Alles prima

Snel besteld en snel geleverd. Producten zitten in een originele Herbalife box.

blijf op mijn gewicht

vind het wel heel goed en leker

hat het al gebruik in het ver leden en heb het nu weer nodig

Bij problemen alles netjes opgelost

Er waren wat problemen bij de levering maar er werd snel en netjes gereageerd. Wat wel jammer is dat het niet verstuurd wordt met een track en trace code zodat je je pakket kan volgen en je ervoor thuis kan blijven. Verder snel en netjes Mijn tweede bestelling net geplaatst

goed product

Helpt me bij het afvallen en ik voel me er heel goed bij. Heb alleen 1x de champignonsoep besteld, maar deze vind ik niet lekker helaas. 2x soep van gemaakt, de rest niet gebruikt. Vind ik wel jammer, want daar is het eigenlijk te duur voor.

Indrukwekkend snel !

Ik heb vandaag zondag 14/03 om 08 uur een mail gestuurd met een vraag. Rond 9 uur had ik al een mooi antwoord. En dat op zondag! Dit vind ik geweldige service

Service is goed

Ik schrijf niet snel een review. Maar nu ben ik zo tevreden dat ik het toch eens van mij af schrijf. Ik bestel al 4 jaar bij herba4everyone en ze doen alles om de klant tevreden te stellen. De producten komen blijkbaar rechtstreeks ook van Herbalife. Er is eens een probleem geweest met de koerier die mijn pakje kwijt was. Ze hebben dan onmiddellijk een nieuw pakje opgestuurd.

Een dikke 9 op 10

Niets slechts te zeggen. 9/10

TOP-service

Ik kocht hier Herbalife omdat ik de goede reviews had gelezen. Het is dus echt waar. Ze leveren snel. Ze antwoorden snel op je vragen. Hun advies vind ik ook goed. Geen verkoopspraatjes om nog meer pillen te kopen. Maar echt goede tips.

Zeer Goed

Geen slechte punten. Alles dik in orde

Aan te bevelen website

Mijn pakje was na een dag al geleverd. Ik heb een vraag naar hen gemaild op zondag en kreeg een uur later al een antwoord. Zo heb ik het graag

Goede begeleiding

Goed producten. Ze helpen je ook zodat het werkelijk helpt bij je dieet. Ik ben voor de eerste keer in mijn leven netjes 7 kg afgevallen op 8 weken tijd.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Mooi verpakt

ge bruik het al een tijd bealt prima

Produkt is niet leverbaar. Ander product ook niet!

Ik bestel om de paar maanden 3 bussen voedingsshake Boisson nutritionelle. Dit product is niet meer leverbaar. Jammer dat hetzelfde product met stip wordt aanbevolen, terwijl het niet meer leverbaar is.

Dag Martin, Bedankt voor je uitleg. Ik begrijp je volkomen. Wanneer de groothandel Herbalife juist stopt met bepaalde producten is ons dikwijls niet bekend. Soms is een product tijdelijk uit stock en soms komt het dan totaal niet meer terug. Ze communiceren hier heel slecht over. Als verdeler merken wij gewoon dat een bepaald product niet te verkrijgen is en zetten op onze website dan dat het uit stock is. In dit geval is het product dan uiteindelijk uit productie gegaan en hadden we ons systeem nog niet correct aangepast. Onze excuses hiervoor.

Super service!!! Niet normaal.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. In de positieve zin dan. Door de Corona-crisis waren er problemen met de levering van mijn pakje bij de koerierdienst. Omdat het niet snel genoeg ging stuurden ze een extra pakje op vanuit een andere stock zodat ik toch verder kon tot mijn eigen pakje zou aankomen. Geweldige service!

Goed zonder meer

Gewoon Goed! Niets op aan te merken.

Zeer goede ondersteuning en hulp bij allerlei problemen.

Ik ben heel blij en tevreden van Anouck haar advies en hulp. Ze zegt waar het op staat. Ze geeft eerlijke raad zonder altijd maar meer bijkomende producten te willen verkopen. Dit deed mijn vorige coach wel.

Heel goed!

Overzichtelijke website.snelle levering en een persoonlijk bericht door een medewerker over producten en levering.de producten smaken zeer goed gemakkelijk in gebruik en shakes vullen goed de maag. Over het bedrijf heb ik totaal geen kritiek.nu hopen dat de producten samen met een betere etenstijl helpen de kilotjes te verliezen

Goede website

Duidelijke website. Je vindt er goede informatie over gebruik van Herbalife en veel nuttige tips. Vlotte afhandeling van bestellingen.

Goede website met duidelijke informatie. Ze doen wat ze beloven.

Goede website met duidelijke informatie. Ze doen wat ze beloven.

Nog nooit zo snel antwoord gehad

Ik stuurde net (maandag 23/12/2019) een mail met een moeilijke vraag en kreeg na 5 minuten al antwoord! Dat antwoord was ook nog eens top-advies. Super leuk. Aanrader.

Zeer betrouwbare webshop

Reeds 15 keer besteld via deze website. Leveringen gaan vlot. Mijn vragen worden ook steeds snel beantwoord. Zelfs op zondag krijg je antwoord.

Goede communicatie via mail. Vlotte levering.

Goede communicatie via mail. Vlotte levering.

Te mooi om waar te zijn? Nee hoor!

Ik dacht dat dit te mooi was om waar te zijn. Maar dat is het niet. Niet luisteren naar dat gezever van die coaches met hun dure prijzen en hun leugens over nepproducten. Je koopt online de originele producten aan een veel betere prijs en zonder gedoe. Ze zagen niet de oren van je kop. Maar helpen als je een probleem mailt. Zo hoort het.