Alles is hier is een top wereld

Geweldig geholpen touchfix verdiend elke,maand een prijs.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u ons hoog in het vaandel heeft zitten wij doen ons best omdat bij u zo te houden heel erg bedankt voor de Feedback.

Altijd een oplossing

Altijd een oplossing en vriendelijke service

Bedankt voor uw positieve beoordeling. U mag altijd langskomen aan onze winkel aan de loosduinse hoofstraat als er iets is met uw apparaat of het geval u vragen heeft.

Alles is naar wens

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Goed geholpen en erg vriendelijk

Bedankt voor uw positieve beoordeling. U bent altijd van harte welkom in onze zaak aan de loosduinse hoofstraat

Prima zaak

Ik geef geen 10 maar een 100. Touchfix jullie verdienen een diepe buiging en applaus.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dit is een van de beste feedbacks die wij hebben gehad. Danku wel daar voor. Wij hopen u altijd weer terug te zien als klant.

Top goede service

Goede service!

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Altijd goed geholpen, geduldig en fijne mensen. Vivaldo is echt een topper!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn net als uw zeer tevreden over vivaldo hij is een doorzetter en een harde werker. Buiten dat ook een heel goed en fijn mens.

Goede snelle service!

Goed!!

Helemaal goed!

Top service !

Super goed

Alles is fantastisch geen woorden hier maar daden

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Onze specialisten doen altijd hun uiterste best voor u en hopen u in de toekomst nog meer te mogen verwelkomen

Toppersssss zonder meer de beste van nederland

Top bedrijf niet 1 pluim maar 10 pluimen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen meer pluimen aan het aantal van uw dat u ons geeft toe te voegen.

Dik en Dik Tevreden En Dik Verdiend de 10 Touchfix

Er is niet iets waar ik niet tevreden over ben, niemand is perfect maar touchfix is prima!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer tevreden over u feedback en hopen u als klant altijd te mogen verwelkomen.

Goeie service

Good and great

I came in to have my phone charging port checked. They were very helpfully.

Thank You for your recommondation. We do ore best for the customers

It is amaizing touchifx is amazing

Altijd goed hier ik ben speechles zo geweldig hier

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn zeer te spreken over uw feedback wij hopen u de volgende keer met open armen weer te mogen ontvangen

Top Service

alles aan touchfix is top geen een ding dat niet top is.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedankt voor uw positieve feedback wij zijn zeer verheugd ook voor kritische punten staan wij open voor onze klanten.

Toppp zonder meer een snelle tovenaar

Het is bij touchfix een garantie voor service en resultaten met de beste kwaliteit. Vivaldo is een Wizard in het bedenken van oplossingen in snelheid en resultaatgericht met de punten die ik boven opnoemde buitengewoon is hij een heel fijn en relax mens.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Vivaldo is niet alleen een harde werker en servicegericht hij pikt ook dingen snel op met het elke dag beter worden in alles hij is inderdaad een goede gozer.

Goed en snel geholpen

Hij laadde niet meer op en daar was Vivaldo to the rescue als een soort laatste troef die ik had. Heeft hij heel secuur het oplaad portje voor mij schoongemaakt met precisie en kunde. Top gewoon

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Vivaldo is een van onze beste mensen binnen ons bedrijf hij wordt met de dag ook steeds stukje bij stukje beter met alles.

Primaa

Meer dan goed super goede hulp hier altijd Touchfix Is Worldfix.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Dat is een hele mooie gezegde wat u ons geeft. wij hopen u als klant vaker te zien in onze winkel.

Fijne winkel en wordt uitstekend geholpen

Ik kwam met mijn telefoon hier en kwam er niet uit hier hebben ze echt kaas er van gegeten en me goed op weg geholpen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedankt voor je positieve feedback onze specialisten zijn zeer kundig met de kennis en de ervaring die ze hebben dat is de kracht van Touchfix. Wij hopen u daarom de volgende keer terug te zien.

super goed geholpen

Touchfix ben ik heel dankbaar. Aardige medewerker bij de balie die me te woord stond

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hij is een van onze beste medewerkers maar ook zeker een van de liefste jongens voor onze klanten binnen ons bedrijf.

Goede snelle service

Goede snelle service en vriendelijke mensrn

Hartstikke goede service.

Prima helemaal blij en dik tevreden

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Helemaal top dat wij uw blij hebben kunnen maken wij hopen u die volgende keer weer terug te zien.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop