Heel snel en netjes ingepakt is mijn bestelling geleverd op het door mij aangegeven servicepunt van een DHL vestiging. Tevens zat er nog een attentie bij. Top!

Geen bestelling ontvangen

Ondanks dat ik helaas geen bestelling heb mogen ontvangen door een koerier van dpd die niet de moeite nam om mijn besteld pakketje op het juiste adres af te leveren ben ik super tevreden hoe ik alsnog geholpen ben door mooi landelijk. Aanrader mocht u iets bestellen waar dan ook vraag altijd na door welke koeriersdienst het pakket geleverd wordt want komt u pakket met dpd dan zou ik aanraden om te vragen of het door een ander bedrijf gebracht kan worden.

Hallo Bianca, Zoals per email ook al besproken hebben wij DPD vandaag om opheldering gevraagd. Wij vinden het erg vervelend dat jouw pakketje niet bezorgd is, dit is uiteraard niet de bedoeling. De factuur hadden wij al gecrediteerd, dit wordt via Klarna afgehandeld. Vergeet bij een volgende bestelling niet om aan te geven dat je het pakket niet via DPD verzonden wilt hebben, dit kan eenvoudig in het veld 'opmerkingen' bij het afronden van de bestelling. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Olga Venema

Snelle verzending.

Jullie hebben heel aparte artikelen. Blij met mijn tuinsteker met uil!

Top service,leveren jullie Ga zo door. En alles netjes verpakt.

Mooie producten, duidelijke omschrijving van de producten van wat je kan verwachten. Bijv. Thuis nog evt behandelen ivm weersomstandigheden. Degelijk materiaal. Snelle levering.

Snel en gemakkelijk leuke producten bestellen

Overzichtelijke webshop, snelle levering en een eerlijke prijs. Product was netjes en goed verpakt. Enige minpuntje vind ik dat er bij een bestelling van bijna 70 euro toch nog verzendkosten bij komen. Dat is bij veel webshops niet gebruikelijk. Desondanks was de prijs nog steeds prima, dat dan weer wel!

juiste en snelle service

Goede en snelle reactie , na een mail van mij. Vlotte en juiste bestelling. Een aanrader.

Duidelijk en snel

Prima service, snelle levering

Blij met de mooie aparte regenmeter

mooi product en op tijd geleverd

Heel leuk product, blij mee! Dank je wel!

tot nu toe alles prima qua bestellen en levering; nu nog uitpakken (moet nog gebeuren)

zie boven

Correcte en snelle levering.

De bestelling werd correct geleverd en we kregen op een simpele manier de nodige info om de levering te volgen.

Goede kwaliteit muurhanger Vlinders

produkt was goed verpakt, goede kwaliteit! netjes binnen 3 werkdagen bezorgd.

Keurige service

Windmolen was ingedeukt. Boden keurig 2 opties: proberen uit te deuken of retour. Snelle en correcte communicatie.

Mooie artikelen, super snelle levering

Mooie artikelen en eenvoudigste bestellen. Snelle, nette levering

Keurig verzorgd, ingepakt en binnen beloofde levertijd

Goede ervaring

Netjes verzorgd en een mooi product

Bestelling volgens afspraak afgehandeld en verstuurd. De tuindecoratie die we besteld hebben is prachtig. Een mooi product. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Een aanrader......

Mooie spulletjes.en snelle levering.als ik weer iets nodig ben.ga ik hier zeker weer iets bestellen.

Snel geleverd, en goed verpakt.

Leuke site. Kon hier eindelijk een leuk kadootje vinden. En die gene was er super blij mee.

Super, perfect geregeld.

Bestelling gelijk aan foto op de website, keurig ingepakt en bezorgd op de dag volgens afspraak.

Positief en voor herhaling vatbaar.

Goede service en alles zag er uit zoals ik het verwacht had. Prima dus !! prima. Geen teleurstelling na het open maken èn mijn respect voor hoe alles was ingepakt! Super!!

Vlot geleverd, goed verpakt

Vlot geleverd, goed verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snelle levering, leuke producten.

Wanddecoratie besteld via internet. Goed product en snelle levering, bestel nog een tweede.