Uitstekend!

Heel tevreden over de service, het product wat ik wilde bestellen was op dat moment niet op voorraad, kreeg een telefoontje toen het weer binnen was en heb het toen direct besteld. Vervolgens werd het binnen een paar dagen bezorgd en deed volledig aan de verwachting!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Snelle levering en vriendelijke benadering.

In goed overleg is het artikel bij mij thuis bezorgd. Regenmeter Pim staat nu mooi te zijn titel de lavendel in de tuin.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Goede communicatie en service.

We kregen op dezelfde dag nog een duidelijk antwoord op onze vraag. Mooi landelijk heeft mooie tuin ornamenten.

Leuk assortiment en snelle levering

Leuke spullen en op tijd en verzorgd geleverd

Spectaculaire Specht

Wat een goede service en leuke spullen .De specht is schitterend.Ook de rode laarsjes zijn erg leuk. Koop er zeker nog eens. Heel attent het briefje.

• Heeft u nog een tip? Hou deze kwaliteit en service

Prachtige windmolen

Hebben een windmolen besteld, deze was snel geregeld. Goed verpakt met een lief briefje erbij. Molen was makkelijk in elkaar te zetten. Mooie aankoop voor de tuin.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Op tijd geleverd. Attent dat er een bedankje bij zat.

Gewoon super

Een duidelijke site, met veel toffe items! Bestellen en betalen was heel simpel. Het pakketje werd na 4 dagen in uitstekende staat geleverd. Alles was netjes en stevig verpakt. En er was Een heel leuke persoonlijke nota bijgevoegd. Wat onmiddelijk een glimlach op ons gezicht toverden. :) en natuurlijk heel tevreden van onze regen meter.

• Heeft u nog een tip? Doe zo verder! Vooral de nota was super leuk om te ontvangen.

Snelle levering, Prijs kwaliteit van product zeer goed. Leukste was dat er een persoonlijke notitie toegevoegd was bij het product.

vlotte aankoop !

ik werd goed op de hoogte gehouden van levering. fijne persoonlijke attentie bij de zending. leuke site !

Mooie producten.

De artikelen waren goed verpakt en ze waren erg mooi. En wat ook niet onbelangrijk is: de producten zijn betaalbaar. Het was de eerste keer dat ik bij deze webshop bestelde.

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Snelle levering, leuke produkten!

Snelle levering, leuke produkten! Jammer dat Post NL pakketje met grof geweld door brievenbus probeerde te duwen zodat 1 tafelkleedhanger brak...

Snelle levering tevreden over mijn aankoop bedankt

Mooie/leuke producten

Snelle levering en de bestelde producten waren uitmuntend.

fantastisch

hele mooie en leuke spullen, zat een leuk berichtje bij. snelle levering en goed verpakt prijs kwaliteit uitstekend

Fijne webshop!

Netjes verpakt en erg leuk met een handgeschreven berichtje op een notitie blokje, zal hier zeker weer bestellen. Ook erg snel bezorgd!

• Heeft u nog een tip? N.v.t.

Goed werkende website, mooie producten, goede prijzen en uitstekende service.

Mooie spullen

Mooie dingen voor een zeer schappelijke prijs!

Snelle levering, snel en vriendelijk antwoord en aparte dingen! Zo kan ik mijn tuin met vijver mooi maken!

Goed verzorgd en netjes op tijd!

Leuke webshop om iets cadeau te geven, producten zagen er goed uit en mooi ingepakt en mooi op tijd geleverd!

Mooi product.

Mooi product en super snelle levering.

geweldige service

Mooie en originee producten, snel geleverd....

• Heeft u nog een tip? Zet meer producten op de website, want ik zou meer willen kopen

Uitstekende klantenservice

Mooie producten en top service. Vlotte levering.

Gevaarlijk leuke site met hele leuke en originele artikelen en prima kwaliteit!

Een site met hele leuke en originele artikelen (ook leuk om kado te geven). De bestelling werd snel bezorgd. De kwaliteit van het product is erg goed.

Mooie windmolen Galaxy, IK BEN ER BLIJ MEE; maar er kloppen dingen niet.

In de beschrijving staat: blanke metaallak ter bescherming. Die blijkt niet te bestaan. Ter bescherming van metaal werkt naar mijn ervaring (kleurloze) Hammerite het beste (alleen verkrijgbaar in spuitbussen). Het blijkt echter dat de voor de windmolen gebruikte verf, als je niet omzichtig en snel te werk gaat (buiten en met warm weer), oplost in de Hammerite. Ik heb er foto's van. Achteraf is alles nog relatief goed gegaan (maar lichte beschadigingen door de Hammerite). 1 kogellager bleek licht te roesten. Dat zal door de Hammerite wel gestopt zijn.

• Heeft u nog een tip? gebruik Hammerite onder bovengenoemde voorwaarden.