Goede en snelle service bij waterschade

Telefoon in het toilet laten vallen. Snelle beoordeling door touchfix en mijn telefoon snel weer terug. Schade gemaakt voor een goede prijs. Communicatie hierover duidelijk en in goed overleg. Telefoon werkt weer zoals hij daarvoor ook deed :).

• Kennis en Vakmanschap

Kijk, dat is nou een geluk bij een ongeluk. Fijn dat alles weer werkt na een bezoekje aan het toilet! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Snelle en goede service

Kapotte tablet van raar merk (aansluiting oplader) vlot gerepareerd voor de ingeschatte prijs. Top!

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best om alles te repareren wat te repareren is, fijn dat dit ook voor uw apparaat is gelukt. Tot de volgende keer!

Vakkundig en snel geholpen!

Vakkundig en snel geholpen tegen een redelijke prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de 5 sterren Asif!

Snel en uiterst correct geholpen

Telefoon gevallen (S9+) heb Touchfix gebeld en kon direct vervangen worden, een uur later lag hij weer klaar !

• Kennis en Vakmanschap

Snelheid is inderdaad één van onze speerpunten, we doen onze uiterste best om alles altijd op voorraad te hebben. Veel plezier met uw gerepareerde toestel!

De service is prima ik ben uitstekend geholpen. De re

De reparatie was lastig maar ze bleven gaan om het goed te krijgen. 9

• Kennis en Vakmanschap

We geven inderdaad niet op, en de aanhouder wint!

Goede hulp en heel vriendelijke medewerker

Helemaal goed. Zou zo weer terugkomen en aanraden.

• Kennis en Vakmanschap

Leuk om te lezen dat je onze collega zo vriendelijk vond! Tot ziens!

Ze doen wat ze zeggen

Ze hebben gewoon nog fijn een winkel! Met mensen die je aan het werk ziet :-) Ik had goede ervaringen gehoord over Touch Fix. Omdat ik niet vlakbij woon, had ik als eerste gebeld op om te vragen of ze me konden helpen. Heel vriendelijk te woord gestaan, dan vertellen ze er ook gelijk bij wat de wachttijden zijn voor je reparatie, zodat je daar rekening mee kan houden. Afgesproken ophaaltijd lag het ook op mij te wachten. Ik had in deze gekozen, in verband met afspraken, om de reparatie te brengen en een andere dag op te halen, wat ook weer geen probleem was. Ik hoop geen reparaties meer te hoeven aanbieden, maar zal zeker terug gaan als dit wel zo is.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Ger, transparantie is inderdaad het belangrijkste. Je kan bij ons mee kijken, we hebben niets te verbergen. Super dat je het allemaal zo fijn hebt ervaren. Uiteraard ben je altijd welkom! Bedankt voor je beoordeling!

Snelle en goede service

Afspraak is afspraak en aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie beoordeling Feike!

Fijn te woord gestaan en snel geholpen

Fijn te woord gestaan en snel geholpen

• Kennis en Vakmanschap

We doen ons best, hopelijk kunnen we u de volgende keer nog beter helpen!

Geweldige snelle adequate service

Foto’s van de schade verstuurd. Binnen 1 uur een positieve reactie. Artikel verstuurd en reparatie is na aankomst dezelfde dag voltooid. Communicatie is top!

• Kennis en Vakmanschap

Snelheid, snelheid, snelheid, we horen het vaker. Omdat we bijna altijd alles op voorraad hebben kunnen we iedereen direct helpen, fijn dat u het zo positief heeft ervaren, u bent dan ook altijd welkom! Bedankt voor uw beoordeling!

Perfect!

Goed geholpen!

Bedankt voor de 10!

Eerlijk verhaal en goede snelle service!

Ben zowel telefonisch als aan de balie goed voorgelicht over alle reparatieopties. Dat voelde goed. Daarnaast reële tarieven. De winkel ziet er fris uit en niet 'over the top' luxe of juist shabby. Is in lijn met de mensen die er werken. Die lijken het beste met je voor te hebben en vooral door hun daden denk ik aan hun kwaliteitsimago werken, in plaats van snelle lokkertjes, desinteresse, of een snel en goedkoop verhaal, zoals je wel bij andere winkels ziet. Drie maanden garantie op de uitgevoerde reparaties geeft voor mij een extra prettig gevoel. Waarbij ik natuurlijk niet hoop dat ik het überhaupt nodig zal hebben, maar wel de goede hoop heb dat, mocht het zich voordoen, men daarin coulant zal handelen.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Rutger, wauw, wat een super review om te lezen! Bedankt voor je oprechte eerlijkheid en tot de volgende keer!

Zeer positief

Ik had een probleem met mijn IPad bij binnenkomst in de winkel al zeer betrokken geholpen. Dat mijn IPad nog dezelfde dag was gerepareerd was eeen verrassing. Ook bij het ophalen prettig contact met de medewerker. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Peter, als je nog verder hulp nodig hebt ben je uiteraard altijd welkom!

Prima service. Snel en duidelijk.

Zonder afspraak langs gekomen met e-reader met kapot scherm. Meteen een prijsopgave en dezelfde dag klaar. Echt een uitkomst, want er stonden veel boeken op waar ik aan gehecht was.

• Kennis en Vakmanschap

Dat is nou verwachtingen overtreffen, dezelfde dag nog uw favoriete boeken kunnen lezen, top! Tot de volgende keer.

Goed geholpen. Kom hier zeker nog een keer terug.

Zal het bedrijf aanbevelen aan derden

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zouden graag willen weten hoe wij het beter zouden kunnen doen, aangezien u wel tevreden bent en ons zou aanbevelen. We hadden uw originele batterij binnen de afgesproken tijd vervangen, zonder afspraak. Dan lijkt het ons dat we de afspraak zijn nagekomen en de snelheid er goed in hadden. We doen ons best!

Altijd een goede service

Ik ga altijd naar TouchFix, de jongens die er werken zijn super aardig en ze hebben een perfecte service.

• Kennis en Vakmanschap

Wij vinden jou ook super aardig Sandra, je bent altijd welkom!

Geweldig opgelost

Iphone 7 met hardnekkig probleem. Keurig opgelost en super dat Laurens van Rijn mij op de hoogte hield! Ga zo door gasten!

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best Michiel, fijn om te horen dat je zo goed op de hoogte bent gehouden door onze collega Laurens!

De schuifknop van mijn e-reader was kapot maar is nu weer gemaakt. Geweldig

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent Marianne! Tot de volgende keer.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Sylvia, bedankt voor je beoordeling :).

Klandvriendelijk, vakkundig snel

• Kennis en Vakmanschap

Dat zijn inderdaad onze speerpunten! Bedankt!

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Bastiaan, fijn dat je goed bent geholpen met het vervangen van je iPhone 6 batterij. Hopelijk kunnen we de volgende keer je nog beter helpen!

Vlot geholpen met prijsindicatie.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de mooie 10!

Naja hij gaat weer aan!

Om mijn Nintendo Switch te herstellen na ietwat waterschade heb ik contact opgenomen met Touchfix, tijdens mijn belletje ben ik goed te woord gestaan en was er een duidelijke uitleg hoe zij te werk gaan en hoeveel dit mij zou gaan kosten. na het inbrengen van de switch en te horen dat het een aantal dagen zou duren werd ik later de dag gebelt met de melding dat het mij meer geld zou gaan kosten ondanks dat er niks anders hoeft te worden gedaan dan in het telefoongesprek besproken was. Dit laat een beetje een zure smaak in de mond achter aangezien Touchfix mijn switch al heeft en ik met openbaar vervoer heen en terug moest reizen, dus ik ging akkoord. Ik heb onmiddels de Switch terug. En hij doet het grotendeels weer. 1 van de knoppen werkt niet wat erg spijtig is. Maar ik ben gewoon blij hem terug te hebben. Maar ik raad iedereen met een budget aan om te investeren in een repareersetje, in ieder geval dat is wat ik in de toekomst ga doen. Bedankt Touchfix maar probeer consistent te blijven.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je review. We vinden het jammer om dit op deze manier te lezen. We hebben onze uiterste best voor je gedaan om je Nintendo Switch te repareren. Om het verhaal compleet toe te lichten: Deze Nintendo Switch had geen waterschade, maar vloeistofschade, het verschil hierin, is dat bij deze vloeistof ook suiker zat, wat de elektronica aardig liet plakken. Wij hebben onze uiterste best gedaan om alles zo goed mogelijk schoon te krijgen. Helaas lezen we nu toch dat er blijkbaar één knopje niet goed werkt. We willen dit graag oplossen, alleen krijgen we hier de kans niet voor. Wij zijn altijd bereikbaar, en zeker de moeilijkste niet. Daarnaast klopt het niet dat wij zomaar extra kosten rekenen. In dit geval van vloeistofschade, rekenen wij 30 euro onderzoekskosten / reinigingskosten. Als wij tijdens de reparatie meer schade aantreffen, waarbij componenten vervangen moeten worden, vragen wij ten alle tijden eerst toestemming om deze te vervangen (extra onderdelen vervangen kost nou eenmaal meer). Hiermee ging de klant akkoord, maar is hier blijkbaar achteraf niet blij mee. Wij verplichten niets, het voorstel had ook afgewezen kunnen worden, dan hadden wij de Nintendo niet gerepareerd en waren er geen aanvullende kosten. Zeker in dit soort gevallen raden wij niemand aan om zijn apparaat zelf open te maken, dagelijks krijgen wij bouwpakketjes binnen en in 90% van de gevallen is het dan onherstelbaar beschadigd. Wij doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, naar ons idee hebben wij de klant op dezelfde manier geholpen als ieder ander. Qua kwaliteit, snelheid, afspraken nakomen, hebben wij niets anders gedaan dan dat wij normaliter zouden doen. Op vervolg van deze beoordeling hebben wij de klant gecontacteerd om de Switch nogmaals na te kijken en overige schades gratis op te lossen, dit valt namelijk gewoon binnen onze garantie. Dit hadden wij overigens ook zo aangeboden als wij hier direct over waren benaderd.

Deskundig, klantvriendelijk en oplossingsgericht.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor je mooie beoordeling Lisa, tot de volgende keer!

Perfect geholpen

Probleem met de ingang van mijn tablet om op te laden. Bleek kapot te zijn, kreeg een prijsopgave en het werd binnen 1 dag gerepareerd, voor een bedrag waar ik geen nieuwe tablet voor kan kopen. Ben zeer tevreden. De tablet waar mijn man problemen mee had , werd onderzocht en kon misschien gemaakt worden maar zij waren hier niet zeker over. Hebben de onderzoek kosten betaald en klaar. Super!!!!!

• Kennis en Vakmanschap

Fijn om te lezen dat u zo super tevreden over ons bent! Hopelijk kunnen wij de volgende keer uw verwachtingen nog beter overtreffen.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.