Een welverdiende 9 op 10 :-)

No furder comment needed

Snelle levering.

Meer kan jeje niet wensen

Ik ben zeer tevreden van de service. Snelle levering.

Ik ben zeer tevreden van de service. Snelle levering.

Deze website is ok.

Deze website is ok.

TOP Webshop

Ze leveren vlot en volgen je goed op. Zeker geen afzetters. Ze raden je alleen producten aan die effectief nuttig zijn.

Ik ben tevreden met het resultaat

Na 2 maanden ben ik 6 kg afgeslankt. De informatie op de website heeft me goed geholpen.

Perfect!

Doe zo verder!

Goede webshop. Geen verrassingen.

Ik kan niets negatiefs bedenken.

Goede kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden van de Herbalife producten. De service en hulp via herba4everyone is een aanrader.

uitstekend

prima produkten en levering is altijd binnen 2 dagen

Goede service. Snelle levering. Goed info op de website

Ik bestel hier al een aantal jaren. De service is onberispelijk. Zelfs als er iets misgaat zijn ze er snel bij om het recht te zetten. Ik kreeg zelfs een kleine vergoeding voor iets dat was mislopen in het Herbalife verdeelcentrum en ik daarom langer moest wachten op mijn pakje. TOP!

Goedkoop + snel geleverd

Ik ben zeer tevreden van de herbalife producten. Nu kan ik het ook betalen gezien deze website betaalbare prijzen hanteert

Goede service. Snel geleverd

Goede service. Snel geleverd

Prima website

Ik heb niets op te merken.

simpel: gewoon goed.

Dit is een aanrader

Ik had eerst veel goede reviews over herba4everyone.nl voor ik zelf bestelde. Maar het klopt allemaal wat ze schrijven. Snel reactie op vragen. Leveringen worden goed opgevolgd. enz......

Goede service. Afhandeling gaat vlot

Alles verloopt vlot. Zeer goede service. Op zondag kreeg ik snel een uitgebreid antwoord op een vraag van mij.

Goed. Maar geen provertjes

Ik ben tevreden van deze website. Wel spijtig dat er geen proevertjes beschikbaar zijn van alle Shake smaken. Dat zou ik toch kunnen gebruiken

Dit verdient 10 op 10

Al jaren tracht ik af te slanken. Nu heb ik Herbalife geprobeerd en met de uitleg die ik hier bij herba4everyone kreeg lukt het prima en makkelijk. De meeste bestellingen zijn na 1 of 2 dagen bij mij thuis.

Ik val goed af met Herbalife

Na 4 weken ben ik ook 4 kg lichter. Ik ben dus een zeer tevreden klant.

Correcte prijzen voor goede producten

Ik gebruik al lang Herbalife. Maar was er een hele tijd mee gestopt omdat het te duur was. Tot ik deze webshop ontdekte.

Goede Herbalife Webshop

Ik heb al 4 keer besteld op herba4everyone. De bestellingen komen steeds vlot toe.

Pluspunten

Op 1 dag geleverd! Duidelijke en overzichtelijke begeleiding via mail. 5 kg lichter na 4 weken :-)

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Pluspunten

Niets slechts op te merken.

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd