Super goede service

Mooie merken, super snelle levering. Gemakkelijk retourneren en snelle terugbetaling!

Super snelle levering!

De spullen die ik besteld had, werden veel sneller geleverd dan op de orderbevestiging stond.

Capuchon verdient douze points!!

Super service.

Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis, en helemaal naar verwachting. Mijn bestelling was netjes verpakt en ook de communicatie over mijn bestelling was top. Wat een fijnr service!

Super snelle levering!

Mooie kwaliteit kleding!

Snel, secuur en netjes ingepakt!

Goede service, fijne website, mooie kleding

Geleverd als afgesproken.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Geleverd als afgesproken.

Prijs/kwaliteit goed.

Snel geleverd & naar verwachting

Prima geregeld!

De trui die ik had besteld werd zeer snel geleverd en was geheel naar verwachting!

Deze zijn goed

Prima snelle levering.

Prima snelle levering.

Bestelling gedaan bij Miinto en geleverd door Capuchon. Prima en op tijd

Geen enkele klacht. Goede informatie en tijdige levering

Nog steeds geen levering, vind t veel te lang duren. Pakket al een week onderweg

Contact met klant opgenomen, wij versturen altijd dezelfde dag. Helaas ben je soms afhankelijk van POSTNL. Klant was niet op de hoogte dat dit een plek was om reviews te plaatsen, dacht dat het een platform was waar ze een bericht naar ons kon versturen.

Helemaal top

Super snelle levering! Kende het bedrijf niet maar daar is nu zeker verandering in gekomen

Mooie jas, helaas snel knopen eraf

Ik was blij met de jas van Cars, mooi model en mooie kleur. Maar na 1 keer dragen valt één drukknoop er al bijna af. De rest van de knopen zullen ook wel volgen. Jammer van deze slechte kwaliteit.

Vanmorgen contact opgenomen met de klant. Aangeboden om de jas retour te nemen en het bedrag terug te storten. Wij zoeken altijd graag een oplossing.

Snelle levering, erg blij met dit jeans jasje dat ik verder nergens meer kon vinden!

Zie boven

Verliep zoals verwacht, dus 👍🏻

Heel prettig. Ze denken mee

Ik werd gemaild over een fout waar ze zelf niets aan kunnen doen en kwamen met een oplossing. Helemaal Top

Duidelijke communicatie en snelle levering.

Duidelijk omschrijving en snel geleverd

Mooie kleding en snelle levering

Mijn ervaring is positief. Ben erg blij met mijn nieuwe jumpsuit, die snel werd bezorgd. Ik werd via de mail ook goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Snel geleverd en gelijk mail met de aanvullende informatie!

Super snelle levering

Perfecte service en snel geleverd

Ik heb via de app contact gezocht over jeans, daar kreeg ik snel antwoord op en advies en maten doorgegeven! Ik ben blij met uiteindelijk twee goed zittende jeans!

Over Capuchon Fashion

Capuchon Fashion is een online shop voor kinderkleding, dameskleding, herenkleding en babykleding. Wij bieden een breed assortiment aan leuke kindermerken en babymerken zoals Jack & Jones, KIDS ONLY, Quapi, Cars, Name it, Frankie & Liberty, Raizzed, Indian Blue Jeans, NIK & NIK by NIKKIE en Noppies. Daarnaast bieden wij trendy dameskleding aan van o.a. de merken NIKKIE, Studio Anneloes, Catwalk Junkie, Poools, Ichi, Freequent, M.O.D., Zhrill, Colourful Rebel en King Louie. Tevens verkopen wij stoere herenkleding van o.a. de merken Cars, Kultivate, Colourful Rebel en M.O.D. Wij bieden de nieuwste collectie van topmerken, snelle levering, goede service en een fysieke winkel in Hengelo (GLD) met deskundig personeel. Veel winkelplezier!