Snelle levering, erg blij met dit jeans jasje dat ik verder nergens meer kon vinden!

Zie boven

Verliep zoals verwacht, dus 👍🏻

Heel prettig. Ze denken mee

Ik werd gemaild over een fout waar ze zelf niets aan kunnen doen en kwamen met een oplossing. Helemaal Top

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Duidelijk omschrijving en snel geleverd

Mooie kleding en snelle levering

Mijn ervaring is positief. Ben erg blij met mijn nieuwe jumpsuit, die snel werd bezorgd. Ik werd via de mail ook goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Snel geleverd en gelijk mail met de aanvullende informatie!

Super snelle levering

Perfecte service en snel geleverd

Ik heb via de app contact gezocht over jeans, daar kreeg ik snel antwoord op en advies en maten doorgegeven! Ik ben blij met uiteindelijk twee goed zittende jeans!

Top webshop!👍

Voor het eerst wat besteld . Leuke merken, snelle levering . Ga er zeker vaker bestellen!

Leuke collectie en snel geleverd!

Heel snel en netjes geleverd. Mooi assortiment!

Prima website !

Ruim aanbod , goede prijs en snelle levering. Kortom zeer tevreden !

Hele snelle levering!

Leuke acties en sale. Verkoop van leuke merken. Supersnelle levering!

Super snel WAUW

De Volgende dag al had ik mijn bestelling binnen.

Het was niet geheel goed gegaan met de betaling, maar het teveel betaalde van mij, was zo weer overgemaakt op mijn rekening en daarbij met kortingsbon. Super snelle service en meedenken.

Geweldig, snelle levering. Goede informatievoorziening tussentijds.

Goede snelle betrouwbare service

Goede snelle en betrouwbare service

goede service

goede service,snelle levering

Top,snelle levering

Snelle service en levering

Goede snelle levering en service

Gedoe service, heel snel geleverd

Mooi product, snel geleverd en goede informatie

Pluspunten

Snel geleverd en mooie kleding

Pluspunten

Netjes en vlug verzonden.

Pluspunten

Altijd goede en snelle service en een van de weinige Nederlandse winkels die naar het buitenland verzendt.

On aangetekend / zonder insurance versturen heeft de voorkeur want. U moet ik iedere keer naar het postkantoor om het op te halen.

Pluspunten

Behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vraag en snelle levering.

Over Capuchon Fashion

Capuchon Fashion is een online shop voor kinderkleding, dameskleding, herenkleding en babykleding. Wij bieden een breed assortiment aan leuke kindermerken en babymerken zoals Jack & Jones, KIDS ONLY, Quapi, Cars, Name it, Frankie & Liberty, Raizzed, Crush, NIK & NIK by NIKKIE en Noppies. Daarnaast bieden wij trendy dameskleding aan van o.a. de merken NIKKIE, Studio Anneloes, Catwalk Junkie, Poools, Aaiko, Freequent, M.O.D., Zhrill en King Louie. Tevens verkopen wij stoere herenkleding van o.a. de merken Cars en M.O.D. Wij bieden de nieuwste collectie van topmerken, snelle levering, goede service en een fysieke winkel in Hengelo (GLD) met deskundig personeel. Veel winkelplezier!