10

Mooie artikelen, super snelle levering

Mooie artikelen en eenvoudigste bestellen. Snelle, nette levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig verzorgd, ingepakt en binnen beloofde levertijd

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes verzorgd en een mooi product

Bestelling volgens afspraak afgehandeld en verstuurd. De tuindecoratie die we besteld hebben is prachtig. Een mooi product. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Een aanrader......

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie spulletjes.en snelle levering.als ik weer iets nodig ben.ga ik hier zeker weer iets bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, en goed verpakt.

Leuke site. Kon hier eindelijk een leuk kadootje vinden. En die gene was er super blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, perfect geregeld.

Bestelling gelijk aan foto op de website, keurig ingepakt en bezorgd op de dag volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Positief en voor herhaling vatbaar.

Goede service en alles zag er uit zoals ik het verwacht had. Prima dus !! prima. Geen teleurstelling na het open maken èn mijn respect voor hoe alles was ingepakt! Super!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Vlot geleverd, goed verpakt

Vlot geleverd, goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel geleverd en netjes verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering, leuke producten.

Wanddecoratie besteld via internet. Goed product en snelle levering, bestel nog een tweede.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service..

Besteld product overtreft onze verwachting..

  • Aanbevelen? Ja
10

Bestelde artikelen goed ingepakt, vlotte levering.

Nu al mijn 3de tuinmuur decoratie besteld zo mooi vind ik ze. Origineel en bijzonder niet 12 in een dozijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Unieke goederen/spullen. Betaalbare prijzen. Vlotte levering,

Verbeterpunten

Tot nu toe GEEN.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Levering zoals aangegeven werd op de site. Zorgvuldig ingepakt. Goede kwaliteit, originele regenmeter, viel in de smaak!

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit producten Goede klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Commou locatie is goed. Wat lastig schakelen tussen de diverse koopopties, maar dat kan aan deze bejaarde liggen..

Verbeterpunten

De bestelde 'tuinprikkert': de libelle 'weersbestendig' aanleveren, m.a.w. al van blanke vernislaag voorzien: komt toch al buiten te hangen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering in stevige verpakking

  • Aanbevelen? Ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle goede levering. Jammer dat de regenmeter (stok die uit 2 delen bestaat) een beetje krom is en daardoor niet goed in elkaar te draaien is. Verder erg leuk!

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Tuinmuurdecoratie ( een boom met heksenbollen ) is geweldig mooi!! Schitterend gewoon, ik heb een week later weer een bestelling gedaan.

Verbeterpunten

Jammer dat ik op mijn 2de muurdecoratie langer moest wachten terwijl deze voorradig was.

  • Aanbevelen? Ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede informatie, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en compleet geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie producten maar de levering er van is minder wacht nu al een week op mijn pakketje. Bij de track and tracé van dpd staat dat er verkeerde adres gegevens zijn ingevuld maar na 100 keer mijn adres gelezen te hebben kan ik hierbij zeggen dat het ingevulde adres correct is. Nu ligt mijn pakketje te verstoffen op een opslag in amsterdam

Verbeterpunten

Beter communicatie met het transportbedrijf

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Danielle, Wij vinden het erg vervelend dat jouw pakket niet bezorgd kon worden. Wij hebben contact gehad met DPD hierover. Ze konden ons helaas geen antwoord geven waarom het pakket niet bezorgd kon worden, want het adres klopt inderdaad gewoon. Dit komt soms voor bij net nieuw gebouwde huizen, maar wij weten niet of dit het geval is. Zoals we in onze email ook aangegeven hebben ligt het pakket nu bij de DPD pakketshop op je te wachten. Wij bieden je nogmaals onze excuses aan voor de vertraging. Vriendelijke groet, Olga Venema - Mooi Landelijk

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Over Mooi Landelijk

Filter op taal