Hele goede service!!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

bestelling snel in huis goed ingepakt was wel een stukje van het product afgebroken maar kon dit zelf wel fiksen

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Fijne website met mooie spullen

Fijne website waar je een mooi overzicht krijgt wat ze allemaal hebben. Bestelling was vlot bezocht en uitstekend (zonder plastic verpakt.

• Heeft u nog een tip? lekker doorgaan zo

Produkt zo als op foto en een persoonlijke boodschap er bij supper

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooie producten, redelijke prijs en snelle levering

• Heeft u nog een tip? Alles oke

Leuke artikelen en goede levering

Een geweldige online winkel

Mijn ervaring met Mooi Landelijk is geweldig omdat wij in Spanje wonen en hadden een tuinsteker besteld. Dat is geweldig verlopen vooral met de correspondentie met Nadia. Nog bedankt!

snel en goed

Zeer leuk muurornament met zeilschepen besteld.

Mijn bestelling is netjes verpakt, op tijd en verzorgd geleverd.

Goede webshop met fantastisch personeel

Ervaring met deze shop is telefonisch en via website uitermate vriendelijk geholpen Gewoon goed!

• Heeft u nog een tip? Eigenlijk niet gewoon zo doorgaan en klant vriendelijkheid vasthouden

Uitstekend!

Heel tevreden over de service, het product wat ik wilde bestellen was op dat moment niet op voorraad, kreeg een telefoontje toen het weer binnen was en heb het toen direct besteld. Vervolgens werd het binnen een paar dagen bezorgd en deed volledig aan de verwachting!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Snelle levering en vriendelijke benadering.

In goed overleg is het artikel bij mij thuis bezorgd. Regenmeter Pim staat nu mooi te zijn titel de lavendel in de tuin.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Goede communicatie en service.

We kregen op dezelfde dag nog een duidelijk antwoord op onze vraag. Mooi landelijk heeft mooie tuin ornamenten.

Leuk assortiment en snelle levering

Leuke spullen en op tijd en verzorgd geleverd

Spectaculaire Specht

Wat een goede service en leuke spullen .De specht is schitterend.Ook de rode laarsjes zijn erg leuk. Koop er zeker nog eens. Heel attent het briefje.

• Heeft u nog een tip? Hou deze kwaliteit en service

Prachtige windmolen

Hebben een windmolen besteld, deze was snel geregeld. Goed verpakt met een lief briefje erbij. Molen was makkelijk in elkaar te zetten. Mooie aankoop voor de tuin.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Op tijd geleverd. Attent dat er een bedankje bij zat.

Gewoon super

Een duidelijke site, met veel toffe items! Bestellen en betalen was heel simpel. Het pakketje werd na 4 dagen in uitstekende staat geleverd. Alles was netjes en stevig verpakt. En er was Een heel leuke persoonlijke nota bijgevoegd. Wat onmiddelijk een glimlach op ons gezicht toverden. :) en natuurlijk heel tevreden van onze regen meter.

• Heeft u nog een tip? Doe zo verder! Vooral de nota was super leuk om te ontvangen.

Snelle levering, Prijs kwaliteit van product zeer goed. Leukste was dat er een persoonlijke notitie toegevoegd was bij het product.

vlotte aankoop !

ik werd goed op de hoogte gehouden van levering. fijne persoonlijke attentie bij de zending. leuke site !

Mooie producten.

De artikelen waren goed verpakt en ze waren erg mooi. En wat ook niet onbelangrijk is: de producten zijn betaalbaar. Het was de eerste keer dat ik bij deze webshop bestelde.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Snelle levering, leuke produkten!

Snelle levering, leuke produkten! Jammer dat Post NL pakketje met grof geweld door brievenbus probeerde te duwen zodat 1 tafelkleedhanger brak...

Snelle levering tevreden over mijn aankoop bedankt

Mooie/leuke producten

Snelle levering en de bestelde producten waren uitmuntend.

fantastisch

hele mooie en leuke spullen, zat een leuk berichtje bij. snelle levering en goed verpakt prijs kwaliteit uitstekend