Goedkoop + snel geleverd

Ik ben zeer tevreden van de herbalife producten. Nu kan ik het ook betalen gezien deze website betaalbare prijzen hanteert

Goede service. Snel geleverd

Goede service. Snel geleverd

Prima website

Ik heb niets op te merken.

simpel: gewoon goed.

Dit is een aanrader

Ik had eerst veel goede reviews over herba4everyone.nl voor ik zelf bestelde. Maar het klopt allemaal wat ze schrijven. Snel reactie op vragen. Leveringen worden goed opgevolgd. enz......

Goede service. Afhandeling gaat vlot

Alles verloopt vlot. Zeer goede service. Op zondag kreeg ik snel een uitgebreid antwoord op een vraag van mij.

Goed. Maar geen provertjes

Ik ben tevreden van deze website. Wel spijtig dat er geen proevertjes beschikbaar zijn van alle Shake smaken. Dat zou ik toch kunnen gebruiken

Dit verdient 10 op 10

Al jaren tracht ik af te slanken. Nu heb ik Herbalife geprobeerd en met de uitleg die ik hier bij herba4everyone kreeg lukt het prima en makkelijk. De meeste bestellingen zijn na 1 of 2 dagen bij mij thuis.

Ik val goed af met Herbalife

Na 4 weken ben ik ook 4 kg lichter. Ik ben dus een zeer tevreden klant.

Correcte prijzen voor goede producten

Ik gebruik al lang Herbalife. Maar was er een hele tijd mee gestopt omdat het te duur was. Tot ik deze webshop ontdekte.

Goede Herbalife Webshop

Ik heb al 4 keer besteld op herba4everyone. De bestellingen komen steeds vlot toe.

Pluspunten

Op 1 dag geleverd! Duidelijke en overzichtelijke begeleiding via mail. 5 kg lichter na 4 weken :-)

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Niets slechts op te merken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

die shakes zijn echt mijn ding niet. De potten werden wel snel en juist geleverd en ik kreeg snel antwoord op mijn mails.

Andere smaken

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede website om Herbalife te kopen. Correcte prijs gezien de goed service en hulp.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede producten. Vlotte levering.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Perfecte service. Snelle en verzorgde levering. De goede service van een firma merk je pas echt als er iets mis is gegaan. Ik had een fout product besteld en ze hebben dit mooi opgelost voor mij.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering. Goede en juiste informatie via de website te vinden. Mijn mails worden binnen de paar uur beantwoord. Soms binnen de paar minuten. Dikwijls zit er ook een gratis magazine bij je levering.

Pluspunten

Een 8 op 10 is genoeg

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Aanrader. Lage prijzen en toch bieden zij een top-service. Ik ben al 4 jaar klant en heb enkel positieve ervaringen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

TOP SERVICE! Goede informatie over het gebruik van Herbalife. Geen gezever en gesleur zoals bij die coach. Ze geven je eerlijke informatie en proberen je te helpen. Ze proberen je geen onnodige goederen aan te smeren. Eerlijke mensen.

Pluspunten

Ik kan niets negatiefs vinden ivm deze firma.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik kreeg wel goede informatie en tips; Maar ik lust die shakes echt niet.

Duinviooltjesstraat 19 8300 Knokke

+32 14 730 295