Super, perfect geregeld.

Bestelling gelijk aan foto op de website, keurig ingepakt en bezorgd op de dag volgens afspraak.

Positief en voor herhaling vatbaar.

Goede service en alles zag er uit zoals ik het verwacht had. Prima dus !! prima. Geen teleurstelling na het open maken èn mijn respect voor hoe alles was ingepakt! Super!!

Vlot geleverd, goed verpakt

Vlot geleverd, goed verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt.

Snelle levering, leuke producten.

Wanddecoratie besteld via internet. Goed product en snelle levering, bestel nog een tweede.

Goede en snelle service..

Besteld product overtreft onze verwachting..

Bestelde artikelen goed ingepakt, vlotte levering.

Nu al mijn 3de tuinmuur decoratie besteld zo mooi vind ik ze. Origineel en bijzonder niet 12 in een dozijn.

Pluspunten

Unieke goederen/spullen. Betaalbare prijzen. Vlotte levering,

Tot nu toe GEEN.

Pluspunten

Levering zoals aangegeven werd op de site. Zorgvuldig ingepakt. Goede kwaliteit, originele regenmeter, viel in de smaak!

Geen

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit producten Goede klantenservice.

Pluspunten

Commou locatie is goed. Wat lastig schakelen tussen de diverse koopopties, maar dat kan aan deze bejaarde liggen..

De bestelde 'tuinprikkert': de libelle 'weersbestendig' aanleveren, m.a.w. al van blanke vernislaag voorzien: komt toch al buiten te hangen

Pluspunten

Snelle levering in stevige verpakking

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle goede levering. Jammer dat de regenmeter (stok die uit 2 delen bestaat) een beetje krom is en daardoor niet goed in elkaar te draaien is. Verder erg leuk!

Geen

Pluspunten

Tuinmuurdecoratie ( een boom met heksenbollen ) is geweldig mooi!! Schitterend gewoon, ik heb een week later weer een bestelling gedaan.

Jammer dat ik op mijn 2de muurdecoratie langer moest wachten terwijl deze voorradig was.

Pluspunten

Goede informatie, snelle levering

Pluspunten

Snel en compleet geleverd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie producten maar de levering er van is minder wacht nu al een week op mijn pakketje. Bij de track and tracé van dpd staat dat er verkeerde adres gegevens zijn ingevuld maar na 100 keer mijn adres gelezen te hebben kan ik hierbij zeggen dat het ingevulde adres correct is. Nu ligt mijn pakketje te verstoffen op een opslag in amsterdam

Beter communicatie met het transportbedrijf

Hallo Danielle, Wij vinden het erg vervelend dat jouw pakket niet bezorgd kon worden. Wij hebben contact gehad met DPD hierover. Ze konden ons helaas geen antwoord geven waarom het pakket niet bezorgd kon worden, want het adres klopt inderdaad gewoon. Dit komt soms voor bij net nieuw gebouwde huizen, maar wij weten niet of dit het geval is. Zoals we in onze email ook aangegeven hebben ligt het pakket nu bij de DPD pakketshop op je te wachten. Wij bieden je nogmaals onze excuses aan voor de vertraging. Vriendelijke groet, Olga Venema - Mooi Landelijk

Pluspunten

Snelle levering goed verpakt

Pluspunten

Snelle levering en uitstekend verpakt! Mooie producten en mooie website hebben jullie!

Geen

Pluspunten

Speciaal aanbod v producten

Neen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik zit nog steeds te wachten op mijn bestelling... Volgens DPD zou deze de eerst volgende werkdag bezorgd worden maar nog niks ontvangen. Inmiddels 3 werkdagen verder en geen update's.. Mail gestuurd naar mooi landelijk, maar helaas nog niks vernomen

Niet meer samenwerken met DPD. Een hele slechte bezorg service

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wij vinden het erg vervelend dat je deze negatieve ervaring hebt met zowel DPD als ons. Kan het zijn dat onze email in jouw spambox terecht gekomen is? Wij hebben namelijk direct 's ochtends contact opgenomen met DPD en er bleek iets met het label te zijn, waardoor zij het pakket niet konden uitleveren. Dit hebben wij ook direct per email aan jou laten weten. DPD heeft het pakket na onze instructies nog dezelfde dag bezorgd, dus we hopen dat je veel plezier van de tuindecoratie zal hebben. Dit betreft echt een uitzondering en als we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen we het graag. Vriendelijke groet, Olga Venema - Mooi Landelijk

Schokkerringweg 35

8307RC Ens