Makkelijke en snel

Makkelijk om te bestellen en meteen de volgende dag geleverd als de bezorgdienst mee werkt. Wel opletten dat de verpakking niet te groot is. Milieubewuste verpakking aub.

Gewoon de beste!

De beste webshop om Herbalife te kopen. Ik heb er al een paar geprobeerd en deze is de enigste zonder gezever. Indien er een issue is krijg je zelfs schadevergoeding. TOP!

Goede afhandeling

Goed. Pakjes komen snel toe.

OK

Niets op te merken.

5 Sterren waard

Vlotte levering. Goede producten en zeer behulpzaam.

Slechte smaak

Ik begrijp niet waarom iedereen daar zo over stoeft. Ik lust die shakes helemaal niet. Bahhh. Echt Vies.

Super snelle levering

Ik had op maandagvoormiddag een bestelling geplaatst. p dinsdagnamiddag stond het pakje al voor de deur :-)

Echt goede hulp

Ze denken goed mee en hebben me hierdoor echt kunnen helpen. Ik ben redelijk wat gewicht kwijt. En ik voel me vooral zeer goed.

Snel en correct

Je bestelling wordt Steeds snel verzonden.

Topper

Afhandeling van mijn bestelling steeds zonder fout. Goed

TOP Service!

Ik ben tevreden van de producten en de snelheid avn levering

Perfect. Zeker aan te bevelen

Je bestelling wordt snel en veilig geleverd. De prijs is ook een opsteker

Goede service en goed behandeld

Snelle levering, goede service en snel antwoord.

Ik vind dit een aanrader. De prijs is juist en de service is veel beter dan waar ik vroeger kocht. Ze helpen je echt en eerlijk. Vragen via mail worden snel beantwoord. Ik ben op 6 weken 5 kg lichter. Dat kan tellen.

Een welverdiende 9 op 10 :-)

No furder comment needed

Snelle levering.

Meer kan jeje niet wensen

Ik ben zeer tevreden van de service. Snelle levering.

Ik ben zeer tevreden van de service. Snelle levering.

Deze website is ok.

Deze website is ok.

TOP Webshop

Ze leveren vlot en volgen je goed op. Zeker geen afzetters. Ze raden je alleen producten aan die effectief nuttig zijn.

Ik ben tevreden met het resultaat

Na 2 maanden ben ik 6 kg afgeslankt. De informatie op de website heeft me goed geholpen.

Perfect!

Doe zo verder!

Goede webshop. Geen verrassingen.

Ik kan niets negatiefs bedenken.

Goede kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden van de Herbalife producten. De service en hulp via herba4everyone is een aanrader.

uitstekend

prima produkten en levering is altijd binnen 2 dagen

Goede service. Snelle levering. Goed info op de website

Ik bestel hier al een aantal jaren. De service is onberispelijk. Zelfs als er iets misgaat zijn ze er snel bij om het recht te zetten. Ik kreeg zelfs een kleine vergoeding voor iets dat was mislopen in het Herbalife verdeelcentrum en ik daarom langer moest wachten op mijn pakje. TOP!