Geweldig, vakkundig en prima klantgericht

Dat heb ik zojuist in één zin gedaan.

• Kennis en Vakmanschap

Beter kan niet Janine :) Hopelijk ontvangen we de volgende keer een 10 van je!

uitstekende service

Mijn 4 jaar oude Samsung A5 was vastgelopen. Binnen 2 uur was hij gerepareerd en werd ik gebeld om af te halen. Nette prijs, dit bedrijf is een aanrader.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd welkom Henk, tot de volgende keer!

Elke keer weer verbaas ik mijzelf weer over de superieure vakbekwaamheid van de mensen bij TouchFix

Heel veel keren hebben de mensen bij TouchFix mijn telefoons en iPad’s gerepareerd, tot volle tevredenheid, het zijn echte tovenaars bij TouchFix, zij kunnen alles aan. Respect voor dit bedrijf en zijn medewerkers, snelheid. Vakbekwaamheid. Professioneel. Zeer sociaal. Etc. Etc. Heb je een beschadigde phone/pad of pc. Hier weten zij er raad mee. Proficiat en ga zo door TouchFix.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Ton, van dit soort beoordelingen worden we zo enorm blij, hier doen we het voor!! Je bent altijd welkom, geen probleem. Tot de volgende keer!

Geweldige service en super snel!

Was erg om hand zonder telefoon maar had hem super snel weer terug in huis!

• Kennis en Vakmanschap

Opsturen of halen en brengen is voor ons geen enkel probleem. Bedankt voor het enorme vertrouwen!

Goed geholpen snelle service

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Stan voor deze mooie 10!

Snelle afhandeling en deskundig

Snelle afhandeling en deskundig! Ze nemen de tijd voor je als je aan de beurt bent. Dit werkt soms wel op de zenuwen omdat je soms echt 10 minuten staat te wachten. Door een glazen wand kan je zien dat iedereen echt bezig is met het fixen van de apparaten. Dus die 10+ minuten wachten is het dan wel waard.

• Kennis en Vakmanschap

We zouden graag wat meer ruimte willen hebben, dan konden we meer mensen tegelijk helpen. Wie weet wat de toekomst met zich mee brengt :). Bedankt in ieder geval voor de mooie beoordeling!

Zeer klantgericht

Jee, wat is dit bedrijf goed bezig. Supersnelle service voor een scherpe prijs. Zaak snel aangepast naar Corona omstandigheden. Goed teken dat ze reviews zo serieus nemen. Iedere review krijgt een persoonlijke reactie, zie ik.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Harmen, ook deze beoordeling krijgt zeker een persoonlijke reactie! We hechten veel waarde aan deze beoordelingen, omdat we er ook van leren. Toen bekend was dat Corona toch serieus werd, hebben wij direct aanpassingen gemaakt om het zo veilig mogelijk voor iedereen te maken. Hopelijk tot een volgende keer zonder Corona maatregelen!

Goede kwaliteit en super snel gerepareerd

Hele goede ervaring als ik nog eens een reparatie (hoop van niet) moet laten uitvoeren kom ik zeker terug. Heel deskundig geholpen en een scherpe prijs.

• Kennis en Vakmanschap

Altijd welkom Jan, we staan elke dag (behalve zon en feestdagen) voor je klaar. Tot de volgende keer!

Super klantvriendelijk behandeld door Laurens v Touchfix Den Haag

Super goed geholpen door Laurens van Touchfix. Hij hield ons goed op de hoogte via mail, zodat we onze telefoon op tijd konden laten repareren.

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best, fijn dat u onze communicatie zo goed vond!

Uitstekende ontvangst, goede uitleg

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Jaco, als je ons nog een keer nodig hebt staan we uiteraard klaar voor je!

Goed geholpen.

Goed geholpen!

Thanks Esther!

• Kennis en Vakmanschap

Veel plezier met je gerepareerde iPhone 7 Plus Wilma, hopelijk blijft deze heel :).

Direct een prijsopgave gekregen en binnen 1 dag klaar. Goede en snelle service.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor de review Edith! Leuk om te horen.

Prima geholpen. Alleen factuur zou ik digitaal krijgen Niet gelukt

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, jammer dat wij niet direct van u hadden gehoord dat u de factuur niet elektronisch had ontvangen, wij hadden hem namelijk dan direct opnieuw verstuurd. De factuur was per mail verstuurd, maar wat ik ook van u begreep was dat u op het laatste moment uw email adres had gewijzigd. Wellicht dat u door deze reden het factuur niet had ontvangen. Inmiddels heb ik hem persoonlijk ook aan u verstuurd. Ondanks dit alles, hebben wij uw iPhone 6S batterij binnen de afgesproken tijd gerepareerd op het afgesproken tijdstip. Onze excuses dat u niet uw factuur direct heeft ontvangen. Hopelijk kunnen wij u de volgende keer nog beter helpen.

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

Uitstekende service - 2 dagen later dan beloofd

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt voor uw beoordeling, excuses dat u 2 dagen langer moest wachten door ziekte van mijn collega, helaas was de reparatie zo gecompliceerd dat geen van mijn collega's het kon overnemen. Fijn dat alles weer goed is!

goede service

werd best snel gemaakt en het verschil is niet te zien

• Kennis en Vakmanschap

We doen onze uiterste best om het zo mooi mogelijk te repareren, bedankt voor uw beoordeling!

Zeer klantgericht.

Als digibeet in de wereld van smartphones had ik mijn nieuwe Nokia 7.2 onjuist in gebruik genomen door het opstart programma niet te doorlopen. Gevolg dat ik niet meer wist wat met het toestel te doen. Op internet gezocht naar een bedrijf dat me zou kunnen helpen. De website van TouchFix wekte veel vertrouwen, straalt deskundigheid uit. En dat is ook bewaarheid tot volle tevredenheid. De bestelde bookcase was die bij het bezoek niet op voorraad werd de volgende dag al geleverd.

• Kwaliteit N.v.t.

Klantvriendelijk en snelle service

We zijn perfect geholpen bij touchfix. Helaas voor ons moesten we er wel ruim 30 km voor rijden. Maar we zijn van te voren goed geïnformeerd en een afspraak (klaar terwijl u wacht) en netjes de van te voren afgesproken prijs. Heel blij mee.

• Kennis en Vakmanschap

Fijn dat u toch voor ons koos, ondanks dat we niet in uw buurt zitten. Transparantie en vakmanschap vinden wij zeer belangrijk en gelukkig hebben wij u perfect kunnen helpen! Tot de volgende keer.

Ongelofelijk goed

Vanaf het contact voor en tijdens de reparatie, tot aan de bezorging thuis van een perfect gerepareerd tabletscherm.,,ongelofelijk goed. Ik ben supertevreden, contact met de jongens was zeer snel via zowel mail als telefoon. Ik heb een vrij dure high end tablet en dit bedrijf was de enige die het zo makkelijk, snel, deskundig en voor een strakke prijs konden regelen. Toppers en een topbedrijf. En dat zeg ik niet snel. En daarom zo'n lovende recentie.

• Kennis en Vakmanschap

Wauw! Wat worden we enorm blij als we een recensie als deze lezen, hier doen we het voor! Je bent altijd welkom Dirk, hopelijk blijft je tablet deze keer langer heel :)

• Snelheid/Levertijd N.v.t.
  • Kennis en Vakmanschap

Kort maar krachtig, bedankt voor de review!

prima team, luisterd goed en help 100%

Na verzoek tot aankoop nieuwe telefoon werd deze besteld en de volgende dag afgeleverd. Iets later werden gegevens van oude telefoon overgezet en was de nieuwe telefoon helemaal klaar voor gebruik,..Top

• Kennis en Vakmanschap

Telefoons verkopen doen wij ook zeker, met de beste service, bedankt voor het vertrouwen!

Correcte afhandeling.

• Kennis en Vakmanschap

En u bedankt voor het vertrouwen! Tot de volgende keer.

Top zaak!

Donderdag de accu van mijn iphone kapot. Zelf werk ik in de stad dus ik had de telefoon mee kunnen nemen om 'm daar naar een winkel te brengen dat had ik deze halverwege de dag weer terug. Maar er is maar één winkel waar ik de reparaties aan toe vertrouw en dat is TouchFix dus dan maar een dag zonder telefoon ( het was wel lekker rustig). Aan mijn vriend gevraagd of hij hem wilde brengen en ophalen ( na een uur al klaar!). Iphone was zoals altijd na reparatie weer prima in orde. Vriendelijke mensen die er zijn voor de klant.

• Kennis en Vakmanschap

Hoi Sandra, leuk om te lezen dat je alleen ons vertrouwd. We doen onze uiterste best uiteraard om je te kunnen helpen, je bent altijd welkom en als er wat is laat het ons weten!

Goede, snelle en naar het lijkt eerlijke service

Mijn iphone 7 had 2 defecten oorspeaker en mute knopje en ik wilde omdat ie toch open gemaakt moest worden een nwe accu. Ik kon het toestel 3 uur later weer ophalen, en betaalde 30 euro minder als de opgegeven rep. kosten.

• Kennis en Vakmanschap

Korting zit er soms wel eens in! Wanneer het kan en er combinatie reparaties worden uitgevoerd bieden we altijd de netste prijs aan. We vinden het fijn dat u zo tevreden was.

Correcte ontvangst, duidelijke uitleg en professionele toelichting.

• Kennis en Vakmanschap

Bedankt Ruud, hopelijk kunnen we de volgende keer toch je verwachtingen overtreffen!

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Den Haag, maar operatief in heel Nederland. Wij leveren diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen.