Prima service!

Snel reageren en opsturen en leuk kaartje erbij.

• Heeft u nog een tip? Nee

Na voorgaande review toch nog correct afgehandeld

Voor mijn verjaardag een balans tuinsteker gekregen, deze voldeed niet aan de verwachtingen en er werd niet gereageerd op mails waardoor voorgaande review d.d. 4-8-2023 is geschreven. Na deze review is een en ander toch nog naar behoren opgelost en heb ik een tuinsteker ontvangen die wel in balans is. Hier ben ik erg blij mee en hij staat nu zeer mooi te balanceren in mijn tuin. Al met al nu wel een dikke 10 opgelost!

• Heeft u nog een tip? Tijdig reageren

Slecht!!

Een tuindecoratie, een op de wind balancerende - vissende kikker, werd correct geleverd, maar voldeed niet aan verwachting. De balans was ver te zoeken. Mails naar [email protected], met negatieve opmerkingen worden gewoon niet beantwoord!!

Super mooi waterbak voor de vogels

Snel, en mooie levering met een persoonlijk berichtje…super leuk!! En echt een mooie drenkbak voor de vogeltjes! Dank je wel!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Eenvoudig dingen te bestellen via de site. Goed verpakt en snel geleverd.

• Heeft u nog een tip? Misschien een mogelijkheid om een keuze te maken om pakket op een afhaalpunt op te halen?

Leuke webshop met leuke tuinaccessoires

2 tuinaccessoires besteld en snel en netjes geleverd met een handgeschreven briefje erbij. Dat maakt het wel persoonlijk ondanks dat je meestal geen contact hebt met een internetbestelling.

Tevreden!

Vlotte verzending en erg tevreden met de bestelde producten.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooi item, alles zoals verwacht !

Mooie object gekocht voor een buitenmuur, alles zoals op de foto stond. Zéér goed verpakt én correct op tijd afgeleverd door vriendelijke bezorger :)

• Heeft u nog een tip? Korting bij een eerste aankoop?

Aanrader

Snelle levering Fijne communicatie Geleverde items zijn, boven verwachting, mooi en van goede kwaliteit

Mooie vlinder muurdecoratie

Snelle verzending. Goed ingepakt. Mooie muurdecoratie in de vorm van een vlinder. Mooi produkt voor een mooie prijs.

Aankoop was snel opgestuurd perfect ingepakt en met een persoonlijke briefje erbij, zeker de moeite waard

In een woord geweldig!

Goede service, snelle levering. Helemaal perfect.

Prijs kwaliteit

Mooie dingen op de site, snelle levering.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Super snelle levering, goed verpakt en een leuk persoonlijk briefje erbij!

Mijn bestelling was echt heel snel binnen! Zat goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij! Echt top!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

goede en snelle levering! product zoals vermeld!

Zeer snelle levering! Product zoals vermeld! Goed ingepakt!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooie attributen voor een mooie tuin

Happy tuinvrouw is een happy echtgenote

• Heeft u nog een tip? Meer tuinstekers

Hele goede service!!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

bestelling snel in huis goed ingepakt was wel een stukje van het product afgebroken maar kon dit zelf wel fiksen

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Fijne website met mooie spullen

Fijne website waar je een mooi overzicht krijgt wat ze allemaal hebben. Bestelling was vlot bezocht en uitstekend (zonder plastic verpakt.

• Heeft u nog een tip? lekker doorgaan zo

Produkt zo als op foto en een persoonlijke boodschap er bij supper

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooie producten, redelijke prijs en snelle levering

• Heeft u nog een tip? Alles oke

Leuke artikelen en goede levering

Een geweldige online winkel

Mijn ervaring met Mooi Landelijk is geweldig omdat wij in Spanje wonen en hadden een tuinsteker besteld. Dat is geweldig verlopen vooral met de correspondentie met Nadia. Nog bedankt!

snel en goed

Zeer leuk muurornament met zeilschepen besteld.

Mijn bestelling is netjes verpakt, op tijd en verzorgd geleverd.