Helemaal top

Goede en snelle service!

Toppers

Altijd goed geholpen en snel. Veel ervaring.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat zo te houden voor klanten zoals u.

Top service snel en kundig

Ik werd snel geholpen door de vriendelijke medewerker en repareerde snel mijn telefoon

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u ons als heel goed beschouwd en onze monteurs zijn de beste ook net klantvriendelijkheid.

Alleen maar dikke duimen

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Touchfix Loosduinen. Ik kom lekker vaak hier.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. U bent altijd van harte welkom in onze zaak aan de loosduinse hoofstraat

Top En Fantastische Werkers

Allemaal hele goede enthousiaste specialisten

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hebben hier de beste specialisten in huis en wij zijn blij dat het voor onze klanten precies zo geld

Gelijk geholpen

Goed geholpen Was gelijk aan de beurt Vriendelijk personeel

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat mooi dat ons personeel heel snel en accuraat is in uw ogen.

Alles is goed

Naar wens

Fantastisch!

De Touchfix Show is een Absolute Go!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat een mooi compliment geeft u ons met prachtige woorden.

Fijne winkel Vriendelijk en professioneel

Goed geholpen

Snel en Vet Cool

Ze domineren en declasseren Loosduinen.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Hele mooie resultaat geeft u ons en wij proberen de beste winkel te zijn van loosduinen dat is onze streven

Super bedrijf Sublieme Winkel en Weergaloos personeel

Goede service en uitstekend door de man met de mooie naam vivaldo geholpen. De meester en de tovenaar.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedankt voor uw bewierookte worden over een van onze beste specialist vivaldo hij heeft inderdaad een prachtige naam en hij pakt alles voor ons bedrijf goed en zorgvuldig aan.

Netjes werk

Netjes gedaan

Alles is helemaal picobello

Ze namen uitgebreid de tijd en de service is geen 10 maar een 20!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. U zet ons in een fantastische dag licht wij zijn daarom 100% tevreden met het resultaat dat voor u bewerkstelligd is.

Snel geholpen

Good Super!

Heroesssss are Here!

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Zo een mooie en geweldige omschrijving geeft u ons wij zijn zeer verheugd.

Alles is top hier

Prima service.

Kom al jaren

Kom hier al jaren

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen dat u ook jaren blijft komen naar ons.

Geweldigers

Absoluut top.

Bedankt voor uw positieve beoordeling.

Alles is hier fijn Touchfix is net een zonnestraal

Perfect en uitstekend geholpen geen top maar mega top service. Personeel alleen maar veel duimpjes in uitroeptekens dat had ik in het begin toen ik binnenliep.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bedankt voor uw positieve draai en feedback voor ons bedrijf onze specialisten doen voor onze klanten altijd hun best en willen dat het resultaat optimaal op zijn best is.

Helemaal goed

Dikke Prima,s Derde keer kom ik hier op bezoek.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn heel blij dat u de derde bezoek als goed ervaart wij hopen daar nog meer keren aan te kunnen plakken. Wij houden er van als onze klanten tevreden zijn en dat willen wij zo houden ook voor kritische punten staan onze specialisten open wat er beter kan en daar voor hebben wij de feedback van onze klanten nodig.

De beste team

Goed advies goede hulp en blije klant!

Bedankt voor u positieve beoordeling. Kijk daar doen wij het voor u bent altijd welkom in onze winkel aan de loosduinse hoofstraat voor reparaties hulp of als u vragen heeft

Snelle service!

Bedankt voor u positieve beoordeling.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop