Heel goed!

Overzichtelijke website.snelle levering en een persoonlijk bericht door een medewerker over producten en levering.de producten smaken zeer goed gemakkelijk in gebruik en shakes vullen goed de maag. Over het bedrijf heb ik totaal geen kritiek.nu hopen dat de producten samen met een betere etenstijl helpen de kilotjes te verliezen

Goede website

Duidelijke website. Je vindt er goede informatie over gebruik van Herbalife en veel nuttige tips. Vlotte afhandeling van bestellingen.

Goede website met duidelijke informatie. Ze doen wat ze beloven.

Goede website met duidelijke informatie. Ze doen wat ze beloven.

Nog nooit zo snel antwoord gehad

Ik stuurde net (maandag 23/12/2019) een mail met een moeilijke vraag en kreeg na 5 minuten al antwoord! Dat antwoord was ook nog eens top-advies. Super leuk. Aanrader.

Zeer betrouwbare webshop

Reeds 15 keer besteld via deze website. Leveringen gaan vlot. Mijn vragen worden ook steeds snel beantwoord. Zelfs op zondag krijg je antwoord.

Goede communicatie via mail. Vlotte levering.

Goede communicatie via mail. Vlotte levering.

Te mooi om waar te zijn? Nee hoor!

Ik dacht dat dit te mooi was om waar te zijn. Maar dat is het niet. Niet luisteren naar dat gezever van die coaches met hun dure prijzen en hun leugens over nepproducten. Je koopt online de originele producten aan een veel betere prijs en zonder gedoe. Ze zagen niet de oren van je kop. Maar helpen als je een probleem mailt. Zo hoort het.

Makkelijke en snel

Makkelijk om te bestellen en meteen de volgende dag geleverd als de bezorgdienst mee werkt. Wel opletten dat de verpakking niet te groot is. Milieubewuste verpakking aub.

Gewoon de beste!

De beste webshop om Herbalife te kopen. Ik heb er al een paar geprobeerd en deze is de enigste zonder gezever. Indien er een issue is krijg je zelfs schadevergoeding. TOP!

Goede afhandeling

Goed. Pakjes komen snel toe.

OK

Niets op te merken.

5 Sterren waard

Vlotte levering. Goede producten en zeer behulpzaam.

Slechte smaak

Ik begrijp niet waarom iedereen daar zo over stoeft. Ik lust die shakes helemaal niet. Bahhh. Echt Vies.

Super snelle levering

Ik had op maandagvoormiddag een bestelling geplaatst. p dinsdagnamiddag stond het pakje al voor de deur :-)

Echt goede hulp

Ze denken goed mee en hebben me hierdoor echt kunnen helpen. Ik ben redelijk wat gewicht kwijt. En ik voel me vooral zeer goed.

Snel en correct

Je bestelling wordt Steeds snel verzonden.

Topper

Afhandeling van mijn bestelling steeds zonder fout. Goed

TOP Service!

Ik ben tevreden van de producten en de snelheid avn levering

Perfect. Zeker aan te bevelen

Je bestelling wordt snel en veilig geleverd. De prijs is ook een opsteker

Goede service en goed behandeld

Snelle levering, goede service en snel antwoord.

Ik vind dit een aanrader. De prijs is juist en de service is veel beter dan waar ik vroeger kocht. Ze helpen je echt en eerlijk. Vragen via mail worden snel beantwoord. Ik ben op 6 weken 5 kg lichter. Dat kan tellen.

Een welverdiende 9 op 10 :-)

No furder comment needed

Snelle levering.

Meer kan jeje niet wensen

Ik ben zeer tevreden van de service. Snelle levering.

Ik ben zeer tevreden van de service. Snelle levering.

Deze website is ok.

Deze website is ok.