Perfect!

Goed geholpen!

Bedankt voor de 10!

Eerlijk verhaal en goede snelle service!

Ben zowel telefonisch als aan de balie goed voorgelicht over alle reparatieopties. Dat voelde goed. Daarnaast reële tarieven. De winkel ziet er fris uit en niet 'over the top' luxe of juist shabby. Is in lijn met de mensen die er werken. Die lijken het beste met je voor te hebben en vooral door hun daden denk ik aan hun kwaliteitsimago werken, in plaats van snelle lokkertjes, desinteresse, of een snel en goedkoop verhaal, zoals je wel bij andere winkels ziet. Drie maanden garantie op de uitgevoerde reparaties geeft voor mij een extra prettig gevoel. Waarbij ik natuurlijk niet hoop dat ik het überhaupt nodig zal hebben, maar wel de goede hoop heb dat, mocht het zich voordoen, men daarin coulant zal handelen.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Rutger, wauw, wat een super review om te lezen! Bedankt voor je oprechte eerlijkheid en tot de volgende keer!

Zeer positief

Ik had een probleem met mijn IPad bij binnenkomst in de winkel al zeer betrokken geholpen. Dat mijn IPad nog dezelfde dag was gerepareerd was eeen verrassing. Ook bij het ophalen prettig contact met de medewerker. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Peter, als je nog verder hulp nodig hebt ben je uiteraard altijd welkom!

Prima service. Snel en duidelijk.

Zonder afspraak langs gekomen met e-reader met kapot scherm. Meteen een prijsopgave en dezelfde dag klaar. Echt een uitkomst, want er stonden veel boeken op waar ik aan gehecht was.

• Kennis en Vakmanschap

Dat is nou verwachtingen overtreffen, dezelfde dag nog uw favoriete boeken kunnen lezen, top! Tot de volgende keer.

Goed geholpen. Kom hier zeker nog een keer terug.

Zal het bedrijf aanbevelen aan derden

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zouden graag willen weten hoe wij het beter zouden kunnen doen, aangezien u wel tevreden bent en ons zou aanbevelen. We hadden uw originele batterij binnen de afgesproken tijd vervangen, zonder afspraak. Dan lijkt het ons dat we de afspraak zijn nagekomen en de snelheid er goed in hadden. We doen ons best!

Altijd een goede service

Ik ga altijd naar TouchFix, de jongens die er werken zijn super aardig en ze hebben een perfecte service.

• Kennis en Vakmanschap

Wij vinden jou ook super aardig Sandra, je bent altijd welkom!

Geweldig opgelost

Iphone 7 met hardnekkig probleem. Keurig opgelost en super dat Laurens van Rijn mij op de hoogte hield! Ga zo door gasten!

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best Michiel, fijn om te horen dat je zo goed op de hoogte bent gehouden door onze collega Laurens!

De schuifknop van mijn e-reader was kapot maar is nu weer gemaakt. Geweldig

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Marianne! Tot de volgende keer.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Sylvia, bedankt voor je beoordeling :).

Klandvriendelijk, vakkundig snel

• Kennis en Vakmanschap

Dat zijn inderdaad onze speerpunten! Bedankt!

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Bastiaan, fijn dat je goed bent geholpen met het vervangen van je iPhone 6 batterij. Hopelijk kunnen we de volgende keer je nog beter helpen!

Vlot geholpen met prijsindicatie.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie 10!

Naja hij gaat weer aan!

Om mijn Nintendo Switch te herstellen na ietwat waterschade heb ik contact opgenomen met Touchfix, tijdens mijn belletje ben ik goed te woord gestaan en was er een duidelijke uitleg hoe zij te werk gaan en hoeveel dit mij zou gaan kosten. na het inbrengen van de switch en te horen dat het een aantal dagen zou duren werd ik later de dag gebelt met de melding dat het mij meer geld zou gaan kosten ondanks dat er niks anders hoeft te worden gedaan dan in het telefoongesprek besproken was. Dit laat een beetje een zure smaak in de mond achter aangezien Touchfix mijn switch al heeft en ik met openbaar vervoer heen en terug moest reizen, dus ik ging akkoord. Ik heb onmiddels de Switch terug. En hij doet het grotendeels weer. 1 van de knoppen werkt niet wat erg spijtig is. Maar ik ben gewoon blij hem terug te hebben. Maar ik raad iedereen met een budget aan om te investeren in een repareersetje, in ieder geval dat is wat ik in de toekomst ga doen. Bedankt Touchfix maar probeer consistent te blijven.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je review. We vinden het jammer om dit op deze manier te lezen. We hebben onze uiterste best voor je gedaan om je Nintendo Switch te repareren. Om het verhaal compleet toe te lichten: Deze Nintendo Switch had geen waterschade, maar vloeistofschade, het verschil hierin, is dat bij deze vloeistof ook suiker zat, wat de elektronica aardig liet plakken. Wij hebben onze uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk schoon te krijgen. Helaas lezen we nu toch dat er blijkbaar één knopje niet goed werkt. We willen dit graag oplossen, alleen krijgen we hier de kans niet voor. Wij zijn altijd bereikbaar, en zeker de moeilijkste niet. Daarnaast klopt het niet dat wij zomaar extra kosten rekenen. In dit geval van vloeistofschade, rekenen wij 30 euro onderzoekskosten / reinigingskosten. Als wij tijdens de reparatie meer schade aantreffen, waarbij componenten vervangen moeten worden, vragen wij ten alle tijden eerst toestemming om deze te vervangen (extra onderdelen vervangen kost nou eenmaal meer). Hiermee ging de klant akkoord, maar is hier blijkbaar achteraf niet blij mee. Wij verplichten niets, het voorstel had ook afgewezen kunnen worden, dan hadden wij de Nintendo niet gerepareerd en waren er geen aanvullende kosten. Zeker in dit soort gevallen raden wij niemand aan om zijn apparaat zelf open te maken, dagelijks krijgen wij bouwpakketjes binnen en in 90% van de gevallen is het dan onherstelbaar beschadigd. Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, naar ons idee hebben wij de klant op dezelfde manier geholpen als ieder ander. Qua kwaliteit, snelheid, afspraken nakomen, hebben wij niets anders gedaan dan dat wij normaliter zouden doen. Op vervolg van deze beoordeling hebben wij de klant gecontacteerd om de Switch nogmaals na te kijken en overige schades gratis op te lossen, dit valt namelijk gewoon binnen onze garantie. Dit hadden wij overigens ook zo aangeboden als wij hier direct over waren benaderd.

