Topservice!

Altijd correcte service en snelle levering! Supertevreden van de producten!

Hoi Stephanie. Bedankt voor deze mooie review. Het is altijd leuk voor ons om zoiets te lezen.

Goed" en eerlijke mensen

Dankzij het advies van Anoek ben ik eindelijk afgevallen. Ik had de hoop opgegeven en nu ben eindelijk op gewicht. Dank u wel Anoek!!!!!

Betrouwbare webshop

Ik heb een tijdje getwijfeld om online Herbalife te kopen. Maar nu ben ik 100% overtuigd dat dit het beste is voor mij. Veel goedkoper en geen gezeur.

Mijn vaste waarde

Ik bestel al 9 jaar bij Herba4everyone. Steeds een goede service en goed advies.

Vriendelijke mensen en goede service

Ik bestel hier al een aantal jaar en ben nog altijd zeer tevreden. Bij problemen met de pakjesdienst lossen eij het snel op.

Goede service en zeer behulpzame mensen

Snelle levering en goede antwoorden op mijn vragen. Je dient ze wel best per mail te sturen. Dat gaat zeer vlot

Super tevreden

Klaar en duidelijke website. Producten zijn goed

Vlotte service

Vlot bestellen en verzenden en interessante aanbiedingen. Goede prijs kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlugge service met de nodige informatie

10 is verdiend

Vlotte verwerking en levering.

Anouck is een TOPPER!

Ik heb lang gezocht naar een dieet dat voor mij werkte. Ik was met Herbalife gestart. Maar dat was in begin allemaal niet zo duidelijk hoe ik dat juist moest doen. Mailtje aan Anouck en iets later had ik de nodige informatie. Ik ben inmiddels 5 kg lichter en heb er een leuke aan over gehouden. Dankzij de tips van Anouck. Dank u wel!

Guus

De producten werden snel geleverd. Maar de witte chocola vind ik niet te vreten. dat neem ik nooit meer.

Goede winkel

Goede winkel

TOP SERVICE

Ik ben aangenaam verrast hoe snel ik antwoord krijg op mijn mails. De producten worden in een mooie stevige doos geleverd.

10/10

Gewoon goed. Niets op aan te merken.

GOEDKOOP !!!!

Eindelijke goede prijzen. Niet zoals bij die afzetters 'coachen'. Veel blabla en pokke duur. Anouck van Herba4evrieone helpt je ook en veel eerlijker.

Niet lekker

Het zal allemaal wel helpen om te vermageren. maar ik lust die shakes niet. Spijtig. De service was wel goed. Heb alle smorgen terug sturen.

Goede communicatie en snelle levering

Sterk staaltje van service

Ongezien goede service. Er liep iets fout met de koerierdienst en het werd snel opgelost. Ik kreeg zelfs een kleine attentie als compensatie. Nog niet eerder meegemaakt.

Topper!

Top webshop!

Goede hulp bij al je vragen

Toen ik met Herbalife startte wist ik niet goed hoe het juist te doen. Ee mailtje aan ANouck en wat later wist ik hoe er aan te beginnen. Ze geeft duidelijke en eerlijke informatie.

Goede service.

Ik bestel al 2 jaar mijn Herbalife hier. Steeds mooi verzorgde levering.

Werkt goed

Ik ben 3 kg afgeslankt op 4 weken.

Perfecte service

Ik ben zeer tevreden over de service van Anouck. Ik mailde een vraag op zaterdag om 20 uur en een half uur later had ik al antwoord. Geweldig toch! Kan niet beter.