Produkt is niet leverbaar. Ander product ook niet!

Ik bestel om de paar maanden 3 bussen voedingsshake Boisson nutritionelle. Dit product is niet meer leverbaar. Jammer dat hetzelfde product met stip wordt aanbevolen, terwijl het niet meer leverbaar is.

Dag Martin, Bedankt voor je uitleg. Ik begrijp je volkomen. Wanneer de groothandel Herbalife juist stopt met bepaalde producten is ons dikwijls niet bekend. Soms is een product tijdelijk uit stock en soms komt het dan totaal niet meer terug. Ze communiceren hier heel slecht over. Als verdeler merken wij gewoon dat een bepaald product niet te verkrijgen is en zetten op onze website dan dat het uit stock is. In dit geval is het product dan uiteindelijk uit productie gegaan en hadden we ons systeem nog niet correct aangepast. Onze excuses hiervoor.

Super service!!! Niet normaal.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. In de positieve zin dan. Door de Corona-crisis waren er problemen met de levering van mijn pakje bij de koerierdienst. Omdat het niet snel genoeg ging stuurden ze een extra pakje op vanuit een andere stock zodat ik toch verder kon tot mijn eigen pakje zou aankomen. Geweldige service!

Goed zonder meer

Gewoon Goed! Niets op aan te merken.

Zeer goede ondersteuning en hulp bij allerlei problemen.

Ik ben heel blij en tevreden van Anouck haar advies en hulp. Ze zegt waar het op staat. Ze geeft eerlijke raad zonder altijd maar meer bijkomende producten te willen verkopen. Dit deed mijn vorige coach wel.

Heel goed!

Overzichtelijke website.snelle levering en een persoonlijk bericht door een medewerker over producten en levering.de producten smaken zeer goed gemakkelijk in gebruik en shakes vullen goed de maag. Over het bedrijf heb ik totaal geen kritiek.nu hopen dat de producten samen met een betere etenstijl helpen de kilotjes te verliezen

Goede website

Duidelijke website. Je vindt er goede informatie over gebruik van Herbalife en veel nuttige tips. Vlotte afhandeling van bestellingen.

Goede website met duidelijke informatie. Ze doen wat ze beloven.

Goede website met duidelijke informatie. Ze doen wat ze beloven.

Nog nooit zo snel antwoord gehad

Ik stuurde net (maandag 23/12/2019) een mail met een moeilijke vraag en kreeg na 5 minuten al antwoord! Dat antwoord was ook nog eens top-advies. Super leuk. Aanrader.

Zeer betrouwbare webshop

Reeds 15 keer besteld via deze website. Leveringen gaan vlot. Mijn vragen worden ook steeds snel beantwoord. Zelfs op zondag krijg je antwoord.

Goede communicatie via mail. Vlotte levering.

Goede communicatie via mail. Vlotte levering.

Te mooi om waar te zijn? Nee hoor!

Ik dacht dat dit te mooi was om waar te zijn. Maar dat is het niet. Niet luisteren naar dat gezever van die coaches met hun dure prijzen en hun leugens over nepproducten. Je koopt online de originele producten aan een veel betere prijs en zonder gedoe. Ze zagen niet de oren van je kop. Maar helpen als je een probleem mailt. Zo hoort het.

Makkelijke en snel

Makkelijk om te bestellen en meteen de volgende dag geleverd als de bezorgdienst mee werkt. Wel opletten dat de verpakking niet te groot is. Milieubewuste verpakking aub.

Gewoon de beste!

De beste webshop om Herbalife te kopen. Ik heb er al een paar geprobeerd en deze is de enigste zonder gezever. Indien er een issue is krijg je zelfs schadevergoeding. TOP!

Goede afhandeling

Goed. Pakjes komen snel toe.

OK

Niets op te merken.

5 Sterren waard

Vlotte levering. Goede producten en zeer behulpzaam.

Slechte smaak

Ik begrijp niet waarom iedereen daar zo over stoeft. Ik lust die shakes helemaal niet. Bahhh. Echt Vies.

Super snelle levering

Ik had op maandagvoormiddag een bestelling geplaatst. p dinsdagnamiddag stond het pakje al voor de deur :-)

Echt goede hulp

Ze denken goed mee en hebben me hierdoor echt kunnen helpen. Ik ben redelijk wat gewicht kwijt. En ik voel me vooral zeer goed.

Snel en correct

Je bestelling wordt Steeds snel verzonden.

Topper

Afhandeling van mijn bestelling steeds zonder fout. Goed

TOP Service!

Ik ben tevreden van de producten en de snelheid avn levering

Perfect. Zeker aan te bevelen

Je bestelling wordt snel en veilig geleverd. De prijs is ook een opsteker

Goede service en goed behandeld

Snelle levering, goede service en snel antwoord.

Ik vind dit een aanrader. De prijs is juist en de service is veel beter dan waar ik vroeger kocht. Ze helpen je echt en eerlijk. Vragen via mail worden snel beantwoord. Ik ben op 6 weken 5 kg lichter. Dat kan tellen.