Super klantvriendelijk behandeld door Laurens v Touchfix Den Haag

Super goed geholpen door Laurens van Touchfix. Hij hield ons goed op de hoogte via mail, zodat we onze telefoon op tijd konden laten repareren.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best, fijn dat u onze communicatie zo goed vond!

Uitstekende ontvangst, goede uitleg

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Jaco, als je ons nog een keer nodig hebt staan we uiteraard klaar voor je!

Goed geholpen.

Goed geholpen!

Thanks Esther!

• Kennis en Vakmanschap

Veel plezier met je gerepareerde iPhone 7 Plus Wilma, hopelijk blijft deze heel :).

Direct een prijsopgave gekregen en binnen 1 dag klaar. Goede en snelle service.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Edith! Leuk om te horen.

Prima geholpen. Alleen factuur zou ik digitaal krijgen Niet gelukt

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat wij niet direct van u hadden gehoord dat u de factuur niet elektronisch had ontvangen, wij hadden hem namelijk dan direct opnieuw verstuurd. De factuur was per mail verstuurd, maar wat ik ook van u begreep was dat u op het laatste moment uw email adres had gewijzigd. Wellicht dat u door deze reden het factuur niet had ontvangen. Inmiddels heb ik hem persoonlijk ook aan u verstuurd. Ondanks dit alles, hebben wij uw iPhone 6S batterij binnen de afgesproken tijd gerepareerd op het afgesproken tijdstip. Onze excuses dat u niet uw factuur direct heeft ontvangen. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter helpen.

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, excuses dat u 2 dagen langer moest wachten door ziekte van mijn collega, helaas was de reparatie zo gecompliceerd dat geen van mijn collega's het kon overnemen. Fijn dat alles weer goed is!

goede service

werd best snel gemaakt en het verschil is niet te zien

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best om het zo mooi mogelijk te repareren, bedankt voor uw beoordeling!

Zeer klantgericht.

Als digibeet in de wereld van smartphones had ik mijn nieuwe Nokia 7.2 onjuist in gebruik genomen door het opstart programma niet te doorlopen. Gevolg dat ik niet meer wist wat met het toestel te doen. Op internet gezocht naar een bedrijf dat me zou kunnen helpen. De website van TouchFix wekte veel vertrouwen, straalt deskundigheid uit. En dat is ook bewaarheid tot volle tevredenheid. De bestelde bookcase was die bij het bezoek niet op voorraad werd de volgende dag al geleverd.

• Kwaliteit N.v.t.

Klantvriendelijk en snelle service

We zijn perfect geholpen bij touchfix. Helaas voor ons moesten we er wel ruim 30 km voor rijden. Maar we zijn van te voren goed geïnformeerd en een afspraak (klaar terwijl u wacht) en netjes de van te voren afgesproken prijs. Heel blij mee.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat u toch voor ons koos, ondanks dat we niet in uw buurt zitten. Transparantie en vakmanschap vinden wij zeer belangrijk en gelukkig hebben wij u perfect kunnen helpen! Tot de volgende keer.

Ongelofelijk goed

Vanaf het contact voor en tijdens de reparatie, tot aan de bezorging thuis van een perfect gerepareerd tabletscherm.,,ongelofelijk goed. Ik ben supertevreden, contact met de jongens was zeer snel via zowel mail als telefoon. Ik heb een vrij dure high end tablet en dit bedrijf was de enige die het zo makkelijk, snel, deskundig en voor een strakke prijs konden regelen. Toppers en een topbedrijf. En dat zeg ik niet snel. En daarom zo'n lovende recentie.

• Kennis en Vakmanschap

Wauw! Wat worden we enorm blij als we een recensie als deze lezen, hier doen we het voor! Je bent altijd welkom Dirk, hopelijk blijft je tablet deze keer langer heel :)

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Kort maar krachtig, bedankt voor de review!

prima team, luisterd goed en help 100%

Na verzoek tot aankoop nieuwe telefoon werd deze besteld en de volgende dag afgeleverd. Iets later werden gegevens van oude telefoon overgezet en was de nieuwe telefoon helemaal klaar voor gebruik,..Top

• Kennis en Vakmanschap

Telefoons verkopen doen wij ook zeker, met de beste service, bedankt voor het vertrouwen!

Correcte afhandeling.

• Kennis en Vakmanschap

En u bedankt voor het vertrouwen! Tot de volgende keer.

Top zaak!

Donderdag de accu van mijn iphone kapot. Zelf werk ik in de stad dus ik had de telefoon mee kunnen nemen om 'm daar naar een winkel te brengen dat had ik deze halverwege de dag weer terug. Maar er is maar één winkel waar ik de reparaties aan toe vertrouw en dat is TouchFix dus dan maar een dag zonder telefoon ( het was wel lekker rustig). Aan mijn vriend gevraagd of hij hem wilde brengen en ophalen ( na een uur al klaar!). Iphone was zoals altijd na reparatie weer prima in orde. Vriendelijke mensen die er zijn voor de klant.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Sandra, leuk om te lezen dat je alleen ons vertrouwd. We doen onze uiterste best uiteraard om je te kunnen helpen, je bent altijd welkom en als er wat is laat het ons weten!

Goede, snelle en naar het lijkt eerlijke service

Mijn iphone 7 had 2 defecten oorspeaker en mute knopje en ik wilde omdat ie toch open gemaakt moest worden een nwe accu. Ik kon het toestel 3 uur later weer ophalen, en betaalde 30 euro minder als de opgegeven rep. kosten.

• Kennis en Vakmanschap

Korting zit er soms wel eens in! Wanneer het kan en er combinatie reparaties worden uitgevoerd bieden we altijd de netste prijs aan. We vinden het fijn dat u zo tevreden was.

Correcte ontvangst, duidelijke uitleg en professionele toelichting.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Ruud, hopelijk kunnen we de volgende keer toch je verwachtingen overtreffen!

Duidelijk, meedenkend en vakkundig

Mijn kobo e-reader deed niets meer. Vermoedelijk het aansluitpunt. Vooraf netjes een kostenopgaaf gekregen. Na onderzoek kreeg ik een telefoontje dat dit niet het probleem was maar dat er op de printplaat iets doorgebrand was. Onderdeel niet meer te krijgen maar ze hadden nog een oud moederbord liggen waar ze het betreffende onderdeel vanaf konden halen om te proberen of ze het daarmee konden opossen. Ook toen direct weer netjes een prijsopgaaf gekregen. Na akkoord zijn ze aan de gang gegaan. De volgende werkdag een telefoontje dat het gelukt was. Bij ophalen met de medewerker aan de balie getest of alles het weer deed en geen verrassing met het afrekenen, gewoon wat de prijsopgave was. Fantastisch en kundig werk. TOP

• Kennis en Vakmanschap

We proberen altijd in oplossingen te denken, elk project zien wij als een uitdaging, fijn dat deze gelukt is! Veel plezier met uw gerepareerde e-reader!

Mooie informatieve en gebruiksvriendelijke site + prima winkel

Was helemaal prima. Prijs/kwaliteit is goed in orde. Bedrijf en website straalt vertrouwen uit. Reparatie mbt Ipad (nieuw scherm) is goed uitgevoerd, met 3 maanden garantie.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je mooie beoordeling Patrick! We proberen inderdaad zo transparant mogelijk over te komen. Tot een volgende keer.

Goede en snelle service bij waterschade

Telefoon in het toilet laten vallen. Snelle beoordeling door touchfix en mijn telefoon snel weer terug. Schade gemaakt voor een goede prijs. Communicatie hierover duidelijk en in goed overleg. Telefoon werkt weer zoals hij daarvoor ook deed :).

• Kennis en Vakmanschap

Kijk, dat is nou een geluk bij een ongeluk. Fijn dat alles weer werkt na een bezoekje aan het toilet! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Snelle en goede service

Kapotte tablet van raar merk (aansluiting oplader) vlot gerepareerd voor de ingeschatte prijs. Top!

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best om alles te repareren wat te repareren is, fijn dat dit ook voor uw apparaat is gelukt. Tot de volgende keer!

Vakkundig en snel geholpen!

Vakkundig en snel geholpen tegen een redelijke prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de 5 sterren Asif!

Snel en uiterst correct geholpen

Telefoon gevallen (S9+) heb Touchfix gebeld en kon direct vervangen worden, een uur later lag hij weer klaar !

• Kennis en Vakmanschap

Snelheid is inderdaad één van onze speerpunten, we doen onze uiterste best om alles altijd op voorraad te hebben. Veel plezier met uw gerepareerde toestel!

De service is prima ik ben uitstekend geholpen. De re

De reparatie was lastig maar ze bleven gaan om het goed te krijgen. 9

• Kennis en Vakmanschap

We geven inderdaad niet op, en de aanhouder wint!

Goede hulp en heel vriendelijke medewerker

Helemaal goed. Zou zo weer terugkomen en aanraden.

• Kennis en Vakmanschap

Leuk om te lezen dat je onze collega zo vriendelijk vond! Tot ziens!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.