Helemaal goed

Dikke Prima,s Derde keer kom ik hier op bezoek.

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn heel blij dat u de derde bezoek als goed ervaart wij hopen daar nog meer keren aan te kunnen plakken. Wij houden er van als onze klanten tevreden zijn en dat willen wij zo houden ook voor kritische punten staan onze specialisten open wat er beter kan en daar voor hebben wij de feedback van onze klanten nodig.

De beste team

Goed advies goede hulp en blije klant!

Bedankt voor u positieve beoordeling. Kijk daar doen wij het voor u bent altijd welkom in onze winkel aan de loosduinse hoofstraat voor reparaties hulp of als u vragen heeft

Snelle service!

Topp

Super want ik kom Terug!

Touchfix is perfect. Ze zijn in service en gezelligheid de vernietegers van alle branches.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Bedankt voor u aanmoedigende woorden. Wij zijn zeer te spreken daarover en waarderen u ten zeerste als klant.

Top vriendelijk snel

Wordt hartelijk begroet , snel, duidelijke communicatie, meedenkend, top aanrader!

Bedankt voor u positieve beoordeling. Onze personeel zal altijd u van dienst zijn voor hulp vragen en alles wat er bij hoort.

Ik ben al te goed geholpen deskundig en Subliem

Mijn ervaring is alleen maar dikke tienen dankzij Vivaldo hij is echt een aanwinst voor de gemeente loosduinen wat een kwaliteit en klasse straalt deze man uit voorral zijn service gerichtheid en accuratesse

Bedankt voor u positieve beoordeling. Dat is zeker voor ons een heel mooi compliment en voor vivaldo in het bijzonder ook zelf hij doet altijd zijn best en dat waarderen wij zo van hem maar hij is ook goed als mens wat ook niet onbelangrijk is.

Geweldige ochtend maar eigenlijk altijd bij Touchfix

Heel snel en service gericht geholpen door jongeman.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wat fijn om te horen en jongeman die u hielp doet altijd zijn uiterste best.

Toppie

Klantvriendelijkheid en kwaliteit

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij streven inderdaad naar het maximaal haalbare.

Klantvriendelijk

Zeer klantvrien delijk en service gericht.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Onze specialisten doen hun uiterste best en zal zich altijd inspannen voor klanten zoals u.

Deskundig en klantvriendelijk

Kan altijd wachten op de reparatie

Bedankt voor u positieve beoordeling. U kunt altijd wachten in onze zaak tot onze specialisten klaar zijn en als u vragen heeft kunt u die gerust stellen altijd tussen door.

Super fijn

Mijn telefoon is weer gefixt en dat binnen 1,5 uur

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij willen het beste resultaat boeken voor klanten zoals u en als er ruimte voor is ook heel snel zo dat u niet lang zonder uw apparaat hoef te zijn

Tooop

Vriendelijke personen top jongens

Bedankt voor u positieve beoordeling.

Ontzettend aardige service, heel blij!

Aardige medewerkers, kan ze zeker aanraden :)

Bedankt voor u positieve beoordeling. Dat vinden wij reuze geweldig dat u tevreden bent en dat u ons aanbeveelt bij andere.

Ongelooflijk, waar bestaat Touchfix van?

De afgelopen maanden heeft Touch Fix tot driemaal toe het scherm van mijn in theorie `onverwoestbare` telefoon vervangen. Hiervoor ontving ik alleen de eerste keer een (heel redelijke) rekening. De oorzaak van de tweede schermbreuk lag geheel bij mijzelf en dit heb ik ook gemeld. Toch wilden ze van de tweede reparatie eigenlijk geen kosten in rekening brengen. Pas na een dringend verzoek van mij `mocht` ik toch de helft van de kosten betalen. En nu, de derde keer, oorzaak waterschade, krijg ik weer een factuur gemaild van 0,00. Reden? De wachttijd op het nieuwe scherm was erg lang. Dat klopt, maar daar kan Touch Fix niks aan doen. Gedurende de wachttijd werd ik steeds met persoonlijke berichten op de hoogte gehouden. Wat een ongelooflijke en persoonlijke service, ik ben er oprecht stil van.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Het doet ons goed hoe u ons bewierookt in uw prachtige verhaal dat is onze drijf veer om het altijd zo goed en aangenaam mogelijk te maken voor onze klanten.

Ziet er goed uit.

Ook heel fijn dat we nu ook abonnementen kunnen afsluiten hier van alle providers. En de scherm protector is erg goed.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent met uw screenprotector. Uiteraard kunt u goede en mooie abonnementen nu bij ons afsluiten onze specialisten stellen die graag voor u samen met mooie deals van elke provider.

Snel gedaan, prima beeldkwaliteit, 10 x beter dan de oude protector!

Topzaak

Altijd snelle service

Dobrze Vivaldo

Ze helppen je graag

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij helpen u zeker graag want wij willen dat u met een glimlach onze zaak verlaat.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij als team hopen de volgende keer bij u de 10 te bewerkstelligen.

Heel goed!!

Zeer goede service

Vriendelijk personeel

Bedankt voor u positieve beoordeling.

Aardige meneer en was snel klaar

Aardige meneer achter de kassa

Goed bedrijf

ziet er goed uit me telefoon is weer als nieuw

Bedankt voor u positieve beoordeling. wat fijn dat u tevreden bent met het resultaat van onze specialisten daar doen wij het met zijn alle voor.

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop