Ziet er goed uit.

Ook heel fijn dat we nu ook abonnementen kunnen afsluiten hier van alle providers. En de scherm protector is erg goed.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wat fijn dat u tevreden bent met uw screenprotector. Uiteraard kunt u goede en mooie abonnementen nu bij ons afsluiten onze specialisten stellen die graag voor u samen met mooie deals van elke provider.

Snel gedaan, prima beeldkwaliteit, 10 x beter dan de oude protector!

Topzaak

Altijd snelle service

Dobrze Vivaldo

Ze helppen je graag

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij helpen u zeker graag want wij willen dat u met een glimlach onze zaak verlaat.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij als team hopen de volgende keer bij u de 10 te bewerkstelligen.

Heel goed!!

Zeer goede service

Vriendelijk personeel

Bedankt voor u positieve beoordeling.

Aardige meneer en was snel klaar

Aardige meneer achter de kassa

Goed bedrijf

ziet er goed uit me telefoon is weer als nieuw

Bedankt voor u positieve beoordeling. wat fijn dat u tevreden bent met het resultaat van onze specialisten daar doen wij het met zijn alle voor.

Erg goed

Erg goed geholpen

Best Service Ever!

Great Experience Here, My Words about Vivaldo. He is Friendly and very helpfully

Thank you voor your recemondation. Vivaldo is a verry good person you are totally right about him.

Een prettige samenwerking

Je wordt goed en deskundig geholpen.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Onze specialisten zijn van alle markten thuis.

Snel

Snelle afhandeling

Bedankt voor u positieve beoordeling.

Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij zien u graag weer verschijnen de volgende keer.

Goed Fijn Top!

Met paar drukken op de knop snel geholpen en fijn. Echte experts hier.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij streven voor het hoogst haalbare en willen de lat uiteraard hoger leggen voor de beste resultaten voor klanten onder andere zoals u.

Prima reparatie en advies

Batterij snel vervangen en goed advies. Als ik geweten had dat reparatie zo makkelijk ging, dan was ik veel eerder gekomen!

Bedankt voor u positieve beoordeling. U bent altijd van harte welkom in onze zaak en onze specialisten helpen u graag net zo weer met het zelfde resultaat.

Super Duper Touchfix

Ze zijn vak idioten. Niet geweldig maar weergaloos.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij doen voor klanten zoals u zeker ons uiterste best

Allle zeer naar wenst

Merer dan perfect. Vivaldo is de Beste gewoon geen woorden.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Vivaldo is zeker de beste van ons personeel niet alleen een goede medewerker maar vooral een goed mens.

Heel goede service

Prima snelle service

Goed ervaring

Perfetoooooo!

De Beste de vriendelijkste en de goede kwaliteit l.

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij zijn verheugd op de adorerende woorden van u en hopen u altijd in de toekomst te mogen verwelkomen.

Vrindlijke beding.

Super service.

Verhaal ik ben blij

Bedankt voor u positieve beoordeling. Wij zijn ook heel blij met u als klant en wij hopen dat zonder meer zo te houden.

Loosduinse Hoofdstraat 184 2552 AL Den Haag

+31 70 206 0103

Over TouchFix

TouchFix B.V. is een organisatie, gevestigd in Wateringen en Den Haag, maar operatief in heel Europa. Wij leveren al meer dan 10 jaar diensten, onderdelen en accessoires voor individuen en organisaties, waarmee smartphones, tablets of andere gadgets een nieuw leven ingeblazen wordt. Wij helpen graag personen en organisaties om hun smartphone, tablet of andere gadgets weer zo goed als nieuw te krijgen. Hiervoor leveren wij reparaties, onderdelen en accessoires tegen aanzienlijk lage prijzen en met betrouwbare service, zodat u keer op keer weer op onze dienstverlening en producten kunt vertrouwen. www.touchfix.shop