Mooi ingepakt. Goede kleding

De broek was mooi ingepakt. Echt goed verzorgd. Ik ben erg blij ermee.

Snel geleverd, netjes verpakt

Snelle, nette levering.

Snel geleverd en keurig verpakt. Mooie producten.

Snelle levering. Artikel ziet er goed uit, is ook degelijk verpakt om vervoersschade te voorkomen. Geen op- of aanmerkingen, prima!

Gewoon goed

Snelle verzending

Helaas paste het broekje niet. Hele snelle verzending. En leuke kinderkleding!

snel eerlijk kwaliteit

erg snel en eerlijk voor je geld snel retour terug en goed geregeld

Snelle levering netjes verpakt

Fijne site om te shoppen

Besteld en héél snel thuis bezorgd

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering mooie kwaliteit en veel keus

een snelle en goed verzorgende levering.

s'middags besteld en de volgende dag al in huis.

Niks op aan te merken

Op de valreep nog een jurkje bestellen voor een feest en het is gelukkig op tijd geleverd.

Jammer dat een aankoop via Miinto de eerste keer uitstekend verloopt, maar een 2e keer onmogelijk is

Als je spullen op dit platform aan biedt en klanten gaan naar de winkel bellen om nog meer spullen, dan moet je ze niet afschepen, maar juist een beetje tegemoet komen. Dat vond ik echt een tegenvaller.

Beste Erna, Je hebt eenmalig een korting op een artikel gekregen vanuit Miinto. Helaas gelden deze kortingen natuurlijk niet het gehele jaar! Dit is ook iets wat op Studio Anneloes haast nooit voorkomt. Jammer dat je hierom een slechte recensie hebt geschreven!

Hele mooie reversible jurk snel geleverd.

Vlotte snelle levering van een heel mooi product.

Alles verliep top.

Klee dje zoals op de foto, niet duur! Voor herhaling vatbaar 👍👌💕

Petje af en Capuchon af: simply the best !!!

Mijn eerste ervaring met Capuchon: vandaag besteld, morgen geleverd, CHAPEAU... zeer tevreden !!!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte afhandeling van het aankoopproces, het bestelde artikel voldeed volledig aan mijn wensen.

Snelle en goede levering echt top

Bestelling kwam snel en netjee

Bestelling kwam snel en netjee aangeleverd

Snelle en keurig verpakt levering

Goede en snelle service, alles ziet er netjes uit.

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Over Capuchon Fashion

Capuchon Fashion is een online shop voor kinderkleding, dameskleding, herenkleding en babykleding. Wij bieden een breed assortiment aan leuke kindermerken en babymerken zoals Jack & Jones, KIDS ONLY, Quapi, Cars, Name it, Frankie & Liberty, Raizzed, Indian Blue Jeans, NIK & NIK by NIKKIE en Noppies. Daarnaast bieden wij trendy dameskleding aan van o.a. de merken NIKKIE, Studio Anneloes, Catwalk Junkie, Poools, Ichi, Freequent, M.O.D., Zhrill, Colourful Rebel en King Louie. Tevens verkopen wij stoere herenkleding van o.a. de merken Cars, Kultivate, Colourful Rebel en M.O.D. Wij bieden de nieuwste collectie van topmerken, snelle levering, goede service en een fysieke winkel in Hengelo (GLD) met deskundig personeel. Veel winkelplezier!