Deskundig, klantvriendelijk en oplossingsgericht.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je mooie beoordeling Lisa, tot de volgende keer!

Perfect geholpen

Probleem met de ingang van mijn tablet om op te laden. Bleek kapot te zijn, kreeg een prijsopgave en het werd binnen 1 dag gerepareerd, voor een bedrag waar ik geen nieuwe tablet voor kan kopen. Ben zeer tevreden. De tablet waar mijn man problemen mee had , werd onderzocht en kon misschien gemaakt worden maar zij waren hier niet zeker over. Hebben de onderzoek kosten betaald en klaar. Super!!!!!

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat u zo super tevreden over ons bent! Hopelijk kunnen wij de volgende keer uw verwachtingen nog beter overtreffen.

Blijven communiceren. Uitstekende service.

Ik had mijn galaxy s 7 edge bij touch fix gebracht om een oplaadpunt te laten repareren. Bij thuiskomst bleek ik binnen geen netwerkverbinding meer te hebben. Telefoon is 2 x terug geweest en er was toen helemaal geen netwerk verbinding meer. Na wat miscommunicatie werd mij gevraagd nog een keer terug te komen en Ik kreeg duidelijk uitleg over hoe de reparatie in elkaar zat en dat het heel moeilijk was om te zien wat er mis is gegaan. Dat ze dit heel vervelend vonden en graag wilden helpen. Uiteindelijk heb ik een andere zelfde telefoon gekregen, waar alles nieuw opzat. Dit is boven verwachtingen. Ik hoefde niets bij te betalen. Ik heb 90 euro voor de reparatie betaald en verder niks. Deze reparatie heeft de zaak alleen maar geld gekost. Ik had deze service nooit kunnen bedenken. Ik ben hier echt heel blij mee en dankbaar dat ik weer eenzelfde goede telefoon heb.

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Kennis en Vakmanschap N.v.t.

Hoi Gaby, leuk om te lezen dat je zo enorm tevreden bent. Uiteraard staan we altijd klaar met een oplossing! Tot de volgende keer.

Goed geholpen, heel efficient

Prettig, snel en efficiënt

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor deze mooie 10 Wim! Daar doen we het voor.

• Kennis en Vakmanschap

10 10 10, dat is de score! Bedankt!

iPhone X scherm plus achterkant glas vervangen

• Kennis en Vakmanschap

Beter kan niet, super bedankt voor deze mooie 10!

Toppie

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best Petra, leuk om te lezen dat je zo super tevreden bent!

Ik kreeg een duidelijke prijsopgave wat het zou gaan kosten om mijn telefoon te laten maken. Daarna kon ik bij binnen lopen mijn telefoon direct achterlaten ter reparatie. Vriendelijke jongens en goede service!

• Kennis en Vakmanschap

Top review! Dat is inderdaad hoe wij te werk gaan, transparant, klachtgericht, vriendelijk, we doen ons best!

Fijn contact

Helaas heeft het hoesje niet goed genoeg geholpen om mijn telefoon te beschermen bij het vallen, gelukkig heeft Touchfix een mooie oplossing bedacht om me toch tegemoet te komen!

• Kennis en Vakmanschap

Fijn! Bedankt voor de beoordeling, we denken graag mee in oplossingen en hopelijk bent u dan ook blij met de kwaliteit die u gekozen heeft!

2x top service

Zowel iPhone scherm laten repareren als kapotte IPad ( probleem met opladen). Beiden goed gemaakt, vlotte service. Helemaal tevreden

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de perfecte beoordeling Margreet, daar doen we het voor!

Prima professionele service

Bedankt voor uw review!

Hulpvaardig

Een refurbished i phone 7 gekocht. Goed advies. Na een dag probleem met de accu, gelijk vervangen door een nieuwe. Prima service.

• Kennis en Vakmanschap

Vervelend dat uw refurbished toestel niet direct goed was. Helaas ondervinden we dit wel eens vaker, terwijl deze toestellen door robots worden nagekeken voordat deze worden verkocht. Aangezien er toch veel vraag naar dit soort toestellen is, willen we ze wel graag verkopen. We doen ons uiterste best om het dan alsnog goed te maken en er voor te zorgen dat u het toestel kan gebruiken, fijn dat dit toch gelukt is. Hopelijk dat de volgende keer wel alles in één keer goed verloopt!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.