en deskundig

Snelle afhandeling en deskundig! Ze nemen de tijd voor je als je aan de beurt bent. Dit werkt soms wel op de zenuwen omdat je soms echt 10 minuten staat te wachten. Door een glazen wand kan je zien dat iedereen echt bezig is met het fixen van de apparaten. Dus die 10+ minuten wachten is het dan wel waard.

• Kennis en Vakmanschap

We zouden graag wat meer ruimte willen hebben, dan konden we meer mensen tegelijk helpen. Wie weet wat de toekomst met zich mee brengt :). Bedankt in ieder geval voor de mooie beoordeling!

Zeer klantgericht

Jee, wat is dit bedrijf goed bezig. Supersnelle service voor een scherpe prijs. Zaak snel aangepast naar Corona omstandigheden. Goed teken dat ze reviews zo serieus nemen. Iedere review krijgt een persoonlijke reactie, zie ik.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Harmen, ook deze beoordeling krijgt zeker een persoonlijke reactie! We hechten veel waarde aan deze beoordelingen, omdat we er ook van leren. Toen bekend was dat Corona toch serieus werd, hebben wij direct aanpassingen gemaakt om het zo veilig mogelijk voor iedereen te maken. Hopelijk tot een volgende keer zonder Corona maatregelen!

Goede kwaliteit en super snel gerepareerd

Hele goede ervaring als ik nog eens een reparatie (hoop van niet) moet laten uitvoeren kom ik zeker terug. Heel deskundig geholpen en een scherpe prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd welkom Jan, we staan elke dag (behalve zon en feestdagen) voor je klaar. Tot de volgende keer!

Super klantvriendelijk behandeld door Laurens v Touchfix Den Haag

Super goed geholpen door Laurens van Touchfix. Hij hield ons goed op de hoogte via mail, zodat we onze telefoon op tijd konden laten repareren.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best, fijn dat u onze communicatie zo goed vond!

Uitstekende ontvangst, goede uitleg

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Jaco, als je ons nog een keer nodig hebt staan we uiteraard klaar voor je!

Goed geholpen.

Goed geholpen!

Thanks Esther!

• Kennis en Vakmanschap

Veel plezier met je gerepareerde iPhone 7 Plus Wilma, hopelijk blijft deze heel :).

Direct een prijsopgave gekregen en binnen 1 dag klaar. Goede en snelle service.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Edith! Leuk om te horen.

Prima geholpen. Alleen factuur zou ik digitaal krijgen Niet gelukt

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat wij niet direct van u hadden gehoord dat u de factuur niet elektronisch had ontvangen, wij hadden hem namelijk dan direct opnieuw verstuurd. De factuur was per mail verstuurd, maar wat ik ook van u begreep was dat u op het laatste moment uw email adres had gewijzigd. Wellicht dat u door deze reden het factuur niet had ontvangen. Inmiddels heb ik hem persoonlijk ook aan u verstuurd. Ondanks dit alles, hebben wij uw iPhone 6S batterij binnen de afgesproken tijd gerepareerd op het afgesproken tijdstip. Onze excuses dat u niet uw factuur direct heeft ontvangen. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter helpen.

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, excuses dat u 2 dagen langer moest wachten door ziekte van mijn collega, helaas was de reparatie zo gecompliceerd dat geen van mijn collega's het kon overnemen. Fijn dat alles weer goed is!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.