Tevreden!

Vlotte verzending en erg tevreden met de bestelde producten.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooi item, alles zoals verwacht !

Mooie object gekocht voor een buitenmuur, alles zoals op de foto stond. Zéér goed verpakt én correct op tijd afgeleverd door vriendelijke bezorger :)

• Heeft u nog een tip? Korting bij een eerste aankoop?

Aanrader

Snelle levering Fijne communicatie Geleverde items zijn, boven verwachting, mooi en van goede kwaliteit

Mooie vlinder muurdecoratie

Snelle verzending. Goed ingepakt. Mooie muurdecoratie in de vorm van een vlinder. Mooi produkt voor een mooie prijs.

Aankoop was snel opgestuurd perfect ingepakt en met een persoonlijke briefje erbij, zeker de moeite waard

In een woord geweldig!

Goede service, snelle levering. Helemaal perfect.

Prijs kwaliteit

Mooie dingen op de site, snelle levering.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Super snelle levering, goed verpakt en een leuk persoonlijk briefje erbij!

Mijn bestelling was echt heel snel binnen! Zat goed verpakt met een persoonlijk briefje erbij! Echt top!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

goede en snelle levering! product zoals vermeld!

Zeer snelle levering! Product zoals vermeld! Goed ingepakt!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooie attributen voor een mooie tuin

Happy tuinvrouw is een happy echtgenote

• Heeft u nog een tip? Meer tuinstekers

Hele goede service!!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

bestelling snel in huis goed ingepakt was wel een stukje van het product afgebroken maar kon dit zelf wel fiksen

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Fijne website met mooie spullen

Fijne website waar je een mooi overzicht krijgt wat ze allemaal hebben. Bestelling was vlot bezocht en uitstekend (zonder plastic verpakt.

• Heeft u nog een tip? lekker doorgaan zo

Produkt zo als op foto en een persoonlijke boodschap er bij supper

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Mooie producten, redelijke prijs en snelle levering

• Heeft u nog een tip? Alles oke

Leuke artikelen en goede levering

Een geweldige online winkel

Mijn ervaring met Mooi Landelijk is geweldig omdat wij in Spanje wonen en hadden een tuinsteker besteld. Dat is geweldig verlopen vooral met de correspondentie met Nadia. Nog bedankt!

snel en goed

Zeer leuk muurornament met zeilschepen besteld.

Mijn bestelling is netjes verpakt, op tijd en verzorgd geleverd.

Goede webshop met fantastisch personeel

Ervaring met deze shop is telefonisch en via website uitermate vriendelijk geholpen Gewoon goed!

• Heeft u nog een tip? Eigenlijk niet gewoon zo doorgaan en klant vriendelijkheid vasthouden

Uitstekend!

Heel tevreden over de service, het product wat ik wilde bestellen was op dat moment niet op voorraad, kreeg een telefoontje toen het weer binnen was en heb het toen direct besteld. Vervolgens werd het binnen een paar dagen bezorgd en deed volledig aan de verwachting!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Snelle levering en vriendelijke benadering.

In goed overleg is het artikel bij mij thuis bezorgd. Regenmeter Pim staat nu mooi te zijn titel de lavendel in de tuin.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Goede communicatie en service.

We kregen op dezelfde dag nog een duidelijk antwoord op onze vraag. Mooi landelijk heeft mooie tuin ornamenten.

Leuk assortiment en snelle levering

Leuke spullen en op tijd en verzorgd geleverd

Spectaculaire Specht

Wat een goede service en leuke spullen .De specht is schitterend.Ook de rode laarsjes zijn erg leuk. Koop er zeker nog eens. Heel attent het briefje.

• Heeft u nog een tip? Hou deze kwaliteit en service